Skocz do zawartości

Assassin's Creed: Unity


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Braterstwo było OK, opcja z pomagierami mocno dawała radę, także jest nadzieje, że Unity da radę. 

Opublikowano

Oby tak było z brutalnoscia(w koncu w czasie rewolucji glowy turlały sie jak jabłka w sadzie),ale srednio w to wierze,bo w AC III obsrali sie ze skalpowaniem a bylo przeciez PG18

Opublikowano

Nowe informacje z GameInformera.

 

 

  • Unity jest w produkcji od 2010 roku i pracuje nad nim zespół odpowiedzialny za Brotherhood.
  • W grze zaimplementowana została opcja rozwoju umiejętności. Nasze punkty doświadczenia rozdysponujemy pomiędzy walkę, skradanie się i nawigację.
  • Teraz możesz dostosowywać wygląd garderoby postaci oddzielnie dla poszczególnych części ciała: nóg, przedramion, klatki piersiowej, głowy. Co więcej, ubrania będą miały współczynniki określające łatwość wtopienia się w tłum. Oprócz tego rozwijać można też będzie pas, dzięki czemu z czasem Arno nosić będzie ze sobą więcej przedmiotów.
  • Misje w trybie kooperacji mogą być robione w pojedynkę i mają różne poziomy trudności. Nie ma też przeciwwskazań, aby cały wirtualny Paryż zwiedzić w trybie współpracy.
  • W Unity nie znajdziemy misji, które skończą się desynchronizacją, jeśli nie będziemy podążać wytyczoną przez twórców ścieżką. Oznacza to brak skryptów. W momencie, kiedy zostaniemy wykryci, misja nigdy się nie skończy. To, w jaki sposób zaliczymy dane zadanie, może wpłynąć na przebieg historii.
  • Wozy z sianem wciąż będą jednym z elementów służących do ukrywania się, ale zdaniem twórców będziemy z nich korzystać rzadziej niż kiedyś.
  • Otwarte wnętrza budynków mają znacząco wpłynąć na ilość możliwości w trakcie rozgrywki.
  • Z łatwością zauważysz, że budynki do gry zostały przeniesione w skali 1:1 i jest ich o wiele więcej niż w poprzednich grach z serii.
  • Tryb skradania sprawia, że poruszasz się ciszej, a twoje kroki są ledwo słyszalne. Mimo to przemierzasz w ten sposób lokacje dość sprawnie i szybko.
  • Nowy system osłon ułatwia ukrywanie się, można też wychylać się zza winkla.
  • Teraz wszyscy strażnicy nie będą automatycznie znali twojego położenia, gdy tylko podniesiony zostanie alarm. Będą udawali się do lokacji, gdzie widziano cię po raz ostatni, ale uciekniesz im, znikając z ich pola widzenia.
  • Walka jest trudniejsza. Możesz pokonać dwóch-trzech żołnierzy na raz, ale pięciu to już zdecydowanie zbyt wielu oponentów. Musisz też zwracać uwagę na to, jakich broni używają przeciwnicy. Po raz pierwszy pojawią się bossowie – ich ataki parować będzie można tylko w określonym momencie. Podczas starć tych liczyć będzie się refleks i cierpliwość, ciągłe naciskanie przycisku ataku przyniesie nam jedynie śmierć.
  • Grupy różnych NPC reagują na siebie. Np. jeśli zacznie nas bić grupa oprychów, a w pobliżu znajdzie się policyjny patrol, z pewnością dojdzie do interwencji służb porządkowych.
  • Gra rozpoczyna nowy cykl w wątku fabularnym toczącym się we współczesności. W ciągu 20 minut od rozpoczęcia rozgrywki zrozumiesz, do czego zmierza historia. Będziemy ponoć zaskoczeni (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) tym, co zaproponuje nam scenariusz.
  • W tłumie może znajdować się jednocześnie 30 tysięcy ludzi.

http://www.pssite.com/news-35258-game_informer_zdradza_mnostwo_informacji_nt__assassin_s_creed_unity_.html

Opublikowano (edytowane)

bossowie już byli, zwiększanie pojemności kieszonki też, grupy npc reagowały na siebie już od dawna... na siłę szukają nowości, a ja i tak wiem, że to będzie to samo co zawsze + grafa next gen (oby). Nie zmienia to jednak faktu, że jaranko jest i czekam, jak Mendrek na zapowiedź nowych gier w plusie. 

Edytowane przez Kalinho_PL
Opublikowano

Nowe informacje z GameInformera.

 

 

  • Unity jest w produkcji od 2010 roku i pracuje nad nim zespół odpowiedzialny za Brotherhood.
  • W grze zaimplementowana została opcja rozwoju umiejętności. Nasze punkty doświadczenia rozdysponujemy pomiędzy walkę, skradanie się i nawigację.
  • Teraz możesz dostosowywać wygląd garderoby postaci oddzielnie dla poszczególnych części ciała: nóg, przedramion, klatki piersiowej, głowy. Co więcej, ubrania będą miały współczynniki określające łatwość wtopienia się w tłum. Oprócz tego rozwijać można też będzie pas, dzięki czemu z czasem Arno nosić będzie ze sobą więcej przedmiotów.
  • Misje w trybie kooperacji mogą być robione w pojedynkę i mają różne poziomy trudności. Nie ma też przeciwwskazań, aby cały wirtualny Paryż zwiedzić w trybie współpracy.
  • W Unity nie znajdziemy misji, które skończą się desynchronizacją, jeśli nie będziemy podążać wytyczoną przez twórców ścieżką. Oznacza to brak skryptów. W momencie, kiedy zostaniemy wykryci, misja nigdy się nie skończy. To, w jaki sposób zaliczymy dane zadanie, może wpłynąć na przebieg historii.
  • Wozy z sianem wciąż będą jednym z elementów służących do ukrywania się, ale zdaniem twórców będziemy z nich korzystać rzadziej niż kiedyś.
  • Otwarte wnętrza budynków mają znacząco wpłynąć na ilość możliwości w trakcie rozgrywki.
  • Z łatwością zauważysz, że budynki do gry zostały przeniesione w skali 1:1 i jest ich o wiele więcej niż w poprzednich grach z serii.
  • Tryb skradania sprawia, że poruszasz się ciszej, a twoje kroki są ledwo słyszalne. Mimo to przemierzasz w ten sposób lokacje dość sprawnie i szybko.
  • Nowy system osłon ułatwia ukrywanie się, można też wychylać się zza winkla.
  • Teraz wszyscy strażnicy nie będą automatycznie znali twojego położenia, gdy tylko podniesiony zostanie alarm. Będą udawali się do lokacji, gdzie widziano cię po raz ostatni, ale uciekniesz im, znikając z ich pola widzenia.
  • Walka jest trudniejsza. Możesz pokonać dwóch-trzech żołnierzy na raz, ale pięciu to już zdecydowanie zbyt wielu oponentów. Musisz też zwracać uwagę na to, jakich broni używają przeciwnicy. Po raz pierwszy pojawią się bossowie – ich ataki parować będzie można tylko w określonym momencie. Podczas starć tych liczyć będzie się refleks i cierpliwość, ciągłe naciskanie przycisku ataku przyniesie nam jedynie śmierć.
  • Grupy różnych NPC reagują na siebie. Np. jeśli zacznie nas bić grupa oprychów, a w pobliżu znajdzie się policyjny patrol, z pewnością dojdzie do interwencji służb porządkowych.
  • Gra rozpoczyna nowy cykl w wątku fabularnym toczącym się we współczesności. W ciągu 20 minut od rozpoczęcia rozgrywki zrozumiesz, do czego zmierza historia. Będziemy ponoć zaskoczeni (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) tym, co zaproponuje nam scenariusz.
  • W tłumie może znajdować się jednocześnie 30 tysięcy ludzi.

http://www.pssite.com/news-35258-game_informer_zdradza_mnostwo_informacji_nt__assassin_s_creed_unity_.html

Baju, baju jestem w raju <_<

Zobaczymy, choć pierwsza część tak mocno zniechęciła mnie do tego uniwersum...

Opublikowano

po wpadce z Watch Dogs nie mogą sobie pozwolić na więcej błędów

i to chyba jakiś odłam Ubi robi Unity

"Robią" od 2010 więc ta wpadka jeszcze może mieć miejsce :P

Opublikowano

i jeszcze świeżutki 11min gameplay, podoba mi sie strasznie kolorystyka, pastele, ależ ta gra ładnie wygląda

jeśli będzie śmigać w 60fps mistrzostwo :)

 

Opublikowano

An Ubisoft producer has confirmed that you'll be able to "fast track" unlockable items and gear with real money in Assassin's Creed: Unity.

Speaking with OXM, producer Vincent Pontbriand confirmed that a system on display at Gamescom that allows players to buy early access to in-game items and gear will be in the final version of AC: Unity.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...