UberAdi 2 288 Opublikowano 14 października 2016 Opublikowano 14 października 2016 Przez ten temat wrócił mi hype na Vive'a żeby wreszcie ograć Superhot w VR. Ale to musi być kosa Tyle, że cena na razie skutecznie sprowadza mnie na ziemię. Cytuj
nero2082 791 Opublikowano 14 października 2016 Opublikowano 14 października 2016 to co czezky napisał to esencja vr, twój mozg lyka informacje ze jestes zupełnie gdzie indziej, to sa twoje ruchy reka, twoje ruchy glowa, jesteś głównym aktorem w tym filmie sprzet idealnie nadaje się do testowania na znajomych, szczególnie nie-graczy i casuali, rozwali czaszke każdemu Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 14 października 2016 Opublikowano 14 października 2016 Ja inżynierkę z VR pisałem, wystarczy do wypowiadania się w tym elitarnym gronie czy dopiero mdr z Uncharted mnie upoważnia? Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 14 października 2016 Opublikowano 14 października 2016 czy we wszystkich tematach w ktorych dzisiaj pisales pekla ci dupa? Bo widzialem dwa. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 14 października 2016 Opublikowano 14 października 2016 Ech, wydawało mi się, że ten post po północy pisałem, byłoby jeden dziennie . Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 14 października 2016 Opublikowano 14 października 2016 no ale raven grałeś już na tym vr, w takiego na przykład RE7, czy tylko dla beki w tym temacie siedzisz? <cykanie świerszczy> Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 14 października 2016 Opublikowano 14 października 2016 Wlasnie ogarnalem demo residenta. To bedzie absolutny vr seller, przerazajace (pipi). Jak ta (pipi) macha nozem przed glowa xddddd O kuuuuuurfa Serce bije jak szalone xd obejrzałem joe jak w to gra, troche ch,ujowo ze po pierwsze machanie jej w morde nic nie daje, a druga sprawa, przenikanie tekstur pod koniec przeraża ale w inny sposób. No ale youtube. 1 Cytuj
simonldz 21 Opublikowano 14 października 2016 Opublikowano 14 października 2016 Wlasnie ogarnalem demo residenta. To bedzie absolutny vr seller, przerazajace (pipi). Jak ta (pipi) macha nozem przed glowa xddddd O kuuuuuurfa Serce bije jak szalone xd obejrzałem joe jak w to gra, troche ch,ujowo ze po pierwsze machanie jej w morde nic nie daje, a druga sprawa, przenikanie tekstur pod koniec przeraża ale w inny sposób. No ale youtube. A porno też obejrzales na pornhubie, ze o ruchaniu sie wypowiesz? (przenosnia) Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 14 października 2016 Opublikowano 14 października 2016 (edytowane) Po pierwsze napisałem na końcu "no ale youtube", bo wiem że cięzko oceniac. Moje zarzuty są niezalezne czy ogladam to na goglach czy na pralce. Po trzecie vidło Joe pokazuje ze jakies wielkiej podniety debiutanci nie maja, nawet laski zamiast piszczec machaja pademi pytaja dlaczego nie mogą jej uderzyc. Po czwarte morda(docinka). Edytowane 14 października 2016 przez milan Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 14 października 2016 Opublikowano 14 października 2016 (edytowane) Osoby, ktore mowia, ze jest guwno rozmazane, to ludzie, ktorym pekla psycha na targach albo w markiecie i nie poswiecili kilku minut na idealne ustawienie sprzetu, bo typy w kolejce sapaly za uchem. Na poczatku faktycznie jest lipa. Trzeba poruszac okularami w lewo, prawo, na skosy, w gore w dol, przyblizyc, oddalic ekran, zmieniac delikatnie polozenie na czole - dla kazdego setup jest inny i wymaga czasu. W menu nic nie trzeba zmieniac, headset musi po prostu idealnie lezec na glowie. Ktos pisal, ze w goglach nie mozesz patrzec na lewo i prawo tylko musisz ruszac glowa xddddddd Totalna bzdura, oczy pracuja tak jak normalnie pracuja - rozgladasz sie tak jak zawsze, tyle ze wrazenie jest takie jakbys nosil zwykle okulary (widac ramki). DriveClub tez sie robi nagle ostry ? Sprawdzilem pare gier na targach - nawet Batman ktory wygladal przekozacko sie mazal, na pytanie, czy mozna ustawic tak ostrosc by obraz nie wygladal jak z Xbox One ludzie z obslugi mowili ze nie. Sam spedzilem troche czasu na ustawienia - w Robinsonie dluzej siedzialem regulujac okulary wlasnie by porownac jak beda wygladac dinozaury z daleka - myslalem, ze to przez wade zwroku, astygmatyzm, ale znajomi, ktorzy sie tym bawia od dluzszego czasu takze potwierdzaja, ze z ostroscia to w tych grach jest naprawde roznie. Co do Residenta - to wlasnie tam niestety musisz cala glowa, by ogarnac te pomieszczenia - normalne - w koncu w rzeczywistosci tez samymi galkami nie zobaczysz co stoi za plecami, ale tytul mi akurat mi w ogole nie przypadla do gustu, a skokowe animacje pod prawa galka (szybkie obracanie kamery o 30 stopni, bys wlasnie nie musial machac cala glowa co sek) jak i samo sterowanie bylo dla mnie w ogole z(pipi)ane. Edytowane 14 października 2016 przez easye Cytuj
kakus 13 Opublikowano 14 października 2016 Opublikowano 14 października 2016 (edytowane) żygać mi sie chciało po rigs, w drive club zrobiłem pełen wyścig na demku i zygi pchały sie do wyjścia , zjazd na desce masakra jak drive club . Za to strzelanie w heist to poezja. Ściągam właśnie zestaw mini Gierek jakies tam lotki, bilard etc Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 15 października 2016 przez kakus Cytuj
grabipl 150 Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 Puki co żygać mi sie chciało po rigs, drive club zrobiłem pełen wyścig na demku i zygi pchały sie do wyjścia , zjazd na desce masakra jak drive club. Za to strzelanie w heist to poezja. Ściągam właśnie zestaw mini Gierek jakies tam lotki, bilard etc Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Ch.ujowo zacząłeś puki co, idę żygnąć 1 Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 Co do tych skokowych animacji np. Residencie. To samo jest jest w Here they Lie, na początku też nie wiedziałem co o tym myśleć. I teraz będę tego bronił. Bo problem w tego typu grach jest taki że chyba nasz mózg ma z tym problemy. Kiedy tylko stoimy i kręcimy głową, jest ok. Problem zaczyna się kiedy wychylimy lewą gałkę odpowiedzialną za chodzenie, wtedy zaczyna coś w głowie świrować. Mózg myśli że idziemy a my siedzimy, i zaczynają się lekkie zawroty. Podejrzewam że mózg jak to mózg, to dla niego nowość, i musi się przyzwyczaić, nauczyć czegoś nowego. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 (edytowane) u czeskiego gralemi co tu pisac, byłem mega sceptyczny do tej technologi, pograłem i jest mega. Resident evil 7 to będzie must have. Problem polega na tym, że jeśli twoje jedyne zetknięcie z vr to yt no to nie odczujesz całej tej magii z vr imo obraz na tv rózni się od tego w goglach, gierki na tv wyglądają ja gry na ps3 na kablu chinch, ruchy nie są płynne i kąty widzenia słabe, ale w goglach to juz full wypas, mam interakcyjne otoczenie w 360 stopniach a my pośrodku. W residencie było mega, widziałem swoje ręce jak były związane, jak próbowałem je rozwiązać musiałem pomagać kolesiowi nożem, dźwięk przestrzenny, że coś mi dyszy za głową odwracam się a tam niespodzianka Najlepsze wrażenie robiły na mnie teledyski XDDDDDDD było video redfoo no i mega, konfetti i ogólny absurd tego co sie dzieje był genialnym doświadczeniem. Nudności doświadczyłem w drive clubie, coś jest nie tak z tą grą, żaden inny tytuł nie wywoływał u mnie takiej reakcji, ruszyłem samochodem, była dezorientacja i uczucie w żołądku jak by ruszyła gwałtownie winda, uderzyłem w bandę czy tam drzewo to z kolei prawie bełt był jak przy gwałtownym hamowaniu windy. Ogólnie vr chyba najfajniejszym bajerem, lepsze od move i kinectów, jak będą gry to mamy przyszłosć gamingu. Problem jest taki ze gierki słabo wyglądają vide resident czy until down, co nie przeszkadza osobie z kaskiem na głowie, bo tyle sie dzieje w grze, byle szurnięcie czegoś po podłodze no ale czasami to płakać sie chce technologia wyszła za wcześnie na ps4, jak pro bedzie miało lepsze osiągi w grach vr to dymanko over 9000 od sony. co do samego hełmu, nie ciąży, możliwości do dopasowana multum, wykonanie imo średnie, ta guma ograniczająca światło by nic bokiem nie wpadało to śmiech na sali, jest tak z lichego materiału, że to imo numer jeden do usterek. będzie sie rwało, odkształcało zdecydowany minus, Druga sprawa chyba wada konstrukcyjna, 2 minuty gry i soczewki masz zaparowane i guwno widzisz zamiast zrobić jakiś wentylek by odprowadzać ciepłe powietrze to ci dali SZMATKE DO PRZECIERANIA XD inzynieria lvl sony. Ogólnie bardzo pozytywnie. Edytowane 15 października 2016 przez Orzeszek Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 Soczewki parują tylko na początku. Zmiana temperatury, czy coś w tym rodzaju. Po kilku minutach już tego nie uświadczysz. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 no nie zgodze się, ciągle tak miałem, Czez też i Pani Czez też. to nie są gogle na basenie xd. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 No mogliby o tym pomyslec, bo nawet japa sie poci. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 (edytowane) wystarczy na 10 minut przed gra postawic przy farelce i juz nie paruja. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Co do grafiki, to dodam jeszcze, ze spodziewalem sie, ze bedzie o wiele, wiele gorzej - przeciez to jest 2 razy po stale 60 fps :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Najwiecej zyskuja gry nieskomplikowane technicznie typu REZ, wyglada niesamowicie w VR. Bardzo dobrze wyglada tez RIGS. Dzisiaj wiecej testow, wiecej gier. Co do Driveclub, to po niektorych opiniach spodziewalem sie gran turismo 2, wiec jest mila niespodzianka xd Najwazniejsze jest to, ze czujesz jakbys prowadzil samochod - patrzysz w lusterka, w okna, latwiej niz na tv jest przygotowac sie do zakretu, itd. Gralem na kierce i nie bylo zadnego motion sickness, orzech 30 sekund na padzie i odbilo mu sie jajkiem z rana. Dzisiaj usiade i poswiruje online na g29 i zdam relacje z dluzszego posiedzenia, Moim zdaniem to jest idealny czas na VR, da sie wiele zrobic z tym sprzetem, ktory jest obecnie na rynku, a co dopiero z PS PRO. Wystarczy chciec. Edytowane 15 października 2016 przez Dave Czezky Cytuj
columbo 1 108 Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 (edytowane) Czy wśród osób mających już styczność z PS VR są jacyś okularnicy? Jak wypada ten sprzęt w kontekście użytkowania go z brylami - jest to w ogóle możliwe czy np. trzeba je zdjąć i są jakieś ustawienia symulujące ostrość wyświetlanego obrazu? Edytowane 15 października 2016 przez columbo Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 (edytowane) not buying @colombo - z tego co pamiętam Quaz, który sam jest okularnikiem zakładał gogle razem z okularami i ogólnie był zadowolony z komfortu. Ale lepiej to sprawdź. Edytowane 15 października 2016 przez asax Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 300 razy pisano, mówiono, że bryle nie przeszkadzają. Cytuj
Shen 9 637 Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 Co do Driveclub, to po niektorych opiniach spodziewalem sie gran turismo 2, wiec jest mila niespodzianka xd Najwazniejsze jest to, ze czujesz jakbys prowadzil samochod - patrzysz w lusterka, w okna, latwiej niz na tv jest przygotowac sie do zakretu, itd. Gralem na kierce i nie bylo zadnego motion sickness, orzech 30 sekund na padzie i odbilo mu sie jajkiem z rana. Dzisiaj usiade i poswiruje online na g29 i zdam relacje z dluzszego posiedzenia, a nie probowales na padzie dla testow? Niby na padzie czesciej te nudnosci wystepuja, gdzie sterujesz dualshockiem a rece widzisz na kierownicy. Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 (edytowane) No ale czy gra na padzie w wyścigi vr ma w ogóle sens? Chcesz immersji a korzystasz z półśrodka:/ Jeśli bym kiedyś zdecydował się na zakup tego sprzętu to jeżeli brałbym jakieś wyścigi- nie widzę absolutnie innej opcji aby posiadać tez do tego kierownicę. Edytowane 15 października 2016 przez Jakim Cytuj
vip77 247 Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 (edytowane) według mnie te nudności nie występują dlatego że gramy na padzie. po prostu siedzimy na kanapie a w grze skręcamy i mózg tego nie ogarnia. Tak samo w nowym tombku, w dodatku pod vr, obracam się wokół własnej osi i też potrafi sie zakręcić w głowie.Natomiast wczoraj przyszedł szwagier potestowac i w ZADNEJ grze nic a nic nie odczuwał nudnosci. Chlop stworzony pod vr ;-) E: literowki Edytowane 15 października 2016 przez vip77 Cytuj
Aresgracz 1 Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 A mi dziewczyna podrzuciła pewien pomysł. A może przed grą warto zażyć lokomotiv albo aviomarin? Myślicie że pomoże nudnosciami? Spróbuję napewno :-P Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.