Skocz do zawartości

The Last Of Us Remastered Edition


KOŁD

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Nie mam żadnego, tylko zawsze śmieszyło mnie kończenie w krótkim okresie tych samych gier. W dodatku takich gdzie motorem napędowym jest (niezmienna w swojej naturze) fabuła. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko. :) 

 

W mojej opinii to była przede wszystkim świetna skradanka, których brakuje na rynku. Gra z masą subtelnych smaczków, których niektórzy nie doceniali, bo widzieli tylko te palety i drabiny. Chodzi mi o pułapkę Billa, zapalanie auta na popych, zepsutą windę, snajpera, jazdę konno, polowanie itp.. Autorzy umiejętnie spletli wszystko w całość, zaskakując co chwilę gracza, jak nie takim smaczkiem to znowu świetną miejscówką, albo ciekawą rozmową między Joelem i Ellie, albo zwrotem akcji w fabule itd.. A dodatkowo gracz sam mógł sobie jeszcze urozmaicać gameplay, załatwiając typa po cichaczu, z bejsbola, czy też z pistoletu.

Edytowane przez zdrowywariat
  • Haha 1
  • WTF 3
Opublikowano

Świetna skradanka? Że co? Ja rozumiem że dla kogoś to może być gra dekady/żyćka i czegoś tam jeszcze  ja też bardzo lubię tlou ale pisać że ta gra jest świetną skradanką to już wyższy poziom trollingu 

  • Plusik 2
Opublikowano
5 godzin temu, zdrowywariat napisał:

A dodatkowo gracz sam mógł sobie jeszcze urozmaicać gameplay, załatwiając typa po cichaczu, z bejsbola, czy też z pistoletu.

Niezwykła różnorodność.

Opublikowano
29 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Tak to sobie można na easy urozmaicać, bo powyżej normal granie na Rambo nie wchodzi nawet w rachubę.

 

20 minut temu, Moldar napisał:

 

 

Kurozialnie granie na rambo na wyższych poziomach powoduje, że gra jest prostsza.

Tak jak Moldar pisze

 

Opublikowano

Najlepszą akcję miałem w hotelu jak schowałem się w kiblu A wrogowie lecieli jak po sznurku i dostawali headshoty xD no trochę się to różniło od prezentacji na e3 :)

Opublikowano

Tlou, podobnie jak i Resident Evil 4, ma dynamiczny poziom trudności. To znaczy, że gra dba byś miał akurat tyle zasobów (amunicji, apteczek itp) ile ci potrzeba (a trzeba ci tyle żebyś czuł presję na oszczędzanie, ale coś zawsze masz) i byś się nie zaciął na amen (chyba żeś pipa i strzelać w ogóle nie umiesz). Dlatego można 'oszukać system' i na najwyższym poziomie grać agresywnie by przeciwnicy dropili więcej ammo. 

Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, Pupcio napisał:

Świetna skradanka? Że co? Ja rozumiem że dla kogoś to może być gra dekady/żyćka i czegoś tam jeszcze  ja też bardzo lubię tlou ale pisać że ta gra jest świetną skradanką to już wyższy poziom trollingu 

 

Ja po Splinter Cell 3: Chaos Theory w nic tak dobrze się nie bawiłem i wali mnie to, że kilka razy na 20h Eliie się zamotała i "dała się zauważyć".

 

14 godzin temu, Rozi napisał:

Niezwykła różnorodność.

 

Była duża różnorodność, bo po pierwsze były dwa typy przeciwników, ludzie i zarażeni, którzy również dzielili się na różne typy. Po drugie poziomy były świetnie zaprojektowane, przechylony wieżowiec, piętrowy hotel, miasteczko, domek na prerii, długo by wymieniać. Które miały klimat. Po trzecie było czuć moc broni, shotguna, czy długiej, a łuk to już w ogóle był bardzo spoko. Do tego był crafting, piękny w swej prostocie, który pozwalał tworzyć koktajle, bomby pułapki i bomby dymne. Można było nawet ostrze do rury przykleić taśmą. To wszystko składało się na świetną zabawę. I różnorodność.

 

13 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:

Tak to sobie można na easy urozmaicać, bo powyżej normal granie na Rambo nie wchodzi nawet w rachubę.

 

Nie mówię o graniu na Rambo, ale można było się bawić, wykańczać większość po cichu, jednego z bejsbola gdzieś w ciemnym miejscu potraktować, a ostatnich dwóch załatwić z guna, pierwszego headshotem. Za każdym razem różne, inne akcje odchodziły i to trzymało mnie przy grze 120h, 6 przejść (2 na PS4). Bo nawet, gdyby upierać się, że gra fabułą stoi to co trzymało mnie przy grze przez kolejne 5 przejść? Gameplay. Nie był idealny, ale mi dawał masę frajdy.

 

Gra dekady.

 

Nie wiem jak można tej gry nie doceniać i nie widzieć tych wszystkich smaczków. W jedynym momencie spotykamy Billa, uważamy na jego pułapki, chodzimy po dachach, by za chwilę strzelać do góry nogami, a następnie zobaczyć świetną cutscenkę. Dalej dostajemy bombę pułapkę i shotguna, by za chwilę walczyć z grupą biegaczy na parkingu autobusów, a następnie z purchlakiem i jego ziomkami. W kolejnej miejscówce zapalamy samochód na popych, po czym następuje kolejna świetna cutscenka, po której kończymy w piętrowym hotelu, w którym wchodzimy do windy i spadamy na dół do zalanej piwnicy. Nóż (pipi) ślepi byliście jak w to graliście? Ta gra subtelnie podaje ciągle coś nowego. Przez całą grę.

 

Że nie wspomnę o zimie, zaraz przed nią, o polowaniu, o graniu Ellie, o rozmowie przy ognisku, o kilku innych świetnych cutscenkach, jak przesłuchanie, o "bossie", o kolejnej mega cutscence, o ograniczonej widoczności przez śnieg. A do tego co chwilę wjeżdżała nowa broń, albo rzecz do craftingu, i koń i miotacz ognia i żyrafy. Można wymieniać bez końca, jakby tego było mało Joel i Ellie prowadzili interesujące, nieraz zabawne rozmowy, i nie tylko oni. Ta gra serwowała wszystko co mogła, żeby zatrzymać mnie przy konsoli.

Edytowane przez zdrowywariat
  • Plusik 4
  • Lubię! 3
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
3 minuty temu, izon napisał:

Z 1 miejscem tj. TLOU w pełni się zgadzam, ale, że GOW jest przed Wiedźminem 3 to już jakieś jaja..

Nie widzę w tym nic obrazoburczego, a osobiście przychylił bym się do tej decyzji.

Pamiętajmy, że kult W3 jest największy w PL, a to ułamek rynku. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 1.01.2020 o 19:51, Schranz1985 napisał:

Do mnie ten gow nie trafił za bardzo, 

Chyba jesteś odosobniony w swej opinii, bo jak zapodał @YETI GoW załapał się na topkę dekady MC ( razem z Zeldą, LoU, BB, W3, ogólnie zrównoważona lista).

Opublikowano

Przechodzę grę jeszcze raz na PS3 na Grounded (uzupełnienie listy trofeów do 100%) i mam pytanie. 

 

Czy trick z pojedynczym przejściem a odblokowaniem trofeów za pierwsze przejscie i New game + dalej działa? Mam 2 sejwy, 1 za pierwsze przejscie na normal i drugie za Survival + z wyczyszczeniem wszystkiego. Jak teraz powinienem odpalić grę żeby od razu przejść ja na Grounded +? 

Opublikowano
Godzinę temu, - V - napisał:

Przechodzę grę jeszcze raz na PS3 na Grounded (uzupełnienie listy trofeów do 100%) i mam pytanie. 

 

Czy trick z pojedynczym przejściem a odblokowaniem trofeów za pierwsze przejscie i New game + dalej działa? Mam 2 sejwy, 1 za pierwsze przejscie na normal i drugie za Survival + z wyczyszczeniem wszystkiego. Jak teraz powinienem odpalić grę żeby od razu przejść ja na Grounded +? 

Raczej na bank działa skoro go nie naprawili nawet na PS4

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Czy trick z pojedynczym przejściem a odblokowaniem trofeów za pierwsze przejscie i New game + dalej działa? Mam 2 sejwy, 1 za pierwsze przejscie na normal i drugie za Survival + z wyczyszczeniem wszystkiego. Jak teraz powinienem odpalić grę żeby od razu przejść ja na Grounded +? 

 
Jakim cudem udało Ci się z normal wskoczyć na survival + ? Pytam tak z ciekawości bo włąśnie jestem świezo po zrobieniu 100% i jak robiłem normal to potem mialem jedynie normal + i musialem leciec jeszcze po dwa razy grounded...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...