Szymek 1 056 Opublikowano 15 lipca 2014 Opublikowano 15 lipca 2014 kurde..nie przypominam sobie zeby gra 2 tyg przed premiera nie miala oficjalnego gameplaya..nawet zaden ninja nigdzie nic nie nagral Cytuj
milekp 78 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 kurde..nie przypominam sobie zeby gra 2 tyg przed premiera nie miala oficjalnego gameplaya..nawet zaden ninja nigdzie nic nie nagral bo to jest eksperyment socjologiczny badający zachowanie konsumenta na samą nazwę i podpięte pod nią oczekiwania. Wyżej można poczytać wiele stwierdzeń, jaka ta gra będzie cudowna, mimo, że nikt jej nie widział. Za dwa tygodnie dowiemy się, że takiej gry nie ma. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 W przypadku PS3 można liczyć na to że gra wycieknie z tłoczni w jakieś prywatne ręce, potem szybko na torrenty i gameplay masz już na youtube. A na PS4 nie ma piractwa więc nie ma co liczyć na wyciekające świeżutkie pachnące nowością gameplay'e. Też chciałbym zobaczyć jak to wygląda przed zakupem. Może będę miał okazję obadać gdzieś w lokalnym sklepie z grami bądź w sklepie nie dla idiotów (w tym przypadku jednak mocno wątpię). Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 pisali w tamtym tygodniu, że po niedzieli zacznie sie kampania reklamowa TLOU więc powinni pokazać gameplay, ale coś cisza, jedne nove video na japońskim yt Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Tv Spot Zazdroszczę wszystkim którzy jeszcze nie grali. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Dev Comments on Why TLOU: Remastered PS4 Cut-Scenes Are Shown, Not Actual 60 FPS Gameplay Today, Sony and Naughty Dog released new 30 seconds TV spot of The Last of Us: Remastered for Playstation 4, it was all cut-scenes once again and no gameplay whatsoever. This has lead to a massive fans uproar over NeoGaf and other social media platforms. Questions are being raised against why Naughty Dog is still not showing the actual gameplay at 60 FPS. I asked Naughty Dog animator Tal Peleg via Twitter: "Just less than two weeks time is left for launch of The Last of Us: Remastered but still Naughty Dog are showing cut-scenes instead of actual gameplay at 60 FPS"? To this Tal replied that Playstation 4 owners won't get disappointed with gameplay of The Last of Us: Remastered. "You won't be disappointed. Brace yourself" replied Tal. with the following image: And when asked: Whether fans will see any gameplay of The Last of Us: Remastered? Tal replied: Let's wait and see! Corrinne Yu, who is Coding Graphics and Animation for Naughty Dog clarified that developers at Naughty Dog worked really hard on The Last of Us: Remastered and they are hoping that fans like it. "We worked hard on The Last of Us. We hope you like it." tweeted Corrinne. http://www.gamepur.com/news/15453-dev-comments-why-tlou-remastered-ps4-cut-scenes-are-showed-not-actual-60.html Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 gdzie sa gameplaye? Podejrzane Cytuj
grykom 283 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Wiecie może jak wygląda kwestia bonusów przy edycjach kupionych w preorderze? To jest kod do wpisania, czy specjalna edycja na płycie? Czy każdy sklep (np. MM) to daje, czy tylko niektóre? Macie jakięś info na ten temat? Chodzi o te dodatki do trybów sp i mp. 100 punktów doświadczenia do wykorzystania w trybie frakcji Dwie specjalne skórki bonusowe dla Joela i Ellie, które zostaną odblokowane po przejściu kampanii w trybie dla jednego gracza Zwiększona prędkość tworzenia przedmiotów w trybie kampanii dla jednego gracza Zwiększona prędkość uzdrawiania w trybie kampanii dlan jednego gracza Zwiększona prędkość przeładowania broni 9mm w trybie kampanii dla jednego gracza Zwiększona pojemność magazynka w karabinie w trybie kampanii dla jednego gracza Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Trochę informacji o tym co zostało poprawione w edycji na PS4: https://twitter.com/javi__andres Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 (edytowane) i jeszcze gif ze spota, ale to nadal cut-scene http://i.minus.com/i27zFh1aRNgcw.gif Edytowane 16 lipca 2014 przez Fanek Cytuj
wincent19 6 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Witam, czy wersja na ps4 bedzie zawierac wszystkie dlc, ktore byly na ps3 ? Pytam, bo jak widzialem na sklepach internetowych, to jest jakis dlc survival ;/ Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Ciekawe jak zostanie wykorzystany głośniczek w DS4. Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Fajnie, że ma być jeszcze jakiś dodatek w przyszłości. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Ciekawe jak zostanie wykorzystany głośniczek w DS4. Stawiam na klikaczy i ich charakterystyczny dźwięk. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 (edytowane) Głośnik pewnie do odtwarzania nagrań ze znalezionych dyktafonów. @Moldar - raczej nic dużego nie będzie. Jakieś maski do multi i inne głupoty. Edytowane 16 lipca 2014 przez SzczurekPB 1 Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Czy gra posiada tylko dwa tryby multi? Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Cross-buy, czyli save z ps3 zadziala? Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Wiecie może jak wygląda kwestia bonusów przy edycjach kupionych w preorderze? To jest kod do wpisania, czy specjalna edycja na płycie? Czy każdy sklep (np. MM) to daje, czy tylko niektóre? Macie jakięś info na ten temat? Chodzi o te dodatki do trybów sp i mp. 100 punktów doświadczenia do wykorzystania w trybie frakcji Dwie specjalne skórki bonusowe dla Joela i Ellie, które zostaną odblokowane po przejściu kampanii w trybie dla jednego gracza Zwiększona prędkość tworzenia przedmiotów w trybie kampanii dla jednego gracza Zwiększona prędkość uzdrawiania w trybie kampanii dlan jednego gracza Zwiększona prędkość przeładowania broni 9mm w trybie kampanii dla jednego gracza Zwiększona pojemność magazynka w karabinie w trybie kampanii dla jednego gracza Nie opłaca się dopłacać do jakichś tam wersji specjalnych tej gry. Gdyż wymienione umiejętności bardzo szybko zdobywamy w grze. W ciągu 8 godzin kampanii będziesz miał je już zdobyte. A 8 godzin to nawet nie połowa fabuły. Skoro grałem na PS3 i mój save z trybu online lądował na serwerze ND to ciekawe czy po zalogowaniu się na swoje konto i włączeniu gry ten save wczyta się do wersji PS4, wiele osób by się ucieszyło. Nie trzeba zbierać puntów do umiejętności i do broni. Było by za(pipi)iście. 1 Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Cross-buy, czyli save z ps3 zadziala? add-on content niestety. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 (edytowane) GameInformer widział już TLOU R i opisuje swoje wrażenia "The first thing you’re likely to notice is the visual upgrade from 720p and 30 frames per second to 1080p and 60 frames per second (though you can lock things down at 30 FPS should you choose). Naughty Dog tells us that character textures have been increased by a factor of four, shadows have been doubled (along with a new lighting process), and draw distance is noticeably better. Motion blur when turning the camera (used to hide slower loading textures) has been significantly reduced, but not eliminated. The game’s gritty, destroyed environments look crisper, which was even more pronounced in the side-by-side comparison. It looks spectacular." http://www.gameinformer.com/games/the_last_of_us_remastered_edition/b/playstation4/archive/2014/07/16/re_2d00_infection-hands-on-with-the-last-of-us-remastered.aspx?utm_content=buffer03a45&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer Edytowane 16 lipca 2014 przez YETI Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 (edytowane) Ciekawe jak zostanie wykorzystany głośniczek w DS4. gameinformer: 'The controller will now play the click of the flashlight and audio recordings you find around the world. No longer will you have to stay in the menu to listen to them. They’ll continue playing from your controller while you continue with the game.' 'Saves won’t carry over to the Remastered version, and this includes your progress in Factions mode. However, if you played the PS3 version of the multiplayer at all, you’ll get a supply point bonus to help get you started.' Słabo z tym DLC, bo dali oczywiście wszystkie duże dodatki, ale czapeczki i pistoleciki trzeba sobie już dokupić? Ciekawe tez co z poziomem trudności grounded? Edytowane 16 lipca 2014 przez Kalinho_PL Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Grounded jest dostępne od razu, nie trzeba odblokowywać. Wybierasz Grounded / kończysz i zalicza wszystkie pozostałe niższe poziomy trudności (Easy, Normal, Hard, Survivor). Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 pierwsze zdjecia z gry z wersji ps4 ponizej z ps3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.