Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

Yyy... wy tak na serio bronicie tego rag dolla? Dużo umiem wybaczyć, ale wrzucanie po stronie zalet obijania jak jakąś szmatą 4-metrowego truchła przeciwnika, który jeszcze przed momentem niemal przyprawiał nas o palpitację serca? Spadanie w przepaść przez samoistne przesuwanie się w bok, podczas okładania razami wroga (przy zalockowaniu) też było może na plus?

 

Tak, kur.wa. Ukończyłeś Demon's Souls padawanie, weź się teraz za Dark Souls i może kiedyś zrozumiesz dlaczego rag doll to integralna część tej gry. 

 

d6lA677.gif

Edytowane przez mate5
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Yyy... wy tak na serio bronicie tego rag dolla? Dużo umiem wybaczyć, ale wrzucanie po stronie zalet obijania jak jakąś szmatą 4-metrowego truchła przeciwnika, który jeszcze przed momentem niemal przyprawiał nas o palpitację serca? Spadanie w przepaść przez samoistne przesuwanie się w bok, podczas okładania razami wroga (przy zalockowaniu) też było może na plus?

Ragdoll jest po prostu zabawny, przesuwanie przeciwników daje frajde i tyle. Jest od początku serii i nikomu nie wadzi, wszyscy to lubią.

Odnośnik do komentarza

Uh, zapiekło, ale w sumie o to mi chodziło. ;]

 

Mam tylko nadzieję że w DkS już się nie spada z krawędzi przez schodzenie w bok po zalockowaniu na celu. :<

To w sumie jedyna poważna wada w DeS.

@Figaro

tak serio, serio, to patrzyłem na niego jak na kolejny listek figowy do wybaczenia, tym niemniej psuł trochę nastrój, by nie powiedzieć respekt do przeciwnika.

Odnośnik do komentarza

Dobrze wiedzieć. Najbardziej ,to w(pipi)iało np. podczas starć w Tower of latria 3.2 z ME, oraz w walce z black phantomem, tuż przed lokacja z FK w Boletarii. Na szczęście obie te miejscówki posiadały miejsca, gdzie upadek był znacznie utrudniony. To był chyba jedyny sposób na zgon nie z winy gracza. Oby w BB to poprawiono. 

Odnośnik do komentarza

Koval i milan, daliscie mi małego raczka tymi postami.

 

Ragdoll to znak tej serii. Jest awesome.

 

No kurde, przeciwnik atakuje i w sekundę robi unik. Szalone. Videa gaemz. Nie wiem po co wy jeszcze gracie w gierki, ja mam wystarczajaco dużo realizmu i prawdziwej fizyki w życiu.

 

 

Ok, wiadomo że to tylko gierki ale jak wszędzie słyszysz spusty, mesjasze, goty a oglądasz gejmplej i widzisz takie śmieszki to ja nie wiem gdzie ten cały nextgen? Jak deweloperom nie chce się nic robić z fizyką, interakcją z otoczeniem, otwartością świata przedstawionego a tylko pchają w dizajn, 1080p i 60fps a większość już ma kisiel w gaciach.

Odnośnik do komentarza

na reddit cisza, więc na EU/NA nic sie nie dzieje, znalazłem info, ze alpha Japan będzie trwała 3 dni, 1,3 i 5 pazdziernika

i jeszcze taka stronke znalazłem, sporo materiałów

 

http://bloodbornenews.blogspot.cz/p/summary.html#summary

 

piszą tam też coś o PvP ? :D

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...