Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No fajne, fajne kochani ale....

 

CZY MOGLIBYSCIE JUŻ NIE DAWAĆ SCREENÓW Z TEJ GRY BEZ WCZEŚNIEJSZEGO WRZUCENIA ICH W SPOILER???

 

Niektórzy chcą wejść tu tylko dla luźnej wymiany opinii, czy poczytać cytaty branży. Nie by dowiadywać się o kolejnych typach przeciwników, lokacjach itp. :[

 

Dzięki.

  • Plusik 1
Opublikowano

@up

Prześlicznie wygląda to ps4 z motywem postaci z okładki. ś.p.:sexkonik:

Tak? No to trzeba będzie spróbować. :kaz:
Opublikowano (edytowane)

podobno tak miało być, ale od dłuższego czasu nie było n.t. temat szczegółów.

nie wiem czy grałeś w Soulsy, ale można ich zapraszać od czasów pierwowzoru, zostawiając znaki do ich przywoływania na ziemi w określonych miejscach i informować o ich rozmieszczeniu przez czat room/ mica. 

system może i jest groteskowy, ale wiązało się to niewiadomą, kiedy ktoś niespodziewanie odpowie na naszą pomoc z poradzeniem sobie z silnym bossem (ficzer szczególnie przydatny na ng+).

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Jak grałem w DS 1 nie miałem przyjaciół na xbox 360 a za czasów dark souls 2 na ps3 nikt z moich znajomych w dark souls 2 nie grał :( więc nie miałem okazji...

 

Demon Souls to w ogóle inna sytuacja bo jak wyszła gra ja grałem na x360 i jakoś nigdy nie nadrobiłem :)

Opublikowano (edytowane)

parę stron temu w temacie jest wyjaśnione jak działa system przyzywania graczy. na potwierdzenie o normalnym dołączaniu po zaproszeniu sam czekam, choc w pewien sposób ograniczyło by to dla wielu unikalność i randomowość otrzymania altruistycznego wsparcia od obcych ludzi. albo inwazji 1v1.   

 

edit: 

Jerome jeśli coś pomyliłem to nie rzucaj się na mnie z pięściami, taknie?  

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Nie no może zostać ta losowość po prostu jak ktoś nie ma znajomych w to grających w danej chwili wchodzi do czyjejś gry przy pomocy itemu a jeżeli ma znajomego może z nim. Jedno nie wyklucza drugiego. Na pewno więcej będzie ludzi samotników bo z własnego doświadczenia wiem jak trudno 3 osoby w tym samym czasie zgrać na sesji dłuższej niż 1 h:)

Opublikowano

Szkoda tylko że w "Soulsach" nie ma muzyki podczas eksploracji. 

Już od czasów demonsów była to dla mnie czysta zaleta. Ta cisza pozwalała wczuć sie w postać, eksplorując niebezpieczny świat w samotności.

  • Plusik 4
Opublikowano

 

Szkoda tylko że w "Soulsach" nie ma muzyki podczas eksploracji. 

Już od czasów demonsów była to dla mnie czysta zaleta. Ta cisza pozwalała wczuć sie w postać, eksplorując niebezpieczny świat w samotności.

 

Co kto lubi :) 

Opublikowano

@Lipert

pjona. mi od początku te ciche przemierzanie wyludnionych lokacji kojarzyło się np. z klimatem ICO, czy Shadow of The Colossus.   takiego czegoś właśnie brakuje dużym produkcjom od czasów ps360.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...