Skocz do zawartości

Hellraid


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Zapomniałeś o trailerze:

 

 

Właśnie jak wczoraj grałem w Dead Island to sobie myślałem, że fajnie gdyby Techland tą grę przeniósł na PS4, a dzisiaj proszę - takie info :D

 

No i z biznesowego punktu widzenia jest to mądra decyzja, bo na PS3 i X360 by jej nikt nie kupił w 2015 roku.

Edytowane przez SzczurekPB
Gość mate5
Opublikowano

Wszystko super, ale jeszcze nie grałem w fpp z dobra walką mieczami.

Gość _Be_
Opublikowano

Wszystko super, ale jeszcze nie grałem w fpp z dobra walką mieczami.

 

Zagraj w Dark Messiah of Might & Magic.

Opublikowano

Zapomniałeś o trailerze:

 

 

Właśnie jak wczoraj grałem w Dead Island to sobie myślałem, że fajnie gdyby Techland tą grę przeniósł na PS4, a dzisiaj proszę - takie info :D

 

No i z biznesowego punktu widzenia jest to mądra decyzja, bo na PS3 i X360 by jej nikt nie kupił w 2015 roku.

Gra przecież już pokazana była z rok temu, tyle że tu na forum nie było tematu.

 

 

Wszystko super, ale jeszcze nie grałem w fpp z dobra walką mieczami.

 

Zagraj w Dark Messiah of Might & Magic.

 

No dokładnie jedna z fajniejszych gierek tego typu. 

 

 

To całe Hellraid przypomina mi jedna ze starych gierek Hexen I i II :D

  • Plusik 1
Opublikowano

 

Wszystko super, ale jeszcze nie grałem w fpp z dobra walką mieczami.

 

Zagraj w Dark Messiah of Might & Magic.

 

 

 

Oj oddałbym sporo za sequel/duchowego spadkobiercę tej gry najlepiej w otwartym świecie oczywiście z tym samym świetnym system walki, fizyką, brutalnością.

 

A ta gra wygląda słabiutko.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Zapowiadało się fajnie, ale sie z(pipi)ało - jak oni mogą siedziec i patrzec na to i mowic jakies pozytywne slowa o tym? Ja rozumiem ze to ich produkt, ale ja bym sie wstydzil to pokazac ludziom poki bym tego jakos nie dopracowal - no ale cóż pożyjemy zobaczymy, gameplay nudny jak flaki z olejem, wszystko ułatwione na maksa ( pozaznaczane na mapie ), ehh .. a tak na to liczylem :/

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

tak sobie oglądałem nieco po łebkach ten nowy 20 minutowych gameplay

 

i co sie rzuca w oczy? gra i walka przypomina skyrim, problem w tym że chyba twórcy skupiają się na walce więc zapewne "content" gry oraz mapa będą mniejsze niż w skyrim i będzie mało do roboty poza samą walką (wnioskuje to po tym że na filmiku w pierwszych sekundach mówią "hellradi to FPP hack'n'slash" - czyli w sumie takie diablo w FPP)

 

więc co mamy?

- gre znacznie uboższą niż skyrim i posiadającą mniej contentu niezwiązanego z walką

- walke podobną do tej ze skyrima.... czyli kurwa drętwe gówno!!! no ja pierdziele!! czy ci debile się nie nauczą że walka bronią białą w FPP wygląda drętwo i beznadziejnie?? tyle razy już to bylo przerabiane i zawsze wygląda tak samo - beznadziejnie! machanie bronią na boki albo z góry na dół... x10000! no kurna przecież to mega nudne! w grach tpp jak DMC albo god of war postać w walce wyczynia cuda i przyjemnie się to ogląda, ale w FPP można tylko machać bronią z boku na bok, to jest poprostu słabe!

 

już nie wspominam nawet o kompletnie s(pipi)ym dźwięku uderzenia który praktycznie nie istnieje, wali się zombiaka maczugą aż go odrzuca na bok ale słychać tylko małe "pyk", to już w skyrimie przynajmniej uderzenia miały jakiś mięsny odgłos

 

ogólnie po dotychczasowych materiałach tą gre oceniam na dno/10

 

 

do tego dochodzi syndrom na który cierpi wielu developerów - syndrom robienia wszystkich gier na jednym silniku na jedno kopyto. najbardziej to widać właśnie po twórcach dead island ktorzy robią gierki zawsze w FPP, czy to dead island (1,2,3), call of juarez, czy dying light, czy hellride - to samo badziewie, próba robienia walki wręcz w FPP - to jest skazane na porażke, ale mają ten silnik i klepią klona za klonem bo to prosta robota***

 

*** - btw techland kiedyś miał taki "konkurs" że pozwalali wziąć udział w internetowym kursie tworzenia gier, ja akurat brałem udział w kursie robienia leveli, udostępnili swój silnik tworzenia leveli, dali do niego porady i instrukcje, tak że ludzie biorący udział mogli poćwiczyć sobie produkcję na ich silniku (podobno najlepsi mieli szanse dostać prace u nich). ja nawet nie skończyłem tego kursu ale za to pobawiłem się troche silnikiem na którym powstał dead island - to jest poprostu edytor poziomów, z możliwością tworzenia też komend dla wrogów i innych tego typu rzeczy, taki bardziej rozbudowany edytor poziomów, TYLKO TYLE!

i kurfa ta firma od kilku lat jedzie na tym edytorze i tylko zmienia klimat gry wypuszczając caly czas klony tego samego FPSa

 

no w dupe kopany, to jest irytujące!

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Skyrim lol. To robi mała część teamu w techlandzie i bliżej temu do indie gry

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...