Opublikowano 26 lipca 201410 l Gra się lepiej w 60 klatkach, no chyba, że ktoś woli wiekszy lag w sterowaniu/dłuzszy czas reakcji postaci. dokładnie! przeszedłem Infamous w 30fps i usiadłem zaraz do Tomb Raider w 60fps, różnica bardzo duża, czuje sie jakby efekt filmowy wszystko jest mega płynne oczywiscie, ze tak jest - bijatyki sa tego prostym przykladem :-)Drua strona medalu jest taka, ze w 30fps masz wiecej czasu na reakcje, co moze pomoc na trudniejszych poziomach trudnosci.
Opublikowano 26 lipca 201410 l Gra się lepiej w 60 klatkach, no chyba, że ktoś woli wiekszy lag w sterowaniu/dłuzszy czas reakcji postaci. dokładnie!przeszedłem Infamous w 30fps i usiadłem zaraz do Tomb Raider w 60fps, różnica bardzo duża, czuje sie jakby efekt filmowy wszystko jest mega płynne oczywiscie, ze tak jest - bijatyki sa tego prostym przykladem :-)Drua strona medalu jest taka, ze w 30fps masz wiecej czasu na reakcje, co moze pomoc na trudniejszych poziomach trudnosci. Skoro teoretycznie widzisz dokładnie połowę mniej klatek na sekundę, to jakim cudem masz więcej czasu na reakcję? Mi wychodzi dokładnie na odwrót.
Opublikowano 26 lipca 201410 l dziwne pytania zadajesz. Pograj troche to sie sam przekonasz. Ja mam w tym co najwyzej 14 lat doswiadczenia, wiec jak mowie, tak jest :-) P.S zapomniales o czasie. Edytowane 26 lipca 201410 l przez MEVEK
Opublikowano 26 lipca 201410 l Wtrącę się do dyskusji choć się nie znam zbyt bardzo. Jeśli klatek animacji jest mniej, to oznaczy, że w jednej sekundzie na ekranie w przypadku 30 klatek dzieje się o "połowę" mniej niż w 60. Czyli mamy więcej czasu na reakcję w 30 klatkach. To nie jest jak z input lag gdzie po prostu mamy opóźnienie w gorszych konfiguracjach, co zaburza nasz czas reakcji. W przypadku klatek animacji w danej sekundzie może wydarzyć się tyle na ile właśnie ta animacja pozwoli.
Opublikowano 26 lipca 201410 l Cienie w wersji 60 FPS są zdecydowanie lepsze niż na PS3, a gra najlepiej wygląda właśnie w konfiguracji z maksymalną płynnością wyświetlanego obrazu. Nieco wyższa jakość cieni w zablokowanych trzydziestu klatkach jest miłym bonusem, ale naprawdę nie jest powodem, dla którego mielibyście ograniczać płynność, no chyba że jest to wam koniecznie potrzebne w trybie fotograficznym. Podsumowując, gra wygląda lepiej w wersji 60 FPS, dlatego jest to domyślne ustawienie. http://www.pssite.com/news-34966-the_last_of_us_remastered_wyglada_lepiej_w_trzydziestu_klatkach_na_sekunde_.html
Opublikowano 26 lipca 201410 l Czyli że 60 fpsów trzyma stały poziom, jedynie kosztem gorzych cieni, które i tak wyglądają lepiej niż na ps3? Jeśli tak, spodziewam się oficjalnych przeprosin i ukorzenia niedowiarków z CW.
Opublikowano 26 lipca 201410 l Najlepszym przykładem różnicy pomiędzy 30 a 60 jest Tomb Raider, tam pomimo delikatnego rwania animacji gra i tak wyglądała obłędnie. Skończyłem obie wersje na 100 % single i multiplayer i muszę powiedzieć że w Multi to będzie rzeź bo nawet w TR grało się świetnie pomimo że on line ssało pałę po całości to jednak dzięki tej różnicy jakby inna gra była. Inny immersion
Opublikowano 26 lipca 201410 l Domagam się ich w tym roku wraz z oficjalnym oświadczeniem w kierunku SCE Poland. Ale tak całkiem serio, to ciekawi mnie analiza digital foundry, bo sam powątpiewam. Pewnie będą spadki do 50-55.
Opublikowano 27 lipca 201410 l Gra się lepiej w 60 klatkach, no chyba, że ktoś woli wiekszy lag w sterowaniu/dłuzszy czas reakcji postaci. dokładnie! przeszedłem Infamous w 30fps i usiadłem zaraz do Tomb Raider w 60fps, różnica bardzo duża, czuje sie jakby efekt filmowy wszystko jest mega płynne oczywiscie, ze tak jest - bijatyki sa tego prostym przykladem :-)Drua strona medalu jest taka, ze w 30fps masz wiecej czasu na reakcje, co moze pomoc na trudniejszych poziomach trudnosci. Jakim cudem masz więcej czasu? W sekundzie masz wyświetlane o połowę mniej informacji, co nie znaczy, że czas płynie wolniej... FPS to ilość informacji dostarczonych przez grę w jednej sekundzie,to, że zabrakło 30 klatek względem 60 fpsów to gra nie zaczeka na Ciebie i te 30 klatek tylko poleci dalej.
Opublikowano 27 lipca 201410 l Jakim cudem masz więcej czasu? W sekundzie masz wyświetlane o połowę mniej informacji, co nie znaczy, że czas płynie wolniej... FPS to ilość informacji dostarczonych przez grę w jednej sekundzie,to, że zabrakło 30 klatek względem 60 fpsów to gra nie zaczeka na Ciebie i te 30 klatek tylko poleci dalej. nie róbmy bałaganu. podałem to jako ciekawostkę, która kolega wyżej ładnie wyjaśnił. jak chcesz o tym pogadać to zapraszam na pw Edytowane 27 lipca 201410 l przez MEVEK
Opublikowano 27 lipca 201410 l Jest już lista trofeów. Z wyjątkiem srebrnych z DLC Reclaimed Territories wszystko jest takie same. Kolejna platyna w drodze. http://www.playstationtrophies.org/game/the-last-of-us-remastered/trophies/
Opublikowano 27 lipca 201410 l Ciekawe czy trofiki z dlc będą wymagane do platinki. Rozpisali to wszystko osobno, więc wygląda jak by nie były konieczne. Zobaczymy.
Opublikowano 27 lipca 201410 l Nie są wymagane do platynki. O, zerknij: http://psnprofiles.com/trophies/2752-The-Last-of-Us-Remastered
Opublikowano 27 lipca 201410 l http://i.imgur.com/eGz0Lp7.jpg 30fps http://i.imgur.com/OSdtbtT.jpg 60 fps http://i.imgur.com/wPiffeH.jpg 30 http://i.imgur.com/PppPSmK.jpg 60 http://i.imgur.com/3wZ7T0G.jpg 30 http://i.imgur.com/f872fPn.jpg 60 różnica chyba tylko w soft shadows, jak dla mnie różnia bardzo mała po tych screenach co do trofeów: Bez względu na wszystko – łatwyUkończ grę na poziomie „łatwy”. Bez względu na wszystko – normalnyUkończ grę na poziomie „normalny”. Bez względu na wszystko – wysokiUkończ grę na poziomie „wysoki”. Bez względu na wszystko – przetrwanieUkończ grę na poziomie „przetrwanie”. The Last of Us – łatwy +Ukończ grę na poziomie „łatwy +”. The Last of Us – normalny +Ukończ grę na poziomie „normalny +”. The Last of Us – wysoki +Ukończ grę na poziomie „wysoki +”. The Last of Us – przetrwanie +Ukończ grę na poziomie „przetrwanie +”. trzeba gre ukończyć 6 razy? tak samo było na ps3 ? ile czasu zajmuje przejście jeden raz na speed runie? Mistrz otwieraniaOtwórz wszystkie drzwi ostrzem. ocb tutaj? Edytowane 27 lipca 201410 l przez Fanek
Opublikowano 27 lipca 201410 l Przechodzac gre na wyzszym poziomie zalicza ci tez nizsze poziomy trudnosci.
Opublikowano 27 lipca 201410 l http://i.imgur.com/eGz0Lp7.jpg 30fps http://i.imgur.com/OSdtbtT.jpg 60 fps różnica chyba tylko w soft shadows Ale to i tak nie wszedzie, spojrz na to: 30 fps = http://i.imgur.com/PppPSmK.jpg 60 fps = http://i.imgur.com/wPiffeH.jpg Prawie w ogole nie widac roznicy, a zyskujemy 30 fps.
Opublikowano 27 lipca 201410 l Prosze was, kto w ogole w takiej grze bedzie gdzies sie patrzyl po scianach czy ziemi i myslal czy cienie wygladaja lepiej czy gorzej XD 60fps > 30 fps, tyle w temacie.
Opublikowano 27 lipca 201410 l Przechodzac gre na wyzszym poziomie zalicza ci tez nizsze poziomy trudnosci. a no to luz;) dobrze mówisz, tutaj wybór prosty 60>30 fps
Opublikowano 27 lipca 201410 l Prosze was, kto w ogole w takiej grze bedzie gdzies sie patrzyl po scianach czy ziemi i myslal czy cienie wygladaja lepiej czy gorzej XD 60fps > 30 fps, tyle w temacie. ja na przykład. lubię mieć wszystko jasno i wyraźnie, jezeli jest taka możliwość, a jest wiec na pewno skorzystam. z kolei ta produkcja na to zasługuję, by ja penetrować z rozkoszą, a nie lecieć przed siebie. cały ten kunszt przeleci Tobie w tedy kolo nosa, a nie o to chodzi. dla mnie kozak Edytowane 27 lipca 201410 l przez MEVEK
Opublikowano 27 lipca 201410 l Tak się zastanawiałem czy już była premiera, bo kilku znajomych już grało. Nie powiem, kusi, ale nie za te pieniądze i nie chce mi się w multi zaczynać od zera.
Opublikowano 27 lipca 201410 l Ja TLOU miałem na premierę w zeszłym roku, dodatek fabularny też na premierę. Teraz też biorę na premierę. Komu jak komu, ale ND i za taką grę dam na sobie zarobić drugi raz. Mój ulubiony tytuł i najlepszym wydaniu, czego chcieć więcej.
Opublikowano 27 lipca 201410 l Grę można przejść dwa razy na Easy i Easy +, potem na zacząć Grounded i zrobić Glitch i dokończyć Groudned + czyli w sumie Tylko 3 razy i trofea za wszystkie poziomy trudności wpadają. Plus na Easy to nie problem zebrać totalnie wszystko po drodze. Żarty, medaliony komiksy itp. Albo przejść na Grounded i Grounded + (ale wszystkich drzwi nie otworzymy i tak samo nie zrobimy upgrade Broni i Umiejętności do końca). Jakby nie było to Co najmniej trzy razy przyjdzie nam rozkoszować się nie tylko grafiką ale i klatkami animacji. Każdy może z ciekawości włączyć raz 60 a potem 30 pfs. Będzie co robić
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.