Daffy 10 582 Opublikowano 14 kwietnia 2014 Opublikowano 14 kwietnia 2014 Dziś oficjalnie zapowiedziano europejską premierę tego jrpg zwanego też jako Over My Dead Body 2 lub Ore no Shikabane wo Koete Yuke 2. Premiera w Japonii w Lipcu więc pewnie Europa dostanie tą grę w okresie świątecznym. Całość to klasyczny jrpg z turowymi walkami w baśniowym klimacie feudalnej Japonii. 3 Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 14 kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 kwietnia 2014 aaaa potwierdzili, ze pomimo ze to dwojka to gra nie ma nic wspolnego z jedynka, inny swiat i bohaterowie. Bohater starzeje sie w mega tempie i po 2 latach umiera - w tym czasie musi pokonac demona, znalezc zone, splodzic dzieci i je wyszkolic bo jego dzieci tez zyja dwa lata, sa klasy postaci, budowanie wioski, hierarchi i rozglosu klanu rodzinnego i tym podobne Cytuj
Paliodor 1 791 Opublikowano 14 kwietnia 2014 Opublikowano 14 kwietnia 2014 Dla mnie to jedna z lepszych gier dla których warto by było kupić PS Vitę. I pomyśleć, że jeszcze niedawno pisałem, że pewnie szanse na wydanie tego tytułu są nikłe. Naprawdę świetna wiadomość. Cytuj
Paliodor 1 791 Opublikowano 16 kwietnia 2014 Opublikowano 16 kwietnia 2014 Nowe info o grze: Sony recently announced that they’ll be bringing Oreshika: Tainted Bloodlines to North America and Europe. While we’ve previously covered details on how you’ll be passing along your genes to your family, job classes, and more, this week’s issue of Famitsu magazine shares some more details on those features. (Thanks, Hokanko-alt.) In Oreshika: Tainted Bloodlines, there will be eight basic job classes. While details are still light on the final two to be revealed, one will be a long-ranged soldier that uses cannons to fight, and the other will excel at close-ranged combat with high evasion. The goddess Nueko, who sacrificed her own life in order to bring back the family to life after they were killed by the ventriloquist villain, Abeno, will be joining your party later in the game. According to the latest report, she’ll be a unique summoner-type class who can summon spirits to help her and the rest of the party in battle. Oreshika is set in an entire nation, and you’ll begin with a faction of a family that has been spread across the country. Since the family is cursed, they can only pass on their genes to their offspring through a ritual with gods. However, it seems like there will be an exception to it, as you’ll also be able to visit other lands and have kids with those from other tribes. In addition to traveling to other lands through an “expedition” feature, you’ll also be able to adopt children from other tribes, and you can also hire temporary soldiers. We previously reported details on how you’ll be expanding your family tree in Oreshika, through various gods and deities. According to the Famitsu report, there will also be certain gods that have been captured or sealed by enemies, and upon liberating them, you’ll also unlock them as possible candidates for the ritual for passing along your genes to an offspring. A demo will be available on April 24, that will allow players to get a basic feel for the game, as it will give you about a year’s worth of in-game time to try it out. Oreshika: Tainted Bloodlines will be released on July 17, 2014 for PlayStation Vita in Japan, and it’ll also be coming to the west. Read more at http://www.siliconera.com/2014/04/15/new-oreshika-details-growing-family-tree-job-classes/#8SXpuTKkkVc3Xoje.99 Cytuj
Paliodor 1 791 Opublikowano 3 maja 2014 Opublikowano 3 maja 2014 (edytowane) Troszkę o klasach postaci+nowe screeny: http://www.siliconera.com/2014/05/02/oreshika-tainted-bloodlines-shows-monk-cannoneer-classes/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+siliconera%2FMkOc+%28Siliconera%29 Nie wklejam całości bo się nie da... Design bardzo fajny,a i sam gameplay zapowiada się na całkiem ciekawy. Edytowane 3 maja 2014 przez Paliodor Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 3 maja 2014 Autor Opublikowano 3 maja 2014 (edytowane) ja mega bardzo czekam na ten tytul, cos bardzo ciekawego i oryginalnego w jrpg - oby tylko calosc nie zawiodla, ale to juz bedziemy wiedzieli w lipcu jak gra bedzie miala premiere w jpn Edytowane 3 maja 2014 przez Ficuś Cytuj
Paliodor 1 791 Opublikowano 4 maja 2014 Opublikowano 4 maja 2014 Oby jednak gierka okazała się dobra bo bardzo lubię takie mitologiczne settingi. No a potem już tylko czekać na premierę w USA. Bo tam to chyba wpierw wychodzi. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 4 maja 2014 Autor Opublikowano 4 maja 2014 mi design troche okami przypomina, troche sie boje, ze ta gra z tego co widze nie bedzie miec glownego bohatera, bo bedziemy co chwile omierac i grac naszymi potomkami z cechami i zdolnosciami przenoszonymi z trupa, ciekawie to sie zapowiada ale z drugiej strony boje sie ze nie bedzie zadnej wiezi z bohaterami Cytuj
Paliodor 1 791 Opublikowano 4 maja 2014 Opublikowano 4 maja 2014 Pewnie wraz ze zbliżającą się premierą w JP będzie coraz więcej materiałów na temat gry więc myślę, że wtedy rozwieją się wszelkie wątpliwości co do tego.Ja nie nastawiam się na jakąś mega fabułę, niech będzie po prostu dobra, a sam gameplay rozbudowany. Cytuj
Vasco 3 Opublikowano 5 maja 2014 Opublikowano 5 maja 2014 Pewnie wraz ze zbliżającą się premierą w JP będzie coraz więcej materiałów na temat gry więc myślę, że wtedy rozwieją się wszelkie wątpliwości co do tego.Ja nie nastawiam się na jakąś mega fabułę, niech będzie po prostu dobra, a sam gameplay rozbudowany. Akurat o rozbudowanie tytułu bym się nie martwił- po ograniu demka cieszę się że gra wychodzi na Zachodzie, bo opcje i rzeczy jakie w sobie ma byłoby ciężko ogarnąć nie znając języka japońskiego. Już same tworzenie postaci i dobieranie klasy sprawiało małe problemy. Sama eksploracja to "standardowy standard", po wybraniu celu z mapy świata i odpowiedniego "questa" przenoszeni jesteśmy do danej miejscówki. Po lokacjach biegają potwory, tak więc można unikać niepotrzebnych starć. Zauwżyłem że na "zwiedzanie" mamy określoną ilość czasu. Szkoda też że nie można obracać kamery w czasie eksploracji. Walki to turowy standard- wydaje mi się na dobrą sprawę pełną kontrolę mamy tylko nad swoim bohaterem, reszcie kompanów wybieramy po prostu ataki z listy. Styl graficzny oraz animacje ataków itp. wyglądają moim zdaniem świetnie, jednak trzeba mieć skłonność do takiej "rysowanej" grafiki. Żałuję że nie ogarnąłem systemu robienia screenshotów (zamiast zwykłego PS+start w grze jest jakiś rozbudowany edytor zrzutów jakie robimy, wyglądało też na to że można się nimi dzielić na stronie gry). Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 6 maja 2014 Opublikowano 6 maja 2014 No gierka bardzo specyficzna. Przypomina mi trochę genialne Okami, a to za sprawą oprawy graficzno-dźwiękowej. Tytuł mogli jednak zostawić w spokoju. Oreshika: Taintend Bloodlines jest jakiś takiś, nijaki. O wiele lepiej brzmi oryginał, czyli Over My Dead Body 2. Cytuj
Vasco 3 Opublikowano 6 maja 2014 Opublikowano 6 maja 2014 No gierka bardzo specyficzna. Przypomina mi trochę genialne Okami, a to za sprawą oprawy graficzno-dźwiękowej. Tytuł mogli jednak zostawić w spokoju. Oreshika: Taintend Bloodlines jest jakiś takiś, nijaki. O wiele lepiej brzmi oryginał, czyli Over My Dead Body 2. Tylko w takim wypadku nie jeden gracz pytałby się gdzie zagubiła się część pierwsza, twórcy pewnie chcieli tego uniknąć (chociaż team tworzący Conception II nie miał z tym problemu). Kolejna sprawa to to że japoński oryginalny tytuł to pewne "ichniejsze" powiedzenie, które ma dość pozytywny wydźwiek- po angielsku to już brzmi jednak nieco inaczej. Skrócenie do samego Oreshika i dodanie podtytułu mówiącego nam niejako o tym z czym spotkamy się w grze nie jest wcale takim złym pomysłem (chociaż wiadomo, Over My Dead Body brzmi "groźniej"). Cytuj
Gość Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 Fajna kreska, lubie taka grafike. Tyle zapowiedzi jrpgow na vite ostatnio ze jestem w szoku. Konsolce to na pewno na dobre wyjdzie. Cytuj
Paliodor 1 791 Opublikowano 15 maja 2014 Opublikowano 15 maja 2014 (edytowane) Info na temat magicznych i specjalnych ataków: Oreshika: Tainted Bloodlines will start you out with eight basic classes, meaning there will likely be some pretty neat advanced classes later on. Classes such as Monk and Cannoneer are pretty different, and they’ll all have their own unique abilities. Famitsu shows examples of two main types of offensive abilities. The “Jutsu,” or spells, are helpful actions that can be acquired by obtaining scrolls through battle rewards in the dungeons. In order for a character to learn them, they’ll need to meet certain conditions before using the scroll. These spells come in different types such as offensive, healing, and support, and will consume your character’s ability points upon use. Next up, we have the “Ougi,” or skill. Each class has multiple skills, but they also have to meet certain conditions before being able to use them. While they pack a punch as far as offensive capabilities go, they can be a double-edged sword, as they take away from the character’s health upon use. For this reason, players might need to strategize and maybe use these skills only if they’re confident that they’ll be fine, or as a last resort move. As we all know, the characters of your family in Oreshika: Tainted Bloodlines will only have a lifespan of two years due to being cursed from Abeno Seimei. So you might be wondering what happens to all the effort you put into learning the skills (Ougi) of your classes. Once a character dies, well unfortunately, so do their skills. However, if that character has an offspring, you’ll be able to train him or her and have them inherit their parent’s skills. The child will have to be of the same class as the parent, and will also have to meet the same conditions for being able to use the skill, as their parent did before them. Read more at http://www.siliconera.com/2014/05/15/oreshika-tainted-bloodlines-details-magic-special-attacks/#XcJsuy1ESvw6XIpG.99 Edytowane 15 maja 2014 przez Paliodor Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 26 czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 czerwca 2014 10 lipca KKW dostanie demo, 17 lipca premiera Cytuj
Gość Opublikowano 26 czerwca 2014 Opublikowano 26 czerwca 2014 W sumie jakby sie tak nauczyc japonskiego to od razu by sie wiecej gier zrobilo do ogrania:D Bo tam vita ma sie dobrze Cytuj
Vasco 3 Opublikowano 27 czerwca 2014 Opublikowano 27 czerwca 2014 10 lipca KKW dostanie demo, 17 lipca premiera Na dobrą sprawę jedno demo już jest dostępne, to kolejne z tego co wiem ma prezentować początek gry (być może z możliwością przeniesienia zapisanego stanu gry do pełnej wersji?). Gdyby nie zawiłości jakie spotkały mnie przy pierwszym demie to też bym z chęcią sprawdził, tak jednak wolę powstrzymać się do premiery w pełni zrozumiałym dla mnie języku Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 8 lipca 2014 Autor Opublikowano 8 lipca 2014 Oreshika 2 Famitsu Review: 36/40 (8/9/10/9) Cytuj
Gość Opublikowano 8 lipca 2014 Opublikowano 8 lipca 2014 Nieźle. Zapowiada sie ciekawy kasek dla vitowcow Cytuj
mikepointdotty 25 Opublikowano 8 lipca 2014 Opublikowano 8 lipca 2014 Jest jakaś nadzieja na premierę w USA/Europie? Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 8 lipca 2014 Autor Opublikowano 8 lipca 2014 juz zapowiedziana oficjalnie nie wiadomo jeszcze jedynie kiedy Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.