Skocz do zawartości

PlayStation VR - komentarze i inne rozmowy


Lipa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Yep tracking jest mocno zacofany, ale też dzięki temu za niewielką cenę można było się pobawić wirtualną rzeczywistością i imo sony dobrze to ogarnęło, wykorzystując co jest.

Ciekawi mnie kiedy sony wyjdzie z nowymi goglami, psvr już nie mam, ale ciągle chodzi po głowie ponowny zakup.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Moldar napisał:

Yep tracking jest mocno zacofany, ale też dzięki temu za niewielką cenę można było się pobawić wirtualną rzeczywistością i imo sony dobrze to ogarnęło, wykorzystując co jest.

Ciekawi mnie kiedy sony wyjdzie z nowymi goglami, psvr już nie mam, ale ciągle chodzi po głowie ponowny zakup.

Ja nie wiem o co chodzi z problemem trackingu bo nie mam porównania. Chyba że chodzi o to co trzymamy w rękach bo Aim czy Move czasem szaleje, ale rzadko.

A nowe gogle mają być ale nie na start generacji więc imo pewnie 2021/22 dopiero.

Edytowane przez marbel007
Opublikowano
3 godziny temu, mozi napisał:

Astrobot akurat jest wyjątkiem bo gra wygląda super jedyny problem to drugi plan (rozmycie). 

 

Moss też super wygląda. Dla mnie trochę jak z ex na PS4. Jak studio się przyłoży do można naprawdę fajne efekty na tym sprzęcie uzyskać. 

Z drugiej strony fakt, po 2-3 min na nieostry obraz już nie zwraca się uwagi i chłonie się świat. No fajny jest ten VR.

Opublikowano
52 minuty temu, marbel007 napisał:

Ja nie wiem o co chodzi z problemem trackingu bo nie mam porównania. Chyba że chodzi o to co trzymamy w rękach bo Aim czy Move czasem szaleje, ale rzadko.

A nowe gogle mają być ale nie na start generacji więc imo pewnie 2021/22 dopiero.

To już nie chodzi o to, że szaleje czasami (bo szaleje), ale jak myślisz, dlaczego pecetowe wersje Beat Sabera dostały levele 360°, a PSVR tylko 90°? ;]

Uzależnienie trackingu od śledzącego nas z przodu oka kamery to jak widać spory problem dla twórców. O ile same gogle mają diody śledzące również z tyłu (tylko dzięki temu możemy się rozglądać w 360°), tak zasłonięcie własnym ciałem pałki Move (gdy obrócimy się tyłem do kamery) czyni ją niewidzialną dla systemu. Akurat ludziom z Beat Sabera chciało się dostosować tryb 360° do ograniczeń PSVR (za co po raz kolejny szacun się im należy), ale to wciąż tylko w ramach pocieszenia, bo z tym trackingiem nic więcej nie mogli wskórać.

No i ile ta technologia Move + kamera ma już lat? 10? A nawet nie była projektowana z myślą o VR, jedynie do VR zaadoptowana.

Opublikowano

Ja w ogóle z trackingiem nie mam problemów, bo jak tylko mogę to gram na siedząco. Nie lubię wstawać, kręcić się itp. 

Dlatego dla mnie dwie najlepsze gierki na VR to Moss i Astrobot, gdzie sterujemy normalnie padem, siedząc wygodnie na kanapie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Spoko lista. Warto zobaczyć co się pojawiło w tym roku. Zaskoczenie to ten Golem na czele. Coś mi gdzieś przeleciało ale w ogóle nie, żeby było jakieś dobre. Za to Fisherman Tale znowu w czołówce - będzie trzeba sprawdzić.

No i AC7 - ja jestem dalej pod wrażeniem tych 3 misji VR.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

wow sporo za(pipi)istych gier. Cieszy to wsparcie, chociaz pewnie wiekszosc gier wyląduje na steam.

szkoda ze kinecta nie mozna podlaczyc, zamiast tych ps move, wtedy dopiero byłaby interakcja :)

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja nie grałem, ale to gra od twórców Dark Soulsów?!

cytat:

PLUSY

- intrygująca historia,
- doskonały klimat,
- sugestywne wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości,
- świetna oprawa audiowizualna,
- polski dubbing na zaskakująco dobrym poziomie,

MINUSY

- skokowe, dość chaotyczne poruszanie się,
- nieco przekombinowane sterowanie,

Opublikowano (edytowane)

Hmmm polski dub na dobrym poziomie. Intrygujące. Fabuła to duży plus. 

Obawy mam przez DarkSouls - czy tu też jest jakiś wysoki poziom trudności? W sumie nie do końca wiem co to za typ gry jest? Przygodowa? Walking symulator?

No i na Meta ok 7/10 ma ocenę.

 

Edit.

Przy okazji znalazłem fajne zestawienie top gier na PSVR 

https://www.metacritic.com/browse/games/score/userscore/all/ps4/all?hardware=psvr

 

Jeszcze na liście/oku mam Keep Talking and nobody explodes - tylko czy ktoś bedzie chciał ze mną grać... :( Pojawiły się tłumaczenia PL. Podobno na steamie już jest instrukcja spolonizowana.

Edytowane przez marbel007
Opublikowano

Ja to mam. Pograłem ze 2-3 godzinki ale nie wróciłem do tytułu. Powiedzmy że za 39 zł jest okej. Nic wspólnego z klimatem soulsów oczywiście nie ma, graficznie nie ma tragedii ale też dupy nie urywa a gameplay polega na skokowym chodzeniu i szukaniu pierdół. 

Opublikowano
5 godzin temu, grzybiarz napisał:

W sumie mam move'y, ale myślę o sprzedaży i zostawić samo Vr (za dużo sprzętów w salonie).

Ile te Movy Ci zajmują? Z pałkami dużo lepsze te VR, że wymienię najlepsze doświadczenia z Beat Saber, SuperHot czy Blood and Truth. Nawet lepsze niż Aim, który jest zawalasty a gier za bardzo nie ma na niego.

Muszę pooglądać gameplaye z tego Deracine... Czy nie lepiej wziąć MusicPacka do Beat Sabera ;)

Opublikowano
3 godziny temu, marbel007 napisał:

Czy nie lepiej wziąć MusicPacka do Beat Sabera ;)

Przeciętny walking simulator vs. Music Pack do najlepszej (od chu'ja nagród) i najlepiej sprzedającej się (Steam, PStore) gry VR zeszłego roku?

Ziewanie vs lekki wzwód przy ulubionych utworach?

Nie podejmij złej decyzji.

 

PS nie grałem w Deracine, bo trzymam krede... bo macham mieczami. Może kiedyś nadrobię braki...

Zabawne. Wartych uwagi gier VR jest niewiele, a i tak mam backlog.

  • Haha 1
Opublikowano

No nigdy. Sprzedaje się jak szalony i bez promo, więc w sumie dziwnym nie jest.

Pomijając fakt, że jest warty pełnej ceny, a nawet znacznie więcej.

Opublikowano

Swoją drogą to mocno zastanawiające, że gra zgarnia same wysokie oceny, nagrody gier roku, na świecie sprzedaje się kapitalnie (biorąc pod uwagę warunki gier VR), a ludzie i tak wzbraniają się przed wyłożeniem 125 zł dla twórców, którzy przez ostatni rok aktywnie wspierali, dopieszczali i rozwijali swoją grę. Niezwykle udaną samą w sobie, należy dodać.

 

Czego jeszcze trzeba, by Was przekonać? Grzybiarz, lepiej kupować interaktywne filmiki z rollercosterów?

Opublikowano (edytowane)

To były akurat 3 „gierki” za dwie dychy:) A jestem na etapie, kiedy kupuję gry i w nie nie gram (brak czasu?), wiec wywalać 120 zł, wydaje się dość sporo i wolę poczekać na promo :cebula:

 

Edytowane przez grzybiarz
Opublikowano
W dniu 17.01.2020 o 21:44, Kmiot napisał:

Swoją drogą to mocno zastanawiające, że gra zgarnia same wysokie oceny, nagrody gier roku, na świecie sprzedaje się kapitalnie (....)

DOBRA, DOBRA, kupiłem wczoraj. Umie Pan wjechać komuś na ambicje, Panie Kmiot. No żeby wypomnieć komuś zakup crapa... Ale to nic, kupiłem Beat Saber i jestem zadowolony.

Największe zdziwko było już przy tutorialu - ominięcie tafli lodu. Wow, ale efekt - dzisiaj odsuwam stół i robię miejsce w pokoju, zaciskam opaski na PS Move, włączam ampli na 60 volume i napierdalam.

Ten patent sterowania w grze można rozbudować np. sterować różdżkami jak pałkami przy prawdziwej perkusji - Drum Hero? No mogłoby wyjść takie DLC, czy coś:)

Przejrzałem listę kawałków, to same nieznane, przydałaby się muza z Wipeouta, czy coś w ten deseń. Zobaczymy jak kolejne levele - ale chciałbym jeden taki level, gdzie tylko stoimy i naparzamy szybko movami w dowolnym kieunku, przecinając bloki. Największą wkrętke miałem właśnie przy tym - po prostu przez moment poczułem, że jestem w innym świecie, na jakiejś futurystycznej dyskotece :)

 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano
Godzinę temu, grzybiarz napisał:

DOBRA, DOBRA, kupiłem wczoraj. Umie Pan wjechać komuś na ambicje, Panie Kmiot. No żeby wypomnieć komuś zakup crapa...

Bo z GRACZAMI to tak trzeba - za mordę i zmusić, by spróbował. Tym bardziej posiadaczy VR, którzy na przesadny dobrobyt nie narzekają, a i tak się bronią przed taką uniwersalną perełką (zasady w mig łapią nawet seniorzy).

Godzinę temu, grzybiarz napisał:

Przejrzałem listę kawałków, to same nieznane, przydałaby się muza z Wipeouta, czy coś w ten deseń.

No niestety, dostępne w ramach podstawki kawałki to w większości utwory stworzone specjalnie dla gry, plus pojedyncze memiczne wałki i mniej znane kapele. Jeśli chce się utwory znane i kojarzone szerzej, to trzeba brać płatne DLC, bo zespoły i wytwórnie swoją dolę też żądają. Myślę, że paczkę Imagine Dragons można brać w ciemno, Panic! At the Disco w sumie również. Monstercat również jest świetny, aczkolwiek bardzo urozmaicony gatunkowo i trudno, by komukolwiek spodobał się w całości.

Godzinę temu, grzybiarz napisał:

chciałbym jeden taki level, gdzie tylko stoimy i naparzamy szybko movami w dowolnym kieunku, przecinając bloki. Największą wkrętke miałem właśnie przy tym - po prostu przez moment poczułem, że jestem w innym świecie, na jakiejś futurystycznej dyskotece

Gra ma duże możliwości konfiguracyjne (jeśli chcesz przecinać bloki w dowolnym kierunku, to można włączyć modyfikację "no arrows", jeśli dobrze pamiętam), a i utwory mają różne "style" mapowania - niektóre skupiają się na płynnych, tanecznych ruchach, inne na perkusyjnym napier'dalaniu w bębny i talerze. Easy i Normal nie dają tego jeszcze tak odczuć, ale od Harda zaczyna się pojawiać magia Beat Sabera.

  • Dzięki 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...