Skocz do zawartości

Assassin's Creed: Unity

Featured Replies

Opublikowano

Braterstwo było OK, opcja z pomagierami mocno dawała radę, także jest nadzieje, że Unity da radę. 

  • Odpowiedzi 740
  • Wyświetleń 115,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • W porzadku, dobrzy ludzie. Pogralem troche w Unity, zaliczylem 3 sekwencje wiec wstepnie wypowiem sie o grze.   Caly szum wywolany w okol gry sprawil, ze moje zainteresowanie nie bylo zbyt wysokie,

  • Gram i napawam zmysły Paryżem. Dla fanatyków serii z Ezio tytuł obowiązkowy i basta. Nie rozumiem stęków i jęków. Mam 6 sekwencję i zdarzyło się czasem chrupnąć czy widzieć jedną postać lewitującą czy

  • Gość Soul
    Gość Soul

    No ja AC skończyłem dwa razy :f  Mi tam się podobało dopiero po czasie trafił do mnie fakt, że faktycznie nie wiele tam jest do zrobienia, ale jak ktoś chciał potrafił z tej gry czerpać radochę i ja

Opublikowano

Moja sytuacja z unity to "nie spyerdol tego jesteś brana pod uwagę"

Opublikowano

Mapa paryza z Unity:

icLqxA4.jpg

Opublikowano

Ale zaznacz Zaq że podkreślili że w wiele lokalizacji na mapie nie będziemy mieli dostępu :) więc uspokójcie konie z podniety ;)

Opublikowano

Podobno gra ma być bardzo brutalna i mocno oparta na wątkach historycznych, kolejny plus.

Opublikowano

No tak ale prócz grafiki (OBY) chyba nie ma większych zmian ? liczę na historię która mnie wchłonie, więc na razie nie skreślam tytułu.

Opublikowano

Oby tak było z brutalnoscia(w koncu w czasie rewolucji glowy turlały sie jak jabłka w sadzie),ale srednio w to wierze,bo w AC III obsrali sie ze skalpowaniem a bylo przeciez PG18

Opublikowano

Nowe informacje z GameInformera.

 

 

  • Unity jest w produkcji od 2010 roku i pracuje nad nim zespół odpowiedzialny za Brotherhood.
  • W grze zaimplementowana została opcja rozwoju umiejętności. Nasze punkty doświadczenia rozdysponujemy pomiędzy walkę, skradanie się i nawigację.
  • Teraz możesz dostosowywać wygląd garderoby postaci oddzielnie dla poszczególnych części ciała: nóg, przedramion, klatki piersiowej, głowy. Co więcej, ubrania będą miały współczynniki określające łatwość wtopienia się w tłum. Oprócz tego rozwijać można też będzie pas, dzięki czemu z czasem Arno nosić będzie ze sobą więcej przedmiotów.
  • Misje w trybie kooperacji mogą być robione w pojedynkę i mają różne poziomy trudności. Nie ma też przeciwwskazań, aby cały wirtualny Paryż zwiedzić w trybie współpracy.
  • W Unity nie znajdziemy misji, które skończą się desynchronizacją, jeśli nie będziemy podążać wytyczoną przez twórców ścieżką. Oznacza to brak skryptów. W momencie, kiedy zostaniemy wykryci, misja nigdy się nie skończy. To, w jaki sposób zaliczymy dane zadanie, może wpłynąć na przebieg historii.
  • Wozy z sianem wciąż będą jednym z elementów służących do ukrywania się, ale zdaniem twórców będziemy z nich korzystać rzadziej niż kiedyś.
  • Otwarte wnętrza budynków mają znacząco wpłynąć na ilość możliwości w trakcie rozgrywki.
  • Z łatwością zauważysz, że budynki do gry zostały przeniesione w skali 1:1 i jest ich o wiele więcej niż w poprzednich grach z serii.
  • Tryb skradania sprawia, że poruszasz się ciszej, a twoje kroki są ledwo słyszalne. Mimo to przemierzasz w ten sposób lokacje dość sprawnie i szybko.
  • Nowy system osłon ułatwia ukrywanie się, można też wychylać się zza winkla.
  • Teraz wszyscy strażnicy nie będą automatycznie znali twojego położenia, gdy tylko podniesiony zostanie alarm. Będą udawali się do lokacji, gdzie widziano cię po raz ostatni, ale uciekniesz im, znikając z ich pola widzenia.
  • Walka jest trudniejsza. Możesz pokonać dwóch-trzech żołnierzy na raz, ale pięciu to już zdecydowanie zbyt wielu oponentów. Musisz też zwracać uwagę na to, jakich broni używają przeciwnicy. Po raz pierwszy pojawią się bossowie – ich ataki parować będzie można tylko w określonym momencie. Podczas starć tych liczyć będzie się refleks i cierpliwość, ciągłe naciskanie przycisku ataku przyniesie nam jedynie śmierć.
  • Grupy różnych NPC reagują na siebie. Np. jeśli zacznie nas bić grupa oprychów, a w pobliżu znajdzie się policyjny patrol, z pewnością dojdzie do interwencji służb porządkowych.
  • Gra rozpoczyna nowy cykl w wątku fabularnym toczącym się we współczesności. W ciągu 20 minut od rozpoczęcia rozgrywki zrozumiesz, do czego zmierza historia. Będziemy ponoć zaskoczeni (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) tym, co zaproponuje nam scenariusz.
  • W tłumie może znajdować się jednocześnie 30 tysięcy ludzi.

http://www.pssite.com/news-35258-game_informer_zdradza_mnostwo_informacji_nt__assassin_s_creed_unity_.html

Opublikowano

bossowie już byli, zwiększanie pojemności kieszonki też, grupy npc reagowały na siebie już od dawna... na siłę szukają nowości, a ja i tak wiem, że to będzie to samo co zawsze + grafa next gen (oby). Nie zmienia to jednak faktu, że jaranko jest i czekam, jak Mendrek na zapowiedź nowych gier w plusie. 

Edytowane przez Kalinho_PL

Opublikowano

Nowe informacje z GameInformera.

 

 

  • Unity jest w produkcji od 2010 roku i pracuje nad nim zespół odpowiedzialny za Brotherhood.
  • W grze zaimplementowana została opcja rozwoju umiejętności. Nasze punkty doświadczenia rozdysponujemy pomiędzy walkę, skradanie się i nawigację.
  • Teraz możesz dostosowywać wygląd garderoby postaci oddzielnie dla poszczególnych części ciała: nóg, przedramion, klatki piersiowej, głowy. Co więcej, ubrania będą miały współczynniki określające łatwość wtopienia się w tłum. Oprócz tego rozwijać można też będzie pas, dzięki czemu z czasem Arno nosić będzie ze sobą więcej przedmiotów.
  • Misje w trybie kooperacji mogą być robione w pojedynkę i mają różne poziomy trudności. Nie ma też przeciwwskazań, aby cały wirtualny Paryż zwiedzić w trybie współpracy.
  • W Unity nie znajdziemy misji, które skończą się desynchronizacją, jeśli nie będziemy podążać wytyczoną przez twórców ścieżką. Oznacza to brak skryptów. W momencie, kiedy zostaniemy wykryci, misja nigdy się nie skończy. To, w jaki sposób zaliczymy dane zadanie, może wpłynąć na przebieg historii.
  • Wozy z sianem wciąż będą jednym z elementów służących do ukrywania się, ale zdaniem twórców będziemy z nich korzystać rzadziej niż kiedyś.
  • Otwarte wnętrza budynków mają znacząco wpłynąć na ilość możliwości w trakcie rozgrywki.
  • Z łatwością zauważysz, że budynki do gry zostały przeniesione w skali 1:1 i jest ich o wiele więcej niż w poprzednich grach z serii.
  • Tryb skradania sprawia, że poruszasz się ciszej, a twoje kroki są ledwo słyszalne. Mimo to przemierzasz w ten sposób lokacje dość sprawnie i szybko.
  • Nowy system osłon ułatwia ukrywanie się, można też wychylać się zza winkla.
  • Teraz wszyscy strażnicy nie będą automatycznie znali twojego położenia, gdy tylko podniesiony zostanie alarm. Będą udawali się do lokacji, gdzie widziano cię po raz ostatni, ale uciekniesz im, znikając z ich pola widzenia.
  • Walka jest trudniejsza. Możesz pokonać dwóch-trzech żołnierzy na raz, ale pięciu to już zdecydowanie zbyt wielu oponentów. Musisz też zwracać uwagę na to, jakich broni używają przeciwnicy. Po raz pierwszy pojawią się bossowie – ich ataki parować będzie można tylko w określonym momencie. Podczas starć tych liczyć będzie się refleks i cierpliwość, ciągłe naciskanie przycisku ataku przyniesie nam jedynie śmierć.
  • Grupy różnych NPC reagują na siebie. Np. jeśli zacznie nas bić grupa oprychów, a w pobliżu znajdzie się policyjny patrol, z pewnością dojdzie do interwencji służb porządkowych.
  • Gra rozpoczyna nowy cykl w wątku fabularnym toczącym się we współczesności. W ciągu 20 minut od rozpoczęcia rozgrywki zrozumiesz, do czego zmierza historia. Będziemy ponoć zaskoczeni (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) tym, co zaproponuje nam scenariusz.
  • W tłumie może znajdować się jednocześnie 30 tysięcy ludzi.

http://www.pssite.com/news-35258-game_informer_zdradza_mnostwo_informacji_nt__assassin_s_creed_unity_.html

Baju, baju jestem w raju <_<

Zobaczymy, choć pierwsza część tak mocno zniechęciła mnie do tego uniwersum...

Opublikowano

po wpadce z Watch Dogs nie mogą sobie pozwolić na więcej błędów

i to chyba jakiś odłam Ubi robi Unity

Opublikowano

po wpadce z Watch Dogs nie mogą sobie pozwolić na więcej błędów

i to chyba jakiś odłam Ubi robi Unity

"Robią" od 2010 więc ta wpadka jeszcze może mieć miejsce :P

Opublikowano

i jeszcze świeżutki 11min gameplay, podoba mi sie strasznie kolorystyka, pastele, ależ ta gra ładnie wygląda

jeśli będzie śmigać w 60fps mistrzostwo :)

 

Opublikowano

ściągnąłem wersję z gamersyde i widać ewidentnie jak postacie w tłumie dosłownie zmieniają się parę metrów od naszej postaci - sobie sobie jakiś młody facet by po chwili zmienić się w brodacza z kapeluszem. Pewno ten ich system tworzący tłum ma swoje bugi.

Opublikowano

An Ubisoft producer has confirmed that you'll be able to "fast track" unlockable items and gear with real money in Assassin's Creed: Unity.

Speaking with OXM, producer Vincent Pontbriand confirmed that a system on display at Gamescom that allows players to buy early access to in-game items and gear will be in the final version of AC: Unity.

Opublikowano

Ten ich system od renderowania grafiki też ma bugi. Niby zmiana oświetlenie a ile zmienia. Te z E3 to by knockout a tu znowu back to reality. Coraz mniej mi się to podoba...

Opublikowano

żeby nie było powtórki z Watch Dogsa odnośnie grafiki

trzeba poczekać na gameplay przed premierą

Opublikowano

Niestety ale chyba tak będzie, postacie poboczne wyraźnie są gorsze od tych które widzieliśmy na E3 do tego jeszcze te foty :( 

 

desktop_2014_08_14_20xou9e.pngdesktop_2014_08_14_20l3ur2.png

A jak mi ktoś powie że to przez różną porę dnia to radzę wizytę u okulisty 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.