Opublikowano 18 października 20168 l Oczy nie bolą, to nie to co 3D, ale pewnie jak zawsze jest to kwestia indywidualna. Co do siedzenia w goglach, wczoraj np. miałem sesję 3h najpierw w Batmana, a później w Rush of blood. Zadnego dyskomfortu, wsiąkasz w ten świat i nie czujesz że masz coś na głowie. Edytowane 18 października 20168 l przez .:marioo:.
Opublikowano 18 października 20168 l Ja nawet 3h nie wytrzymam przy zwykłym graniu w FPSa, a co dopiero w tym hełmofonie.
Opublikowano 18 października 20168 l danganronpa1 ostrzyma wsparcie vr? bo jesli macie na mysli to co pare dni temu pojawilo sie w kkw to jest to mini gra - jedna rozprawa, mozna ja skonczyc w 10minut
Opublikowano 18 października 20168 l Wydaje się że ten cały VR będzie uzupełnieniem PS4, swoistym "czymś nowym", odskocznią od TV, pewnie ciekawszym niż Move czy Kinect. Dobrze by było żeby też wyszły gierki dla masterowiczów i hardkorowców (widzę tylko REZa i ew. Driveclub), bo narazie to sprzęt dla casuali. Jeśli wyjdą przez najbliższe kilka miesięcy jakieś hiciory przystosowane SPECJALNIE pod VR to być może kupię. Gry przygodowe w stylu Batmana do mnie nie przemawiają za tym sprzętem. Choć w sumie kusi żeby mieć w domu całe combo Sony: PS3 + PS4 + Vita + VR Edytowane 18 października 20168 l przez _daras_
Opublikowano 18 października 20168 l Jakiś MMO + VR (może nie to obecne, a kolejne?) + mocna konsola = można by odpłynąć.---Zastanawia mnie, czy teraz te muvy tak się nie spopularyzują, że zaraz wyjdą jakieś ciekawy gry ruchowe? Np. kolejne Start The Party, Czy Sport Championship. Edytowane 18 października 20168 l przez grzybiarz
Opublikowano 18 października 20168 l Ja wrócę do tego co mi utrudnia zabawę z niektórymi tytułami - mdłości. Zrobiłem eksperyment z lokomotiv. Zażyłem maksymalna dawkę czyli 4 pigułki i odpaliłem scavenger odyssey. Niestety. 5 min i musiałem odłożyć gogle bo bym pawia seryjnie puścił... Czyli tabsy nie pomagają
Opublikowano 18 października 20168 l Hmm- odkupię od ciebie gogle za 500 zł. Dbam o twoje zdrowie i żołądek. Szkoda wymiotowac co pare minut co nie?;]
Opublikowano 18 października 20168 l Ja wrócę do tego co mi utrudnia zabawę z niektórymi tytułami - mdłości. Zrobiłem eksperyment z lokomotiv. Zażyłem maksymalna dawkę czyli 4 pigułki i odpaliłem scavenger odyssey. Niestety. 5 min i musiałem odłożyć gogle bo bym pawia seryjnie puścił... Czyli tabsy nie pomagają Idź w drugą stronę - dwie setki przed sesją powinny pomóc.
Opublikowano 18 października 20168 l No szkoda dlatego odpale to co mi nie szkodzi - Bound, until dawn i London heist Spróbowałem po paru piwach i średnio pomogło ale te setki też obadam. Czego się nie robi dla dobra nauki :-D
Opublikowano 18 października 20168 l szkoda, że macie takie problemy, mnie nawet driveclub nie rusza, a scavenger odyssey to bardzo fajna gra. Mozę PRO coś zmieni w tym temacie i aktualizacje do gier. Mój kumpel mógł tylko ograć london i stardasust ultra bez dodatku vr. Wystawił gogle na sprzedaż. Pytanie ile procent ma takie problemy. Może aktualizacja softu vr zmieni coś w temacie. Mam taką cichą nadzieje. zresztą technologia raczkuje producenci gier też, dalej powinno być tylko lepiej. Oglądałem na youtube gościa który mówił żeby nie skakać z gry na grę. Żeby po grze zrobić sobie przerwę i odpalać drugą. Poza tym imbir jest stosowany przy chorobie symulatorowej. Polecam herbatę z imbirem. Pewnie po jednej nie przejdzie ale pita cyklicznie może dać efekty Edytowane 18 października 20168 l przez dragonosi
Opublikowano 18 października 20168 l Nawet fajny gadżet ten VR, coś jak gierki kilkanaście lat temu - brzydkie, ale frajda i immersja jak za dzieciaka. Testowałem u kumpla, sam bym chyba nie wypluł na to 2k złych, to jeszcze nie ten moment. Potencjał jest, czas pokaże czy wyjdą na to jakieś naprawdę mocne pozycje, czy sprzęt będzie dogorywał na popierdółkach. Ogólnie to za 2-3 generacje będzie kozak xD
Opublikowano 18 października 20168 l Może porobią na święta zestawy VR + herbatka imbirowa o_O Inne będą zawierały VR + gra. Jeszcze inne gra + herbatka. A te 18+ VR + alko + gra.
Opublikowano 18 października 20168 l Ciekawe, czy te osoby maja tylko problem z okularami od Sony, czy takie np htc vive nie działa lepiej?
Opublikowano 19 października 20168 l Czytałem naukowy bełkot że mdłości są powodowane słabym framematem i gow.nem rozmazanym zamiast full HD. I zanim odeślecie mnie do Cw to poczytajcie o tym, że responsywnosc tego urządzenia jest ważna gdy ruszasz glową. Nawet minimalny lag wywoła efekt głowy we wiadrze.
Opublikowano 19 października 20168 l Próbowałem i mnie jako okularnika bolą oczy po dłuższej sesji, nie wspominając o głowie i kręćku, ale każdy ma inaczej. Tak czy siak warto robić przerwy, nawet co pół godziny żeby wzrok odpoczął. Samo VR to póki co ciekawostka, początek drogi, musi jeszcze ze dwa lata upłynąć zanim wejdzie na salony. Ale dzięki obecnym beta testerom (czyli tym, co wydali hajs na VR) może stanie się to szybciej
Opublikowano 19 października 20168 l Oczywiście że Sony bada rynek jeśli temat wypali a ma dużą szanse że wypali ze względu na jakość do ceny to za parę latek można se spodziewać nowych gogli. Chociaż ja obecny "beta tester" uważam że sprzęt jest udany i ma szanse odnieść duży sukces mimo że jakiś procent ludzi odpada ze względu na chorobe symulatrową, na dzień dzisiejszy. Gdyż za jakiś czas mogą wprowadzić patche do gier które mogą wyeliminować u niektórych niepożądane efekty. Czas może być tylko sprzymierzeńcem jeśli w szybkim tempie usprawnią softowo vr oraz zapewnią system selery na tą platforme. Na razie to jest początek myślę że całkiem udany bo ps vr się rozszedł. Sony zapowiedziało, że zwiększa produkcje by zaspokoić potrzeby. Ale uważam, że PRO i VR pokaże pazur. Ale graliście w Rigsa, widzieliście jak to świetnie wygląda, ostrość bardzo dobra i to samo grafa i to na starej PS 4. Wszystko zależy od programistów. Ale Pro daje o wiele więcej możliwości w temacie.
Opublikowano 19 października 20168 l Nie wiem czy naprawią patchem lag jaki jest widoczny przy ruszaniu głową ( no chyba, że tylko obraz na tv ma takie duże opóźnienia). Nie wiem czy tak jest w każdej grze, ale na tych filmikach które oglądałem to jest wręcz uderzająco duże opóźnienie. Do tego nie działa to 1 do 1 jeżeli chodzi o prędkość i zakres ruchu. Może wina sensorów, złego ustawienia, ale zupełnie mnie nie dziwi, że ludzie mogą mieć mdłości. Mam chorobę lokomocyjną (na szczęście z wiekiem coraz słabszą) i wiem jak to się pewnie skończy.
Opublikowano 19 października 20168 l mozna zalozyc osobny temat dla specjalistow-teoretykow od vr? Tych bzdur sie czytac nie da, na dodatek wprowadzaja w blad.
Opublikowano 19 października 20168 l To może napisz jak jest. Sporo osób próbowało(przynajmniej tak twierdzą) i jakoś nie widać, żeby mieli ochotę zejść z drzew. Dziwne, taka super zabawa na długie godziny... Edytowane 19 października 20168 l przez Gość
Opublikowano 19 października 20168 l Moze nie psvr, ale ten sam efekt. https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=gZCAi0MLxAE
Opublikowano 19 października 20168 l Nie wiem czy naprawią patchem lag jaki jest widoczny przy ruszaniu głową ( no chyba, że tylko obraz na tv ma takie duże opóźnienia). Nie wiem czy tak jest w każdej grze, ale na tych filmikach które oglądałem to jest wręcz uderzająco duże opóźnienie. . :facepalmz: No dobra wytłumaczę. To co widzisz na ekranie tv, nie ma nic wspólnego z tym co widzisz z goglami na twarzy. Z założonymi goglami nie ma ŻADNYCH lagów podczas ruszania głową, jest to 1-1 z ruchem głowy, a jakiekolwiek mdłości wynikają z czegoś innego.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.