Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatni trailer z tgs przekonał mnie że dokonałem słusznego wyboru przy zakupie ps4. Namocniejszy ex następnego roku i tylko wiesiek może konkurować z tą grą. Czemu obie muszą wychodzić tak blisko siebie? Na pewno w lutym będziemy mieli grę roku już.

  • Odpowiedzi 9,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ma być długość jak w Demons Souls.

 

GOTY i to tak wcześnie w generacji. A ja koło lutego mam kupić Wii U... Cholerne, kuszące Sony :P

Olewam WIiU do czasu Xeno, nadkonsole biore razem z Bloodborne, moze wczesniej jesli do alphy sie dostane.

Opublikowano

Cudo. Ciekawe jak tutaj rozwiążą opcje kooperacji.

 

Coś czuję, że będzie opcja jak invade'owanie w dark souls, ale invader będzie mógł zarówno walczyć z hostem jak i mu pomagać.

Opublikowano (edytowane)

podoba mi sie system że po odtrzymaniu ciosu nasze życie spada ale ma nadal pewną część paska zaznaczoną na czerwono i jeśli zdążymy szybko zaakaować wroga to nasze ciosy przywracają tą część zdrowia zanim czerwony pasek zniknie (a znika chyba po 2-3 sekundach), w sumie jak nie ma tarczy to jedyna szansa żeby nie zdychać co chwile

żeby nie było zbyt prosto to odzykanie życia zależy od siły ataku jakim walimy, jesli mamy sztylet to musimy zadać wiele ciosów żeby odzyskać całość (albo chociaż większość) czerwonego paska, bo 1 cios odzyskuje tylko kilka %

dodatkowo wróg może umrzeć zanim ciosami odzyskamy utracony kawałek i wtedy reszta czerwonego znika, więc jeśli dostaniemy od wroga który ma końcówke życia to prawie wcale sie nie uleczymy

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Mnie rozśmieszyło jak koleś robi zamach wielkim młotem: zamaszyście, powolnie, czuć ciężar orędzia a za chwile robi unik w 1 sekundę. xDD

 

Nie rozumiesz czym są gry video :(

Gość _Milan_
Opublikowano

najdziwniejsze jest to ze bohater przesuwa trupy jakby były balonami

  • Minusik 1
Gość _Milan_
Opublikowano

no ale wy jestescie slepi tak?

gra miazdzy ale fizyka ciał gorsza niz w hitmanie

Opublikowano (edytowane)

oczywiście że widzimy co sie dzieje, było to w demonsach i budziło zdziwienie, ludzie na to marudzili, a mimo to zostało prawie niezmienione aż do teraz, więc poprostu trzeba sie przyzwyczaić.

ja też bym wolał żeby zwłoki się ruszały jak w RDR albo TLOU, czyli bardzo nieznacznie gdy się po nich biega, jednak co począć? marudzić? no to marudź sobie jak musisz

 

 

edit a może to jest specjalnie zrobione, bo gra jest trudna i nawet najprostsze mobki mogą cie zabić i jeszcze zrobić gang rape, więc może specjalnie zrobili że gdy je pokonasz to możesz poniewierać ich zwłoki i pastwić się nad ich bezwładnymi truchłami <teoria spiskowa>

Edytowane przez Yano
Opublikowano

w monster hunterze jest coś takiego - normalnie postać robi rolla w danym kierunku za pomocą przycisku, ale niektóre bronie mają coś takiego że w odpowiednich momentach postać zamiast rolla zrobi szybszy niż roll "skok w bok" który pozwala kontynuować ataki zaraz po tym szybkim odskoku

Opublikowano (edytowane)

Roll możemy wykonywać tylko gdy nie mamy aktywnego lock-on, gdy jest aktywny robimy tylko uniki.

 

LEAVE RAGDOLL ALONE :( Nie ma nic fajniejszego niż ustawianie stosu z zombiaków w Burgu oczekując na PvP.

Ludzie mają ból tyłka o to, że Kojima w nowym MGSie wstawia jakieś motywy fantastyczne i bliżej niewytłumaczalne moce DansGame.png czy jakieś "kretyńskie" kartonowe pudełka (a przecież ta seria z założenia jest megapoważna, no nie?), więc w sumie nic dziwnego, że czepiają się o ragdoll, który jest pewnie po prostu puszczeniem oka do fanów prawilnych gier z serii Souls.

Edytowane przez Qjon
Opublikowano

Ludzie mają ból tyłka o to, że Kojima w nowym MGSie wstawia jakieś motywy fantastyczne i bliżej niewytłumaczalne moce

 

tak robią tylko xboty i newfagi, przecież mgs od zawsze miał w sobie "moce" , czy to psycho manis w jedynce, czy wrotkarz w dwójce, aż po całą mase w mgs3, od gościa kontrolującego szerszenie, przez astronautę ziejącego ogniem, po ducha który przywołuje zabitych wcześniej wrogów

Opublikowano

Koval i milan, daliscie mi małego raczka tymi postami.

 

Ragdoll to znak tej serii. Jest awesome.

 

No kurde, przeciwnik atakuje i w sekundę robi unik. Szalone. Videa gaemz. Nie wiem po co wy jeszcze gracie w gierki, ja mam wystarczajaco dużo realizmu i prawdziwej fizyki w życiu.

Opublikowano

Z tego co czytam i slucham wokol siebie, BB to gra dla której cała reszta graczy HC która nie ma jeszcze konsoli ją kupi. Bardzo mądrze sobie SONY zabezpieczylo taki tytul na relatywnie młodym current genie.

Opublikowano

czy mądrze to nie wiem, ale napewno fajnie że taki EX będzie na konsoli sony.

jednak przykład wii pokazał że o finansowym sukcesie konsoli decydują pieprzeni casuale, a nie hardkory. ale na obecną chwile to XO nie ma nic do pokazania, jest słabszy, i probuje się pozbyć kinekta którego niesamowicie reklamował jeszcze miesiąc temu - PS4 wygrywa na każdym polu, nie ma co się martwić

Opublikowano (edytowane)

Yyy... wy tak na serio bronicie tego rag dolla? Dużo umiem wybaczyć, ale wrzucanie po stronie zalet obijania jak jakąś szmatą 4-metrowego truchła przeciwnika, który jeszcze przed momentem niemal przyprawiał nas o palpitację serca? Spadanie w przepaść przez samoistne przesuwanie się w bok, podczas okładania razami wroga (przy zalockowaniu) też było może na plus?

Edytowane przez nobodylikeyou

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...