LiŚciu 1 314 Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 Mam pytanie odnośnie sprzętu. Czy taka rozdzialka jaka na tym sprzęcie jest to sprawa konsoli czy samego vr? Chodzi mi o to czy mając te gogle ale na przykład ps4pro lub ps5 za jakiś czas to jest szansa że mocniejsza konsola utrzyma 60 fps lub więcej ale z wyższą rozdzielczościa? Czy trzeba będzie mieć nowsze gogle. One są tylko przekaznikiem czy same generują obraz i większej rozdzielczości nie uzyskamy? Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 OK, Arhn oficjalnie nakręcił mój hype Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 Wydaje mi się, że gogle jak każdy ekran mają swoją własną rozdzielczość. Z mocniejszym sprzętem dojdą pewnie kwestie wygładzania krawędzi i jakieś inne sztuczki aby "ziarno" było mniej widoczne. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 Wiadomo jak PS4Pro ma wspierać PSVR? Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 Mam pytanie odnośnie sprzętu. Czy taka rozdzialka jaka na tym sprzęcie jest to sprawa konsoli czy samego vr? Chodzi mi o to czy mając te gogle ale na przykład ps4pro lub ps5 za jakiś czas to jest szansa że mocniejsza konsola utrzyma 60 fps lub więcej ale z wyższą rozdzielczościa? Czy trzeba będzie mieć nowsze gogle. One są tylko przekaznikiem czy same generują obraz i większej rozdzielczości nie uzyskamy? Q: What are the specs on PS VR’s screen?PS VR uses a single 5.7” 1920 x 1080 resolution full-color OLED RGB display, also known as “1920 x RGB x 1080.” Unlike other VR displays, the PS VR display uses full Red, Green and Blue sub-pixels to produce a full color pixel. There are 1920 Red, Green and Blue sub pixels for each of the 1080 lines of pixels, so this is referred to as 1920 x RGB x 1080. This enables PS VR to further immerse the player and deliver a strong sense of presence. http://blog.us.playstation.com/2016/10/03/playstation-vr-the-ultimate-faq/ Will we see PS VR games running natively at 90fps and 120fps? Yes. There are already games in development that run natively at 90fps and in the future we may potentially see some games running natively at 120fps as developers become more experienced with creating games for PS VR.[/code] Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 nie o to mu chodzilo xd Tak, mozna uzyskac o wiele lepsza grafe. Taki rez czy rigs sa o wiele bardziej ostre niz reszta gier. Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 no ale rozdzielczości lepszej nie uzyskasz co nie? Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 Ale rozdziałki więcej nie wypluje niż 1080p. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 reasumujac: z tego ekranu mozna sporo wykrzesac z lepszym sprzetem (pro). Cytuj
Gość Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 Ale rozdziałki więcej nie wypluje niż 1080p. Z gów... bata nie ukręcisz. To jest tak naprawdę próba VR na dużą skalę, na końcowy produkt pewnie poczekamy do czasu, aż producenci będą widzieć sens robienia gier AAA specjalnie pod tego typu sprzęt. Czyli dosyć długo. Na razie to jest dobre, jak ktoś ma znajomych i nie wie co z nimi robić jak już do niego wpadną. Mając w pamięci zapał Jajczesa, daje jego zajawce (przy tych gierkach) jakiś miesiąc. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 wy bysicie chcieli gogle w 4k? przeciez w tym nazywtnym 1080p z dobrym aa to pewnie jeszcze dlugi dlugi dlugi czas nie doczekamy sie rewelacyjnie wygladajacej gierki, tym bardziej jakies rozbudowanej pozycji aaa, 1080p i 120fps do gogli juz wam malo, a bez gogli graja w daj boze 1080p z klatkujacymi 30fps Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 (edytowane) Ficuś, ale wiesz, że ekran o danej rozdzielczości przed oczami a ekran telewizora widziany z paru metrów dają różne wrażenia? A te fps to już w ogóle top kek xd Żeby się nie zrzygać na vr musisz mieć odpowiednią płynność, i to nawet wyższą niż 60fps. Nawet konsolowcy ślepcy którzy nie widzą różnicy między 15fps a 60fps w gierkach na TV od razu to poczują grając na takim zestawie. edit: życzenie moderacji jest dla mnie rozkazem Edytowane 17 października 2016 przez raven_raven 1 Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 (edytowane) A kto ktoś napisał żeby chciał? ListuniO pytał to dałem specyfikacje. kruku - ale z CW to parę pięter niżej. Edytowane 17 października 2016 przez Kyo Cytuj
Gość Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 wy bysicie chcieli gogle w 4k? przeciez w tym nazywtnym 1080p z dobrym aa to pewnie jeszcze dlugi dlugi dlugi czas nie doczekamy sie rewelacyjnie wygladajacej gierki, tym bardziej jakies rozbudowanej pozycji aaa, 1080p i 120fps do gogli juz wam malo, a bez gogli graja w daj boze 1080p z klatkujacymi 30fps Ja bym chciał fajnych gierek, które tłumaczyłyby mi w jakiś sposób sens wydawania 2 kafli na sprzęt, który póki co nadaje się tylko jako pokazówka na imprezach. Fajna technologia, sprawdzę u jakiegoś niecierpliwego sonoklapa i spokojnie wrócę przed TV. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 (edytowane) Sa juz zayebiste gry. No, ale co ty mozesz wiedziec, jak grasz tylko w PESa. W wyscigi to przed tym twoim tv juz na przyklad nie ma sensu grac. Edytowane 17 października 2016 przez Dave Czezky Cytuj
Gość Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 Tak jak pisałem, poczekajmy miesiąc, później będziemy dyskutować. Do tego czasu pewnie wyjdzie jakiś hicior, w którego będę chciał grać chociaż połowę tego czasu co w PESa. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 (edytowane) generalnie ja mialem o wiele bardziej sceptyczne nastawienie niz niektorzy panowie sknerusowie z tego tematu. Dopoki pierwszy raz nie zalozylem gogli na glowe. ale rozumiem, mialem tak samo. Tego co sie teraz zaczelo, juz nie da sie zatrzymac. ps. ale skad ty bedziesz wiedzial jaka gra bedzie zayebista? Masz jakies odniesienie? Wiesz, ze to jest zupelnie cos innego niz to co masz na tv? W zwyklej grze video jestes gosciem, ktory steruje postacia. Tutaj postacia jestes ty. Gdyby wszyscy ludzie byli jak pajdzi, to wy(pipi) sie chodzilibysmy pod drzewo, bo nikt by nawet nie pomyslal, zeby wymyslec kibel ;/ Edytowane 17 października 2016 przez Dave Czezky Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 Imo sprzęt ma bawić. A skoro to robi i to w dodatku dobrze już starcie to jak najbardziej spełnia swoją rolę. A czy jest warty czy nie to taka sama dyskusja jak z długością gier w stosunku do ich ceny. Moim zdaniem bezsensowna. Dla jednego będzie drogo a dla innego w sam raz. Cytuj
Gość Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 Jak grochem o ścianę. Dejw, a czy ja twierdzę, że to technologia jest pomyłką? Sprawdzę z chęcią, wieżę, że to robi wrażenie, tylko granie w gry muzyczne i jakieś indi wyścigi (w najlepszym wypadku) nie skłoni mnie do kupna sprzętu za 2 kafle, bo to nigdy nie było nic co szczególnie mnie interesowało w z gatunku gier. Dodajmy, że odpowiada za to SONY, a oni lubią hajpować sprzęt, który później olewają, szczerze, to nie stać mnie na takie fanaberie, które skończą się zanim się rozpędzą. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 MI wystarczylaby jakas aktualizacja do Dirta, Project Cars, czy Asseto i jade po swoja sztuke. Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 VR jako przyszlosc grania jak najbardziej, czy bedzie to za czasow ps4 albo pro? Nie bo te konsole sa za slabe. Aczkolwiek kiedys zaczac trzeba, 3d na psx wygladalo jak wygladalo. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 Najważniejsze, że już teraz udało się osiągnąć poziom imersji na takim poziomie, że wydaje się ludziom, że są tam w środku w grze. Cytuj
LiŚciu 1 314 Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 Sorry, nie chciałem kłótni o to co lepsze. W sumie Kyo odpowiedziałeś na moje pytanie. Skoro gogle mają możliwość wyświetlania obrazu w 1080 a teraz to wygląda jak coś pomiędzy 480 a 720 to pewnie po jakimś czasie optymalizacja poprawi jakość gier pod tym względem plus kolejne wersje konsol czy samych generacji. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 (edytowane) grałem na vr w jakąś popierdókę, oraz całkiem przypadkiem obczaiłem pov porno. nie miało nawet takiej mocy jak ps vr (nie miało nawet 360 stopni, a marne 180 xd), a jednak uczucie bycia w grze było świetne. gdybym nie był takim biedakiem zestaw z RE7, Danganropą 1 i REZ Infinite (90% na MC :obema:) spokojnie wystarczyłyby mi za dobry start. Edytowane 17 października 2016 przez nobody Cytuj
kanabis 22 644 Opublikowano 18 października 2016 Opublikowano 18 października 2016 A jak jest z oczami? Nie bola? Ile w tym kasku mozna siedziec Dawidku? Bo w sumie zaje.bista sprawa ale np nie chcialbym przed telewizorem po 3 godzinach grania zaczac toczyc piane i dostac padaki Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.