Skocz do zawartości

Super Smash Bros


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

 

ja w weekend ponownie spróbowałem i w niedziele lagów nie miałem 4 mecze. Wszystkie niestety przegrałem :( muszę nauczyć się grac w tą grę bo za często wypadam z planszy. :D

Kim grasz?

 

Gdyby ktoś chciał powciskać przyciski przeciwko Yoshiemu, to w tygodniu zazwyczaj mogę grać do 13.

Ja niestety tylko po 19 w tygodniu.

 

Gram charizardem bo ma taki atak specjalny który ratuje mnie często przed wypadnieciem z planszy dodatkowo testuje grę linkiem i yoshim

Opublikowano (edytowane)

 

Gram charizardem bo ma taki atak specjalny który ratuje mnie często przed wypadnieciem z planszy dodatkowo testuje grę linkiem i yoshim

 

 

KAŻDA postać ma lepsze, bądź gorsze recovery ;) 

 

Osobiście gram Linkiem (duh), Toon Linkiem (duuh!), czasem King Dedede i Pacman :)

 

Ja również mocnymi wieczorami mogę dopiero grać :< 

Edytowane przez Rayos
Opublikowano

Ja tam jestem wolny też głównie wieczorami i bardzo chętnie zagram ;)

 

Graczdari91pl - tak dla przypomnienia, ale myślę że większość osób z gier w MK8 mam dodanych, a skład podobny ;)

Opublikowano (edytowane)

Od wtorku gram. Raczej Greninja, ale będę przymierzał się do Samus, bo amiibo xD

Edytowane przez ragus
Opublikowano

Doszedł w końcu mój Smash wraz z adapterem. I o ile zupełnie nie rozumiem co w tej grze się dzieje ani o co chodzi tak całkowicie rozumiem już fenomen pada od GC :) Do takiego szybkiego mashowania jest wręcz idealny. 

Opublikowano

Ja pogralem troche i narazie nie rozumiem fenomenu tej gry. Od takie playstation battle all-stars, pobiegac, poskakac, uzywac specjala i tyle. Chyba ze czegos nie widze/ nie wiem o tej grze.

Opublikowano

no bo to gra zarówno dla laików jak i hardcore gamers ;) Każdy znajdzie coś dla siebie, jeden to co Ty - popierdółka, inni poważną bijatykę z mnóstwem stuffu, możliwości, gdzie skill odgrywa przeogromną rolę. Zagraj sobie z kimś 1 vs 1 na płaskiej mapie bez itemów, zobaczysz może o czym mówię. Jak nie masz z kim, to graj z CPU na 9 lvl. 

 

Ogarniasz chociaż ataki wszystkie, graby, uniki itd. itp? :D

Opublikowano

 

 

Ja pogralem troche i narazie nie rozumiem fenomenu tej gry. Od takie playstation battle all-stars, pobiegac, poskakac, uzywac specjala i tyle. Chyba ze czegos nie widze/ nie wiem o tej grze.

Na początku też tak miałem. Wkręciłem się i teraz gra mi się bd. , jednak najpierw ograłem po 1 walce w Smash-u każda postacią by wybrać dla siebie najlepszą :)

Opublikowano (edytowane)

Smash jest wyraźnie inny niż typowe bijatyki. Sam miałem i w sumie dalej mam problem z przestawieniem się na granie w niego po wielu latach wciskania przycisków w Tekkeny, Calibury czy inne Street Fightery. Niemniej Sm4sh daje mi wielką frajdę*, której od dawna nie zaznałem przy innym fajterze, licząc klatki i ucząc się na pamięć juggle'i, przy czym tutaj również przy okazji grania poznaję system i ćwiczę różne techniki (np. w weekend pewnie posiedzę nad Perfect Pivotingiem). Inna sprawa, że, jak rzadko bywa, od początku do gustu przypadła mi jedna postać, której cały czas się trzymam.

 

* - a może to po prostu magia Nintendo... :)

Edytowane przez Di
Opublikowano

Z ciekawości zapytam, która? Ja miałem problem z przestawieniem się na kogoś innego niż Linka po demie na 3DSie.

Opublikowano (edytowane)

Yoshi :). Ma świetne hitboksy na większości ciosów, jeden z najlepszych ataków z dasha w grze (najlepszy?) i fajny damage.

Edytowane przez Di
Opublikowano (edytowane)

Ja pogralem troche i narazie nie rozumiem fenomenu tej gry. Od takie playstation battle all-stars, pobiegac, poskakac, uzywac specjala i tyle. Chyba ze czegos nie widze/ nie wiem o tej grze.

Ja miałem podobnie do czasu wygrania pierwszej batalii ;)

NIe pograłem za dużo, w poprzednie edycje nie grałem wcale,  więc moja opinia bardzo niedzielno-graczowa, ale moim zdaniem cała magia smasha polega za(pipi)istym systemie, w którym najwiekszą rolę ogrywa wyczucie, przewidywanie, a nie klepanie przydługich sekwencji. Wszystko jest takie... sprawiedliwe :) Kamień-papier-nożyczki, genialność w swojej prostocie. Jak to zaczyna w końcu wychodzić (bo umówmy się, na początku (pipi) wychodzi ;) ) to jest radocha niesamowita. 

 

Co do wyboru postaci to mi do gustu przypadł Fox. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to fakt, że w SSB oprócz arsenału ciosów każda postać różni się także sposobem poruszania. I niektóre postaci wydały mi się bardzo nieintuicyjne w kontrolowaniu, choć może to po prostu moje nieobycie z serią i z czsem będzie lepiej. Wybrałem więc postać, którą najlepiej mi się kontroluje i tak też polecam spróbować komuś, komu zupełnie nie idzie. 

 

Nie wiem niestety gdzie jest ukryty ten haczyk w smashu, który rzekomo każdy może połknąć po 2 minutach gry :) Chaos i brak kontroli nad postacią trochę odstrasza przy pierwszym kontakcie. Zaobserwowane na sobie i znajomych.

 

PS. I jeszcze a propos kontrolerów. Naprawdę tylko pad GC ma sens. Jest stworzony jakby pod smasha. Wszystko to co mnei w nim denerwowało w innych grach tutaj daje tylko bonusy. Np. trzymasz sobie kciuka prawego cały czas na A i nie odrywając go wcale możesz wciskać jump, albo B. No i najważniejsze - C-stick. Korzystanie z prawej gałki na pro controlerze czy gamepadzie to duże utrudnienie, ciężko później wrócić palcami na dobre ułożenie. A tutaj wszystko jest idealnie zgrane pod palcem. Rewelacja. Jedynie triggery trochę z zeszłej opoki i mały bumper do łapania, żeby nie było że same zalety :)

Edytowane przez Ed Hunter
Opublikowano

Nieźle działa granie przez internet. Na wifi mecze 1 vs 1 prawie bez lagów, trochę gorzej w 4 na 4. No ale po wifi grałem, jutro na kablu zobaczę.

 

Aha, nie umiem grać, dostaję okrutny wpierdul :<<<<

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Mam sporo trofików które mi się powtarzaja. Czy można coś z nimi zrobić np wymienić na inne czy taki już urok że będą się dublować?

Edytowane przez Dobos
Opublikowano

-Working on a local multiplayer mode in addition to online and Hero Mode

-Hero mode is predominantly a 3D platformer with heavy emphasis on human-squid transformations

-Random matching is done world wide, game tries to place you with players close to your skill level based on ratings

-Tried implementing a system whereby you could give orders to your team mates, but battles were too quick and hectic for them to be effective so they got rid of the feature

-Game won't use CPU fighters; only once 8 human players have been found will a match start

-Having multiple modes with random matching would limit the number of players per mode, so all the focus is on the 4 vs. 4 for that

-No communication with players you are matched with

-They didn't think of using Bloopers when they decided on squids (they apparently forgot they existed)

-No money can be earned in Hero Mode. Your points, as displayed at the end of the match, are turned into money and experience points.

-A lot of the music is written by Tooru Minegishi (who has worked on Zelda, Animal Crossing, and Super Mario)

 

Źródło: famitsu.

 

Split screen :obama:

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
Gość Orzeszek
Opublikowano

do smasha żeby druga osoba pograła, to potrzebne jest kombo wiilot+ nunchuk czy sam wiilot styknie?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...