blantman 5 780 Opublikowano 10 grudnia 2014 Opublikowano 10 grudnia 2014 ja w weekend ponownie spróbowałem i w niedziele lagów nie miałem 4 mecze. Wszystkie niestety przegrałem muszę nauczyć się grac w tą grę bo za często wypadam z planszy. Kim grasz? Gdyby ktoś chciał powciskać przyciski przeciwko Yoshiemu, to w tygodniu zazwyczaj mogę grać do 13. Ja niestety tylko po 19 w tygodniu. Gram charizardem bo ma taki atak specjalny który ratuje mnie często przed wypadnieciem z planszy dodatkowo testuje grę linkiem i yoshim Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 10 grudnia 2014 Opublikowano 10 grudnia 2014 (edytowane) Gram charizardem bo ma taki atak specjalny który ratuje mnie często przed wypadnieciem z planszy dodatkowo testuje grę linkiem i yoshim KAŻDA postać ma lepsze, bądź gorsze recovery Osobiście gram Linkiem (duh), Toon Linkiem (duuh!), czasem King Dedede i Pacman Ja również mocnymi wieczorami mogę dopiero grać :< Edytowane 10 grudnia 2014 przez Rayos Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 10 grudnia 2014 Opublikowano 10 grudnia 2014 Ja tam jestem wolny też głównie wieczorami i bardzo chętnie zagram Graczdari91pl - tak dla przypomnienia, ale myślę że większość osób z gier w MK8 mam dodanych, a skład podobny Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 13 grudnia 2014 Opublikowano 13 grudnia 2014 Ale dostaje po (pipi)e, jak w to grac wrrr Cytuj
Gość ragus Opublikowano 13 grudnia 2014 Opublikowano 13 grudnia 2014 (edytowane) Od wtorku gram. Raczej Greninja, ale będę przymierzał się do Samus, bo amiibo xD Edytowane 13 grudnia 2014 przez ragus Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 13 grudnia 2014 Opublikowano 13 grudnia 2014 Tier Lista http://www.eventhubs.com/tiers/ssb4/ ( Tak w tej grze tez jest Tier List ) Cytuj
kristoff_mk 54 Opublikowano 14 grudnia 2014 Opublikowano 14 grudnia 2014 też niedawno kupiłem. mój nintendo ID to krisPL aktualnie masteruje zero suit samus, rzadziej pikachu codziennie (poza piątkiem i sobotą) po 19-20 mogę grać Cytuj
Ed Hunter 28 Opublikowano 17 grudnia 2014 Opublikowano 17 grudnia 2014 Doszedł w końcu mój Smash wraz z adapterem. I o ile zupełnie nie rozumiem co w tej grze się dzieje ani o co chodzi tak całkowicie rozumiem już fenomen pada od GC Do takiego szybkiego mashowania jest wręcz idealny. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 17 grudnia 2014 Opublikowano 17 grudnia 2014 Ja pogralem troche i narazie nie rozumiem fenomenu tej gry. Od takie playstation battle all-stars, pobiegac, poskakac, uzywac specjala i tyle. Chyba ze czegos nie widze/ nie wiem o tej grze. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 17 grudnia 2014 Opublikowano 17 grudnia 2014 no bo to gra zarówno dla laików jak i hardcore gamers Każdy znajdzie coś dla siebie, jeden to co Ty - popierdółka, inni poważną bijatykę z mnóstwem stuffu, możliwości, gdzie skill odgrywa przeogromną rolę. Zagraj sobie z kimś 1 vs 1 na płaskiej mapie bez itemów, zobaczysz może o czym mówię. Jak nie masz z kim, to graj z CPU na 9 lvl. Ogarniasz chociaż ataki wszystkie, graby, uniki itd. itp? Cytuj
Dzeki 1 Opublikowano 18 grudnia 2014 Opublikowano 18 grudnia 2014 Ja pogralem troche i narazie nie rozumiem fenomenu tej gry. Od takie playstation battle all-stars, pobiegac, poskakac, uzywac specjala i tyle. Chyba ze czegos nie widze/ nie wiem o tej grze. Na początku też tak miałem. Wkręciłem się i teraz gra mi się bd. , jednak najpierw ograłem po 1 walce w Smash-u każda postacią by wybrać dla siebie najlepszą Cytuj
Di 839 Opublikowano 18 grudnia 2014 Opublikowano 18 grudnia 2014 (edytowane) Smash jest wyraźnie inny niż typowe bijatyki. Sam miałem i w sumie dalej mam problem z przestawieniem się na granie w niego po wielu latach wciskania przycisków w Tekkeny, Calibury czy inne Street Fightery. Niemniej Sm4sh daje mi wielką frajdę*, której od dawna nie zaznałem przy innym fajterze, licząc klatki i ucząc się na pamięć juggle'i, przy czym tutaj również przy okazji grania poznaję system i ćwiczę różne techniki (np. w weekend pewnie posiedzę nad Perfect Pivotingiem). Inna sprawa, że, jak rzadko bywa, od początku do gustu przypadła mi jedna postać, której cały czas się trzymam. * - a może to po prostu magia Nintendo... Edytowane 18 grudnia 2014 przez Di Cytuj
Gość ragus Opublikowano 18 grudnia 2014 Opublikowano 18 grudnia 2014 Z ciekawości zapytam, która? Ja miałem problem z przestawieniem się na kogoś innego niż Linka po demie na 3DSie. Cytuj
Di 839 Opublikowano 18 grudnia 2014 Opublikowano 18 grudnia 2014 (edytowane) Yoshi . Ma świetne hitboksy na większości ciosów, jeden z najlepszych ataków z dasha w grze (najlepszy?) i fajny damage. Edytowane 18 grudnia 2014 przez Di Cytuj
Ed Hunter 28 Opublikowano 19 grudnia 2014 Opublikowano 19 grudnia 2014 (edytowane) Ja pogralem troche i narazie nie rozumiem fenomenu tej gry. Od takie playstation battle all-stars, pobiegac, poskakac, uzywac specjala i tyle. Chyba ze czegos nie widze/ nie wiem o tej grze. Ja miałem podobnie do czasu wygrania pierwszej batalii NIe pograłem za dużo, w poprzednie edycje nie grałem wcale, więc moja opinia bardzo niedzielno-graczowa, ale moim zdaniem cała magia smasha polega za(pipi)istym systemie, w którym najwiekszą rolę ogrywa wyczucie, przewidywanie, a nie klepanie przydługich sekwencji. Wszystko jest takie... sprawiedliwe Kamień-papier-nożyczki, genialność w swojej prostocie. Jak to zaczyna w końcu wychodzić (bo umówmy się, na początku (pipi) wychodzi ) to jest radocha niesamowita. Co do wyboru postaci to mi do gustu przypadł Fox. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to fakt, że w SSB oprócz arsenału ciosów każda postać różni się także sposobem poruszania. I niektóre postaci wydały mi się bardzo nieintuicyjne w kontrolowaniu, choć może to po prostu moje nieobycie z serią i z czsem będzie lepiej. Wybrałem więc postać, którą najlepiej mi się kontroluje i tak też polecam spróbować komuś, komu zupełnie nie idzie. Nie wiem niestety gdzie jest ukryty ten haczyk w smashu, który rzekomo każdy może połknąć po 2 minutach gry Chaos i brak kontroli nad postacią trochę odstrasza przy pierwszym kontakcie. Zaobserwowane na sobie i znajomych. PS. I jeszcze a propos kontrolerów. Naprawdę tylko pad GC ma sens. Jest stworzony jakby pod smasha. Wszystko to co mnei w nim denerwowało w innych grach tutaj daje tylko bonusy. Np. trzymasz sobie kciuka prawego cały czas na A i nie odrywając go wcale możesz wciskać jump, albo B. No i najważniejsze - C-stick. Korzystanie z prawej gałki na pro controlerze czy gamepadzie to duże utrudnienie, ciężko później wrócić palcami na dobre ułożenie. A tutaj wszystko jest idealnie zgrane pod palcem. Rewelacja. Jedynie triggery trochę z zeszłej opoki i mały bumper do łapania, żeby nie było że same zalety Edytowane 19 grudnia 2014 przez Ed Hunter Cytuj
Gość ragus Opublikowano 19 grudnia 2014 Opublikowano 19 grudnia 2014 Nieźle działa granie przez internet. Na wifi mecze 1 vs 1 prawie bez lagów, trochę gorzej w 4 na 4. No ale po wifi grałem, jutro na kablu zobaczę. Aha, nie umiem grać, dostaję okrutny wpierdul :<<<< Cytuj
Dobos 83 Opublikowano 30 stycznia 2015 Opublikowano 30 stycznia 2015 (edytowane) Mam sporo trofików które mi się powtarzaja. Czy można coś z nimi zrobić np wymienić na inne czy taki już urok że będą się dublować? Edytowane 1 lutego 2015 przez Dobos Cytuj
Figaro 8 215 Opublikowano 4 lutego 2015 Autor Opublikowano 4 lutego 2015 -Working on a local multiplayer mode in addition to online and Hero Mode -Hero mode is predominantly a 3D platformer with heavy emphasis on human-squid transformations -Random matching is done world wide, game tries to place you with players close to your skill level based on ratings -Tried implementing a system whereby you could give orders to your team mates, but battles were too quick and hectic for them to be effective so they got rid of the feature -Game won't use CPU fighters; only once 8 human players have been found will a match start -Having multiple modes with random matching would limit the number of players per mode, so all the focus is on the 4 vs. 4 for that -No communication with players you are matched with -They didn't think of using Bloopers when they decided on squids (they apparently forgot they existed) -No money can be earned in Hero Mode. Your points, as displayed at the end of the match, are turned into money and experience points. -A lot of the music is written by Tooru Minegishi (who has worked on Zelda, Animal Crossing, and Super Mario) Źródło: famitsu. Split screen Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 To fake Yep, video od twórcy: https://www.youtube.com/watch?v=IaoB7lnOiXM&feature=youtu.be Typek ponoć dostaje teraz pogróżki od smashowych fanatyków Cytuj
sowacz_ 5 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Orientuje się ktoś kiedy będzie dostepny na eShopie do kupienia DLC z Mewtwo? Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 18 maja 2015 Opublikowano 18 maja 2015 do smasha żeby druga osoba pograła, to potrzebne jest kombo wiilot+ nunchuk czy sam wiilot styknie? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.