Opublikowano 10 kwietnia 20196 l Chyba grane będzie. Artystyczny Bound bardzo mi się podobał mimo swojej prostoty to ciekawe i mocne wrażenie na goglach.
Opublikowano 10 kwietnia 20196 l Trzeba przyznać, że coś się tam w świecie VR ciągle dzieje i to jest miłe ze strony twórców. Wiadomo, że pierwsza generacji sprzętu to swoiste przetarcie i gogle mają swoje ograniczenia, felery, ułomności i zasługują na wyrozumiałość, ale już nawet teraz można powiedzieć, że ogółem test wypadł dobrze z porywami na bardzo dobrze. Dzisiaj sobie pykałem w Mossa (jak ta myszka jest słitaśnie animowana ) i pamiętacie te chwile w pierwszych grach 3D (szczególnie w skradankach - np. MGS, Tenchu), gdy odruchowo wychylaliśmy się przed TV by zajrzeć za róg? Teraz przy grze na VR fajnym jest to, że takie wychylanie ma wreszcie sens i rzeczywiście dzięki temu znajduje się sprytnie poukrywane znajdźki.
Opublikowano 11 kwietnia 20196 l Recka Ghost Giant https://www.ign.com/articles/2019/04/11/ghost-giant-review?read Średnia na meta - 82. Chyba trzeba będzie sprawdzić.
Opublikowano 11 kwietnia 20196 l Ehhh dla mnie zawód, że move a nie sami sterujemy zwierzątkiem. Na jakiejś mega przecenie sprawdzę.
Opublikowano 12 kwietnia 20196 l Ale mnie zmuliło ostatnio w Dirt Rally VR. Na czoło wyszedł pot ale nie przez wymagające odcinki a przez wrażenia VR. Fakt, że byłem zmęczony po robocie i było późno jednak się zraziłem i wróciłem do DR na Xboxa.
Opublikowano 12 kwietnia 20196 l No zmęczonym nie ma co siadać, a jeszcze jak być może w robocie się napatrzyłeś na monitor, a potem VR... mnie automatycznie odpycha, a po chwili w Robinsonie, napierdzielał mnie łeb. Po zakupie VRa, dla mnie to w sumie taki gadzecik, by odświętnie na weekend odpalić. Ale ja ostatnio w ogóle mało gram, w RDR jestem w drugim rozdziale od 4ech miesięcy
Opublikowano 12 kwietnia 20196 l Teraz, grzybiarz napisał: Po zakupie VRa, dla mnie to w sumie taki gadzecik, by odświętnie na weekend odpalić. Dokładnie tak. Wrażenia super, efekt wow mocny ale tylko jako dodatek. Dobrze że nie ma dużo gier typu Astro Bot czy Moss bo bym musiał częściej zaglądać ten hełm.
Opublikowano 12 kwietnia 20196 l W VR jak mam czas gram dużo jak na moje możliwości. Obecnie masteruję AstroBota chcąc zdobyć Platynę. A w kolejce skończyć muszę Superhot, Headmaster i Statik. Btw chyba jeszcze kupię TumbrVR choć nawet dema nie wyprobowałem. Niech jeszcze wejdzie promka na Beat Saber to Backloga będę miał do końca życia na wszystkich platformach.
Opublikowano 12 kwietnia 20196 l 11 minut temu, marbel007 napisał: Niech jeszcze wejdzie promka na Beat Saber No kuuurwa, też czekam, bo już mi się nudzi pisanie samemu do siebie w temacie. Zła wiadomość jest taka, że nie ma najmniejszych powodów, by Beat Saber szybko doczekał się promocji, bo i bez niej się sprzedaje na pniu. Top1 sprzedanych gier VR w lutym i również w marcu.
Opublikowano 12 kwietnia 20196 l Mam za dużo gier by ładować kolejne do backloga w pełnej cenie Choć gry muzyczne zawsze lubiłem - GH miałem chyba z 5 różnych wersji poczynając od Frets on Fire na klawiaturze PC poprzez PS2, X360 i X1. BS też wpadnie ale nie mam ciśnienia. BTW co to za ranking i gdzie dostępny.
Opublikowano 12 kwietnia 20196 l 5 minut temu, marbel007 napisał: BTW co to za ranking i gdzie dostępny. A twórcy czasem się chwalą na Twitterze. Ostatnio: https://www.roadtovr.com/beat-saber-tops-charts-psvrs-downloaded-game-march/?platform=hootsuite
Opublikowano 12 kwietnia 20196 l Myślę, że promocje jakoś przekłamują wynik. Job Simulator, Superhot, czy Arizona są praktycznie w ciągłej promocji i dostępne za grosze, więc sprzedaż pewnie większa. AstroBot nawet w promocji to nadal większy wydatek (obecnie promocja -25% a cena i tak dość wysoka - 124zł), taniej można mieć już pudełko, więc siłą rzeczy... Bo nikt mi nie powie, że Job Simulator to taki system seller? Tym bardziej wynik Beat Saber (stale w pełnej cenie) robi wrażenie.
Opublikowano 12 kwietnia 20196 l No na pewno ma to jakieś przełożenie bo jednak stosunkowo nie wiele gier na VR jest na płytkach, czy promowanych w sklepach fizycznych. Astro Bot zalicza się akurat do tego gatunku. BTW wspaniała jest to gierka (dla mnie ociera się o 10 i to nie jako gierka na VR ale ogólnie). Chciałbym bardzo kontynuacje.
Opublikowano 16 kwietnia 20196 l Firesprite (The Playroom/The Persistence) who were a spin-off studio when SCE Studio Liverpool (Psygnosis) closed have been doing a lot of hiring lately. Some of their job listings refer to them working on a new IP, however more interesting is that they are working on a new PSVR title as referenced here: https://jobs.gamesindustry.biz/amiqus-games/uk-and-europe/3d-artist-id103235 Ciekawe co to może być, zapewne już na PS5.
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Grał ktoś w Ghost giant? Rewolucja na miarę Astro bota? Ja sprawdziłem angry birds vr, ciekawostka, można pokazywać znajomym, ale nic więcej. No i pałki potrzebne
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Ja mam tyle gier do ogrania, że poczekam na jakieś promo. Oceny zbiera bdb. Jednak nie spodziewam się sztosa na miarę Astro Bota. Why? Choćby dlatego, że nie sterujemy postacią, a jedynie rękoma do których trzeba mieć koniecznie movy. Edytowane 28 kwietnia 20195 l przez balon
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Pogralem troche w Deracine od From spodziewajac się fajnego klimatu. I klimat moze i jest ale sama rozgrywka sztampowa do bólu. Przynajmniej do momentu w ktorym jestem. I o ile to sie zapewne nie zmieni to licze na fajna fabułe. Na ten moment jest srednio.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.