Skocz do zawartości

The Last Of Us Remastered Edition


KOŁD

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja na leaderboards w ogóle nie zwracam uwagi, w żadnej grze, chyb że są to jakiś wyścigi (time attack), a co do randomowości, nigdy nie wiadomo ile przeciwnik ma zdrowia. Fakt, zdarzają się momenty, że jesteś pewien, ze koleś powinien paść, ale jest to dość rzadkie.

 

Czwartek i piątek mam wolny, więc jestem chętny wieczorem na jakieś meczyki.

Opublikowano

Na dniach załatwię PS3, żeby przejść kilka ciekawszych tytułów i nadrobić zaległości, ale moi znajomi mówią, że to jedna z najlepszych gier poprzedniej generacji. W wersji na PS4 dużo jest udoskonaleń? Bo teraz jestem w kropce i nie wiem, czy pożyczać od znajomego na PS3, czy kupić już własną na PS4 :)

Opublikowano

Chłopaki chętnie pogram z wami w multi, idzie mi coraz lepiej także nie będe "kulą u nogi" :) Kiedy gracie?? Mogę wysłać zaproszenia? :)

Ślij radziu tylko dopisz TLOU forumek

 

Ja moze dzisiaj powalczę nawet

Opublikowano

 

Chłopaki chętnie pogram z wami w multi, idzie mi coraz lepiej także nie będe "kulą u nogi" :) Kiedy gracie?? Mogę wysłać zaproszenia? :)

Ślij radziu tylko dopisz TLOU forumek

 

Ja moze dzisiaj powalczę nawet

 

Ok, możliwe, że ja też dzisiaj będe.

Opublikowano (edytowane)

Shotgun pokazuje pazur dopiero po drugim upgrade. Na początku strasznie niską szybkostrzelność ma + tylko dwa naboje w magazynku = nie ma miejsca na pomyłkę. Dla przykładu podstawowa rifle nie wymaga żadnych inwestycji, by kosiła na trzy dość szybkie strzały.

Edytowane przez zimzvm
Opublikowano

O kant D,upy potłuc to DLC. Biegają bogacze z pump action shotgun co kładzie na 2 hity w standardzie albo teraz możesz mieć nawet do 8 zdolności na jednym slocie WTF

Kurde to mega lipa że z bardzo dobrze zbalansowanego multi, zrobili cos takiego,

 

Jak jest z ludźmi na serwerach i ile sie czeka na mecz ?

Opublikowano (edytowane)

kubson spokojnie tragedii nie ma, ale trzeba mieć na uwadze, że teraz dowolny level może wyjąć giwerę i zdjąć Cię na strzał kiedy nie masz pełnego zdrowia.

sam pakietu broni nie kupiłem więc shotgunu nie testowałem, ale stopień zadawania obrażeń jest miażdżący. Zgadzam się, że nie ma miejsca na błędy podczas walki z przeciwnikiem w pełnym zdrowiu, jednak z tego co zauważyłem wystarczy mieć kreskę (może dwie) braku i padasz od JEDNEGO strzału. Wziąwszy pod uwagę, że to nie snajperka i celować tym za bardzo nie trzeba to raczej jest ciężko i trzeba o tym pamiętać. 

A zauważyłem to, gdyż jeżeli kładę kolesia i wyskakuje mi kolejny to ZAWSZE uciekam aby wyciągnąć go za sobą do np mojej drużyny. Tutaj nie ma ucieczki bo jeden strzał i gleba.

 

Co do perków zrobiłem prtsc ale zapomniałem już rano udostępnić. Wygląda na to, że można zakupić pakiet, który umożliwia Ci zaoszczędzenie punktów nazywa się coś a'la 1 zamiast 8, a drugi to 2 zamiast 16. i w pakiecie masz 16 perków poziomu pierwszego za 2 punkty...

 

plusem DLC jest fakt, iż nawet jak zaczynasz grę to za te pare dodatkowych groszy jest Ci po prostu łatwiej zmierzyć się z wyższymi levelami w pewnych sytuacjach (gdyż znajomości mapy, ustawiania pułapek i czajenia się nie przebija żaden upgrade)

 

czeka się jak zwykle - za długo :D ale pograłem wczoraj 4h i suma summarum frajda trwa nadal. 

Edytowane przez waldusthecyc
  • Plusik 1
Opublikowano

aha, Tactical Shotgun ma jeszcze jedną niebagatelną zaletę - solidny zasięg. imho to trochę taki Shorty z większym zasięgiem. bardzo fajna broń, ale nie od razu. trzeba zainwestować w upgrade. dlatego jako dodatek do Revolvera sprawdza się kapitalnie. aczkolwiek nie uważam, żeby był przegięty. ciekawy też jest Frontier Rifle - tą strzelbę z kolei określił bym jako skróconą wersję Hunting Rifle. generalnie ciekawy zestaw broni dodali. perki bardziej meh, aczkolwiek krótsze egzekucje to nie byle co.

Opublikowano

nie wiem, nie gram gotowymi setami, ale zmian było generalnie naprawdę sporo:

http://www.naughtydog.com/site/post/the_last_of_us_patch_111_and_106_new_mp_add_ons/

 

 

New DLC Executions:

 
- Rifle (Semi-Auto, Burst Rifle, Full Auto, Variable Rifle, Scoped Semi Auto, Scoped Full Auto)
 
- Automatic Rifle (Assault Rifle, Specter)
 
- Sniper (Hunting Rifle, Military Sniper)
 
- Bow
 
- Revolver (Revolver, El Diablo)
 
- Pistol (9mm, Enforcer)
 
- Ground Shiv (unarmed, pistol)
 
- Stealth Shiv (from-behind and smoke-stunned shiv executions)
 
- Shotgun (Shotgun, Double Barrel, Tactical Shotgun)
 
 
 
New DLC Weapons:
 
- Tactical Shotgun
 
- Burst Pistol
 
- Short Rifle
 
- Crossbow
 
 
 
New DLC Survival Skills:
 
- Lone Wolf
 
- Second Chance
 
- Jack of All Trades
 
- Lucky Break
 
- Lethal Efficiency
 
 
 
New DLC Headgear:
 
- Viking Hat
 
- Plague Mask
 
- Smiley Mask
 
- Outlaw Mask
 
- Ski Goggles
 
- Broken Gas Mask
 
- Urban Camo Helmet
 
- Ballistic Helmet
 
 
 
New DLC Gestures:
 
- Dust Myself Off
 
- Evil Laugh
 
- Game Over
 
- Intimidation
 
- You're Done
 
- Combat Formation
 
- Stretch
 
- I'm Watching You
 
 
 
Fixes:
 
- Agility footsteps are now as almost completely silent, like they are on PS3
 
- Arrows now fly in the correct direction for players observing the firing player
 
- Impact sounds from arrows are now audible
 
- Fixed a bug where a player could not send invites
 
- Fixed a bug that was kicking players who late-joined a game of Survivors
 
- Shooting a downed player who is using Fortitude 2 now deals the proper amount of damage for all users
 
- Scavenger 1 now gives the proper amount of ammo to a Variable Rifle user
 
- Fixed a crash that can occur when spectating your teammates
 
- Fixed several locations where graphics would drop out on High School and Hometown
 
- Fixed location where spawning on a teammate could result in getting stuck inside geometry on University and High School
 
- Fix for Late-Joiners possibly receiving more parts than intended when late-joining a game
 
- Fix for center supply box on University not spawning a 2x4 when opening in Survivors
 
- Fixed an issue with players being dropped from the lobby while searching for a matchmaking game
 
- Fixed a bug for a player be awarded extra stats for defensive downs in Interrogation
 
- Fixed a bug for a player be awarded extra stats for downing an attacker in Interrogations
 
 
 
Balance Changes
 
 
 
Weapon Balance:
 
- Silenced 9mm now costs one loadout point (was two)
 
- Full Auto Rifle now has a silencer option for two additional loadout points
 
- Full Auto Rifle upgrades now costs 300 / 600 parts (was 400 / 800)
 
- Machete now costs two loadout points instead of three
 
- Machete now gets one additional durability when modded
 
 
 
Part rewards:
 
- Winning 4-0 in Survivors (Absolute Victory) now gives an additional 1500 parts
 
- Winning 4-1 in Survivors (Decisive Victory) now gives an additional 500 parts
 
- Executing an enemy who is on a streak now gives an additional 200 parts.  Players are considered to be on a streak when they have a total of six combined downs + executions without dying (e.g. downing and executing 3 players).
 
- Players late-joining into a game with unbalanced teams will receive additional 200 late-join parts for every missing player on their team
 
 
 
Interrogation Spawning:
 
- Added logic to Interrogation spawning so players who are being spawn-camped around their lockbox should spawn further away from it
 
- Updated Interrogation spawn points to provide more spawning options for players defending their lockbox on the following maps: Checkpoint, Lakeside, Bill’s Town, University, High School, Downtown, The Dam, Bookstore, Hometown, Bus Depot, Suburbs
 
 
 
TDM / Interrogation Spawning:
 
Adjusted some TDM / Interrogation spawns on certain maps that were causing players to spawn too far from the action - 
 
 
 
Bill's Town
 
- Removed spawns behind garage
 
 
 
Checkpoint
 
- Removed spawns in back alley behind Theater building
 
 
 
High School
 
- Removed most remote spawns in locker rooms
 
- Removed most remote spawns in back of gymnasium
 
- Added spawns inside gym closer to front doors
 
- Removed most remote spawns in library
 
- Removed most remote spawns above auto shop
 
 
 
University
 
- Removed most remote spawns in administration buildings near upper start spawn
 
- Removed duplicate set of spawns in upstairs sniper perch room above fountain
 
- Removed most remote spawns in back of science building
 
- Removed spawns on second floor walkway in science building (behind windows)
 
 
 
Water Tower
 
- Water Tower item caches (uphill & downhill) have been move to safer locations
 
 
 
Cover additions:
 
- Added selective cover to certain map locations which needed additional protection or sightline blocking for balance.
 
- Checkpoint: low cover added to the ambulance outside the theater
 
- Lakeside: low cover added next to the shed by the boat facing the gazebo
 
- Lakeside: low cover added at the back of the building facing the supply box behind the general store
 
- University: low cover added in both hallways where supply boxes are located
 
- High School: low cover added behind the school bus facing the supply box outside next to the flagpole
 
- High School: folded tables next to hallway supply box had the gaps at the bottom covered up; same with the folded table near the library spawn
 
- Bill’s Town: truck at the bottom of the street had the open door and gaps below the truck blocked
 
 
 
Supply Box Adjustments:
 
- Adjusted supply box locations closest to each team spawn on Water Tower to provide more cover / defensibility
 
 
 
The Last of Us – PS3 Patch 1.11 Notes
 
 
 
Factions Multiplayer
 
All notes for PS4 Patch 1.06 apply but there are six DLC executions categories instead of nine.
 
 
 
New DLC Executions:
 
- Sniper (Hunting Rifle, Military Sniper)
 
- Bow
 
- Revolver (Revolver, El Diablo)
 
- Pistol (9mm, Enforcer)
 
- Stealth Shiv (from-behind and smoke-stunned shiv executions)
 
- Shotgun (Shotgun, Double Barrel, Tactical Shotgun)
 
 
 
Additional Fixes:
 
- Fix for Interrogation lockbox unlocking too quickly early in the match
 
- Fix for the Launcher not awarding Long Range downs
 
- Fixed a typo on the Emblem selection screen

 

najbardziej mi się chce śmiać jakie są cyrki po zmianie umiejscowienia niektórych skrzynek do otwarcia. od razu widać kto gra na pamięć bo lecą odruchowo do miejsca, gdzie kiedyś skrzynka była :D

Opublikowano

oho, no i po roku zrobiło się pay to win. widzę że znów szykuje się ostre balansowanie w patchach. grałem wczoraj z ekipą na ps3 i... no cóż, dobrze że w tej grze ważniejsza od skilla jest taktyka.

Opublikowano (edytowane)

no niestety muszę Ci przyznać rację. 

Dzisiejszy wieczór sponsoruje kusza. Kusza to broń, którą możesz sobie kupić za prawdziwie pieniądze w formie DLC i potem podczas gry kupić ją jako broń dodatkową. a warto to uczynić. 

 

293tt8n.jpg

 

przeczytajcie sobie oto opis tego kure,stwa. Oto kusza kładzie dwoma strzałami jak przeciwnik ma zdrowia 100%. ALE po trafieniu przeciwnik się wykrwawia powoli i jak szybko nie znajdzie apteczki lub nie pomoże kolega to pada na twarz. One hit to 70%, więc wystarczy, że jesteś muśnięty, dostajesz starzała z kuszy, uciekasz za róg i zgon od wykrwawienia. W grze, gdzie aby wygrać 1 on 2 trzeba wykazać się faktyczną wprawą lub myśleniem. Warto również dodać, że z definicji strzelając z kuszy nie pojawiasz się na radarze. ahoj

 

Super, brawo :(

 

jako ciekawostkę podam jeszcze, że gra ma zyebany sposób naliczania k/d ratio, gdyż liczy egzekucje do zgonów, nie obalenia do zgonów. Więc możesz mieć dużo obaleń, ale jeśli nie dobijesz to do k/d ratio nie zalicza. Dziwne, no ale tak to wygląda. (zwykle nawet jak przeciwnika ożywi kompan to gry zaliczają killa, tutaj tak nie jest)

 

robię właśnie 24 tydzień i mam niesmak, bo jednak shotgun, który wali z jednego budynku do drugiego bez zająknięcia plus ta kusza dają się odczuć na minus w balansie, a żeby mieć do nich dostęp musisz kupić DLC

 

edit

LOL zapomniałem jeszcze, że kusza ma lunetę :D

Edytowane przez waldusthecyc
Opublikowano

slabo w ch,uj, moze faktycznie bardzo malo ludzi gra i dali takie go,wna zeby przyciagnac januszy? wielka szkoda bo za jakis czas planowalem ponowne kupno ps4 z mysla wlasnie o multi tlou ;/ chyba zostane przy z(pipi),anym H:MCC ;)

  • Plusik 1
Opublikowano

mam nadzieję, że się zreflektują, wystarczy ściągnąć zasięg pompki i zmniejszyć damage kuszy aby nie kładła tak łatwo i już wszystko wróci do normy. da się oczywiście kręcić dobre wyniki, gdyż jeden facet z kuszą nie da rady trzem/czterem ogarniętym nawet z 9mm, no ale jak grasz z randomami to różnie to wychodzi. 

łuk był fajnie zrobiony, bo wymagał jeszcze trochę ogarnięcia i nie dało się tak z ulicy nim wymiatać. 

 

jak jest z kuszą to nie sprawdzę, bo nie będę się bawić w kupowanie pakietu dla lepszych wyników. mimo to cisnę dalej, bo przyczajkowy  charakter tego multi jest jedyny w swoim rodzaju. do tego przyłożyli się do naprawdę fajnych, dobrze pomyślanych mapek, gdzie aż przyjemnie jest zastawiać pułapki, wciągać w nie przeciwników, korzystać z ogarnięcia tych map, z przemyślanego ekwipunku. to naprawdę daje frajdę i ciągle mam syndrom "no jeszcze jeden i koniec" :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...