Opublikowano 19 października 20168 l Czyli wystarczyło potwierdzić, że to jednak obraz w tv ma opóźnienie tak jak wspomniałem, no ale to forumek, więc szydera musi być.
Opublikowano 19 października 20168 l Nie chce mi się wstawać, żeby włączać głośniki, ale z tego co widzę chyba jest śmiesznie.
Opublikowano 19 października 20168 l Czuje sie staro jak zgredow teraz ogladam, Kalego to po glosie poznalem tylko
Opublikowano 20 października 20168 l Jest to, o co prosiłem kiedyś w poscie: Hiv, Monika, alkohol - może tak będą odpisywać na listy? No i w sumie nawet Monia poruszyła ten temat, jak siedzieli w piewce. Czyli musiała czytać moje wypociny Edytowane 20 października 20168 l przez grzybiarz
Opublikowano 20 października 20168 l Oglądam już 5 minut i tylko Hiv grał parę sekund. Kurde, niech wydłuży się ten czas łączenia postów.
Opublikowano 20 października 20168 l Kolejna recenzja VR i kolejna opinia ze jest najwygodniejszy oraz ich ulubiony z trzech dostepnych na rynku
Opublikowano 20 października 20168 l a hamburgery to demka w pudełku dostały a w europie to już kartonowa kopertka
Opublikowano 20 października 20168 l Ten zestaw ze wszystkim w pudle (kamera, move, itp) jest dostępny w Europie..? Nigdzie nie mogę znaleźć
Opublikowano 20 października 20168 l Podobno brytyjski amazon na chwilę wystawił, ale chyba błąd, bo nie ma.
Opublikowano 20 października 20168 l Najbardziej rozwala mnie jak ciężko jest z dostępnością ps move. Nowe można tylko znaleźć w jakiś małych sklepikach gierkowych. Pozostaje tylko opcja używek z ps3. No ale plus taki że za 150zł znajdziemy już komplet.
Opublikowano 20 października 20168 l po dluzszym ograniu RIGS uspokajam - te ekrany sa wystarczajace do uzyskania swietnej i ostrej grafiki PROsiak dostarczy piekna oprawe na VR
Opublikowano 20 października 20168 l Właśnie Czezky rozwiń, bo ja czekam na PSPro i nie wiem. To będą lepsze wersje tych gier na VR? Trochę bieda, myślałem, że różnica będzie tylko przy klasycznych tytułach.
Opublikowano 20 października 20168 l W dniu 20.10.2016 o 14:06, nero2082 napisał(a): leży w mediaexpert do wzięcią od ręki... Sprawdzałem przez stronę internetową z odbiorem w sklepie i w jednym mediaexpert z ekspozycji a taki Staff to niech sobie w dupe wsadza.
Opublikowano 20 października 20168 l Podobno pro ma dać kopa psvr, tak twierdzi koleś z epic. Jeśli jest to prawdą, to muszę się zastanowić nad wymianą ps4. http://m.pssite.com/news/52988/gry-vr-na-playstation-4-pro-dorownaja-tym-z-pc-ta.html
Opublikowano 20 października 20168 l W dniu 20.10.2016 o 19:09, grzybiarz napisał(a): Właśnie Czezky rozwiń, bo ja czekam na PSPro i nie wiem. To będą lepsze wersje tych gier na VR? Trochę bieda, myślałem, że różnica będzie tylko przy klasycznych tytułach.Wersję na PRO będą miały lepszą grafikę. Tylko tyle lub aż tyle.
Opublikowano 21 października 20168 l Wczoraj w rigsa pograłem no i chyba najładniejsza gra na vr, co do odczuć to bez rewelacji żołądkowych, ale motyw gdy przeciwnik cie podbija w powietrze i masz spaść z dużej wysokości to mózg szaleje XD jak bym stał na nogach, to bym sie złożył XD Przy EvE przy jakiś bardziej gwałtownych akrobacjach było słabo typu beczka i obroty statkiem 360* to już jak nie przerwałem akrobacji byłby bełt
Opublikowano 21 października 20168 l zgadzam się to co pokazuje rigs jest naprawdę świetne, ostro, graficznie jest super,A o pro już mówią że dzięki temu będzie znacznie ładniej. Chociaż jakby wszyscy developerzy robili gry w takiej grafie co rigs nic więcej nie potrzeba. Edytowane 21 października 20168 l przez dragonosi
Opublikowano 21 października 20168 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Mam już za sobą lekko licząc ponad 50h spędzone w VR więc podzielę się swoimi refleksjami. Wykonanie - sprzęt wykonany bardzo ergonomicznie. Mój dotychczasowy rekord to około 3h non stop i poza ciepłem jakie kumuluje się w goglach i na czole nie mam więszych zastrzeżeń. Materiały z jakich są wykonane gogle, są lekkie acz na tyle solidne, że bez obaw się je zakłada, zdemuje, naciąga czy reguluje. Ekran - odnośnie opinii o wielkich pikselach, grafice jak z ps2 - rozdzielczość jest wg mnie wystarczająca, żeby pokazać ładny obraz. Niektóre słabsze graficznie gry, które testowałem (Driveclub) mogą dawać wrażenie niskiej rozdzielczości i słabszej grafiki przez choćby brak AA, lecz gdy zaczniemy się przyglądać bliskim elementom kokpitu okazuje się, że grafika jest ok, co bardzo dobrze widać na przykładzie Rigs'a. Tam już morda się cieszy i z grafiki i z grywalności. Valkyrie ma kokpit który wygląda jeszcze ładniej, a playroom vr mimo że prosty graficznie (mam na myśli grę świateł, cienie, wodę itp) pokazuje niejednokrotnie jaki poziom detali jest do uzyskania, więc gogle ewidentnie mają potencjał i gry na nich zrobione jako pełnoprawne AAA z pewnością będą zachwycały. Podsumowując sprzęt nie powinien ograniczyć dużo bardziej zaawansowanych graficznie produkcji. Porównując z moim IPS'em do grania i monitorem do obróbki zdjęć kolory jakie daje VR są żywe i dobrze nasycone. Choroba symulatorowa - niestety doświadczyłem jej boleśnie. Polega ona na tym, że szybko zmieniająca się wysokość, lub przemieszczające tło wyzwala nudności. Dzieje się tak (z medycznego punktu widzenia) dlatego, że organizmowi w tych dynamicznych ruchach brak przeciążeń jakim byłby poddany choćby takich jak na rollercosterze. Przy szybkich zmianach otoczenia i braku przeciążeń błędnik początkowo głupieje wywołując zawroty i mdłości. Z czasem efekt ten mija, podobnie jak u pilotów z coraz większą liczbą wylatanych godzin. Gry - nie oszukujmy się, poza Rigsem, który wygląda ładnie póki co grafika nie zrywa papy z dachu. Jest natomiast coś innego, coś czego mi jako komuś grającemu od ponad 25 lat już od bardzo dawna brakowało. Jest przeżywanie gier. Zakładając gogle i słuchawki odcinamy się od świata, na nowo odbieramy nastrój jaki buduje obraz, muzyka i dźwięki otoczenia. Stajemy się centrum wydarzeń i nawet w takim Rush Of Blood, który notabene dziś pewnie ukończę na nowo wczuwamy się w akcję, jaramy jak coś wyjdzie - ja osobiście bardzo jaram się tym że mam w grze dwie niezależne ręce z pistoletami i mogę kontrować, osłaniać się drugim przy przeładowaniach pierwszego, zmasakrować coś dwoma na raz,a nawet złapać wczutę podobną do: https://youtu.be/n0EG0VZqMNE?t=1m55s Serio, to zupełnie inny poziom bycia w grze i dla mnie coś co pozwoliło na nowo jarać się jak dziecku. Wady - Przede wszystkim cena i to, że trzeba jeszcze mieć kamerę i dwa move'y aby w pełni korzystać z zalet. Oczywiście efekt symulatorowy, ale jest to nie do uniknięcia i jak przebrnie się pierwsze zniechęcenie to już jest tylko lepiej i lepiej. Sumując, nie żałuję zakupu ani trochę i zdecydowanie nie uważam aby był to sprzęt do 15 minutowego jarania przed i z znajomymi. Po zakończeniu Rush Of Blood biorę się za Batmana, za to jak do tej pory RE VII mnie mało interesowało tak po przeżyciu (tak, już nie po ograniu) demka, czekam jak na przełom, bo będzie to przełom w przeżywaniu horroru na VR. Edytowane 21 października 20168 l przez Janusz Gamingu
Opublikowano 21 października 20168 l sprzęt ma potencjał i tyle i można wycisnąć na nim świetną grafe i ostrość czego dowodem jest rigs. Natomiast drvieclub to graficzny dramat jeśli chodzi o otoczenie,ale cholernie grywalny i długi. Myśle że patch na pro zrobi swoje jeśli go dadzą a powinni bo to flagowa gra sony. Aż sie prosi o kiere i wheel stand pro. Edytowane 21 października 20168 l przez dragonosi
Opublikowano 21 października 20168 l Fajna i długa opinia, która jest adekwatna do tego sprzętu. Super, że przeżywamy taki rodzaj grania na nowo i cieszymy się jakbyśmy po raz pierwszy zagrali w jakiekolwiek gry.
Opublikowano 21 października 20168 l W dniu 21.10.2016 o 16:35, Janusz Gamingu napisał(a): Mam już za sobą lekko licząc ponad 50h spędzone w VR więc podzielę się swoimi refleksjami. Wykonanie - sprzęt wykonany bardzo ergonomicznie. Mój dotychczasowy rekord to około 3h non stop i poza ciepłem jakie kumuluje się w goglach i na czole nie mam więszych zastrzeżeń. Materiały z jakich są wykonane gogle, są lekkie acz na tyle solidne, że bez obaw się je zakłada, zdemuje, naciąga czy reguluje. Ekran - odnośnie opinii o wielkich pikselach, grafice jak z ps2 - rozdzielczość jest wg mnie wystarczająca, żeby pokazać ładny obraz. Niektóre słabsze graficznie gry, które testowałem (Driveclub) mogą dawać wrażenie niskiej rozdzielczości i słabszej grafiki przez choćby brak AA, lecz gdy zaczniemy się przyglądać bliskim elementom kokpitu okazuje się, że grafika jest ok, co bardzo dobrze widać na przykładzie Rigs'a. Tam już morda się cieszy i z grafiki i z grywalności. Valkyrie ma kokpit który wygląda jeszcze ładniej, a playroom vr mimo że prosty graficznie (mam na myśli grę świateł, cienie, wodę itp) pokazuje niejednokrotnie jaki poziom detali jest do uzyskania, więc gogle ewidentnie mają potencjał i gry na nich zrobione jako pełnoprawne AAA z pewnością będą zachwycały. Podsumowując sprzęt nie powinien ograniczyć dużo bardziej zaawansowanych graficznie produkcji. Porównując z moim IPS'em do grania i monitorem do obróbki zdjęć kolory jakie daje VR są żywe i dobrze nasycone. Choroba symulatorowa - niestety doświadczyłem jej boleśnie. Polega ona na tym, że szybko zmieniająca się wysokość, lub przemieszczające tło wyzwala nudności. Dzieje się tak (z medycznego punktu widzenia) dlatego, że organizmowi w tych dynamicznych ruchach brak przeciążeń jakim byłby poddany choćby takich jak na rollercosterze. Przy szybkich zmianach otoczenia i braku przeciążeń błędnik początkowo głupieje wywołując zawroty i mdłości. Z czasem efekt ten mija, podobnie jak u pilotów z coraz większą liczbą wylatanych godzin. Gry - nie oszukujmy się, poza Rigsem, który wygląda ładnie póki co grafika nie zrywa papy z dachu. Jest natomiast coś innego, coś czego mi jako komuś grającemu od ponad 25 lat już od bardzo dawna brakowało. Jest przeżywanie gier. Zakładając gogle i słuchawki odcinamy się od świata, na nowo odbieramy nastrój jaki buduje obraz, muzyka i dźwięki otoczenia. Stajemy się centrum wydarzeń i nawet w takim Rush Of Blood, który notabene dziś pewnie ukończę na nowo wczuwamy się w akcję, jaramy jak coś wyjdzie - ja osobiście bardzo jaram się tym że mam w grze dwie niezależne ręce z pistoletami i mogę kontrować, osłaniać się drugim przy przeładowaniach pierwszego, zmasakrować coś dwoma na raz,a nawet złapać wczutę podobną do: https://youtu.be/n0EG0VZqMNE?t=1m55s Serio, to zupełnie inny poziom bycia w grze i dla mnie coś co pozwoliło na nowo jarać się jak dziecku. Wady - Przede wszystkim cena i to, że trzeba jeszcze mieć kamerę i dwa move'y aby w pełni korzystać z zalet. Oczywiście efekt symulatorowy, ale jest to nie do uniknięcia i jak przebrnie się pierwsze zniechęcenie to już jest tylko lepiej i lepiej. Sumując, nie żałuję zakupu ani trochę i zdecydowanie nie uważam aby był to sprzęt do 15 minutowego jarania przed i z znajomymi. Po zakończeniu Rush Of Blood biorę się za Batmana, za to jak do tej pory RE VII mnie mało interesowało tak po przeżyciu (tak, już nie po ograniu) demka, czekam jak na przełom, bo będzie to przełom w przeżywaniu horroru na VR. Świetny post, zachęcił do zakupu VR jeszcze bardziej, w zasadzie zostałem przekonany Jedno pytanie - jak wygląda gameplay w takim Until Dawn, jeśli posiadamy jedynie 1 pada, bez move'ow? Jest to w ogóle grywalne na 1 padzie ?
Opublikowano 21 października 20168 l Za moment odpalam, to sprawdzę i Ci napiszę, bo na padzie nawet nie próbowałem w to grać.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.