Sqtr78 1 038 Opublikowano 17 listopada 2014 Opublikowano 17 listopada 2014 Pograłem kilka godzin i nie żałuje ani złotówki, widoczki urywają dupsko, kilka razy chrupnęło ale mi to zwisa. Ogólnie miód. A i fabuła jak narazie daje rade. Zwiedzam Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 18 listopada 2014 Opublikowano 18 listopada 2014 Unity juz do mnie jedzie, ok 14 bedzie kurier. Przebieram nogami Aktualnie wydano 2 patche, ale nie uporano sie ze spadkami animacji? Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 18 listopada 2014 Opublikowano 18 listopada 2014 Unity juz do mnie jedzie, ok 14 bedzie kurier. Przebieram nogami Aktualnie wydano 2 patche, ale nie uporano sie ze spadkami animacji? Nie, jeszcze nie. Ubisoft ma swoje priorytety i spadki animacji nie są aktualnie na pierwszym miejscu Ale poprawią to w końcu. Cytuj
Lukas. 12 Opublikowano 18 listopada 2014 Opublikowano 18 listopada 2014 (edytowane) Panowie korzysta ktoś z apki mobilnej? Mam zablokowane misje Nomad potrzebną do otwierania skrzyń. Poradzi ktoś coś? Edytowane 18 listopada 2014 przez Lukas. Cytuj
PiotrekP 1 882 Opublikowano 18 listopada 2014 Opublikowano 18 listopada 2014 Czekam aż ktoś napisze, ze w końcu to badziewie porządnie chodzi, bo u kumpla na XOne nie jest dobrze. Nadal skarży się na bugi i spadki płynności. Ktoś powie ile te patche już w sumie zajmują? Cytuj
Suboshi 3 Opublikowano 19 listopada 2014 Opublikowano 19 listopada 2014 U mnie na PS4 nie miałem żadnych błędów, a od 2 dni gra nie zalicza żadnych spadków animacji nawet jak jestem podpięty do internetu Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 19 listopada 2014 Opublikowano 19 listopada 2014 (edytowane) W porzadku, dobrzy ludzie. Pogralem troche w Unity, zaliczylem 3 sekwencje wiec wstepnie wypowiem sie o grze. Caly szum wywolany w okol gry sprawil, ze moje zainteresowanie nie bylo zbyt wysokie, kiedy gre przezywali Parity itd. PO RAZ KOLEJNY, co z reszta nie jest niczym nowym okazalo sie, ze w gre trzeba ZAGRAĆ, by ja OCENIĆ odnosnie jakiegokolwiek jej elementu. Do tej pory spotkalem sie ze spadkami animacji, ale myslalem, ze to jest notoryczny problem, ze gramy w granicach 20 fpsow, cos co bedzie zauwazalne i uciazliwe. To co mi sie przytrafilo to 2-krotne spadki, bardziej chrupniecia niz stale obnizony framerate. Ale co do samej gry. Jak na razie, tak jak w kazdym asasynie, glownym bohaterem jest sceneria. Francja, a w jej sercu Paryz podczas rewolucji oddany jest OBŁĘDNIE. W chwili obecnej zrobilem sobie przerwe od glownej fabuly i zdobywam wszystkie punkty obserwacyjne, by miec cala mape odkryta. Niestety, ale ta mimo ze 3D kompletnie mi sie nie podoba. Jest nieczytelna i zdecydowanie wolalem to jak byly one wykonane w poprzednich iteracjach. Ale kiedy juz ja odkryje, to zwiedze przynajmniej wiekszosc tego miasta. Jest tak cudowne, ze zamiast biegac to spaceruje ogladajac budynki i jak ludzie sie zachowuja. A jest ich TAK DUŻO, ze az nie chce mi sie wierzyc. Pierwszy Assassin's Creed na PS3 i X360 wywolywal podobne pierwsze wrazenie. WOW! Ile tutaj jest wiary. Ale jak porownam teraz AC i Unity to widac roznice generacji. Na poczatku jak tworcy mowili, ze na ekranie bedzie tak duzo ludzi to wracalem myslami do AC III, gdzie wypadlo to raczej srednio. Tam tez mialo byc ich rekordowo duzo, a skonczylo sie to na obcieciach detali srodowiska. Na to samo przygotowywalem sie tutaj, ale tego nie uswiadczam. Detali jest mnostwo, wiary jeszcze wiecej. Juz nie chce na tej generacji sandboxa z mniejsza iloscia ludzi. A spodziewam sie, ze utrzymaja to tylko studia Ubisoftu odpowiedzialne za marke Assassin's Creed i Rockstar przy kolejnym GTA (bo dziki zachod nie byl tak zaludniony, wiec nie musza sie z tym przy RDR pieprzyc ). A historia? Na obecna chwile - standard AC. Jest tragedia, jest motyw wstapienia do bractwa, jest pretekst do mordowania. Fajnie ze obcieli do minimum watek wspolczesny i zamiast wychodzic z Animusa i robic jakies nic nie znaczace (pipi)y to gra zostala w bardzo ciekawy sposob urozmaicona. Arno to fajny gosc, ktory przypomina mieszanke Edwarda z Ezio. A to dobra mieszanka, wiec powinno byc dobrze. Kolejny Assasin's Creed, kolejne hejty tych, ktorzy w wiekszosci tego nawet nie ograli. I nie, nie mamy znowu tego samego. System walki w koncu z nowa generacja zostal przemodelowany i jest trudniej! Trudno teraz bedzie wrocic do poprzednich odslon z ich banalnym systemem walki. Ja tymczasem wracam do grania, zwiecania przepieknego Paryza, a hejterow zostawiam z obrazkami i filmikami z YouTube. Ja dostalem AC, na ktorego dlugo czekalem. W koncu dostalem nextgenowe Assasin's Creed! Zapowiada sie czolowkowe AC w moim rankingu! Au revoir! Edytowane 19 listopada 2014 przez Voytec 9 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 19 listopada 2014 Opublikowano 19 listopada 2014 (edytowane) coś gadają o optymalizacji, spadki klatek nie są przez tłumy i dalej nad tym pracują, lol chyba sami nie wiedzą do końca o co chodzi, coś jak w DC multi na początku http://assassinscreed.ubi.com/en-US/community/liveupdates/live_updates_details.aspx?c=tcm%3A152-185420-16&ct=tcm%3A148-76770-32 edit: naprawiaja http://m.ppe.pl/news-32238-ubisoft_obiecuje___assassin_s_creed_unity_zostanie_naprawiony.html Edytowane 19 listopada 2014 przez Fanek Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 19 listopada 2014 Opublikowano 19 listopada 2014 Wojciech przestań, bo tylko mi smaka robisz na Liberation i Rouge, których nie miałem zamiaru ogrywać. Unity już kupione. Skrobnę coś jak skończę ^_^ Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 19 listopada 2014 Opublikowano 19 listopada 2014 Na Rouge to już poczekam w reedycji Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 19 listopada 2014 Opublikowano 19 listopada 2014 Wojciech przestań, bo tylko mi smaka robisz na Liberation i Rouge, których nie miałem zamiaru ogrywać. Unity już kupione. Skrobnę coś jak skończę ^_^ Rogue polecam jak najbardziej, ale Liberation to dla mnie najslabsza czesc. Ograj, jezeli chcesz miec ograne wszystkie czesci. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 20 listopada 2014 Opublikowano 20 listopada 2014 Dobra Wolf skończony, a więc można zabrać się za tego cukierka, który czeka sobie od premiery na półce. Zaczynam więc maraton sandboxów. Robię po kolei Unity > GTAV "next gen" > Far Cry 4. Będę przeplatał LBP3, Never Alone i TLoU "HD" więc do nowego roku na luzie mam w co grać. Wracając do tematu. Voytec jak tam? Dalej tak się Tobie Unity podoba? Bo jeżeli chodzi o tą serię to wiem, że mamy podobny gust. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 20 listopada 2014 Opublikowano 20 listopada 2014 (edytowane) Na razie fabularnie ogralem tylko 4 sekwencje, ale graficznie jest moim zdaniem swietnie. W koncu next-genowy Asasyn na ktorego czekalem. Paryz to najlepsze miasto w historii serii. Za pierwszy wazny punkt postawilem sobie odblokowanie wszystkich punktow widokowych zeby odblokowac cala mape wiec zwiedzilem to miasto. Od punktu A do B nawet nie chcialo mi sie biegac. Chodzilem i zwiedzalem i musze powiedziec, ze nie spodziewalem sie, ze miasto bedzie tak zroznicowane. Kuzwa te ogrony francuskie w Les Invalides, Tuileries, Sorbona no i oczywiscie Notre Dame. Ale akurat seria zawsze slynela z oddania klimatu epoki i historycznych miejsc czy budynkow. W przypadku Unity wspieli sie na zupelnie nowy poziom. Jestem zaskoczony do jak duzej ilosci budynkow mozna wejsc. To nie tak jak w AC III oskryptowane przebiegniecie i wydostanie sie oknem po drugiej stronie budynku. Tutaj wchodzimy do srodka i mozemy sie ukryc przed goniaca nas straza. Ogromne tlumy. Slupek powiedzial mi ze brzmie jak z PRu Ubi, ale pisze jakie mam odczucia Mam nadzieje tylko ze fabula sie nie rozmyje, bo w recenzjach to czesto jest wytykane jako minus. No i 4 sekwencje skonczone, a tak naprawde tylko liznalem fabuly. Idzie piekielnie szybko, prawie jak w krociutkim Rogue. Ale gra oberwala strzasznie jezeli chodzi o bugi (ja nie trafilem na ani jeden, tak samo jak w RDR, ktory tez wtedy jechali i ludzie wrzucali filmiki) i spadki animacji (trafilem juz uwaga na 3!). Ale to konsekwencja tego, ze Ubi sobie tak przewalilo u graczy ostatnimi czasy. Gdyby nie Watch_Dogs to gra mialaby zdecydowanie lepiej. Edytowane 20 listopada 2014 przez Voytec 1 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 21 listopada 2014 Opublikowano 21 listopada 2014 Pograłem w końcu na spokojnie z 2 h i jestem dalej zachwycony. Ta gra w niektórych momentach (bardzo często) wyglada prawie jak fotoreal, a nowy system płynnego schodzenia z budynków powoduje ze gra sie swietnie i mega płynnie. Czym dłużej gram to co raz bardziej żenujące są dla mnie tamte głosy szczekaczy, którymi tak bóldupowali w dniu premiery. Czy ta część jak inne Assassiny ma licznik czasu ile gramy? Bo nie mogę znaleźć nigdzie. Cytuj
PiotrekP 1 882 Opublikowano 21 listopada 2014 Opublikowano 21 listopada 2014 Ja tam poczekam jeszcze z miesiac, moze jakieś patche dojdą, bo dałem kolejną (n+1) szansę, ale po 10 minutach wpadłem w otchłań. Nie czaję, ze jednym chodzi, innym nie. Na PC moze by mnie to tak nie dziwiło, ale gram na konsoli. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 21 listopada 2014 Opublikowano 21 listopada 2014 Ja przez ok 4 h nie miałem żadnego buga, gram na PS4 jak coś. Cytuj
Lukas. 12 Opublikowano 21 listopada 2014 Opublikowano 21 listopada 2014 Ja przez ok 4 h nie miałem żadnego buga, gram na PS4 jak coś. Prawdę mówiąc u mnie też nic wielkiego się póki co nie dzieje. Jedynie na początku miałem wirujący miecz ale potem już tylko lepiej Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 21 listopada 2014 Opublikowano 21 listopada 2014 Gracie z dubingiem francuskim czy po angielsku ? Ja właśnie przełączyłem na francuski. Klimat lepszy ale trochę denerwuję, że nic ze słuchu nie rozumiem. Cytuj
Lukas. 12 Opublikowano 21 listopada 2014 Opublikowano 21 listopada 2014 Angielski zdecydowanie. Choć za poradą przełączę i zobacze jak to wygląda Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 22 listopada 2014 Opublikowano 22 listopada 2014 Asasyn wygląda znakomicie. To powiew nowej generacji. Black Flag zakupiony w ubiegłym roku na PS4 robił bardzo dobre wrażenie, ale widać było naleciałości poprzedniej generacji. Oczywiście to nic złego, ponieważ reedycja takiego TLoU, bądź Metro wyglądają często wręcz zjawiskowo, a pomostowy N4S: Rywale nawet dzisiaj cieszy niebywale oko, jednak gracze oczekują nowej jakości, a Unity nie ma się czego wstydzić. Co prawda nie deklasuje takiego Second Son, ale wizualnie idzie się nim nacieszyć. bawiłem się przednio z dobre dwie godziny i nie natrafiłem na choć jeden spadek animacji, a ta trzyma wysoki poziom. Tekstury są świetne. Gdy wspinałem się po budynkach, czułem się niemal jak lata temu przy pięknym inFamous Drugim. Póki co (odpukać) nie przytrafił mi się także żaden błąd.Całość jest klimatyczna, Arno da się lubić, a muzyka dopełnia całości.Animacja twarzy, jak i ona sama w tej grze, a w bardzo dobrze się prezentujących przecież Lordach, to niebo a ziemia.Polecam. Cytuj
Suboshi 3 Opublikowano 22 listopada 2014 Opublikowano 22 listopada 2014 Właśnie straciłem sejv'a. Wczoraj skończyłem sekwencję 6 a teraz jak włączyłem gre to startuje mi od samego początku;/ Cytuj
Mroku 1 005 Opublikowano 22 listopada 2014 Opublikowano 22 listopada 2014 Właśnie straciłem sejv'a. Wczoraj skończyłem sekwencję 6 a teraz jak włączyłem gre to startuje mi od samego początku;/ To zaczynaj od początku lol Cytuj
Suboshi 3 Opublikowano 22 listopada 2014 Opublikowano 22 listopada 2014 Zrobił bym tak ale nie mam gwarancji że znowu się to nie stanie. Idę zamienić na Far Cry 4 a Unity kupie jak poprawią wszystko Cytuj
walek 96 Opublikowano 22 listopada 2014 Opublikowano 22 listopada 2014 Ja narazie odpuscilem sobie Assassin'a, na rzecz GTA V. Poczekam na patch'a, ktory ma naprawic frame rate. W porownaniu do solidnych 30fps'ow GTA V, to te 30fps w Assasynie (nawet jak nie ma tlumow, np. podczas biegania pod dachu), wydaje se jakies chrupowate, marne, kujace w oczy. Dla mnie gierka jest swietna, ale cos musza zrobic z plynnoscia rozgrywki. Bo ta w ogole nie istnieje. Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 22 listopada 2014 Opublikowano 22 listopada 2014 Mnie przez dwie godziny grania animacja nie chrupnęła nawet na sekundę, natomiast GTA V przycina niemal na każdym skrzyżowaniu, jak tak wbić w niego nawet bez zawrotne prędkościi, a to przecież pozycja z poprzedniej klasy sprzętów.Jednakże, fakt faktem, czy to reedycja, czy tez gra pisana zupełnie od podstaw na daną generację (nawet jeśli to tytuł ekskluzywny), powinny oferować ultra płynną animację, bez zająknięć. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.