Skocz do zawartości

SOMA


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tyle, ze Layers Of Fear to jazda bez trzymanki od poczatku, a Soma -pierwsze 2h nic sie nie dzieje, nastepnie w 20 min poznajemy cala fabule. Do tego na konsoli znowu mamy technologicznego potwora, nie dosc, ze w 30 klatkach, to jeszcze z dropami minimum o polowe w niektorych fragmentach i loadingami ktore co pare minut freezuja gre.

 

Klimatu odmowic nie moge, pomysl ciekawy, zobaczymy jak bedzie dalej..

Edytowane przez easye
  • Odpowiedzi 140
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Dla mnie, dla osoby która oczekiwała bardziej rozbudowanego zamysłu gameplayowego z pierwszej Amnezji ta produkcja to nieporozumienie. Niestety to kontynuacja idei przechodzonej nudy z "A Machine for Pigs" (chociaż w tym ostatnim bardziej palce maczało Chinese Room) gdzie inteligentne zagadki (często oparte na dopracowanej fizyce) schodzą na dalszy plan. Nie znoszę "symulatorów chodzenia" i pochodnych. Frictional Games po raz kolejny poszło w tym kierunku, przestają mnie interesować jako producent. A tak dobrze się zapowiadali. 

Edytowane przez Tankietka
  • Plusik 1
Opublikowano

Racja. Też kupiłem Somę na premierę za ponad setkę i do dziś przeżyć nie mogę :) Gra z technicznymi problemami i wcale nie straszy. Taki Obcy Izolacja kupiony ostatnio za 50zł daje duuużo więcej frajdy.

 

A jesli ktoś ma dylemat SOMA czy Layers Of Fears? To drugie POLECAM! Nie jest to żaden masakrator, ale chociaż ciary będą, co w przypadku nudnej Somy nie ma miejsca.

Opublikowano

Ja jednak polecam Somę ze względu na genialną fabułę i atmosferę podwodnego świata, której może dorównać jedynie Rapture. Soma to gra, która jako jedyna z zeszłorocznych premier zapadła mi w pamięć i na długo w niej pozostanie. Reklamowanie jej jako horror może jedynie zaszkodzić, bo elementów straszących praktycznie nie ma, a klimat zaszczucia obecny chociażby w Amnesii tutaj nie istnieje. Zamiast tego dostajemy historię, o której myśli się po ukończeniu gry. Layers of Fear też trzeba zagrać, jednak nie stawiałbym tych tytułów obok siebie, bo są to gry diametralnie różne.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Czy ktoś miał podobny problem? Jak wchodzę w interakcję z jakimkolwiek przedmiotem wciskam R2 i w tym samym czasie postać zaczyna mi samoczynnie iść w lewo, tak jakby pod R2 były przypisane dwie czynności (interakcja+strafe w lewo). W menu nic się nie da zrobić, bo nie można przypisywać sobie przycisków wedle woli. Strasznie wkurzające to jest. Pomocy :)

Opublikowano

Może coś z padem masz? Sprawdzałeś w innych grach? Ew. przypisz do innego guzika w ustawieniach konsoli.

 

 

Czy ktoś miał podobny problem? Jak wchodzę w interakcję z jakimkolwiek przedmiotem wciskam R2 i w tym samym czasie postać zaczyna mi samoczynnie iść w lewo, tak jakby pod R2 były przypisane dwie czynności (interakcja+strafe w lewo). W menu nic się nie da zrobić, bo nie można przypisywać sobie przycisków wedle woli. Strasznie wkurzające to jest. Pomocy :)

 

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

wszystko wskazuje na to, że gierka niedługo ukaże się również na Xboxie. Przynajmniej tak sądzie PEGI które sklasyfikowało grę 

 

DJJ9PWwUMAATQs-.jpg

Edytowane przez asax
Opublikowano

Niech zagra jak najwięcej osób, bo to fabularna perełka i jedna z najbardziej niedocenionych gier niezależnych tej generacji. Po ostatniej scenie przez kilka minut siedziałem w fotelu jak zamurowany.

Opublikowano

o dziwo kasias ma racje a papaj nie, inne symulatory chodzenia moga zazdroscic takiego klimatu i fabuly

 

bankowo nie "zwykly symulator chodzenia" a absolutny top tego gatunku

Opublikowano (edytowane)

Kolejny pkt dla Kasiasa, równie uważam że to perełka .

Ale ja lubię "symulatory chodzenia" wystarczyła mi genialna fabuła świetne dialogi i dojepany ending :)

Gameplayowo wcale źle nie było, ale mówię dla mnie story zawsze na 1 miejscu więc gierkę bardzo propsuję :)

Ogólnie bardzo ją cenię dla mnie o wiele lepsza od PREY który gameplay miał ciekawszy ale story mi nie robiło .

Edytowane przez Schranz1985
Opublikowano

o dziwo kasias ma racje a papaj nie, inne symulatory chodzenia moga zazdroscic takiego klimatu i fabuly

bankowo nie "zwykly symulator chodzenia" a absolutny top tego gatunku

Jakiego gatunku? Symulatorów chodzenia i zwiedzania? Bo tym jest SOMA. Tak, zgadzam się w 100% z tym stwierdzeniem, że SOMA na tle takich "symulatorów" sie wyróżnia. Ale dalej nim pozostaje, niezależnie od tego, jaki klimat i fabułę posiada.

  • Plusik 1
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

gra pierwszego grudnia wychodzi na Xbox One

i będzie oferować nowy tryb "Safe Mode", w którym jak sama nazwa wskazuję nie będzie można zginąć. Interesujące 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Fajnie że więcej ludzi zagra ale ten safe mode mogli sobie już darować. Ze 3 fragmenty takie są, że trzeba na coś uważać a śmierć raczej zbyt często nie występowała. Trzeba naprawdę słabo grać żeby się zablokować na jakimś fragmencie. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...