Ma_niek 870 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Gra chyba naprawde zbrzydła. Ogladam materialy z alphy i te pierwsze 18 minut no i roznica jest naprawde spora. No ale i tak zakup obowiazkowy. 1 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 IMO wygląda to tak samo, po prostu inna pora dnia, inne oświetlenie. wystarczy przewinąć do etapu walki przy ognisku czy z bossem. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Gra chyba naprawde zbrzydła. Ogladam materialy z alphy i te pierwsze 18 minut no i roznica jest naprawde spora. No ale i tak zakup obowiazkowy. mi sie wydaje ze to tylko kwestia oswietlania, choc demo w jakie gralem ciut gubilo klatki wiec zawsze jest ryzyko ze cos obcieli z oprawy by wreszcie byla choc jedna gra z tej serii na konsolach chodzila przyzwoicie Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Alpha gubila klatki niemilosiernie, szczegolnie na pewnym moscie takze nie dziwi mnie jesli by jakis downgrade spotkal gre zeby bylo te stale 30. Porownam jak wydadza inny material, nie chce pierwszej 15tki ogladac. Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Tu ma byc jakis zmienny cykl dzien/noc?. W alfie widze walke z tym cleric beast w kapitalnej nocy i jest klimacik a tu w tym materiale wyglada no słabo...tak jak cała lokacja. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Nie, nie będzie zmiennego cyklu dzień/noc. Po prostu postanowili, że gra rozpocznie się o zachodzie słońca. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 to lipa bo nocka byla bardzo klimatyczna Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 No wyglądało to mega klimatycznie i maskowało niedoróbki. No teraz słabo jest ale mam nadzieje że pozniej noc ta wroci. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Noc w grach z reguly wyglada lepiej niz inne pory dnia, do tego ten ogien na placu, masakrycznie sie to prezentowalo na ekranie, nie wiem czmu by mieli z tego zrezygnowac. Dobrze chociaz ze mialem okazje tak polatac Cytuj
Gość suteq Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 (edytowane) Mogliby zrobić noc, ale wtedy gra chodziłaby pewnie niestabilnie jak w alphie. Lepiej mieć jednak te stabilne 30 fps. Edytowane 3 lutego 2015 przez suteq Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 (edytowane) to lipa bo nocka byla bardzo klimatyczna Noc będzie, ale w późniejszym czasie gry, to nie tak że zrezygnowali z niej całkowicie. Po prostu gra rozpoczyna się o zachodzie, za 2h np. będzie noc, w kolejnym levelu będzie to inaczej wyglądać itd. Cos jak w DeS. Edytowane 3 lutego 2015 przez YETI Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 I hejt juz na nich idzie. Ogladam materiały z alfy no i cholera co oni najlepszego zrobili. Jeszcze niech sie okaze ze bedziemy grali przy tym zachodzie słonca przez wiekszosc czasu to caly klimat wezmie w łeb. Teraz niektore momenty to wygladaja jak Dark Souls 2 z Pc. 1 Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Teraz jest moda na patche z pogoda, to co im szkodzi zrobic patch z pora dnia 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 W sumie nie rozumiem hejtu na grę From Software. Oni nigdy nie byli mistrzami jeśli chodzi o grafikę i kodowanie, natomiast nadrabiali klimatem, oryginalnością i gameplayem. To, że czegoś tam nie ma to kij tam, gdyby ktoś mi nie pokazał ponownie relacji z TGS z tym samym fragmentem to nawet bym nie zauważył, że coś się zmieniło. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Może gra będzie się dziać przez jedną noc? Początek - zachód słońca, większość gry - noc, końcówka - wschód przy light ending i dalsza noc przy dark ending. Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 W sumie nie rozumiem hejtu na grę From Software. Oni nigdy nie byli mistrzami jeśli chodzi o grafikę i kodowanie, natomiast nadrabiali klimatem, oryginalnością i gameplayem. To, że czegoś tam nie ma to kij tam, gdyby ktoś mi nie pokazał ponownie relacji z TGS z tym samym fragmentem to nawet bym nie zauważył, że coś się zmieniło. No nie byli mistrzami grafiki i wali mnie grafa tej gry. Ale tu gdzies zabrali cały mega klimat tej gry ktora była w alfie. Ten cholerny zachod słonca kojarzy mi sie za bardzo z DS2. Czekam na inne materiały i narazie zainteresowanie spadło. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 nie wiem jak dziala alfa ale badalem demko na standach sony w grudniowych eventach w marketach to choc czasem gubilo klatki to chodzilo zgrabnie, na pewno daleko mi do powiedzenia ze chodzilo tak tragicznie jak wy opisujecie alfe Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Czekam na inne materiały i narazie zainteresowanie spadło. Przez to, że wydaje ci się, że grafika jest gorsza? :facepalmz: Już nawet na trailerze z tgs była ta pora dnia. nie wiem jak dziala alfa ale badalem demko na standach sony w grudniowych eventach w marketach to choc czasem gubilo klatki to chodzilo zgrabnie, na pewno daleko mi do powiedzenia ze chodzilo tak tragicznie jak wy opisujecie alfe Demo wystawione w marketach chodziło znacznie lepiej niż beta. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 (edytowane) gdzieś czytałem o tym buildzie, który był publiczny, nie alpha, ten nowszy, ktoś grał i pisał, że poprawili już fps, betonowe 30fps Edytowane 3 lutego 2015 przez Fanek Cytuj
Figaro 8 303 Opublikowano 3 lutego 2015 Autor Opublikowano 3 lutego 2015 WTF. Od dawna mówili, że niektóre lokacje mają różne pory dnia. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 (edytowane) WTF. Od dawna mówili, że niektóre lokacje mają różne pory dnia. Ja tam nie wiem, nie czytam, nie oglądam nic od pół roku i tak sobie tylko spekuluję. Edytowane 3 lutego 2015 przez mate5 Cytuj
Figaro 8 303 Opublikowano 3 lutego 2015 Autor Opublikowano 3 lutego 2015 No to mowię. Nie panikujcie Cytuj
Figaro 8 303 Opublikowano 3 lutego 2015 Autor Opublikowano 3 lutego 2015 http://www.ign.com/articles/2015/02/03/bloodborne-hands-on-we-were-punished-and-we-liked-it-ign-first Polecam I ended up stumbling upon a shortcut that led back to a familiar area. The way the world folded back into itself gave off a very “Metroidvania” vibe. The city is gorgeous, and displayed a level of density that urged me to continue exploring each dark corner I came across. Like the Souls games, any unspent currency you have on your when you die is dropped in the area of your demise. Also like its three predecessors, dying before you can retrieve your loot means that it’s lost forever. However, instead of being placed on the ground at the scene of your murder, your Blood is actually transfused into a nearby enemy; you'll know which one by the striking glow emanating from their eyes. Wow, cżyli teraz trzeba polować na tego, kto cie zabił żeby odzyskać Krew. To my surprise and complete joy, its demise was met with a dimming of the screen, and the words "YOU HUNTED" being displayed proudly across my field of view. 2 1 Cytuj
Velius 5 756 Opublikowano 4 lutego 2015 Opublikowano 4 lutego 2015 O (pipi)a pieknie bedzie, juz sobie wyobrazam bossa z czerwonymi slepiami ktory mi wszystko zabral i mam drugie podejscie, byc albo nie byc, a nie tylko podbiec na poczatek mapy, zebrac dusze i probowac znowu bez konsekwencji. Cytuj
Figaro 8 303 Opublikowano 4 lutego 2015 Autor Opublikowano 4 lutego 2015 Ano, ta gra wydaje sie być dwa razy intensywniejsza od Soulsów po wszystkich znanych informacjach. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.