Square 8 505 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 A jak ma wyglądać? Na bank jest tak jak w BL2 czyli bardzo dobrze, plus przy większych zadymach jakieś zwolnienia. Wątpię, żeby na nowo pisali kod sieciowy, to dopiero będzie miało miejsce przy BL3. A ja bardzo chętnie pykam sam, wtedy sprawdzam każdy kąt i narzucam własne tempo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kalinho_PL 334 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Burdel był niegrywalny gdy grało więcej niż dwie osoby. Square, Twój fanatyzm i fanboyizm przesłania Ci zdroworozsądkowy pogląd na to jakimi kasopijawkami są twórcy burdelu Zrobią tanim kosztem 3 raz to samo. Najgorsze jest to, że gra jest paskudnie grywalna i pierwszy pobiegnę po swoją kopię na premierę, ale za zarobione siano mogliby ogarnąć kod sieciowy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 505 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Po tak długim czasie grania online w drugie Bordersy mogę stwierdzić, że kod sieciowy daję radę (pomijając kilka przypadków). Całą grę przeszedłem ze znajomymi (podstawka + wszystkie dlc w 3 osoby), jak i z randomami przy pełnym lobby. Jeden jedyny raz miałem pokaz slajdów (smoki przy 4 graczach), a tak to jest okej. Nie wiem jak było przy premierze, bo po Pandorze śmigam dopiero niecały rok, ale może właśnie wcześniej było więcej problemów. Aktualnie zwolnienia występują przy zapisywaniu i dołączaniu ludzi jak jest się hostem. Dysk w PS3 z wysokim przebiegiem też robi swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 (edytowane) Burdel był niegrywalny gdy grało więcej niż dwie osoby. Square, Twój fanatyzm i fanboyizm przesłania Ci zdroworozsądkowy pogląd na to jakimi kasopijawkami są twórcy burdelu Zrobią tanim kosztem 3 raz to samo. Najgorsze jest to, że gra jest paskudnie grywalna i pierwszy pobiegnę po swoją kopię na premierę, ale za zarobione siano mogliby ogarnąć kod sieciowy. W premiere gralem ze Szczurkiem i przeszlismy gre w 2 osoby i bylo bezproblemowo, wiec na tamten czas nie wiem jak bylo grajac w 3-4 osoby. Ale teraz majac pelna sesje gra sie bez wiekszych problemow. Zdarzaja sie spadki przy wiekszych zadymach, ale nie do tego stopnia zeby bylo to niegrywalne. Ale na premiere to chyba szykujemy 4 osobowa ekipe do przejscia calej gry, co panowie? Edytowane 24 Lipca 2014 przez Voytec Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 505 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Ja chętnie szczególnie jak będzie wymieszany team, ale jeszcze się zastanawiam czy pierwsze przejście nie zrobić solo. W dwójeczce singla skończyłem coś po 80-90 godzinach gry, nie wiem czy będziecie tyle czekać na mnie jak będę sprawdzał każdy kąt i otwierał wszystkie pojemniki Cytuj Odnośnik do komentarza
Farmer 3 268 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Jak w każdym multi podstawa to ogarnięta ekipa. Dzięki temu wykluczyć można np. chędożenie się o loot (kto pierwszy.. itd.). Plus zróżnicowane klasy teamu i gra się wybornie. Wiem bo miałem przyjemność poszpilać z Grzegorzem i Jego ekipą Ale to było właściwie po skończeniu singla gdy już ogarnąłem system. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Kalinho_PL 334 Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 (edytowane) Możesz jedną postać brać do solo, a drugą do Co-op'a. Ja grałem na premierę z mashterem i było spoko, ale gdy dołączały kolejne osoby, to nie dało się grać - 15fps'ów maks, gra z BD. Pewnie wezmę na premierę razem z season passem (chyba nikt nie wątpi, że takie cos ponownie wypuszczą? ), także chętnie pobiegam z każdym do czasu wbicia platyny i 100%. Edytowane 25 Lipca 2014 przez Kalinho_PL Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Ostatnimi czasy polskie redakcje były zaproszone przez 2K by pograć w Pre-Sequel i powstaly z tego calkiem ciekawe teksty. PPE.pl http://www.ppe.pl/publicystyka-1113-gralismy_w_borderlands__the_pre_sequel__sobek_i_roger_w_sluzbie_handsome_jacka_.html To wciąż ten sam Borderlands, którego znamy i kochamy. Z możliwością rozwoju postaci, zabawy perkami (jeszcze bardziej rozbudowane drzewka), przeszukiwania masy skrytek oraz świetnym trybem kooperacji. I pamiętajcie – jak zobaczycie gdzieś na serwerach Sobka, unikajcie gada jak ognia! Gram.pl http://www.gram.pl/artykul/2014/07/24/borderlands-the-pre-sequel-juz-gralismy.shtml Podstawowe i najważniejsze elementy rozgrywki nie uległy większym zmianom, począwszy od zręcznościowej mechaniki strzelania, przez system rozwoju postaci, a skończywszy na konstrukcji interfejsu gry. Każdy, kto choć kilka godzin grał w część drugą od razu poczuje się tutaj jak w domu. Gamezilla.pl http://gamezilla.komputerswiat.pl/zapowiedzi/2014/7/ksiezycowa-wspolpraca-czyli-borderlands-the-pre-sequel-w-praktyc Latam, strzelam, pełny serwis. Borderlands: The Pre-Sequel zapowiada się na jedną z tych gier, w których rzadko kiedy będziemy stąpać po twardym gruncie. Ogrywałem niewielkie demo, ale tak się akurat złożyło, że większość czasu spędzałem w powietrzu (no dobra, atmosferze). Bo taki już urok tej produkcji, że grawitacja jest jaka jest, a to sprzyja różnym szaleństwom. Gry-online.pl http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=9862 Twórcy wydają się konstruować lokacje w taki sposób, by maksymalnie wykorzystać potencjał, który daje obniżona siła grawitacji. Nie zabraknie więc spektakularnych skoków nad przepaściami czy wskakiwania na kolejne poziomy wysokich konstrukcji. Ponadto postarano się o to, by otoczenie stało się bardziej interaktywne – podczas prezentacji m.in. manipulowałem obrotowymi platformami i zamroziłem rzekę lawy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Jest gameplay z Nisha! http://m.uk.ign.com/videos/2014/07/31/nisha-the-lawbringer-gameplay-in-borderlands-the-pre-sequel Jak IGN go wrzuci na YT to zedytuje posta. Jej action skillem jest Showdown. Podczas niego uruchamia sie autoaim i mamy zwiekszony demage broni, speed, recoil itd. Dotyczy wszystkich broni. Cele na autoaimie lewym triggerem albo prawym analogiem mozna przelaczac. Moc 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 787 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Bardzo fajnie to wszystko wyglada, ale...niepokoi mnie to cale low gravity. Wolalbym zwyklego jetpack'a plus zbieranie paliwa niz, powiedzmy sobie szczerze, spowalnianie dynamiki gry tylko po to, zeby akcja mogla dziac sie na ksiezycu. Byc moze zmienie zdanie kiedy juz zagram. Rytmiczne ruchy bronia i jej szczek podczas biegu w Borderlands 2 okrutnie mnie zawsze rajcowaly. No nic, trzeba odzyskac konsole i czekac na premiere. Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 418 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Już wiem kim będę grał Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Mowilem, ze trzeba poczekac na prezentacje Nishy. Gladiatorka z pierwszych zapowiedzi wydawala sie najlepsza klasa, dalej uwazam ja za swietna, ale biore na poczatek Nishe. Robi przepyszny rozpier.dol. Jest energia! Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 505 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 A mi się nie podoba Na pierwszy rzut oka Nisha wydaje się za bardzo przepakowana, regeneracja amunicji, latanie z dwoma gunami, autoaim który wg mnie wprowadza za dużo chaosu itd. Cieszę się, że wam się podoba, tym psosobem będę jedyną Atheną w teamie Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 418 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Pod koniec widać skill z 2 pistoletami, w połączeniu z showdownem musi być konkretnie Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 (edytowane) A mi się nie podoba Na pierwszy rzut oka Nisha wydaje się za bardzo przepakowana, regeneracja amunicji, latanie z dwoma gunami, autoaim który wg mnie wprowadza za dużo chaosu itd. Cieszę się, że wam się podoba, tym psosobem będę jedyną Atheną w teamie No tez o tym pomyslalem, ze zwalniam Athene do pierwszego przejscia. A ono jest powazne. Dla mnie pierwsza wybrana postac jest ta najbardziej wiazaca, z najwyzszym levelem Edytowane 31 Lipca 2014 przez Voytec Cytuj Odnośnik do komentarza
Kalinho_PL 334 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Ja i atak pewnie będę grał Clapem Nisha, to taki trochę Berzzerker i również najfajniejsza postać jak na razie. Czekam, czekam na Claptrapa! Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 787 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Ja natomiast zaczne od Wilhelmut'a. Pozniej Clap i na sam koniec laski. Wydaje mi sie, ze najwiekszy fun z gry bedzie plynal masakrujac badassow wlasnie nimi. Licze rowniez na postac dodatkowa w przyszlosci. Taka zajechuchu na miare Krieg'a. Ludzie na YT juz dywaguja na temat Nishy, zastanawiaja sie jak bedzie funkcjonowal jej skill w walce z bossami, czy po level cap'ie nie bedzie zbyt potezna, itp. Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Ja natomiast placze nad faktem, ze w przyszlym tygodniu nie bedzie Claptrapa Character Deep Down prezentowali dokladnie co tydzien przez 3 tygodnie, a teraz nie dosc, ze w zadnym materiale nie wspomnieli o Clapie to na GameInformerze napisali jasno, ze to ostatni Deep Dive (na razie). Niestety, ale z Claptrapem przyjdzie nam jeszcze poczekac... Ekipa chetna od premiery na przejscie BPS 1. VoytecCFC (Nisha) 2. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 505 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Przed chwilą obejrzałem analizę drzewek Nishy i na koniec prezenterka wspomniała, że Clapa zobaczymy prawdopodobnie dopiero przy okazji PAX/GC. Padło tez ciekawe stwierdzenie, że drzewka Nishy prezentują się trochę nudno w porównaniu do Atheny/Wilhelma, ale jak ktoś lubiał pocinać Salem to mu się spodoba. W sumie podzielam takie samo zdanie Voytec, ja bezzmiennie, tylko i wyłącznie Athena Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 418 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Voytec ja chętny, z tym że headseta brak. Ciekawe jakie postacie bedą dostępne później w DLC, nie wierzę że skończy sie na tej 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Tak jak wczesniej pisalem, po Borderlands 2, teraz 4 postaci wydaja sie skladem niekompletnym Choc jedna dodatkowa postac w DLC bedzie napewno. Moze zapowiedza ja wkrotce przed premiera i bedzie w Premiere Club czy cos, tak jak w przypadku dwojki Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 505 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Ja przejrzałem ponownie drzewka Atheny i Gladiatorka dostarczy masę frajdy dla kogoś kto lubił grać Syreną w BL2. Już pomijając lewe drzewko związane z Aspis, ale zabawa z żywiołami (fire+electro) zapowiada się przednio. Możecie posprawdzać filmiki z innych postaci od Rev3, ale nie są omówione tak szczegółowo jak Atheny. Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 505 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Im więcej materiałów oglądam, tym bardziej nie mogę się doczekać, masakra W następnym epie będzie o Claptrapie, zobaczymy co pokażą (wspominają o action skillu więc może ). Cytuj Odnośnik do komentarza
Farmer 3 268 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Za(pipi)ista jest ta sprawa z grawitacją. Grupka przeciwników w kupie i banan już ciśnie się na pysk bo to aż prosi się o granata. A potem pozostaje tylko oglądać truchło jak zmierza w kierunku gwiazd obowiązkowo z tym kawałkiem: Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.