MEVEK 3 618 Opublikowano 26 lipca 2014 Opublikowano 26 lipca 2014 Gra się lepiej w 60 klatkach, no chyba, że ktoś woli wiekszy lag w sterowaniu/dłuzszy czas reakcji postaci. dokładnie! przeszedłem Infamous w 30fps i usiadłem zaraz do Tomb Raider w 60fps, różnica bardzo duża, czuje sie jakby efekt filmowy wszystko jest mega płynne oczywiscie, ze tak jest - bijatyki sa tego prostym przykladem :-)Drua strona medalu jest taka, ze w 30fps masz wiecej czasu na reakcje, co moze pomoc na trudniejszych poziomach trudnosci. Cytuj
Gość Opublikowano 26 lipca 2014 Opublikowano 26 lipca 2014 Gra się lepiej w 60 klatkach, no chyba, że ktoś woli wiekszy lag w sterowaniu/dłuzszy czas reakcji postaci. dokładnie!przeszedłem Infamous w 30fps i usiadłem zaraz do Tomb Raider w 60fps, różnica bardzo duża, czuje sie jakby efekt filmowy wszystko jest mega płynne oczywiscie, ze tak jest - bijatyki sa tego prostym przykladem :-)Drua strona medalu jest taka, ze w 30fps masz wiecej czasu na reakcje, co moze pomoc na trudniejszych poziomach trudnosci. Skoro teoretycznie widzisz dokładnie połowę mniej klatek na sekundę, to jakim cudem masz więcej czasu na reakcję? Mi wychodzi dokładnie na odwrót. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 26 lipca 2014 Opublikowano 26 lipca 2014 (edytowane) dziwne pytania zadajesz. Pograj troche to sie sam przekonasz. Ja mam w tym co najwyzej 14 lat doswiadczenia, wiec jak mowie, tak jest :-) P.S zapomniales o czasie. Edytowane 26 lipca 2014 przez MEVEK Cytuj
Mantis 1 164 Opublikowano 26 lipca 2014 Opublikowano 26 lipca 2014 Wtrącę się do dyskusji choć się nie znam zbyt bardzo. Jeśli klatek animacji jest mniej, to oznaczy, że w jednej sekundzie na ekranie w przypadku 30 klatek dzieje się o "połowę" mniej niż w 60. Czyli mamy więcej czasu na reakcję w 30 klatkach. To nie jest jak z input lag gdzie po prostu mamy opóźnienie w gorszych konfiguracjach, co zaburza nasz czas reakcji. W przypadku klatek animacji w danej sekundzie może wydarzyć się tyle na ile właśnie ta animacja pozwoli. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 26 lipca 2014 Opublikowano 26 lipca 2014 Cienie w wersji 60 FPS są zdecydowanie lepsze niż na PS3, a gra najlepiej wygląda właśnie w konfiguracji z maksymalną płynnością wyświetlanego obrazu. Nieco wyższa jakość cieni w zablokowanych trzydziestu klatkach jest miłym bonusem, ale naprawdę nie jest powodem, dla którego mielibyście ograniczać płynność, no chyba że jest to wam koniecznie potrzebne w trybie fotograficznym. Podsumowując, gra wygląda lepiej w wersji 60 FPS, dlatego jest to domyślne ustawienie. http://www.pssite.com/news-34966-the_last_of_us_remastered_wyglada_lepiej_w_trzydziestu_klatkach_na_sekunde_.html Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 26 lipca 2014 Opublikowano 26 lipca 2014 Czyli że 60 fpsów trzyma stały poziom, jedynie kosztem gorzych cieni, które i tak wyglądają lepiej niż na ps3? Jeśli tak, spodziewam się oficjalnych przeprosin i ukorzenia niedowiarków z CW. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 26 lipca 2014 Opublikowano 26 lipca 2014 luzik, przeproszą nas w 2015 jak zmienią już konsole na PS4 Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 26 lipca 2014 Opublikowano 26 lipca 2014 Najlepszym przykładem różnicy pomiędzy 30 a 60 jest Tomb Raider, tam pomimo delikatnego rwania animacji gra i tak wyglądała obłędnie. Skończyłem obie wersje na 100 % single i multiplayer i muszę powiedzieć że w Multi to będzie rzeź bo nawet w TR grało się świetnie pomimo że on line ssało pałę po całości to jednak dzięki tej różnicy jakby inna gra była. Inny immersion Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 26 lipca 2014 Opublikowano 26 lipca 2014 Domagam się ich w tym roku wraz z oficjalnym oświadczeniem w kierunku SCE Poland. Ale tak całkiem serio, to ciekawi mnie analiza digital foundry, bo sam powątpiewam. Pewnie będą spadki do 50-55. Cytuj
NewNickPL 50 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Gra się lepiej w 60 klatkach, no chyba, że ktoś woli wiekszy lag w sterowaniu/dłuzszy czas reakcji postaci. dokładnie! przeszedłem Infamous w 30fps i usiadłem zaraz do Tomb Raider w 60fps, różnica bardzo duża, czuje sie jakby efekt filmowy wszystko jest mega płynne oczywiscie, ze tak jest - bijatyki sa tego prostym przykladem :-)Drua strona medalu jest taka, ze w 30fps masz wiecej czasu na reakcje, co moze pomoc na trudniejszych poziomach trudnosci. Jakim cudem masz więcej czasu? W sekundzie masz wyświetlane o połowę mniej informacji, co nie znaczy, że czas płynie wolniej... FPS to ilość informacji dostarczonych przez grę w jednej sekundzie,to, że zabrakło 30 klatek względem 60 fpsów to gra nie zaczeka na Ciebie i te 30 klatek tylko poleci dalej. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 (edytowane) Jakim cudem masz więcej czasu? W sekundzie masz wyświetlane o połowę mniej informacji, co nie znaczy, że czas płynie wolniej... FPS to ilość informacji dostarczonych przez grę w jednej sekundzie,to, że zabrakło 30 klatek względem 60 fpsów to gra nie zaczeka na Ciebie i te 30 klatek tylko poleci dalej. nie róbmy bałaganu. podałem to jako ciekawostkę, która kolega wyżej ładnie wyjaśnił. jak chcesz o tym pogadać to zapraszam na pw Edytowane 27 lipca 2014 przez MEVEK Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Jest już lista trofeów. Z wyjątkiem srebrnych z DLC Reclaimed Territories wszystko jest takie same. Kolejna platyna w drodze. http://www.playstationtrophies.org/game/the-last-of-us-remastered/trophies/ 1 Cytuj
KOMARZYSKO 377 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Ciekawe czy trofiki z dlc będą wymagane do platinki. Rozpisali to wszystko osobno, więc wygląda jak by nie były konieczne. Zobaczymy. Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Nie są wymagane do platynki. O, zerknij: http://psnprofiles.com/trophies/2752-The-Last-of-Us-Remastered 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 (edytowane) http://i.imgur.com/eGz0Lp7.jpg 30fps http://i.imgur.com/OSdtbtT.jpg 60 fps http://i.imgur.com/wPiffeH.jpg 30 http://i.imgur.com/PppPSmK.jpg 60 http://i.imgur.com/3wZ7T0G.jpg 30 http://i.imgur.com/f872fPn.jpg 60 różnica chyba tylko w soft shadows, jak dla mnie różnia bardzo mała po tych screenach co do trofeów: Bez względu na wszystko – łatwyUkończ grę na poziomie „łatwy”. Bez względu na wszystko – normalnyUkończ grę na poziomie „normalny”. Bez względu na wszystko – wysokiUkończ grę na poziomie „wysoki”. Bez względu na wszystko – przetrwanieUkończ grę na poziomie „przetrwanie”. The Last of Us – łatwy +Ukończ grę na poziomie „łatwy +”. The Last of Us – normalny +Ukończ grę na poziomie „normalny +”. The Last of Us – wysoki +Ukończ grę na poziomie „wysoki +”. The Last of Us – przetrwanie +Ukończ grę na poziomie „przetrwanie +”. trzeba gre ukończyć 6 razy? tak samo było na ps3 ? ile czasu zajmuje przejście jeden raz na speed runie? Mistrz otwieraniaOtwórz wszystkie drzwi ostrzem. ocb tutaj? Edytowane 27 lipca 2014 przez Fanek Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Przechodzac gre na wyzszym poziomie zalicza ci tez nizsze poziomy trudnosci. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 http://i.imgur.com/eGz0Lp7.jpg 30fps http://i.imgur.com/OSdtbtT.jpg 60 fps różnica chyba tylko w soft shadows Ale to i tak nie wszedzie, spojrz na to: 30 fps = http://i.imgur.com/PppPSmK.jpg 60 fps = http://i.imgur.com/wPiffeH.jpg Prawie w ogole nie widac roznicy, a zyskujemy 30 fps. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Uff jeżeli to jest cała różnica to kamień z serca. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Prosze was, kto w ogole w takiej grze bedzie gdzies sie patrzyl po scianach czy ziemi i myslal czy cienie wygladaja lepiej czy gorzej XD 60fps > 30 fps, tyle w temacie. 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Przechodzac gre na wyzszym poziomie zalicza ci tez nizsze poziomy trudnosci. a no to luz;) dobrze mówisz, tutaj wybór prosty 60>30 fps Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 (edytowane) Prosze was, kto w ogole w takiej grze bedzie gdzies sie patrzyl po scianach czy ziemi i myslal czy cienie wygladaja lepiej czy gorzej XD 60fps > 30 fps, tyle w temacie. ja na przykład. lubię mieć wszystko jasno i wyraźnie, jezeli jest taka możliwość, a jest wiec na pewno skorzystam. z kolei ta produkcja na to zasługuję, by ja penetrować z rozkoszą, a nie lecieć przed siebie. cały ten kunszt przeleci Tobie w tedy kolo nosa, a nie o to chodzi. dla mnie kozak Edytowane 27 lipca 2014 przez MEVEK Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Tak się zastanawiałem czy już była premiera, bo kilku znajomych już grało. Nie powiem, kusi, ale nie za te pieniądze i nie chce mi się w multi zaczynać od zera. Cytuj
Mantis 1 164 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Ja TLOU miałem na premierę w zeszłym roku, dodatek fabularny też na premierę. Teraz też biorę na premierę. Komu jak komu, ale ND i za taką grę dam na sobie zarobić drugi raz. Mój ulubiony tytuł i najlepszym wydaniu, czego chcieć więcej. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Grę można przejść dwa razy na Easy i Easy +, potem na zacząć Grounded i zrobić Glitch i dokończyć Groudned + czyli w sumie Tylko 3 razy i trofea za wszystkie poziomy trudności wpadają. Plus na Easy to nie problem zebrać totalnie wszystko po drodze. Żarty, medaliony komiksy itp. Albo przejść na Grounded i Grounded + (ale wszystkich drzwi nie otworzymy i tak samo nie zrobimy upgrade Broni i Umiejętności do końca). Jakby nie było to Co najmniej trzy razy przyjdzie nam rozkoszować się nie tylko grafiką ale i klatkami animacji. Każdy może z ciekawości włączyć raz 60 a potem 30 pfs. Będzie co robić 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.