Gość Kyo Opublikowano 18 marca 2018 Opublikowano 18 marca 2018 Dodając znajomych (wysyłając zaproszenia) jest opcja udostępnienia imienia i nazwiska dlatego też tylko wybrane osoby będą widzieć nasze prawdziwe dane. Może córce dałeś taką możliwość? Jeśli chcesz to podaj na PW PSN ID - się zobaczy. Cytuj
OsciBosci 22 Opublikowano 26 kwietnia 2018 Opublikowano 26 kwietnia 2018 Czy to normalna procedura, że chcąc ściągnąć demo Fifa 18 muszę podać dane karty? Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 28 kwietnia 2018 Opublikowano 28 kwietnia 2018 W dniu 26.04.2018 o 15:01, OsciBosci napisał: Czy to normalna procedura, że chcąc ściągnąć demo Fifa 18 muszę podać dane karty? Nie Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 Mam problem z dwoma zapisami gier w chmurze, Hotline Miami oraz Salt & Sanctuary w obu przypadkach save jest na serwerze ale jak go ściągam to tak jakby go nie było o ile HM nie szkoda tak S&S to trochę smuteczek moge cos z tym zrobić czy niestety pozostanie granie od początku ? Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 W dniu 26.04.2018 o 15:01, OsciBosci napisał: Czy to normalna procedura, że chcąc ściągnąć demo Fifa 18 muszę podać dane karty? Pobierz na PC, tzn tu zaklepujesz zakup: https://store.playstation.com/pl-pl/product/EP0006-CUSA08354_00-FIFA2018DEMOGAME A potem na konsoli, wejdź w bibliotekę i zassaj. Cytuj
MEVEK 3 546 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 Chce rozebrać i wymienić pastę w swojej PS4 Fat. Jestem co do tego juz przekonany. Chciałbym tylko sie doinformować, czy zabieg ten jest jakoś bardziej skomplikowany w stosunku do PS3, czy może wręcz przeciwnie ? Pozdrawiam.. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 Tu znajdziesz odpowiedzi https://www.psxextreme.info/topic/110587-ps4-zmiana-układu-chłodzenia-i-obudowy/?page=17 Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 Czy sejwy z cyfrowek sa na ogol kompatybilne z pudelkami ? Chodzi konkretnie o sejw z monster hunter deluxe edition z polskiego store i odczytanie go przez zwykla wersje pudelkowa z regionem na polske/europe. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 18 maja 2018 Opublikowano 18 maja 2018 6 godzin temu, Kazub napisał: Czy sejwy z cyfrowek sa na ogol kompatybilne z pudelkami ? Chodzi konkretnie o sejw z monster hunter deluxe edition z polskiego store i odczytanie go przez zwykla wersje pudelkowa z regionem na polske/europe. tak jak ten sam region powinno byc ok Cytuj
czarek250885 322 Opublikowano 30 maja 2018 Opublikowano 30 maja 2018 Mam zapytanie dotyczące playstation store, od kilku dni wyrzuca mi informacje, że usługa jest niedostępna z powodu modernizacji. Początkowo nie przejmowałem się tym ponieważ wiem, że od czasu do czasu takie rzeczy są normalne, jednakże trwa to już zbyt długo;/ Najlepsze jest to, iż sprawdzam przez stronę playstation, że wszystko z playstation store jest ok, więc moje pytanie brzmi o co chodzi? Cytuj
MEVEK 3 546 Opublikowano 9 czerwca 2018 Opublikowano 9 czerwca 2018 (edytowane) Sony skasowało mi konto, za to ze odrzuciłem autoryzację subskrypcji PS Now i sglosilem sprawę do PayPal o zwrot gotówki. Nie wiem, co tam zaszło ale jestem bez konta. Ja jeee.bie. Prawie 20 lat wspierania poszło do pieca. Konto miałem od początku istnienia PS3. Jest jeszcze szansa na odzyskanie biblioteki gier? Edytowane 9 czerwca 2018 przez MEVEK 1 Cytuj
SpacierShark123 1 507 Opublikowano 9 czerwca 2018 Opublikowano 9 czerwca 2018 Pisz do sony napewno idzie to jakoś wyjaśnić . Cytuj
MEVEK 3 546 Opublikowano 9 czerwca 2018 Opublikowano 9 czerwca 2018 Będę atakował z rana po robocie. Dla mnie to poważna sprawa. Nie robię żadnych machlojek. Jestem sumiennym klientem marki Playstation. W życiu nic złego nie zrobiłem na necie czy kogos obrazilem. Po prostu zgłosiłem sprawę do paypala bo zauważyłem dziwna ta której nie pamiętam. Oni mi oddali kasę ale Sony mnie skasowało. Pamiętam że były takie przypadki. Sony zwraca kasę, ale też kasuje konta użytkowników bo takie mają przepisy. Ja takiego od PayPal ostrzeżenia nie dostalem. Nie mogę pracować, przez ten wybryk. Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 9 czerwca 2018 Opublikowano 9 czerwca 2018 W Polsce jest jakaś infolinia, na która dzwoniłem jak mi usunęli grę z konta. Napisz na fejsie playstation Irlandia czy gdzie tam jesteś, dzwon od ich numer - na pewno uda się rozwiązać sprawę, zwłaszcza jak na fejsie ich oczernisz. Cytuj
Gość Opublikowano 9 czerwca 2018 Opublikowano 9 czerwca 2018 (edytowane) Mozesz sie powolac naprawa konsumenta, ale to raczej malo da Mevek, bo oni kryja sie za wlasnym regulaminem, na ktory sie zgodziles przy reje(pipi)ji. Najgrzeczniej jak potrafisz opisz problem na social media. Nie przyznawaj sie do bledu, zwal wszystko na PayPal. Opisz, ze ich system oznaczyl ci platnosc jako platnosc wysokiego ryzyka, a ty nie myslales, ze masz subskrybcje. Nie pisz w emocjach, opisz cala sytacje, w kontekscie, ze szukasz pomocy. Sony powinno zrozumiec, w koncu to Sony. Edytowane 10 czerwca 2018 przez Gość Cytuj
MEVEK 3 546 Opublikowano 9 czerwca 2018 Opublikowano 9 czerwca 2018 (edytowane) Prawda jest taka że to wina paypala. Cała rodzinka używamy mojego konta w konsoli. To jest dla mnie cios w plecy. Spróbuję coś wykminic ale gdzie pisać, skoro na Fejsie mają poblokowane tablice. Tylko wiadomości prywatne i support. Ale będę pisał i dzwonił. Na telefonie mogę się logować i wpisywać hasło 2 stopniowe, po jego wprowadzeniu dopiero wywala błąd i info że konto jest skasowane. Może nie wszystko stracone. Moje tony gier i contentu nie moga tak iść w błoto. Nie godzę się na to. Edytowane 9 czerwca 2018 przez MEVEK Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 9 czerwca 2018 Opublikowano 9 czerwca 2018 Pracuje dla jednego amerykanskiego banku, przy wszystkich reklamacjach, gdzie Sony przegrywa i zwraca jakieś pieniądze leci ban na konto. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 9 czerwca 2018 Opublikowano 9 czerwca 2018 Duzo jest osob, ktore stracili trofea i cale konto. W wiekszosci przypadkow nic sie nie da zrobic, ale sa wyjatki gdzie oferuja zalozenie nowego konta i przywrocenie gier, niestety pucharków sie nie odzyska. Znam jednak JEDEN przypadek z USA gdzie po skasowaniu konta RoughDawg4 (koles numer 1 w platynkach na swiecie) jakos mu to przywrocili jak zrobil burze...no ale pewnie dla kogos z PL, kto jest szarym graczem w oczach Sony raczej tego nie zrobia. Najlepiej wywalic to na facebook i twitter. daj tez na forumku linka do twetta zeby ludziki mogly puscic dalej. Jak sprawa nabierze tępa beda musieli cos zareagowac. Cytuj
MEVEK 3 546 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Pisze, że można odzyskać konto, tylko muszę się do nich osobiście pofatygowac. Czytajcie maila: This email confirms that you have cancelled your billing agreement with Sony Interactive Entertainment. No further payments will be made from your PayPal account to this merchant. If you have any further questions about the agreement, or wish to reinstate it, please contact Sony Interactive Entertainment directly.Sincerely,PayPal Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 no ale przeciez tego maila ci paypal wyslal, sony nie ma z nim nic wspolnego Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 To jest standardowy mail od PayPal po zlikwidowaniu powiązania PayPal z kontem Sony (tez taki mam jak odlinkowalem PP od konta Sony) i nie ma tu wzmianki o przywróceniu konta tylko jeżeli chcesz przywrócić płatność musisz skontaktować sie z Sony Cytuj
Plugawy 3 685 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 A Mevek tak wbijal platynki jakby nie udało się odzyskać konta to na jego miejscu chyba przestalbym grać. Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Mevos nawet w Max Payne 3 miał platynke No szkoda by było Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 No kwas, że zareklamowałeś płatność Sony do PayPala :/. PayPal z miejsca takie reklamacje rozpatruje na korzyść użytkownika, ale jak widać korzyść jest chwilowa, bo Sony zaraz banika daje. Pewnie miałeś włączone autoodnawianie się PS+? Nie pisz do PayPala, oni są tylko pośrednikiem płatności. To co tam masz w odpowiedzi od nich to jest tylko info o tym, że płatność może być wznowiona jak Ci się znowu zachce płacić za PS+. Oni nie mają pojęcia o Twoim koncie Sony i nie mogą nic zrobić, to właśnie do Sony musisz uderzać. Rób tak jak Maus napisał, uderzaj wszelkimi kanałami do nich i tłumacz, że to nie Twoja wina i nigdy Sony nie chciałeś oszukać. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.