Skocz do zawartości

PlayStation VR - komentarze i inne rozmowy


Lipa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2 dzień znajomi proszą żebym przyjechał z vr.
Absolutnie każdy miał opad kopary przy astrobot, i sranie przy kitchen/re7.
Niemal każda po(pipi)ka jak headmaster(? te główkowanie piłki) cieszy fhuj.
Ogarnąłem też thumpera, przeszedłem demko.
Jezu jaka to jest orgia dla zmysłów, łeb urwany.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię! 1
Opublikowano

Thumper na VR o żesz ja pier,dolę :banderas:

 

Grałem póki co godzinę, jeszcze dużo dem przede mną, więc żadnych wrażeń póki co nie chcę spisywać. Jedynie mam parę pytań:

- czy to normalne, że "w rogach" obraz jest nieostry? Ustawiam te gogle i w ogóle, że na środku jest w miarę cacy, ale nie jestem w stanie np. w Thumperze wygodnie przeczytać wyniku po skończeniu levelu, muszę lekko skierować głowę do góry i w lewo by "wyostrzyć" obraz tam. Wada moich gogli czy ta technologia tak ma jeszcze?

- da się jakoś wyregulować ostrość? Nie podoba mi się, że muszę grać w soczewkach albo okularach, wolałbym ostrość tak skalibrować, by z moją wadą się zerowało :/

- ktoś tutaj coś pisał o regulacji rozstawu oczu, gdzie to się robi?

Opublikowano

Na bieda PS4 w wielu grach po bokach masz pixele, na pro jest całość ładnie.

Dzisiaj porównywałem gry u szwagra, on ma stara ja pro.

W re7 jest duża różnica, w tych demowkach i indorach nie widzę różnicy.

Co ten re7 czesze to ja nie mogę, na 5 osób tylko ja podejmuje wyzwanie przejść. Reszta pochodzi 5 min o kurka jakie to realityczne! Nie ja tam nie wejdę do tej dziury! xD

Jest grubo.

Jeszcze GTS i dirta u kolegi jutro sprawdzę, jak nie lubię wyścigów tak np. driveclub który ludzie piszą że taki se mi się demo bardzo podoba.

 

Grałem też w gry nie vr pasywnie w Googlach.

Ok grafa ciut rozmyta ale nie wiem czy bym takiego Detroit nie puknął na helmie, immersja i ogromny ekran

 

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Z tym VR to jest taki problem, że jego odbiór (w tym wrażenie nieostrości) to mocno indywidualna sprawa i trudno ocenić po samym słownym opisie. Jak dajesz komuś okulary do założenia po raz pierwszy i pytasz czy już dobrze widzi i obraz jest ostry, a ten ktoś potwierdza, to musisz mu uwierzyć na słowo, bo nie jesteś tego w stanie sprawdzić i ewentualnie skorygować. Ogólnie dla najlepszego efektu trzeba zawsze trochę delikatnie poprzesuwać gogle na głowie, lewo prawo, góra dół, aż ostrość będzie najlepsza, ale raczej nigdy nie jest idealnie, szczególnie na krawędziach. W niektórych grach ponoć ostrość wypada lepiej, jeśli gra się na PRO, ale nie miałem okazji porównywać. 

A Thumper przyje'bany w dalszych levelach. Nie na mój starczy refleks. Cztery pierwsze poziomy na S zaliczone, ale w piątym trafiłem już na spory opór i raczej nie podołam, więc pewnie zadowolę się wyłącznie zaliczeniem bez względu na ocenę.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, raven_raven napisał:

czy to normalne, że "w rogach" obraz jest nieostry? Ustawiam te gogle i w ogóle, że na środku jest w miarę cacy, ale nie jestem w stanie np. w Thumperze wygodnie przeczytać wyniku po skończeniu levelu, muszę lekko skierować głowę do góry i w lewo by "wyostrzyć" obraz tam.

Ja mam tak samo, ale wydaje mi sie ze z kazdym uzyciem efekt zanika wiec moze to kwestia przyzwyczajenia. 

Thumper petarda - wjedzie pelniaczek, driveclub nawet nawet, troche mi brakuje uczucia predkosci jednak. Dlatego chyba drugim pelnoprawnym zakupem pod vr bedzie wipeout :ragus: 

 

Edytowane przez Grabek
Opublikowano

Kruku, nie skorygujesz sobie wady wzroku ustawieniami. I tak PsVR jest chyba najbardziej przyjaznym sprzętem dla okularników, jak słuchałem wypowiedzi recenzentów to Oculus i to trzecie na pieca raczej nie pozwalają na granie w brylach.

 

Ten efekt rozmycia na bokach to może byc dlatego, że ludzie mają tendencję do wpychania hełmu bardzo blisko twarzy, tak, że gumowa osłona aż się gnie, a powinno być tak, że ta guma tylko delikatnie dotyka. Wtedy mamy bardziej widzenie tunelowe, ale rozmycie mniej dolega. Coś za coś, albo większe pole widzenia z lekkim blurem po bokach (do którego i tak po jakimś czasie oczy przywykną) albo wyraźniej, ale trzeba bardziej kręcić głową.

 

 

20 minut temu, Grabek napisał:

Ja mam tak samo, ale wydaje mi sie ze z kazdym uzyciem efekt zanika wiec moze to kwestia przyzwyczajenia. 

Thumper petarda - wjedzie pelniaczek, driveclub nawet nawet, troche mi brakuje uczucia predkosci jednak. Dlatego chyba drugim pelnoprawnym zakupem pod vr bedzie wipeout :ragus: 

 

 

Radzę przywiązać się do krzesła przed pierwszą sesją w wipka.  

  • Plusik 1
  • Haha 1
Opublikowano
15 minut temu, Siara_iwj napisał:

Radzę przywiązać się do krzesła przed pierwszą sesją w wipka.  

No przy tej po(pipi)kowatej przejazdzce wagonikiem z gorki w until dawn vr juz sie zapieralem xd

 

Opublikowano

Wipek to była pierwsza gra jaką włączyłem po przytaszczeniu PSVR do domu bo tylko to miałem na już. Matko w głowie kręciło mi się przez 2-3 minuty od wystartowania gry - próbowałem się przyzwyczaić do tego.

Ale potem to z rozdziawioną japą leciałem do końca wyścigu. A odpalenie turbo, zrobienie beczki czy szybki zjazd z górki wywracało mi wnętrzności do góry nogami. 

Za(pipi)ongo.

Polecam AstroBota i Statik (gra nic nie tłumaczy, za bardzo nic o niej nie wiedziałem a patenty mnie rozwaliły - mam nadzieję że po demie będzie dalej tak fajnie).

Tego Thumpera nie bardzo łapię.

Przymierzałem się do Robinsona (promka jest za 52 zł), ale jednak olałem po średniej na Meta. Ktoś w to grał? Podobno dużo ładniejsze na Pro (a mam Slima tylko).

Opublikowano

To muszę zaraz sprawdzić tego wipeouta smile.gif

A borderlandsa ktoś kupuje?

Bo jak dla mnie to idealna gra pod ten sprzecik i jak by było z kim pograć w co opie to chyba bym szarpnął na premierę nawet.

A propo thumpera to jestem w szoku jakiej jakości dźwięk można osiągnąć na bieda pchelkach, petarda!

Liczę że skoro sprzedali trochę tego vr w tym roku to może zacznie więcej gier aaa wychodzić, i jakieś promo na psn wjadą na święta.

 

 

 

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Wipeout jest jeszcze dość przyjazny, szczególnie, że może się pochwalić rozbudowanymi opcjami dostosowania widoku dla wrażliwych, ale nawet na pełnym wypasie znoszę go bez mdłości (oczywiście co kilka wyścigów i tak trzeba zrobić przerwę, ale to już inna kwestia). Natomiast demo REZa trochę mnie zmęczyło i nie zachęciło. To znaczy mechanika, styl i muza, wszystko fajnie, ale pojawiło się nieprzyjemne uczucie w brzuszku. W wolnej chwili zrobię drugie podejście do dema. Tam w pełnej wersji są jakieś dodatkowe ustawienia widoku/kamery dla wrażliwych?

Opublikowano
1 godzinę temu, Siara_iwj napisał:

Kruku, nie skorygujesz sobie wady wzroku ustawieniami. I tak PsVR jest chyba najbardziej przyjaznym sprzętem dla okularników, jak słuchałem wypowiedzi recenzentów to Oculus i to trzecie na pieca raczej nie pozwalają na granie w brylach.

Okulary wchodzą bez problemu ale niestety łatwo można sobie okularami soczewki zarysować.

Na reddit ludzie jakieś patenty na to mieli - takie zderzaki dla okularów żeby się do soczewek nie dotykały - niektórzy drukowali sobie takie klocki na drukarce 3d ale widziałem też jakieś patenty ze zwykłymi słomkami przyklejonymi nad soczewkami :nosacz3:

Opublikowano



Natomiast demo REZa trochę mnie zmęczyło i nie zachęciło. To znaczy mechanika, styl i muza, wszystko fajnie, ale pojawiło się nieprzyjemne uczucie w brzuszku. W wolnej chwili zrobię drugie podejście do dema. Tam w pełnej wersji są jakieś dodatkowe ustawienia widoku/kamery dla wrażliwych?


Mdłości to bardzo indywidualna sprawa, REZ to dla mnie czysta przyjemność, zero jakichkolwiek dolegliwości. Ale w sumie lekkie problemy miałem tylko przy demie Wipeout i tym skakaniu robotem w VR Worlds. Jeszcze w Firewall jak idę w grze w bok, a nogi w rzeczywistości nie zmieniają położenia - mózg domaga się wyjaśnień ; )
Jutro postaram się wieczorem sprawdzić czy są jakieś ustawienia w REZ bo dotychczas nie miałem potrzeby tam zaglądać.
Opublikowano

Pierwsze kilka minut to las, a ten jest najgorszym elementem REVII, rozpaćkany i wszystko pływa. Po dojściu do budynków jest o wiele lepiej. 

 

 

 

6 godzin temu, okoolarnik napisał:

Okulary wchodzą bez problemu ale niestety łatwo można sobie okularami soczewki zarysować.

Na reddit ludzie jakieś patenty na to mieli - takie zderzaki dla okularów żeby się do soczewek nie dotykały - niektórzy drukowali sobie takie klocki na drukarce 3d ale widziałem też jakieś patenty ze zwykłymi słomkami przyklejonymi nad soczewkami :nosacz3:

 

 

Ja robię tak, że delikatnie przysuwam ekraniki aż poczuję "w głowie" kiedy dotkną okularów (dobrze to czuć, bo czaszka działa jak pudło rezonansowe) i wtedy odsuwam o ząbek i jest ok.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...