nobody 3 504 Opublikowano 27 lutego 2015 Opublikowano 27 lutego 2015 ten na schodach wyglądał zbyt zwaliście jak na sub bossa, podobnie jak typ na cmentarzu, który zayebał trójkę graczy. prócz tego z gifów poznałem jeszcze: tym niemniej żałuje. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 27 lutego 2015 Opublikowano 27 lutego 2015 http://giant.gfycat.com/MiserableDigitalEgg.gif Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 27 lutego 2015 Opublikowano 27 lutego 2015 W momencie otworzenia drzwi i zauważenia bossa, licznik Insight wzrasta o +1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 28 lutego 2015 Opublikowano 28 lutego 2015 Od czego jest ten licznik Insight ? Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 1 marca 2015 Opublikowano 1 marca 2015 Wciąż nie wiadomo, podejrzewa się, że jest BBowym odpowiednikiem Humanity; że może wpływać na Item find lub że jest wskaźnikiem tego bladbornowego typu "world tendency", czyli jak mocno postrzegamy otaczający nas świat jako koszmar. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 1 marca 2015 Opublikowano 1 marca 2015 (edytowane) Nie mogę kupić Bloodporn, bo forum wiedźmina 3 stwierdziło, że jest to slasher, a jedyny prawdziwy RPG to właśnie W3 InccubCięzko porównywać slasher z RPG w otwartym świecie. Statyczny i mocno ograniczony świat jest na pewno nieporównywalnie prościej dopieścić graficznie. http://forums.cdprojektred.com/threads/1974-Wied%C5%BAmin-3-grafika/page587 Edytowane 1 marca 2015 przez McDrive Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 1 marca 2015 Opublikowano 1 marca 2015 Wciąż nie wiadomo, podejrzewa się, że jest BBowym odpowiednikiem Humanity; że może wpływać na Item find lub że jest wskaźnikiem tego bladbornowego typu "world tendency", czyli jak mocno postrzegamy otaczający nas świat jako koszmar. też obstawiam tą ostatnią opcję. zayebiście że cała ta afera ze zmianą pory dnia w mieście z wielkim wilkołakiem na moście okazuje się być częścią koncepcji tendencji świata niczym w Demon's Souls. tym razem jednak wpływając nie tylko na częstotliwość napotykanych bestii, ale właśnie porę dnia/ natężenie mroku w lokacjach. czy nie powinniśmy już otrzymać newsa o pojechaniu BB do tłoczni? Cytuj
Karas 433 Opublikowano 1 marca 2015 Opublikowano 1 marca 2015 czy nie powinniśmy już otrzymać newsa o pojechaniu BB do tłoczni? Teoretycznie powinien pojawić się w nadchodzącym tygodniu Cytuj
Krzysztof Tomczak 945 Opublikowano 3 marca 2015 Opublikowano 3 marca 2015 Jejku Gdzie sie mozna zahibernować na te 22 dni, żeby już mieć to za sobą? Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 3 marca 2015 Opublikowano 3 marca 2015 Nie wiem, ale hibernuję raczej na L4 w day1. Cytuj
Krzysztof Tomczak 945 Opublikowano 3 marca 2015 Opublikowano 3 marca 2015 Premiera miała być 25 lutego najpierw, czyli w moje urodziny! Zdrajcy Ja też obowiązkowo L4 biore conajmniej na 3 dni Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 3 marca 2015 Opublikowano 3 marca 2015 Premiera miała być 25 lutego najpierw, czyli w moje urodziny! Zdrajcy Ja też obowiązkowo L4 biore conajmniej na 3 dni Miala byc 8 lutego. Cytuj
Maciejjy 92 Opublikowano 4 marca 2015 Opublikowano 4 marca 2015 Zastanawiam sie nad preorderem. Nigdy wczesniej tak nie zamawialem, wiec pytanko, jaki sklep polecacie? Skad zamawiac najlepiej gierki przed premiera? Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 4 marca 2015 Opublikowano 4 marca 2015 Ja zamówiłem limitke w ultimie, najważniejsze aby było w dzień premiery, a ultima jeżeli chodzi o moje zamówienia, zawsze dotrzymuje terminu. Cytuj
Maciejjy 92 Opublikowano 4 marca 2015 Opublikowano 4 marca 2015 Na Ultimie jest info: "Ten produkt jeszcze nie jest dostępny w sprzedaży i zostanie wysłany po premierze." Tymczasem na niektórych aukcjach allegro jest: "Jest to zamówienie przedpremierowe, planowana premiera przewidziana jest na 25.03.2015 Wysyłka przewidziana jest na 1-2 dni PRZED premierą, najpóźniej w dzień premiery." To jest jakas bzdura, czy oni faktycznie mogą miec te gre przed premiera i wysyłać ja szybciej? Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 4 marca 2015 Opublikowano 4 marca 2015 Każdy sklep ma grę przed premierą i każdy wysyła tak, aby u klienta była w dzień premiery. Nie sugeruj się tym, co piszę na stronie ultimy. Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 4 marca 2015 Opublikowano 4 marca 2015 Niby limitka a soundtrack dali w formie cyfrowej :| w rtv euro agd ma być zwykła za 259 i limitka za 299 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 4 marca 2015 Opublikowano 4 marca 2015 W ultimie jest za 290zł kolekcjonerska. Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 4 marca 2015 Opublikowano 4 marca 2015 Troche dociekan na temat tendencji w BB. Cytuj
Shen 9 694 Opublikowano 5 marca 2015 Opublikowano 5 marca 2015 Nie czytam tego tematu zeby nie spoilerowac, wiec moze padlo juz to pytanie. Jak ta polska wersja ma wygladac? Nazwy itemow i reszta bzdur przetlumaczona? Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 6 marca 2015 Opublikowano 6 marca 2015 info odnośnie m.in. pvp, coopa i patcha day 1 http://www.dualshockers.com/2015/03/06/ps4-exclusive-bloodbornes-screenshots-and-info-reveal-pvp-day-one-patch-and-ps-plus-requirements/ Sony updated the official Japanese Bloodborne website today, releasing a few screenshots and quite a lot of information on the online features of the game. Cooperative gameplay is pretty much the same as we’ve seen in the alpha testing, with up to three players (including the host and two guests) playing together to overcome the odds. The host uses the “Lulling Bell”, while the guests can use the “Small Resonant Bell” to start co-op. When the boss of the area is defeated, co-op will end. The guests will be sent back to their own world, and receive a reward. If the host or the the guests die, the session will fail, and the guests will be sent back to their own world with no rewards. The session will also end if the “Parting Shot” is used. A newly introduced feature is the “Watchword.” Players will be able to set a password of up to eight characters, and they will be matched automatically with others that have set the same password. This will help in playing with friends, but it won’t work in PvP. PvP gameplay has also been introduced: the invaded player will be the host, and there can be up to two invading guests. At times a “Bell Maiden” might appear, this can happen when initiating co-op, but there are rare cases in which she might be in an area from the beginning. The presence of the maiden might cause an invasion. In order to invade someone else’s world you have to use the “Ominous Resonant Bell.” The purpose of the guests is to defeat the host. If they manage to do so, they are sent back to their own world and get rewarded. The PvP also ends if the “Parting Shot” is used, if the players die, or if the host enters the boss area. In these cases, the guests will be sent back to their own world and no reward will be obtained. As we already know, players will be able to leave messages called “memoirs” and read messages left by other players. When players die, they will leave a tombstone visible by other players connected online. By touching it, those players will be able to see the replay of the death, and guess its cause. In the Chalice Dungeons you can see “illusions,” basically ghosts of other players that are in the same area. This might help in learning tips and tricks on how to proceed. There are two kinds of Chalice Dungeons: normal dungeons and generated dungeons. Both are playable online or offline, but you’ll need to be online in order to generate a dungeon. You’ll also need to be online to download one from the servers. It’ll be possible to share your generated dungeons online, letting other players enjoy it. We also learn that there will be a day one patch, which will improve performance and usability and optimize online gameplay. Finally, PlayStation Plus requirements have also been detailed: it will be required for online gameplay, asynchronous online gameplay and sharing dungeons, but it won’t be needed to download updates and other players’ dungeon data. Below you can enjoy the screenshots released today, showing off the features mentioned above. As you can notice, invading players seem to have a red hue. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.