giger_andrus 3 145 Opublikowano 22 grudnia 2016 Opublikowano 22 grudnia 2016 To jak, uzbiera się jakaś ekipa ? Gram 8 tydzień i jest zacnie ale z kimś multi zyska kilkaset procent zadowolenia A w jakich porach grywasz (tylko nie pisz, że w jeansach ), bo ja czas mam tylko wieczorami, tak między 22:00 a północą, no i ostatnio siedzę tylko na PS3, ale jak będą jakieś konkrety to chętnie dołączę, zwłaszcza że powbijałbym tam pucharki Średnio co drugi dzień 21 - 24. Tylko wieczorami mogę. Czasem się zdarzy codziennie. Dziś będę. Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 22 grudnia 2016 Opublikowano 22 grudnia 2016 Mi tez h akurat takie pasuje..gierke juz dostalem także jak cos to jestem chetny chociaz nie wiem jak będzie przez swieta Powiedzcie mi...gra na przetrwaniu daje mocno w kość?? Trudne to czy grajac z glowa poradzimy sobie a poziom tylko poteguje zaszczucie i poziom survivalu?? Cytuj
lennox 67 Opublikowano 22 grudnia 2016 Opublikowano 22 grudnia 2016 Przetrwanie jeszcze do przejścia bez większych emocji. Na Brutalnym są 2-3 miejsca, w których można oszaleć.... W zimie konkretnie. Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 22 grudnia 2016 Opublikowano 22 grudnia 2016 Przetrwanie jeszcze do przejścia bez większych emocji. Na Brutalnym są 2-3 miejsca, w których można oszaleć.... W zimie konkretnie. No ja tam emocje miałem na Survivalu, właśnie zimą, więc pewnie te miejsca, o których piszesz... Właśnie dlatego odwlekam Grounded, bo się tych miejsc zwyczajnie boję 1 Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 23 grudnia 2016 Opublikowano 23 grudnia 2016 Uuuuu robicie smaczek Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 23 grudnia 2016 Opublikowano 23 grudnia 2016 zima była dużo prostsza, jeśli czekaliśmy aż zarażony złapie i szamota się z npc. wystarczył wtedy zwykły nóż Cytuj
lennox 67 Opublikowano 23 grudnia 2016 Opublikowano 23 grudnia 2016 Smaczek to dopiero będziesz miał na dobrą setkę, jak na Grounded po 100 niepowodzeniu rzucisz padem w ścianę ))) zima była dużo prostsza, jeśli czekaliśmy aż zarażony złapie i szamota się z npc. wystarczył wtedy zwykły nóżTo prawda. Dobra taktyka. Tylko te akcje nie zawsze wychodzą Przetrwanie jeszcze do przejścia bez większych emocji. Na Brutalnym są 2-3 miejsca, w których można oszaleć.... W zimie konkretnie. No ja tam emocje miałem na Survivalu, właśnie zimą, więc pewnie te miejsca, o których piszesz... Właśnie dlatego odwlekam Grounded, bo się tych miejsc zwyczajnie boję Zima na Grounded mnie akurat dała najbardziej po dupsku Także czuje o czym mówisz Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 23 grudnia 2016 Opublikowano 23 grudnia 2016 mi zawsze. nie wiem jak to nawet skopać. można zaoszczędzić sporo strzał i pocisków przed purchlakiem 1 Cytuj
oFi 2 497 Opublikowano 26 grudnia 2016 Opublikowano 26 grudnia 2016 Ta gra jest przezabawna : Panie, wypad pan z lokalu Skacze tak wysoko jak Pan Jezus powiedział Cytuj
Pure Bladestone 151 Opublikowano 1 stycznia 2017 Opublikowano 1 stycznia 2017 Gra skończona na hard i chcę zacząć na poziomie Grounded w new game + Wiem, że zacząć na hard ng + i przejść tak prolog, ale jak to jest z saveami, muszę coś nadpisać? Nie chcę tego zepsuć. Chodzi o wersję Remastered. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 3 stycznia 2017 Opublikowano 3 stycznia 2017 Po ukończeniu 12 tygodni jako Firefly gra mi się już w multi swobodnie Kiedy trzeba jest rush, innym razem wyczekam, używam różnych kombinacji broni i umiejętności.Ale muszę przyznać, że długo mi zajęła przesiadka z rozgrywki U4 na TLoU...Teraz lecę 2 tydzień jako Łowca !PS. są jakieś różnice w ogrywaniu survivor a survivor + ? Albo analogicznie grounded i grounded + ? Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 3 stycznia 2017 Opublikowano 3 stycznia 2017 wszystkie bronie i umiejetnosci Joela będą na tym samym poziomie co przy ukończeniu normalnej ng. nie ma niestety możliwości zacząć gry ze zdobytą snajperką, czy rewolwerem magnum Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 7 stycznia 2017 Opublikowano 7 stycznia 2017 (edytowane) Macie też tak, że jak włączycie limit 30 FPS to gra jakoś tak nie za płynnie chodzi? Nie jest to płynność jak chociażby w U4. Edytowane 7 stycznia 2017 przez MajorZero64 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 7 stycznia 2017 Opublikowano 7 stycznia 2017 No wiem, ale coś mi w tym trybie nie pasuje. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 7 stycznia 2017 Opublikowano 7 stycznia 2017 wszyscy to mieli. rozegraj kilka meczy w U4 w 60 fps i wróć do singla. też coś z tymi 30 fps zrobi się nie tak xd Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 7 stycznia 2017 Opublikowano 7 stycznia 2017 Nie to 30 fps w TLOU jest mniej płynne niż w U4. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 7 stycznia 2017 Opublikowano 7 stycznia 2017 (edytowane) to jest rock solid. 30 spr. na DF. wiele osób pisało to samo przed tobą. dostajesz po prostu najlepiej widoczną różnicę między oba trybami. dokładnie tak samo czułem się po powrocie z multi do singla U4 Edytowane 7 stycznia 2017 przez nobody Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 7 stycznia 2017 Opublikowano 7 stycznia 2017 Pewnie masz rację. Tutaj mogę dowolnie przełączać między 30 i 60 FPS w każdym momencie i pewnie dlatego tak to się rzuca w oczy. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 16 stycznia 2017 Opublikowano 16 stycznia 2017 (edytowane) Zostawie to tutaj, ktoś polecił ten film dla wszystkich fanów gry, można przeczytać temat na dole o nawiązaniu do TLOU http://www.filmweb.pl/film/The+Girl+with+All+the+Gifts-2016-741913 Niektórzy mogą uznać opis filmu jako spoiler Ktoś zamawiał ekranizację „The Last of Us”? Proszę bardzo. Epidemia zombie? Jest. Przyczyna zarazy związana z grzybami? Jest. Przenoszenie choroby przez ugryzienie, ale i również zarodniki unoszące się w powietrzu? Jest. Zarażona dziewczynka, która może ocalić ludzkość, ale oznaczałoby to zabicie jej? Jest. Wędrówki przez opustoszałe miasta, które zaczyna już porastać roślinność? Jest. Ludzie walczący między sobą o surowce? Je… a nie, przepraszam, tego nie ma. A więc zupełnie nie jak w „The Last of Us”! Edytowane 16 stycznia 2017 przez Fanek Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 16 stycznia 2017 Opublikowano 16 stycznia 2017 (edytowane) Pewnie masz rację. Tutaj mogę dowolnie przełączać między 30 i 60 FPS w każdym momencie i pewnie dlatego tak to się rzuca w oczy. Płynność w TLOUR w 30 fpsach jest skopana ponieważ są znaczne różnice w czasie pomiędzy pojedynczymi klatkami coś jak w DS3. Mimo, że stałe 30 to jednak znacznie gorsze niż spadające 30 fps w wersji PS3. Edytowane 16 stycznia 2017 przez Kyokushinman 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 16 stycznia 2017 Opublikowano 16 stycznia 2017 Chodzi o framepacing. Bloodborne ma to samo. Cytuj
gtfan 3 303 Opublikowano 16 stycznia 2017 Opublikowano 16 stycznia 2017 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 16 stycznia 2017 Opublikowano 16 stycznia 2017 (edytowane) w TLOUR w 30 fpsach jest skopana ponieważ są znaczne różnice w czasie pomiędzy pojedynczymi klatkami coś jak w DS3. Mimo, że stałe 30 to jednak znacznie gorsze niż spadające 30 fps w wersji PS3. Chodzi o framepacing. Bloodborne ma to samo. oezu xD po powrocie z pvp do singla U4 też wam się robiły problemy z frame pacingiem? macie tu całą analizę i nie siejcie fermentu http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-the-last-of-us-face-off Despite adding higher-grade shadows, the 30fps cap runs at a consistent rate during the Bloater battle. Not a single frame is dropped here, and in this state it's still a far smoother experience than the PS3. Edytowane 16 stycznia 2017 przez nobody 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.