Skocz do zawartości

Oreshika: Tainted Bloodlines

Featured Replies

Opublikowano

Dziś oficjalnie zapowiedziano europejską premierę tego jrpg zwanego też jako Over My Dead Body 2 lub Ore no Shikabane wo Koete Yuke 2. 

 

Premiera w Japonii w Lipcu więc pewnie Europa dostanie tą grę w okresie świątecznym. Całość to klasyczny jrpg z turowymi walkami w baśniowym klimacie feudalnej Japonii.

 

  • Odpowiedzi 50
  • Wyświetleń 16 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Freedom Wars będzie w pudełku

  • Tjaa, pogralem troche, ale nic specjalnego. Intro anime bardzo klimatyczne, zapowiadalo sie super, ale potem przyszlo robienie postaci i juz sie zaczelo. Wszystkie ryje w tej grze sa szpetne, wszysc

Opublikowano
  • Autor

aaaa potwierdzili, ze pomimo ze to dwojka to gra nie ma nic wspolnego z jedynka, inny swiat i bohaterowie. 

 

Bohater starzeje sie w mega tempie i po 2 latach umiera - w tym czasie musi pokonac demona, znalezc zone, splodzic dzieci i je wyszkolic bo jego dzieci tez zyja dwa lata, sa klasy postaci, budowanie wioski, hierarchi i rozglosu klanu rodzinnego i tym podobne

Opublikowano

Dla mnie to jedna z lepszych gier dla których warto by było kupić PS Vitę. I pomyśleć, że jeszcze niedawno pisałem, że pewnie szanse na wydanie tego tytułu są nikłe. Naprawdę świetna wiadomość.

Opublikowano

Nowe info o grze:

  Cytat

 

Sony recently announced that they’ll be bringing Oreshika: Tainted Bloodlines to North America and Europe. While we’ve previously covered details on how you’ll be passing along your genes to your family, job classes, and more, this week’s issue of Famitsu magazine shares some more details on those features. (Thanks, Hokanko-alt.)

 

In Oreshika: Tainted Bloodlines, there will be eight basic job classes. While details are still light on the final two to be revealed, one will be a long-ranged soldier that uses cannons to fight, and the other will excel at close-ranged combat with high evasion.

 

The goddess Nueko, who sacrificed her own life in order to bring back the family to life after they were killed by the ventriloquist villain, Abeno, will be joining your party later in the game. According to the latest report, she’ll be a unique summoner-type class who can summon spirits to help her and the rest of the party in battle.

 

Oreshika is set in an entire nation, and you’ll begin with a faction of a family that has been spread across the country. Since the family is cursed, they can only pass on their genes to their offspring through a ritual with gods.

 

However, it seems like there will be an exception to it, as you’ll also be able to visit other lands and have kids with those from other tribes. In addition to traveling to other lands through an “expedition” feature, you’ll also be able to adopt children from other tribes, and you can also hire temporary soldiers.

 

We previously reported details on how you’ll be expanding your family tree in Oreshika, through various gods and deities. According to the Famitsu report, there will also be certain gods that have been captured or sealed by enemies, and upon liberating them, you’ll also unlock them as possible candidates for the ritual for passing along your genes to an offspring.

 

A demo will be available on April 24, that will allow players to get a basic feel for the game, as it will give you about a year’s worth of in-game time to try it out.

 

Oreshika: Tainted Bloodlines will be released on July 17, 2014 for PlayStation Vita in Japan, and it’ll also be coming to the west.


Read more at http://www.siliconera.com/2014/04/15/new-oreshika-details-growing-family-tree-job-classes/#8SXpuTKkkVc3Xoje.99
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Troszkę o klasach postaci+nowe screeny:

http://www.siliconera.com/2014/05/02/oreshika-tainted-bloodlines-shows-monk-cannoneer-classes/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+siliconera%2FMkOc+%28Siliconera%29

Nie wklejam całości bo się nie da...

 

Design bardzo fajny,a i sam gameplay zapowiada się na całkiem ciekawy.

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano
  • Autor

ja mega bardzo czekam na ten tytul, cos bardzo ciekawego i oryginalnego w jrpg - oby tylko calosc nie zawiodla, ale to juz bedziemy wiedzieli w lipcu jak gra bedzie miala premiere w jpn

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

Oby jednak gierka okazała się dobra bo bardzo lubię takie mitologiczne settingi. No a potem już tylko czekać na premierę w USA. Bo tam to chyba wpierw wychodzi.

Opublikowano
  • Autor

mi design troche okami przypomina, troche sie boje, ze ta gra z tego co widze nie bedzie miec glownego bohatera, bo bedziemy co chwile omierac i grac naszymi potomkami z cechami i zdolnosciami przenoszonymi z trupa, ciekawie to sie zapowiada ale z drugiej strony boje sie ze nie bedzie zadnej wiezi z bohaterami

Opublikowano

Pewnie wraz ze zbliżającą się premierą w JP będzie coraz więcej materiałów na temat gry więc myślę, że wtedy rozwieją się wszelkie wątpliwości co do tego.Ja nie nastawiam się na jakąś mega fabułę, niech będzie po prostu dobra, a sam gameplay rozbudowany.

Opublikowano
  W dniu 4.05.2014 o 10:22, Paliodor napisał(a):

Pewnie wraz ze zbliżającą się premierą w JP będzie coraz więcej materiałów na temat gry więc myślę, że wtedy rozwieją się wszelkie wątpliwości co do tego.Ja nie nastawiam się na jakąś mega fabułę, niech będzie po prostu dobra, a sam gameplay rozbudowany.

 

Akurat o rozbudowanie tytułu bym się nie martwił- po ograniu demka cieszę się że gra wychodzi na Zachodzie, bo opcje i rzeczy jakie w sobie ma byłoby ciężko ogarnąć nie znając języka japońskiego. Już same tworzenie postaci i dobieranie klasy sprawiało małe problemy.

 

Sama eksploracja  to "standardowy standard", po wybraniu celu z mapy świata i odpowiedniego "questa" przenoszeni jesteśmy do danej miejscówki. Po lokacjach biegają potwory, tak więc można unikać niepotrzebnych starć. Zauwżyłem że na "zwiedzanie" mamy określoną ilość czasu. Szkoda też że nie można obracać kamery w czasie eksploracji. Walki to turowy standard- wydaje mi się na dobrą sprawę pełną kontrolę mamy tylko nad swoim bohaterem, reszcie kompanów wybieramy po prostu ataki z listy. Styl graficzny oraz animacje ataków itp. wyglądają moim zdaniem świetnie, jednak trzeba mieć skłonność do takiej "rysowanej" grafiki. Żałuję że nie ogarnąłem systemu robienia screenshotów (zamiast zwykłego PS+start w grze jest jakiś rozbudowany edytor zrzutów jakie robimy, wyglądało też na to że można się nimi dzielić na stronie gry).

Opublikowano

No gierka bardzo specyficzna. Przypomina mi trochę genialne Okami, a to za sprawą oprawy graficzno-dźwiękowej. Tytuł mogli jednak zostawić w spokoju. Oreshika: Taintend Bloodlines jest jakiś takiś, nijaki. O wiele lepiej brzmi oryginał, czyli Over My Dead Body 2.

Opublikowano
  W dniu 6.05.2014 o 16:33, kazuyoshi napisał(a):

No gierka bardzo specyficzna. Przypomina mi trochę genialne Okami, a to za sprawą oprawy graficzno-dźwiękowej. Tytuł mogli jednak zostawić w spokoju. Oreshika: Taintend Bloodlines jest jakiś takiś, nijaki. O wiele lepiej brzmi oryginał, czyli Over My Dead Body 2.

 

Tylko w takim wypadku nie jeden gracz pytałby się gdzie zagubiła się część pierwsza, twórcy pewnie chcieli tego uniknąć (chociaż team tworzący Conception II nie miał z tym problemu). Kolejna sprawa to to że japoński oryginalny tytuł to pewne "ichniejsze" powiedzenie, które ma dość pozytywny wydźwiek- po angielsku to już brzmi jednak nieco inaczej. Skrócenie do samego Oreshika i dodanie podtytułu mówiącego nam niejako o tym z czym spotkamy się w grze nie jest wcale takim złym pomysłem (chociaż wiadomo, Over My Dead Body brzmi "groźniej").

Opublikowano

Fajna kreska, lubie taka grafike. Tyle zapowiedzi jrpgow na vite ostatnio ze jestem w szoku. Konsolce to na pewno na dobre wyjdzie.

Opublikowano

Info na temat magicznych i specjalnych ataków:

  Cytat
Pokaż ukrytą zawartość

Edytowane przez Paliodor

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor

10 lipca KKW dostanie demo, 17 lipca premiera

Opublikowano

W sumie jakby sie tak nauczyc japonskiego to od razu by sie wiecej gier zrobilo do ogrania:D Bo tam vita ma sie dobrze

Opublikowano
  W dniu 26.06.2014 o 07:36, Ficuś napisał(a):

10 lipca KKW dostanie demo, 17 lipca premiera

 

Na dobrą sprawę jedno demo już jest dostępne, to kolejne z tego co wiem ma prezentować początek gry (być może z możliwością przeniesienia zapisanego stanu gry do pełnej wersji?). Gdyby nie zawiłości jakie spotkały mnie przy pierwszym demie to też bym z chęcią sprawdził, tak jednak wolę powstrzymać się do premiery w pełni zrozumiałym dla mnie języku :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor

Oreshika 2 Famitsu Review: 36/40 (8/9/10/9)

Opublikowano

Nieźle. Zapowiada sie ciekawy kasek dla vitowcow

Opublikowano
  • Autor

juz zapowiedziana oficjalnie :) nie wiadomo jeszcze jedynie kiedy 

Opublikowano

Ale pewnie tylko cyfrowo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.