Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

Czasem mam wrazenie ze ludzie zapominaja ze gry to gry, a nie prawdziwe zycie :) Mi jakos ten mlotek na plecach nie przeszkadzal, a wrecz podobala mi sie animacja jak skladal miecz w mlot, lepsze chyba to niz wyciaganie mlota z kieszeni?

 

Ja wiem ze to nie jest prawdziwe zycie, ale tak czy siak dziwnie to wyglada jak sie z takim mlotem robi pelne finezji rolle po ziemi, ot tak jak gdyby nigdy nic, wcale nie mamy na plecach 2 tonowego kowadla ktore przenika przez ziemie. :D Animacja skladania bomba, ogolnie te animacje skladania czy rozkladania broni sa swietnie zrobione, te 2 mieczyki superankco wygladaly, pod tym wzgledem sie popisali, bo kazda bron dostepna w alphie miala jakas transformacje przez co mozna bylo je utylizowac do roznych sytuacji, a nie tak jak w poprzednich soulsach ze masz bron stricte do 1vs1 a jak jest grupa trzeba zmieniac szybko bez pauzy na cos bardziej skutecznego, tutaj postarali sie zeby te 2 tryby mialy swoje zastosowanie do grup lub 1vs1, geniusz.

 

Tak czy siak, po alfie jestem przekonany ze ta gra to bedzie goty, ale do tego mieczo-mlota za cholere sie nie przekonam, jest wg mnie debilny, ogralem wszystkie klasy w alphie i tylko ten mlot mi nie podpasowal :reggie:

 

@Figaro

 

Problem? :Coolface:

Edytowane przez Bansai
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dave dlaczego tak sądzisz? Ja czekam z niecierpliwością na ten tytuł i sam klimat oraz sposób prowadzenia rozgrywki wydaje mi się "cięższy" przy czym jeszcze bardziej hardkorowy :D

 

No na poczatku jakies to bardziej dynamiczne sie wydawalo, bardziej zywe, ciekawe, niesamowite walki, etc.

A teraz wydaje mi sie, ze to bedzie dark souls 3 przez 95% czasu.

 

NIE MOWIE ZE DARK SOULS JEST ZLE, po prostu mi nie siedzi z powodu, ktory ostatnio poruszalem (animacja, design, klimat).

Odnośnik do komentarza

Ale to chyba od początku było jasne,że bloodborne to gra na fanów soulsów i tych, którzy nie trawią DS raczej nie zachęci.

 

Mi tam nowy setting bardziej odpowiada niż średniowiecze po raz XXXX i jak grę projektuje gościu od demona i darka 1 to jestem spokojny o jej jakość(DS2 to niespójna średniawa ze słabym designem).

Odnośnik do komentarza

Drewniana ta walka z tymi oszołomami... i animacje śmierci troszkę śmieszne, że cały czas padają na kolana, po czym na twarz.

 

O to, to!

Jak mnie to w wiekszosci RPG denerwuje!

Czy typ dostanie hedszota z luku w glowe, czy w kolano, czy dostanie z miecza, czy z topora, czy od tylu, czy z boku, czy z gory - niewazne. Na kolana i do przodu.

Nienawidze tego i olewam.

Odnośnik do komentarza

 

Dave dlaczego tak sądzisz? Ja czekam z niecierpliwością na ten tytuł i sam klimat oraz sposób prowadzenia rozgrywki wydaje mi się "cięższy" przy czym jeszcze bardziej hardkorowy :D

 

No na poczatku jakies to bardziej dynamiczne sie wydawalo, bardziej zywe, ciekawe, niesamowite walki, etc.

A teraz wydaje mi sie, ze to bedzie dark souls 3 przez 95% czasu.

 

NIE MOWIE ZE DARK SOULS JEST ZLE, po prostu mi nie siedzi z powodu, ktory ostatnio poruszalem (animacja, design, klimat).

 

 

Mam identyczne odczucia po powyższym filmiku, z tym, że wcześniej nie wnikałem za bardzo co, jak i dlaczego, także jest to mój pierwszy kontakt z gameplayem z BB. I serio mnie to co zobaczyłem znudziło i niczym nie zaskoczyło. Naturalnie, że gra ładna i z kozackim klimatem, ale jeśli chodzi o mięso to niesmak pozostał i czuję, że by mnie granie w to męczyło. Chciałbym właśnie by po przypjerdoleniu delikwentowi młotem pofrunął na pobliską ścianę i rozsmarował się po niej jak szmata, a po ciach ciach longswordem łeb znalazłbym na jednym końcu sali, a korpus na drugim. Nie ma w tym wszystkim takiego pjerdolnięcia. Nie jestem fanem DSów i bynajmniej nie przez poziom trudności, bo to mnie do gier zawsze przyciąga, ale przez mechanikę i animację szybko zakończyłem swoją przygodę. Jak komuś takie granie pasuje to daj mu Boże zdrowie, napierajcie całymi nocami Ja z potworami to bym z chęcią powalczył w Monster Hunter które szczytem komfortu nie jest ale ma to coś co wciąga i przyciąga by wyrwać z życia setki godzin, tylko czemu nie na "dużych" konsolach ;(

Opinia nie podszyta fanboystwem i consolewarstwem, tak to widzę stojąc z boku.

Odnośnik do komentarza
Gość Beka Wnusiu

Od dynamicznego nawalania mieczykami i innym żelastwem macie Dragon's Dogme. Czepianie się serii Souls,że ma taką, a nie inną mechanikę jest debilne bo równie dobrze mógłbym wpaść do tematu z jakiegoś Halo i beczeć czemu strzelanie nie jest takie jak w serii CoD.

 

LotF jest jeszcze mniej dynamiczne niż soulsy ale jakoś feeling samego zabijania jest miodniejszy. Czuć siłę i ciężar broni, do tego dochodzi genialne udźwiękowienie podczas wchodzenia cepów w ciała potworków.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

fikuśne animacje, efekt pyerdolnięcia, fruwanie na ścianę, dekapitacje.....to mogą być główne kryteria, ale dla noobów i casuali. dla nas, prawdziwych graczy, są to najwyżej miłe dodatki i ubarwienia. jak pomyślę, że przez wzgląd na takie pierdoły, mógłbym olać dark souls, gre absolutnie wyjątkową pod tyloma wzgledami.....mmmm, no właśnie niemógłbym.

 

żeby nie było, gram w bijatyki i slaszery. myslę, że soulsy mają najlepszy system walki w erpegach, jaki powstał. nawet, jeśli bloodborn miałby być taki sam, to dalej będzie najlepszy       

  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...