Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Gra chyba naprawde zbrzydła. Ogladam materialy z alphy i te pierwsze 18 minut no i roznica jest naprawde spora. No ale i tak zakup obowiazkowy.

mi sie wydaje ze to tylko kwestia oswietlania, choc demo w jakie gralem ciut gubilo klatki wiec zawsze jest ryzyko ze cos obcieli z oprawy by wreszcie byla choc jedna gra z tej serii na konsolach chodzila przyzwoicie

Opublikowano

Alpha gubila klatki niemilosiernie, szczegolnie na pewnym moscie takze nie dziwi mnie jesli by jakis downgrade spotkal gre zeby bylo te stale 30. Porownam jak wydadza inny material, nie chce pierwszej 15tki ogladac.

Opublikowano

Noc w grach z reguly wyglada lepiej niz inne pory dnia, do tego ten ogien na placu, masakrycznie sie to prezentowalo na ekranie, nie wiem czmu by mieli z tego zrezygnowac. :/

 

Dobrze chociaz ze mialem okazje tak polatac :dog:

Gość suteq
Opublikowano (edytowane)

Mogliby zrobić noc, ale wtedy gra chodziłaby pewnie niestabilnie jak w alphie. Lepiej mieć jednak te stabilne 30 fps.

Edytowane przez suteq
Opublikowano (edytowane)

to lipa bo nocka byla bardzo klimatyczna

 

Noc będzie, ale w późniejszym czasie gry, to nie tak że zrezygnowali z niej całkowicie. Po prostu gra rozpoczyna się o zachodzie, za 2h np. będzie noc, w kolejnym levelu będzie to inaczej wyglądać itd. Cos jak w DeS.

Edytowane przez YETI
Opublikowano

I hejt juz na nich idzie. Ogladam materiały z alfy no i cholera co oni najlepszego zrobili. Jeszcze niech sie okaze ze bedziemy grali przy tym zachodzie słonca przez wiekszosc czasu to caly klimat wezmie w łeb. Teraz niektore momenty to wygladaja jak Dark Souls 2 z Pc.

  • Minusik 1
Gość suteq
Opublikowano

W sumie nie rozumiem hejtu na grę From Software. Oni nigdy nie byli mistrzami jeśli chodzi o grafikę i kodowanie, natomiast nadrabiali klimatem, oryginalnością i gameplayem. To, że czegoś tam nie ma to kij tam, gdyby ktoś mi nie pokazał ponownie relacji z TGS z tym samym fragmentem to nawet bym nie zauważył, że coś się zmieniło.

Gość mate5
Opublikowano

Może gra będzie się dziać przez jedną noc? Początek - zachód słońca, większość gry - noc, końcówka - wschód przy light ending i dalsza noc przy dark ending.

Opublikowano

W sumie nie rozumiem hejtu na grę From Software. Oni nigdy nie byli mistrzami jeśli chodzi o grafikę i kodowanie, natomiast nadrabiali klimatem, oryginalnością i gameplayem. To, że czegoś tam nie ma to kij tam, gdyby ktoś mi nie pokazał ponownie relacji z TGS z tym samym fragmentem to nawet bym nie zauważył, że coś się zmieniło.

 

No nie byli mistrzami grafiki i wali mnie grafa tej gry. Ale tu gdzies zabrali cały mega klimat tej gry ktora była w alfie. Ten cholerny zachod słonca kojarzy mi sie za bardzo z DS2. Czekam na inne materiały i narazie zainteresowanie spadło.

Opublikowano

nie wiem jak dziala alfa ale badalem demko na standach sony w grudniowych eventach w marketach to choc czasem gubilo klatki to chodzilo zgrabnie, na pewno daleko mi do powiedzenia ze chodzilo tak tragicznie jak wy opisujecie alfe

Opublikowano

 

Czekam na inne materiały i narazie zainteresowanie spadło.

 

Przez to, że wydaje ci się, że grafika jest gorsza?

:facepalmz:

 

Już nawet na trailerze z tgs była ta pora dnia.

nie wiem jak dziala alfa ale badalem demko na standach sony w grudniowych eventach w marketach to choc czasem gubilo klatki to chodzilo zgrabnie, na pewno daleko mi do powiedzenia ze chodzilo tak tragicznie jak wy opisujecie alfe

Demo wystawione w marketach chodziło znacznie lepiej niż beta.

Opublikowano (edytowane)

gdzieś czytałem o tym buildzie, który był publiczny, nie alpha, ten nowszy, ktoś grał  i pisał, że poprawili już fps, betonowe 30fps

Edytowane przez Fanek
Gość mate5
Opublikowano (edytowane)

WTF. Od dawna mówili, że niektóre lokacje mają różne pory dnia.

 

Ja tam nie wiem, nie czytam, nie oglądam nic od pół roku i tak sobie tylko spekuluję. :P

Edytowane przez mate5
Opublikowano

http://www.ign.com/articles/2015/02/03/bloodborne-hands-on-we-were-punished-and-we-liked-it-ign-first

 

Polecam :banderas:

 

I ended up stumbling upon a shortcut that led back to a familiar area. The way the world folded back into itself gave off a very “Metroidvania” vibe. The city is gorgeous, and displayed a level of density that urged me to continue exploring each dark corner I came across.

 

Like the Souls games, any unspent currency you have on your when you die is dropped in the area of your demise. Also like its three predecessors, dying before you can retrieve your loot means that it’s lost forever. However, instead of being placed on the ground at the scene of your murder, your Blood is actually transfused into a nearby enemy; you'll know which one by the striking glow emanating from their eyes.

 

Wow, cżyli teraz trzeba polować na tego, kto cie zabił żeby odzyskać Krew.

 

To my surprise and complete joy, its demise was met with a dimming of the screen, and the words "YOU HUNTED" being displayed proudly across my field of view.

 

:banderas:

  • Plusik 2
  • Minusik 1
Opublikowano

O (pipi)a pieknie bedzie, juz sobie wyobrazam bossa z czerwonymi slepiami ktory mi wszystko zabral i mam drugie podejscie, byc albo nie byc, a nie tylko podbiec na poczatek mapy, zebrac dusze i probowac znowu bez konsekwencji. :banderas:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...