Opublikowano 30 listopada 201410 l W dniu 30.11.2014 o 15:22, balon napisał(a): To samo dla mnie totalna zaskoczka. Staram się nigdy nie oglądać trailerów z gier, które wiem, że kupię w okolicach premiery. No ja akurat obejrzałem go bo wiedziałem, że Unity nie kupie, ale szczerze to fajny patent był i mogli zrobić z tego niespodziankę i tyle.
Opublikowano 1 grudnia 201410 l Te DLC z tym Królami jest już dostępne ? Widzę, że trofea za to już doszły do lisy. Stoi też dorożka aby nas zabrać do tego DLC ale nie wsiadałem, bo chciałem dodatek na koniec zostawić.
Opublikowano 3 grudnia 201410 l W dniu 1.12.2014 o 18:33, balon napisał(a): Te DLC z tym Królami jest już dostępne ? Widzę, że trofea za to już doszły do lisy. Stoi też dorożka aby nas zabrać do tego DLC ale nie wsiadałem, bo chciałem dodatek na koniec zostawić. Jeszcze nie jest dostępne. Z pewnością jak wyjdzie to będzie od razu informacja na portalu
Opublikowano 3 grudnia 201410 l Ukonczylem gre i doskonale sie bawilem. teraz mam pytanie techniczne: czy to darmowe dlc bedzie wyamagalo podstawki czy moge płytke juz sprzedawac ?
Opublikowano 3 grudnia 201410 l Powiedzcie mi, poza AC 2, Br i Rev przeszedlem wszystkie czesci. Warto kupic te gre juz teraz? W wersji cyfrowej (kod) jest za 109zl, w pudelkowej za ok 150-160zl. Pudelkowa zawsze moge sprzedac po przejsciu tracac 30-40zl tylko. Tylko pytanie czy warto?
Opublikowano 3 grudnia 201410 l W dniu 3.12.2014 o 14:07, walek napisał(a): Ktos wie kiedy ma wyjsc patch, poprawiajacy frame rate? data nieznana
Opublikowano 3 grudnia 201410 l Warto. Przejdziesz będziesz sie swietnie bawił po czym sprzedasz lub wymienisz.
Opublikowano 6 grudnia 201410 l W dniu 28.11.2014 o 22:37, Sylvan Wielki napisał(a): Dzisiaj sprawdziłem wersję na PC. Przy maksymalnych ustawieniach gra przez większość czasu trzyma stabilne sześćdziesiąt k/s. czasami ta wartość spadnie do 44 klatek, ale jeżeli tak pogrzebać w ustawieniach delikatnie, to przez bite 96min. miałem 59.9-60 k/s. Napisz dokładną specyfikację swojego PC. Aha i ogarnij PM bo nie można do Ciebie wysyłać.
Opublikowano 11 grudnia 201410 l co w Unity slychać? zdarzają sie jeszcze spadki fps? i czy ktoś platynował ten tytuł, są jakieś bardzo trudne trofea czy bardziej czasochłonne? myśle co tu na święta kupić i może już czas na AC
Opublikowano 11 grudnia 201410 l Nic się nie zmieniło od ostatnich moich postów. Obecnie 26 h na liczniku i dwa bugi przez ten czas. Animacja naprawdę nie przeszkadza, jest ok. W poniedziałek wysyłam Lipie swoją kopię, dzięki czemu kolejna osoba z forumka doceni Unity
Opublikowano 11 grudnia 201410 l Ja tam czekam na darmowe DLC. Ledwo co Unity przeszedlem a tu wiadomosc o Victory. Ubi juz mnie chyba niczym nie zaskoczy, The Division tez spierdziela.
Opublikowano 12 grudnia 201410 l U mnie na liczniku lekko ponad 30h. Więcej bugów nie stwierdzono Zrobiłem sobie małą przerwę ale na dniach znowu zaczynam grać i zbierać resztę "znajdziek" i może w końcu zrobię misję co-op. Oczywiście czekam też na fabularny dodatek.
Opublikowano 13 grudnia 201410 l Dobra, czas coś napisać. Ukończyłem wątek fabularny, teraz walczę w multi i zbieram skrzynie/kokardy. I zdecydowanie to ostatnie to najlepsza część gry, czyli zwiedzanie różnych, pięknych zakątków Paryża. Niestety, fabuła i mechanizm (gameplay) głównego wątku mnie totalnie rozczarował (i pisze to fan serii). Każda misja jest taka sama czyli: jesteś na dachu, masz obczaić teren, po czym wbiec do budynku i kogoś zabić. 80% czasu fabuły tak wygląda. Wyjątkiem są tu (aż) 3 misje w innym czasie historycznym. Na szczęście gdy wymęczymy wątek główny zostaje nam samo mięsko, czyli genialny Paryż okresu Rewolucji Francuskiej. Naprawdę w tej grze najbardziej cieszy chodzenie, oglądanie, zbieranie. Multi jest takie sobie i zdecydowanie wolałem tamto z poprzednich części niż co-op'a. Kolejne minusy dla mnie to wtórność w rozgrywce i przede wszystkim za grosz nie poprawione sterowanie postacią. O bugach nic nie piszę, bo wiadomo że są, ale jedni mają ich więcej, inni mniej. Generalnie odczuwam duże zmęczenie materiału i nie jestem podjarany zapowiedzianym Victory... Ogólnie sprawiedliwa ocena to 7/10 i dla mnie słabsza część niż niby najsłabsza "trójka" (która była najbardziej innowacyjna ze wszystkich Asasynów). Tu niby powrót do korzeni, ale coś nie zagrało. Mimo to z przyjemnością wbiję platynę.
Opublikowano 14 grudnia 201410 l Nic nie rozumiem z dodatkowych bajerow w tej gierce. Jakies initiate, uplay, social club, my brotherhood. Nie wiem o co w tym chodzi. Czy ma ktos jakis klub do ktorego moglbym dolaczyc?
Opublikowano 15 grudnia 201410 l Mial byc dzisiaj patch poprawiajacy framerate, i go nie ma Cytat Ubisoft has announced yet another major update for Assassin's Creed: Unity which as reported by IGN, is expected to arrive by Monday, Dec. 15. According to the official Assassin's Creed Live Updates blog, Patch 4 will roll out across all gaming platforms. It is said that the update will "address issues with stability and performance as well as online matchmaking and connectivity (among other fixes and improvements)," according to the press release. Ubisoft previously released Patch 3 for AC: Unity which, as reported, contains about 300 fixes that also promised to fix gameplay issues, matchmaking problems, as well as to patch up the rampant co-op and campaign mode crashes. In comparison with the last, the game studio offered little details for this latest patch. However, several tech websites speculated that this would probably correct the remaining issues that are still found after Patch. http://www.christianpost.com/news/assassins-creed-unity-fourth-major-patch-news-details-update-expected-to-roll-out-monday-131178/ Edit: Nie wklejamy samych linków Edytowane 15 grudnia 201410 l przez Bansai
Opublikowano 16 grudnia 201410 l Oby tym razem na serio naprawił problemy techniczne tej gry. Osobiscie moge jeszcze poczekac. Swoja droga ciekawych czasow doczekalismy, gracze ktorzy kupuja gre za pelna cene na premierze dostaja po (pipi)e bo graja w beta wersje, a ludzie ktorzy wstrzymaja sie z zakupem przez kilka mies i kupia sobie gre na promocji dostaja dopracowany tytul [emoji2]. Branza zaczyna sama zjadac swoj ogon bo nie dlugo nikt nie bedzie bral gier na premiere.
Opublikowano 16 grudnia 201410 l Ściąga mi się jakaś aktualizacja do Unity o wadze 6,50 GB. Niestety musiałem dać pauze, bo nie mam podzielonego łącza między komputerem a konsolą. Więc włączę ściąganie na noc i dopiero jutro sprawdzę. Chyba, że komuś się już pobrała i może napisać co to za aktualizacja ? Przecież wczoraj Ubi podało informację, że łatka została opóźniona a termin nieznany. EDIT: Teraz przeczytałem info na portalu PPE. To jednak ta zapowiadana łatka. Edytowane 16 grudnia 201410 l przez Krolik85
Opublikowano 16 grudnia 201410 l Lista zmian: Pokaż ukrytą zawartość Cytat Patch 4 release date: December 16thPlatforms: PS4, Xbox OnePC coming later this week.Size: 6.7 GBStability, Performance and Save Game Fixed numerous random crashes both on Campaign and Coop Implemented multiple optimizations and fixes to improve overall performance Fixed save issue caused by the companion app on the main menu (loss of data) Fixed save issue caused by contacts list (crash occurring). Users should now have access to save Gameplay (navigation, fight, stealth)Fixed various navigation issues Fixed issues with lock picking chests Fixed additional haystack issues Character, AI and CrowdFixed various character, crowd station and NPC issuesOnline, Matchmaking, Connectivity and ReplicationFixed various matchmaking and connection issues both in matches and when starting a match. Fixed various issues with voice chat Fixed join-in-progress issues Fixed various replication issues between host and clients Fixed issues with player rank and COOP/heist rewards Fixed issues with Helix credits Fixed issues with the My Club feature Menus and HUDFixed HUD icon issues and issues with map information Fixed various Initiates issues Fixed additional issues with notifications Mission tweaks (campaign, coop and side content)Fixed various low occurrence walkthrough breaks in both Campaign and COOP Fixed various NPC issues Fixed issue with the quest log disappearing for specific side missions World and 3DFixed various collision and mesh issues Fixed additional issues where player would fall through the world Fixed specific areas where textures were missing PC-Specific Fixed crash on "Quit to Windows" in free roam mode Fixed crash on accepting multiple "Join the club" requests Fixed issues with TXAA Fixed issues with PCSS Fixed issues with textures on NPCs Fixed black texture issues on MSAA-4x, MSAA-8x and TXAA Right Control now can be assigned as a hotkey Minor UI fixes http://forums.ubi.com/showthread.php/975386-Patch-4-Release-Notes Napiszcie z ciekawości jak fps po patchu na PS4 Edytowane 16 grudnia 201410 l przez Fanek
Opublikowano 16 grudnia 201410 l W dniu 16.12.2014 o 19:54, Fanek napisał(a): Lista zmian: Pokaż ukrytą zawartość Pokaż ukrytą zawartość Cytat Patch 4 release date: December 16th Platforms: PS4, Xbox One PC coming later this week. Size: 6.7 GB Stability, Performance and Save Game Fixed numerous random crashes both on Campaign and Coop Implemented multiple optimizations and fixes to improve overall performance Fixed save issue caused by the companion app on the main menu (loss of data) Fixed save issue caused by contacts list (crash occurring). Users should now have access to save Gameplay (navigation, fight, stealth)Fixed various navigation issues Fixed issues with lock picking chests Fixed additional haystack issues Character, AI and CrowdFixed various character, crowd station and NPC issuesOnline, Matchmaking, Connectivity and ReplicationFixed various matchmaking and connection issues both in matches and when starting a match. Fixed various issues with voice chat Fixed join-in-progress issues Fixed various replication issues between host and clients Fixed issues with player rank and COOP/heist rewards Fixed issues with Helix credits Fixed issues with the My Club feature Menus and HUDFixed HUD icon issues and issues with map information Fixed various Initiates issues Fixed additional issues with notifications Mission tweaks (campaign, coop and side content)Fixed various low occurrence walkthrough breaks in both Campaign and COOP Fixed various NPC issues Fixed issue with the quest log disappearing for specific side missions World and 3DFixed various collision and mesh issues Fixed additional issues where player would fall through the world Fixed specific areas where textures were missing PC-Specific Fixed crash on "Quit to Windows" in free roam mode Fixed crash on accepting multiple "Join the club" requests Fixed issues with TXAA Fixed issues with PCSS Fixed issues with textures on NPCs Fixed black texture issues on MSAA-4x, MSAA-8x and TXAA Right Control now can be assigned as a hotkey Minor UI fixes http://forums.ubi.com/showthread.php/975386-Patch-4-Release-Notes Napiszcie z ciekawości jak fps po patchu na PS4 Raczej Digital Foundry sie tym zajmie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.