Skocz do zawartości

The Last Of Us Remastered Edition

Featured Replies

Opublikowano

 

 

Gra się lepiej w 60 klatkach, no chyba, że ktoś woli wiekszy lag w sterowaniu/dłuzszy czas reakcji postaci.

dokładnie!

przeszedłem Infamous w 30fps i usiadłem zaraz do Tomb Raider w 60fps, różnica bardzo duża, czuje sie jakby efekt filmowy

wszystko jest mega płynne

oczywiscie, ze tak jest - bijatyki sa tego prostym przykladem :-)

Drua strona medalu jest taka, ze w 30fps masz wiecej czasu na reakcje, co moze pomoc na trudniejszych poziomach trudnosci.

  • Odpowiedzi 2,5 tys.
  • Wyświetleń 359,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Akurat TLoU najslabszym elementmem jest gamplay wiec jak ktos oglada przejscie na YT to duzo nie traci. 

  • LoU jest grą która nie musi się bronić przed żadną krytyką. Skoro wychodzi w wersji Remastered to znaczy że wybija się ponad obowiązujący nurt którym płyną sobie takie growe ekskrementy jak GTA5, Bios

  • Chryste Panie...

Opublikowano

 

 

 

Gra się lepiej w 60 klatkach, no chyba, że ktoś woli wiekszy lag w sterowaniu/dłuzszy czas reakcji postaci.

dokładnie!

przeszedłem Infamous w 30fps i usiadłem zaraz do Tomb Raider w 60fps, różnica bardzo duża, czuje sie jakby efekt filmowy

wszystko jest mega płynne

oczywiscie, ze tak jest - bijatyki sa tego prostym przykladem :-)

Drua strona medalu jest taka, ze w 30fps masz wiecej czasu na reakcje, co moze pomoc na trudniejszych poziomach trudnosci.

Skoro teoretycznie widzisz dokładnie połowę mniej klatek na sekundę, to jakim cudem masz więcej czasu na reakcję? Mi wychodzi dokładnie na odwrót.
Opublikowano

dziwne pytania zadajesz. Pograj troche to sie sam przekonasz.

Ja mam w tym co najwyzej 14 lat doswiadczenia, wiec jak mowie, tak jest :-)

P.S zapomniales o czasie.

Edytowane przez MEVEK

Opublikowano

Wtrącę się do dyskusji choć się nie znam zbyt bardzo. Jeśli klatek animacji jest mniej, to oznaczy, że w jednej sekundzie na ekranie w przypadku 30 klatek dzieje się o "połowę" mniej niż w 60. Czyli mamy więcej czasu na reakcję w 30 klatkach. To nie jest jak z input lag gdzie po prostu mamy opóźnienie w gorszych konfiguracjach, co zaburza nasz czas reakcji. W przypadku klatek animacji w danej sekundzie może wydarzyć się tyle na ile właśnie ta animacja pozwoli.

Opublikowano

 

Cienie w wersji 60 FPS są zdecydowanie lepsze niż na PS3, a gra najlepiej wygląda właśnie w konfiguracji z maksymalną płynnością wyświetlanego obrazu. Nieco wyższa jakość cieni w zablokowanych trzydziestu klatkach jest miłym bonusem, ale naprawdę nie jest powodem, dla którego mielibyście ograniczać płynność, no chyba że jest to wam koniecznie potrzebne w trybie fotograficznym. Podsumowując, gra wygląda lepiej w wersji 60 FPS, dlatego jest to domyślne ustawienie.

http://www.pssite.com/news-34966-the_last_of_us_remastered_wyglada_lepiej_w_trzydziestu_klatkach_na_sekunde_.html

Opublikowano

Czyli że 60 fpsów trzyma stały poziom, jedynie kosztem gorzych cieni, które i tak wyglądają lepiej niż na ps3? Jeśli tak, spodziewam się oficjalnych przeprosin i ukorzenia niedowiarków z CW.

Opublikowano

luzik, przeproszą nas w 2015 jak zmienią już konsole na PS4 :)

Opublikowano

Najlepszym przykładem różnicy pomiędzy 30 a 60 jest Tomb Raider, tam pomimo delikatnego rwania animacji gra i tak wyglądała obłędnie. Skończyłem obie wersje na 100 % single i multiplayer i muszę powiedzieć że w Multi to będzie rzeź bo nawet w TR grało się świetnie pomimo że on line ssało pałę po całości to jednak dzięki tej różnicy jakby inna gra była. Inny immersion :woot:  

Opublikowano

Domagam się ich w tym roku wraz z oficjalnym oświadczeniem w kierunku SCE Poland.

 

Ale tak całkiem serio, to ciekawi mnie analiza digital foundry, bo sam powątpiewam. Pewnie będą spadki do 50-55.

Opublikowano

 

 

Gra się lepiej w 60 klatkach, no chyba, że ktoś woli wiekszy lag w sterowaniu/dłuzszy czas reakcji postaci.

dokładnie!

przeszedłem Infamous w 30fps i usiadłem zaraz do Tomb Raider w 60fps, różnica bardzo duża, czuje sie jakby efekt filmowy

wszystko jest mega płynne

oczywiscie, ze tak jest - bijatyki sa tego prostym przykladem :-)

Drua strona medalu jest taka, ze w 30fps masz wiecej czasu na reakcje, co moze pomoc na trudniejszych poziomach trudnosci.

 

Jakim cudem masz więcej czasu? W sekundzie masz wyświetlane o połowę mniej informacji, co nie znaczy, że czas płynie wolniej... FPS to ilość informacji dostarczonych przez grę w jednej sekundzie,to, że zabrakło 30 klatek względem 60 fpsów to gra nie zaczeka na Ciebie i te 30 klatek tylko poleci dalej. 

Opublikowano

Jakim cudem masz więcej czasu? W sekundzie masz wyświetlane o połowę mniej informacji, co nie znaczy, że czas płynie wolniej... FPS to ilość informacji dostarczonych przez grę w jednej sekundzie,to, że zabrakło 30 klatek względem 60 fpsów to gra nie zaczeka na Ciebie i te 30 klatek tylko poleci dalej.

nie róbmy bałaganu. podałem to jako ciekawostkę, która kolega wyżej ładnie wyjaśnił.

jak chcesz o tym pogadać to zapraszam na pw   :)

Edytowane przez MEVEK

Opublikowano

http://i.imgur.com/eGz0Lp7.jpg   30fps

http://i.imgur.com/OSdtbtT.jpg     60 fps

http://i.imgur.com/wPiffeH.jpg  30

http://i.imgur.com/PppPSmK.jpg  60

http://i.imgur.com/3wZ7T0G.jpg   30

http://i.imgur.com/f872fPn.jpg  60

 

różnica chyba tylko w soft shadows, jak dla mnie różnia bardzo mała po tych screenach

 

co do trofeów:

 

    Bez względu na wszystko – łatwy
Ukończ grę na poziomie „łatwy”.         

    
    Bez względu na wszystko – normalny
Ukończ grę na poziomie „normalny”.         

    
    Bez względu na wszystko – wysoki
Ukończ grę na poziomie „wysoki”.         

    
    Bez względu na wszystko – przetrwanie
Ukończ grę na poziomie „przetrwanie”.         

    The Last of Us – łatwy +
Ukończ grę na poziomie „łatwy +”.         

    
    The Last of Us – normalny +
Ukończ grę na poziomie „normalny +”.         

    
    The Last of Us – wysoki +
Ukończ grę na poziomie „wysoki +”.         

    
    The Last of Us – przetrwanie +
Ukończ grę na poziomie „przetrwanie +”.

 

trzeba gre ukończyć 6 razy?  tak samo było na ps3 ?

ile czasu zajmuje przejście jeden raz na speed runie?

 

    Mistrz otwierania
Otwórz wszystkie drzwi ostrzem.

 

ocb tutaj?

Edytowane przez Fanek

Opublikowano

Przechodzac gre na wyzszym poziomie zalicza ci tez nizsze poziomy trudnosci.

Opublikowano

Uff jeżeli to jest cała różnica to kamień z serca.

Opublikowano

Prosze was, kto w ogole w takiej grze bedzie gdzies sie patrzyl po scianach czy ziemi i myslal czy cienie wygladaja lepiej czy gorzej XD

 

 

60fps > 30 fps, tyle w temacie.

Opublikowano

Przechodzac gre na wyzszym poziomie zalicza ci tez nizsze poziomy trudnosci.

 

a no to luz;)

dobrze mówisz, tutaj wybór prosty 60>30 fps

Opublikowano

Prosze was, kto w ogole w takiej grze bedzie gdzies sie patrzyl po scianach czy ziemi i myslal czy cienie wygladaja lepiej czy gorzej XD

 

 

60fps > 30 fps, tyle w temacie.

ja na przykład. lubię mieć wszystko jasno i wyraźnie, jezeli jest taka możliwość, a jest wiec na pewno skorzystam.

z kolei ta produkcja na to zasługuję, by ja penetrować z rozkoszą, a nie lecieć przed siebie.

cały ten kunszt przeleci Tobie w tedy kolo nosa, a nie o to chodzi.

dla mnie kozak :D 

Edytowane przez MEVEK

Opublikowano

Tak się zastanawiałem czy już była premiera, bo kilku znajomych już grało. Nie powiem, kusi, ale nie za te pieniądze i nie chce mi się w multi zaczynać od zera.

Opublikowano

Ja TLOU miałem na premierę w zeszłym roku, dodatek fabularny też na premierę. Teraz też biorę na premierę. Komu jak komu, ale ND i za taką grę dam na sobie zarobić drugi raz. Mój ulubiony tytuł i najlepszym wydaniu, czego chcieć więcej.

Opublikowano
  1. Grę można przejść dwa razy na Easy i Easy +, potem na zacząć Grounded i zrobić Glitch i dokończyć Groudned + czyli w sumie Tylko 3 razy i trofea za wszystkie poziomy trudności wpadają. Plus na Easy to nie problem zebrać totalnie wszystko po drodze. Żarty, medaliony komiksy itp.
  2. Albo przejść na Grounded i Grounded + (ale wszystkich drzwi nie otworzymy i tak samo nie zrobimy upgrade Broni i Umiejętności do końca).

Jakby nie było to Co najmniej trzy razy przyjdzie nam rozkoszować się nie tylko grafiką ale i klatkami animacji. Każdy może z ciekawości włączyć raz 60 a potem 30 pfs. Będzie co robić   :whistling:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.