Gość Soul Opublikowano 1 sierpnia 2014 Opublikowano 1 sierpnia 2014 Braterstwo było OK, opcja z pomagierami mocno dawała radę, także jest nadzieje, że Unity da radę. Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 1 sierpnia 2014 Opublikowano 1 sierpnia 2014 Moja sytuacja z unity to "nie spyerdol tego jesteś brana pod uwagę" Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 sierpnia 2014 Opublikowano 6 sierpnia 2014 Ale zaznacz Zaq że podkreślili że w wiele lokalizacji na mapie nie będziemy mieli dostępu więc uspokójcie konie z podniety Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 7 sierpnia 2014 Opublikowano 7 sierpnia 2014 Podobno gra ma być bardzo brutalna i mocno oparta na wątkach historycznych, kolejny plus. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 7 sierpnia 2014 Opublikowano 7 sierpnia 2014 No tak ale prócz grafiki (OBY) chyba nie ma większych zmian ? liczę na historię która mnie wchłonie, więc na razie nie skreślam tytułu. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 7 sierpnia 2014 Opublikowano 7 sierpnia 2014 Przeczytalem zapowiedz z GameInformera i szykuje sie sporo zmian. Zobaczymy Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 7 sierpnia 2014 Opublikowano 7 sierpnia 2014 Oby tak było z brutalnoscia(w koncu w czasie rewolucji glowy turlały sie jak jabłka w sadzie),ale srednio w to wierze,bo w AC III obsrali sie ze skalpowaniem a bylo przeciez PG18 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Nowe informacje z GameInformera. Unity jest w produkcji od 2010 roku i pracuje nad nim zespół odpowiedzialny za Brotherhood. W grze zaimplementowana została opcja rozwoju umiejętności. Nasze punkty doświadczenia rozdysponujemy pomiędzy walkę, skradanie się i nawigację. Teraz możesz dostosowywać wygląd garderoby postaci oddzielnie dla poszczególnych części ciała: nóg, przedramion, klatki piersiowej, głowy. Co więcej, ubrania będą miały współczynniki określające łatwość wtopienia się w tłum. Oprócz tego rozwijać można też będzie pas, dzięki czemu z czasem Arno nosić będzie ze sobą więcej przedmiotów. Misje w trybie kooperacji mogą być robione w pojedynkę i mają różne poziomy trudności. Nie ma też przeciwwskazań, aby cały wirtualny Paryż zwiedzić w trybie współpracy. W Unity nie znajdziemy misji, które skończą się desynchronizacją, jeśli nie będziemy podążać wytyczoną przez twórców ścieżką. Oznacza to brak skryptów. W momencie, kiedy zostaniemy wykryci, misja nigdy się nie skończy. To, w jaki sposób zaliczymy dane zadanie, może wpłynąć na przebieg historii. Wozy z sianem wciąż będą jednym z elementów służących do ukrywania się, ale zdaniem twórców będziemy z nich korzystać rzadziej niż kiedyś. Otwarte wnętrza budynków mają znacząco wpłynąć na ilość możliwości w trakcie rozgrywki. Z łatwością zauważysz, że budynki do gry zostały przeniesione w skali 1:1 i jest ich o wiele więcej niż w poprzednich grach z serii. Tryb skradania sprawia, że poruszasz się ciszej, a twoje kroki są ledwo słyszalne. Mimo to przemierzasz w ten sposób lokacje dość sprawnie i szybko. Nowy system osłon ułatwia ukrywanie się, można też wychylać się zza winkla. Teraz wszyscy strażnicy nie będą automatycznie znali twojego położenia, gdy tylko podniesiony zostanie alarm. Będą udawali się do lokacji, gdzie widziano cię po raz ostatni, ale uciekniesz im, znikając z ich pola widzenia. Walka jest trudniejsza. Możesz pokonać dwóch-trzech żołnierzy na raz, ale pięciu to już zdecydowanie zbyt wielu oponentów. Musisz też zwracać uwagę na to, jakich broni używają przeciwnicy. Po raz pierwszy pojawią się bossowie – ich ataki parować będzie można tylko w określonym momencie. Podczas starć tych liczyć będzie się refleks i cierpliwość, ciągłe naciskanie przycisku ataku przyniesie nam jedynie śmierć. Grupy różnych NPC reagują na siebie. Np. jeśli zacznie nas bić grupa oprychów, a w pobliżu znajdzie się policyjny patrol, z pewnością dojdzie do interwencji służb porządkowych. Gra rozpoczyna nowy cykl w wątku fabularnym toczącym się we współczesności. W ciągu 20 minut od rozpoczęcia rozgrywki zrozumiesz, do czego zmierza historia. Będziemy ponoć zaskoczeni (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) tym, co zaproponuje nam scenariusz. W tłumie może znajdować się jednocześnie 30 tysięcy ludzi. http://www.pssite.com/news-35258-game_informer_zdradza_mnostwo_informacji_nt__assassin_s_creed_unity_.html Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Brzmi dobrze, ale i tak im nie ufam. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Opublikowano 8 sierpnia 2014 (edytowane) bossowie już byli, zwiększanie pojemności kieszonki też, grupy npc reagowały na siebie już od dawna... na siłę szukają nowości, a ja i tak wiem, że to będzie to samo co zawsze + grafa next gen (oby). Nie zmienia to jednak faktu, że jaranko jest i czekam, jak Mendrek na zapowiedź nowych gier w plusie. Edytowane 8 sierpnia 2014 przez Kalinho_PL Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Nowe informacje z GameInformera. Unity jest w produkcji od 2010 roku i pracuje nad nim zespół odpowiedzialny za Brotherhood. W grze zaimplementowana została opcja rozwoju umiejętności. Nasze punkty doświadczenia rozdysponujemy pomiędzy walkę, skradanie się i nawigację. Teraz możesz dostosowywać wygląd garderoby postaci oddzielnie dla poszczególnych części ciała: nóg, przedramion, klatki piersiowej, głowy. Co więcej, ubrania będą miały współczynniki określające łatwość wtopienia się w tłum. Oprócz tego rozwijać można też będzie pas, dzięki czemu z czasem Arno nosić będzie ze sobą więcej przedmiotów. Misje w trybie kooperacji mogą być robione w pojedynkę i mają różne poziomy trudności. Nie ma też przeciwwskazań, aby cały wirtualny Paryż zwiedzić w trybie współpracy. W Unity nie znajdziemy misji, które skończą się desynchronizacją, jeśli nie będziemy podążać wytyczoną przez twórców ścieżką. Oznacza to brak skryptów. W momencie, kiedy zostaniemy wykryci, misja nigdy się nie skończy. To, w jaki sposób zaliczymy dane zadanie, może wpłynąć na przebieg historii. Wozy z sianem wciąż będą jednym z elementów służących do ukrywania się, ale zdaniem twórców będziemy z nich korzystać rzadziej niż kiedyś. Otwarte wnętrza budynków mają znacząco wpłynąć na ilość możliwości w trakcie rozgrywki. Z łatwością zauważysz, że budynki do gry zostały przeniesione w skali 1:1 i jest ich o wiele więcej niż w poprzednich grach z serii. Tryb skradania sprawia, że poruszasz się ciszej, a twoje kroki są ledwo słyszalne. Mimo to przemierzasz w ten sposób lokacje dość sprawnie i szybko. Nowy system osłon ułatwia ukrywanie się, można też wychylać się zza winkla. Teraz wszyscy strażnicy nie będą automatycznie znali twojego położenia, gdy tylko podniesiony zostanie alarm. Będą udawali się do lokacji, gdzie widziano cię po raz ostatni, ale uciekniesz im, znikając z ich pola widzenia. Walka jest trudniejsza. Możesz pokonać dwóch-trzech żołnierzy na raz, ale pięciu to już zdecydowanie zbyt wielu oponentów. Musisz też zwracać uwagę na to, jakich broni używają przeciwnicy. Po raz pierwszy pojawią się bossowie – ich ataki parować będzie można tylko w określonym momencie. Podczas starć tych liczyć będzie się refleks i cierpliwość, ciągłe naciskanie przycisku ataku przyniesie nam jedynie śmierć. Grupy różnych NPC reagują na siebie. Np. jeśli zacznie nas bić grupa oprychów, a w pobliżu znajdzie się policyjny patrol, z pewnością dojdzie do interwencji służb porządkowych. Gra rozpoczyna nowy cykl w wątku fabularnym toczącym się we współczesności. W ciągu 20 minut od rozpoczęcia rozgrywki zrozumiesz, do czego zmierza historia. Będziemy ponoć zaskoczeni (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) tym, co zaproponuje nam scenariusz. W tłumie może znajdować się jednocześnie 30 tysięcy ludzi. http://www.pssite.com/news-35258-game_informer_zdradza_mnostwo_informacji_nt__assassin_s_creed_unity_.html Baju, baju jestem w raju <_< Zobaczymy, choć pierwsza część tak mocno zniechęciła mnie do tego uniwersum... Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Opublikowano 8 sierpnia 2014 po wpadce z Watch Dogs nie mogą sobie pozwolić na więcej błędów i to chyba jakiś odłam Ubi robi Unity Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Opublikowano 8 sierpnia 2014 po wpadce z Watch Dogs nie mogą sobie pozwolić na więcej błędów i to chyba jakiś odłam Ubi robi Unity "Robią" od 2010 więc ta wpadka jeszcze może mieć miejsce Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Opublikowano 9 sierpnia 2014 nowy gameplay, nie wiem jak to zlinkować, wiec podaje cały link http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2014/08/08/the-new-gameplay-of-assassins-creed-unity.aspx?utm_content=buffer30c78&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer Cytuj
Janush 224 Opublikowano 12 sierpnia 2014 Autor Opublikowano 12 sierpnia 2014 https://www.youtube.com/watch?v=DBROw1Ft-XsWoW WoW WoW, kupuję na 100% Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 (edytowane) Woow Woow ja dalej tym cyganom nie wierzę po wtopie z WD nie mam litości Już grali http://www.computerandvideogames.com/474169/previews/hands-on-assassins-creed-unity-is-satisfyingly-smooth-and-stealthy/ Edytowane 13 sierpnia 2014 przez marekjw2523 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 14 sierpnia 2014 Opublikowano 14 sierpnia 2014 troche nowych artów, wklejam ciekawsze: za rewolucje! całość http://www.vg247.com/2014/08/13/assassins-creed-unity-pc-ps4-xbox-one-gamescom-screens/ Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 14 sierpnia 2014 Opublikowano 14 sierpnia 2014 i jeszcze świeżutki 11min gameplay, podoba mi sie strasznie kolorystyka, pastele, ależ ta gra ładnie wygląda jeśli będzie śmigać w 60fps mistrzostwo Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 14 sierpnia 2014 Opublikowano 14 sierpnia 2014 ściągnąłem wersję z gamersyde i widać ewidentnie jak postacie w tłumie dosłownie zmieniają się parę metrów od naszej postaci - sobie sobie jakiś młody facet by po chwili zmienić się w brodacza z kapeluszem. Pewno ten ich system tworzący tłum ma swoje bugi. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 15 sierpnia 2014 Opublikowano 15 sierpnia 2014 An Ubisoft producer has confirmed that you'll be able to "fast track" unlockable items and gear with real money in Assassin's Creed: Unity. Speaking with OXM, producer Vincent Pontbriand confirmed that a system on display at Gamescom that allows players to buy early access to in-game items and gear will be in the final version of AC: Unity. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 16 sierpnia 2014 Opublikowano 16 sierpnia 2014 Ten ich system od renderowania grafiki też ma bugi. Niby zmiana oświetlenie a ile zmienia. Te z E3 to by knockout a tu znowu back to reality. Coraz mniej mi się to podoba... Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 żeby nie było powtórki z Watch Dogsa odnośnie grafiki trzeba poczekać na gameplay przed premierą Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Niestety ale chyba tak będzie, postacie poboczne wyraźnie są gorsze od tych które widzieliśmy na E3 do tego jeszcze te foty A jak mi ktoś powie że to przez różną porę dnia to radzę wizytę u okulisty Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.