Opublikowano 13 listopada 20168 l No ja też mam dc vr więc możecie mnie dodać a co do pro i vr no jest różnica ale myślałem że będzie dużo lepiej jutro wytestuje i porownam obie konsole i napisze wam Edytowane 13 listopada 20168 l przez kendopoludnie
Opublikowano 13 listopada 20168 l Driveclub kupiony, obys czezky miał rację Jak ktoś zainteresowany pojeździć, to zapraszam, profil jest podany.
Opublikowano 13 listopada 20168 l na mikolaja trza sobie sprawic pakiecik vr+prosiak i znow poczuc sie dzieckiem
Opublikowano 14 listopada 20168 l No ja też mam dc vr więc możecie mnie dodać a co do pro i vr no jest różnica ale myślałem że będzie dużo lepiej jutro wytestuje i porownam obie konsole i napisze wam ok, czekam z niecierpliwością
Opublikowano 14 listopada 20168 l Kupiłem driveclub, nie ściągnął się do końca, więc i może jakiś patch jeszcze będzie później, no ale nie widziałem różnicy, pikseloza straszna Po trackmania nic już kiedyś będzie takie samo. Edytowane 14 listopada 20168 l przez Moldar
Opublikowano 14 listopada 20168 l Dziś miałem możliwość drugi raz potestować vr i to trochę dłużej. Opiszę najpierw to co na prawdę mi się spodobało. Po pierwsze call of duty ( to demko-misja w kosmosie)-> wypertolilo mnie to z kapci.....jakie to jest dobre, w takim czymś widzę zasadność vr. Nawet ładna grafika (ale i tak widać lekką pikseloze), widok w kokpicie i to,że widzisz buty, ręce, skafander mega wczuwa. Lata się przyjemnie i masz naprawdę wrażenie robienia ewolucji w kosmosie. Po drugie until down->myślałem czasami, że się posram aż się spociłem grając w to. Znane motywy jump scare, ale to jest co innego jak w ekranie telewizora, tu na prawdę myślisz, że ta zjawa zaraz Cie dotknie, wręcz czasem tak człowiek może pomyśleć. Przy ostrych zjazdach w dół miałem wrażenie, że nogi i brzuch mi się unoszą, tak jak w rzeczywistości. Po trzecie london heist-> goście z którymi się gada fajnie wyglądają, nie są tak bardzo rozmazani, motywy z łapaniem przedmiotów, z rozmową telefoniczną, z osłonami, strzelaniem super. Teraz takie średniawe gry do vr. Chwile pograłem też w taką jakby grę łamigłówkę (nie pamiętam nazwy), gdzie chodzi dziewczynka i trzeba jej pokazywać co ma robić, może być całkiem przyjemne. Chwilkę pograłem w bound i nie wiem co mam o tym sądzić...chodziłem jakąś baletnicą, ściany się odsłaniały gdy się do nich zbliżyłem i mogłem zmieniać perspektywę, z której patrzę, po chwili wyłączyłem. Teraz to przez co już dalej chyba nie mogłem grać. Scavanger odyssey-> puki było wprowadzenie wydawało się fajne, siedzisz sobie w jakimś mechu, jesteś kosmitą, widzisz swoje ciało ( fajne 3 palczaste ręce), ale zaraz rozpoczynasz spacer po statku i tu zaczynają się schody. Lewa gałka odpowiada za ruch przód, tył, prawo, lewo, prawa gałka za skręty wokół własnej osi i do tego rozglądasz się głową->zaczęło mi się robić źle, ale pomyślałem, że się przyzwyczaję no i dosyć ciekawe fabularnie/klimatycznie. Ale jak zacząłem skakać po asteroidach to na 4 musiałem ściągnąć vr bo myślałem,że będzie paw i stan ten utrzymał się parę minut. Pora na małe podsumowanie. Imersja w niektórych tytułach jest przeogromna... jesteś w grze, to trzeba poczuć na własnej skórze! To jest inny poziom grania! Aleee...niestety ps4 jest po prostu za słabe. Możliwe, że to też wina rozdzielczości w goglach. Po prostu mimo mega imersji widać piksele, ząbki, rozmazania, prostotę grafiki. Chciałbym vr przetestować na pro. Wierze, że na pro może być lepiej, ale obawiam się, że nie na tyle aby być w pełni usatysfakcjonowanym z wizualiów. Zaznaczę, że gram na 55 calach na xbox one, gdzie niektóre gry chodzą w 720p i wcale aż tak bardzo mi to nie przeszkadza jak grafika/rozdzielczość w vr. Do tego nie ma jakichś killerów i gier na długie godziny. Słowem końcowym drugi raz napiszę, że vr ma mega potencjał na przyszłość, ale w kolejnej generacji gogli. Mam nadzieję dorwać się do kombo ps4pro+vr i zrewidować mój pogląd co do grafiki. Czekam z niecierpliwością na to co pokaże ms wraz ze scorpio i na pewno będę śledził rozwój tej technologii vr.
Opublikowano 14 listopada 20168 l <p>Grałem na prosiaczku w playstation World, driveclub i jest różnica w szczegółach, ale jak włączyłem demo call of duty to szczena mi opadła, tu widać naprawdę dużą różnice w grafice myślę że warto zmienić na pro dla vr, TV 4k też zamierzam kupić ale jeszcze trochę poczekam
Opublikowano 15 listopada 20168 l Dziś miałem możliwość drugi raz potestować vr i to trochę dłużej. Opiszę najpierw to co na prawdę mi się spodobało. Po pierwsze call of duty ( to demko-misja w kosmosie)-> wypertolilo mnie to z kapci.....jakie to jest dobre, w takim czymś widzę zasadność vr. Nawet ładna grafika (ale i tak widać lekką pikseloze), widok w kokpicie i to,że widzisz buty, ręce, skafander mega wczuwa. Lata się przyjemnie i masz naprawdę wrażenie robienia ewolucji w kosmosie. Po drugie until down->myślałem czasami, że się posram aż się spociłem grając w to. Znane motywy jump scare, ale to jest co innego jak w ekranie telewizora, tu na prawdę myślisz, że ta zjawa zaraz Cie dotknie, wręcz czasem tak człowiek może pomyśleć. Przy ostrych zjazdach w dół miałem wrażenie, że nogi i brzuch mi się unoszą, tak jak w rzeczywistości. Po trzecie london heist-> goście z którymi się gada fajnie wyglądają, nie są tak bardzo rozmazani, motywy z łapaniem przedmiotów, z rozmową telefoniczną, z osłonami, strzelaniem super. Teraz takie średniawe gry do vr. Chwile pograłem też w taką jakby grę łamigłówkę (nie pamiętam nazwy), gdzie chodzi dziewczynka i trzeba jej pokazywać co ma robić, może być całkiem przyjemne. Chwilkę pograłem w bound i nie wiem co mam o tym sądzić...chodziłem jakąś baletnicą, ściany się odsłaniały gdy się do nich zbliżyłem i mogłem zmieniać perspektywę, z której patrzę, po chwili wyłączyłem. Teraz to przez co już dalej chyba nie mogłem grać. Scavanger odyssey-> puki było wprowadzenie wydawało się fajne, siedzisz sobie w jakimś mechu, jesteś kosmitą, widzisz swoje ciało ( fajne 3 palczaste ręce), ale zaraz rozpoczynasz spacer po statku i tu zaczynają się schody. Lewa gałka odpowiada za ruch przód, tył, prawo, lewo, prawa gałka za skręty wokół własnej osi i do tego rozglądasz się głową->zaczęło mi się robić źle, ale pomyślałem, że się przyzwyczaję no i dosyć ciekawe fabularnie/klimatycznie. Ale jak zacząłem skakać po asteroidach to na 4 musiałem ściągnąć vr bo myślałem,że będzie paw i stan ten utrzymał się parę minut. Pora na małe podsumowanie. Imersja w niektórych tytułach jest przeogromna... jesteś w grze, to trzeba poczuć na własnej skórze! To jest inny poziom grania! Aleee...niestety ps4 jest po prostu za słabe. Możliwe, że to też wina rozdzielczości w goglach. Po prostu mimo mega imersji widać piksele, ząbki, rozmazania, prostotę grafiki. Chciałbym vr przetestować na pro. Wierze, że na pro może być lepiej, ale obawiam się, że nie na tyle aby być w pełni usatysfakcjonowanym z wizualiów. Zaznaczę, że gram na 55 calach na xbox one, gdzie niektóre gry chodzą w 720p i wcale aż tak bardzo mi to nie przeszkadza jak grafika/rozdzielczość w vr. Do tego nie ma jakichś killerów i gier na długie godziny. Słowem końcowym drugi raz napiszę, że vr ma mega potencjał na przyszłość, ale w kolejnej generacji gogli. Mam nadzieję dorwać się do kombo ps4pro+vr i zrewidować mój pogląd co do grafiki. Czekam z niecierpliwością na to co pokaże ms wraz ze scorpio i na pewno będę śledził rozwój tej technologii vr. Też miałem na początku problem z tą grą gdzie sterujesz robotem i te skoki strasznie zarzucają ale jak wolniej się poruszasz to idzie się przyzwyczaić, ale do the rigs to już nie ma bata trzy minuty biegania, skakania, obracania prawa gałką i paw murowany. Mi chyba będą służyły tylko wolniejsze gry ewentualnie takie na szynach jak Rush of blood czy London heist.
Opublikowano 15 listopada 20168 l jakby to powiedzieć Rigs mnie nie rusza, chyba mam błędnik ze stali.
Opublikowano 15 listopada 20168 l Nie wiem gdzie ty tu czezki widzisz ostrą grafikę w driveclub. Jest tak samo słabo co poprzednio, nie widzę żadnych poprawek. Może i lepiej się czyta jakieś rzeczy, ale to ciągle jakieś 720p. IMO żadnego patcha nie było i tylko ciekawe czy będzie. Spoko by było, bo na goglach gra jest świetna, problemów z błędnikiem nie mam żadnego, więc pewnie trochę pogram. Szykujemy na czwartek jakieś granie?
Opublikowano 16 listopada 20168 l Jak sobie radzicie z brakiem przepuszczania HDR przez moduł VR? Przełączacie kable czy jest jakiś inny patent?
Opublikowano 18 listopada 20168 l Ściągnięcie sobie aplikacje na PS4, VRideo. Zbiór filmików wrzucanych przez użytkowników, jest już ich sporo!!! Polecam bitwę nakręconą przez Wargaming. Choć moimi faworytami póki co jest Rouge one i Ghost in the Shell. Już samo "składanie" major Kusanagi rozwala mózg, a walka w porcie to już banderas. Edytowane 18 listopada 20168 l przez Arkady
Opublikowano 20 listopada 20168 l Wrzucam tylko w ramach ciekawostki, Google Earth VR. Prosta apka od google za free ale wrażenia i ewentualny potencjał jest niesamowity. Jestem ciekaw czy lub kiedy ktoś podchwyci pomysł i zrobi gierki VR łącząc Earth ze światem gry. Takie w pół rzeczywiste Shenmue to byłoby to. https://www.youtube.com/watch?v=VDM9q2ydhM8&t=0s
Opublikowano 20 listopada 20168 l Jak sobie radzicie z brakiem przepuszczania HDR przez moduł VR? Przełączacie kable czy jest jakiś inny patent? ta przełączam kable, ale jest jeszcze jedno wyjscie z sytuacji czyli switch za 200 zl, http://ligawo.pl/Produkt/3090064_HDMI_Switch_5x1_HDR_4K_2K_UHD_HDCP_2_2_1
Opublikowano 21 listopada 20168 l Muszę kupić kamerkę do VR. Czymś sie różni ta druga wersja kamery od pierwszej? Bo wiem, ze w media marketach i ekspertach, mają starą wersję.
Opublikowano 21 listopada 20168 l Z tego co wiem to tylko obudową elektronika ta sama ale mogę się mylić
Opublikowano 21 listopada 20168 l Tylko obudową. Większa róznica jest w kontrolerach, te nowsze świecą intensywniej aby kamera mogła je lepiej śledzić w dzień.
Opublikowano 21 listopada 20168 l No właśnie ciekawi mnie to, mam starsze kontrolery i IMO dziwnie działają, mało dokładnie. Polecam sprawdzić O! My Genesis VR, miła gra, trochę śmieszna, ale całkiem fajne bycie Bogiem. Gra kosztuje 12 zł, więc za taką cenę nic tylko brać. Edytowane 21 listopada 20168 l przez Moldar
Opublikowano 22 listopada 20168 l Ok, kupiłem i w sumie chyba sięróżni to tylko obudową/podstawką: stara wersja: nowa wersja: W Media Expert mieli v2. Ale googli nie było ani tu, ani w Media Markt. Za to w tym drugim było stanowisko do testów, ale wyłączone.
Opublikowano 24 listopada 20168 l Nie wiem gdzie ty tu czezki widzisz ostrą grafikę w driveclub. Jest tak samo słabo co poprzednio, nie widzę żadnych poprawek. Może i lepiej się czyta jakieś rzeczy, ale to ciągle jakieś 720p. IMO żadnego patcha nie było i tylko ciekawe czy będzie. Spoko by było, bo na goglach gra jest świetna, problemów z błędnikiem nie mam żadnego, więc pewnie trochę pogram. Szykujemy na czwartek jakieś granie? lepiej sobie wlacz najpierw na zwyklym ps4. balon mam podlaczone dwa kable do tv, spialem je razem, podmieniam w porcie konsoli.
Opublikowano 24 listopada 20168 l Serio te Google nie przepuszczaja sygnału HDR? Edytowane 24 listopada 20168 l przez KOŁD
Opublikowano 24 listopada 20168 l No to czekamy na google w wersji 2.0 Czaję się na zakup, ale mam wrażenie, że np. taki Media Expert podniósł cenę - 1899 zł? Wydaje mi się, że było za 1700. Jak z dostępnością? Tylko na zamówienie? Czy idzie normalnie kupić od ręki?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.