messer88 6 478 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 Działa coop, trochę trzeba poczekać po dzwonieniu ale wszystko si. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 Jestem już po 2 zmianach cyklu dnia, teleportowałem się do latarni Central Yharnam. Tam powitał mnie nowy przeciwnik-bestia. Utłukłem go. Dopiero po chwili zauważyłem, że okno, przez które wcześniej rozmawialiśmy z pewnym miłym dla nas NPCem jest rozwalone od środka. "At least i will die a human" Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 Ej co to za spoilery co A wiecie moze co sie stalo z ... dziewczynka dla ktorej broszke znajdowalismy? I pytanie dla Qjona odnosnie cyklu dnia i nocy czy jak znowu jest dzien to potwory sa slabsze? Bo w nocy zdecydowanie sie wzmocnily, w cent. yharnam zabijalem wszystko na strzala, zrobila sie noc po amelii i na 2 dopiero padaja, niektorzy przeciwnicy nowe ruchy tez maja Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 Spotkałem przeciwnika zjadającego mi Insight No i do ludzi narzekających na małą różnorodność oręża - panowie, przypominam, że Bloodborne to pierwsza gra w (mam nadzieję) własnej serii. Demon's też było biedne porównując je do Darków, nie mówiąc nawet o dwójce. W Demonsach mieliśmy chyba dosłownie 15 zestawów pancerzy 19 Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 (edytowane) Sa juz petycja tworzone przez Januszy do From Software o zmniejszenie poziomu trudnosci albo dodanie opcji Easy lub czeste checkpointy "Playing video games should be enjoyed by the masses. The degree of difficulty in this game inhibits alot of individuals from enjoying this game including me. I cannot get past the tutorial." Edytowane 26 marca 2015 przez Velius Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 (pipi)a po(pipi)y. Sorry, ze mnie ponioslo, ale napierdalal bym po glowie takie lamy. Nie pasi, za trudno? To (pipi)c. Cytuj
KarolJanuszGejmingu 471 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 Ale trzeba byc daunem zeby takie rzeczy pisać,niw lepiej kupic sobie jakies dragon age czy cos w tym stylu a nie plakac,ze przegrywa sie w grze ktora ma byc hardkorwa w uj. Janusze gejmingu to istna maskara. Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 Boję się, że na to pójdą BTW Czy długi loading w BB to element kary za zgon? Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 Nigdzie nie moge znalezc tej petycji, jedynie jakis pojedynczy post leminga na forum. Ale za to jest juz petycja zeb NIE wydawac Bloodborne na PC https://www.change.org/p/from-software-do-not-release-bloodborne-for-pc Ponawiam pytanie: A wiecie moze co sie stalo z (jak ktos zabil 3 bossa smialo moze otwierac spoiler) ... dziewczynka dla ktorej broszke znajdowalismy? I pytanie dla Qjona odnosnie cyklu dnia i nocy czy jak znowu jest dzien to potwory sa slabsze? Bo w nocy zdecydowanie sie wzmocnily, w cent. yharnam zabijalem wszystko na strzala, zrobila sie noc po amelii i na 2 dopiero padaja, niektorzy przeciwnicy nowe ruchy tez maja Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 (edytowane) Ciężko powiedzieć, żebym znów miał dzień, po prostu jest trochę jaśniej, a niebo jest bardziej czerwone niż fioletowe jak wcześniej. Nie zauważyłem, żeby przeciwnicy byli słabsi, ja za to kręcę coraz to rozsądniejsze dpsy, Quality scaling (+runki) w tej grze jest piękny Edytowane 26 marca 2015 przez Qjon Cytuj
Gość Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 Po pięciu reckach Pilars of Eternity 94,50% na GR Jakie wybory mnie jutro czekają Cytuj
bartiz 1 615 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 W coopie taki ojczulek jest banalny, sam go zabiłem solo (wszystkich bossów chce sam w pierwszym przejściu zabić), a poźniej pomagałem innym noobkom w coopie giera jest świetna i ciężko się oderwać, klimat mega gęsty - a z tą petycją to nie wierze xD co za janusze Cytuj
QTF 8 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 mam takie ogólne pytanie. Z tego co zauważyłem, to nie ma wyraźniej lepszej broni od innych. Wszystko rozgrywa się o styl gry. Wolne, walą mocno, a słabe szybko. Takie są moje obserwacje. Czy w późniejszych etapach się coś zmienia? czy jest np. jakiś szybki miecz, który zadaje znacznie więcej DMG niż inne(Kirkhammer i Holly Ludvik's Sword są łabe i nie idzie nimi grać jako główną bronią)? Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 Nigdzie nie moge znalezc tej petycji, jedynie jakis pojedynczy post leminga na forum. Ale za to jest juz petycja zeb NIE wydawac Bloodborne na PC https://www.change.org/p/from-software-do-not-release-bloodborne-for-pc Ponawiam pytanie: A wiecie moze co sie stalo z (jak ktos zabil 3 bossa smialo moze otwierac spoiler) ... dziewczynka dla ktorej broszke znajdowalismy? I pytanie dla Qjona odnosnie cyklu dnia i nocy czy jak znowu jest dzien to potwory sa slabsze? Bo w nocy zdecydowanie sie wzmocnily, w cent. yharnam zabijalem wszystko na strzala, zrobila sie noc po amelii i na 2 dopiero padaja, niektorzy przeciwnicy nowe ruchy tez maja Co do pierwszego zależy co zrobisz myślę. Ja oddałem jej broszke i się zabiła Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 W coopie taki ojczulek jest banalny, sam go zabiłem solo (wszystkich bossów chce sam w pierwszym przejściu zabić), a poźniej pomagałem innym noobkom w coopie Właśnie, jak wygląda pomaganie innym, dostajemy jakąś wiadomość czy chcemy dołączyć do gry czy jak, bo jak wezwać pomoc to wiem (dzwonek). Cytuj
bartiz 1 615 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 W coopie taki ojczulek jest banalny, sam go zabiłem solo (wszystkich bossów chce sam w pierwszym przejściu zabić), a poźniej pomagałem innym noobkom w coopie Właśnie, jak wygląda pomaganie innym, dostajemy jakąś wiadomość czy chcemy dołączyć do gry czy jak, bo jak wezwać pomoc to wiem (dzwonek). musisz mieć 10 punktów Insight wtedy na cmentarzu jak wejdziesz na górę gdzie jest kuźnia, można wyjść przez uchylone okno tam będzie aktywny sklepik gdzie możesz kupić 2 dzwonki - jeden właśnie do szukania ludzi którym chcesz pomóc a drugi do invadowania 1 Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 Dzięki, a losowo gnerowane lochy, też jakaś miejscówka na cmentarzu? Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 (edytowane) blantman co To za opowiesci, nie prawde piszesz bo ten quest sie kontynuuje w pozniejszym etapie jak juz sie laska ogarnie. @Bansai Jak oddasz jej broszke, wroc za jakis czas (nie wiem dokladnie ktory boss to triggeruje) to bedzie chciala zebys odnalazl jej siostre. Niestety z tego co wiem nikomu sie to jeszcze (chyba?) nie udalo wiec nie wiem jak sie konczy ten quest, ale zdecydowanie jest follow up Ja dzisiaj dobry dzien, glownie ze wzgledu na zmiane broni na Axe i Ludwig Holy Blade. Znacznie bardziej mi to pasuje do mojego playstyle. Zabilem czwartego i piatego bossa, odnalazlem troche sekretów i ciekawostek o ktorych wam nie wspomne bo nie chce psuc zabawy, ale dam jedna rade - From Software jest w formie i sa wybory moralne i troll tricki jak w Dark Souls. To co komu odpowiecie, gdzie kogos wyslecie i jak sie integrujecie z innymi NPC ma duzy wplyw na ich i wasz dalszy los. Hunter Axe to moja obecnie ulubiona bron. Edytowane 26 marca 2015 przez Velius Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 Pokonując ostatniego bossa zdobywamy przedmioty, dzięki którym możemy generować bardziej złożone i trudniejsze lochy. Jesteśmy też w stanie pobrać podziemia stworzone przez innych graczy. W sumie jednocześnie możemy mieć dostęp do sześciu lochów, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by dowolny z nich usunąć i zacząć rytuał generowania od początku - w efekcie kreując zupełnie nowy zestaw korytarzy i sal. W miarę postępów okazuje się, że niektóre Lochy Kielicha nie są oderwane od fabuły, a wręcz przeciwnie - stanowią dosyć istotny aspekt wykreowanego świata. http://www.eurogamer.pl/articles/2015-03-24-bloodborne-recenzja osom. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 (edytowane) Ogolnie w Chalice Dungeon jest duzo przytykow do serii Dark Souls. Nie wiem czy kazda tak wyglada ale kawalek mojej sie wygenerowala na podobienstwo Sen's Fortress z jedynki a boss mial identyczny moveset jak Lost Sinner z Dark Souls 2 (wiem bo z nim sie dlugo meczylem w DS i pamietma kazdy ruch, a tu bydle prawie kalka ) Edytowane 26 marca 2015 przez Velius Cytuj
IrenicuS 7 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 A ktoś pisał , że te dungeony wypadły "średnio"...Dziś zrobiłem sobie jeden, ale całego jeszcze nie skończyłem. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 Czy tylko mi npc pająk z ludzką głową w Lecture Building skojarzył się z Patchesem the Hyeną? Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 No ja narazie zrobilem mało i jakies ekstra to te dungeony nie sa, ale zabijacz czasu dobry. Cytuj
Soban 4 054 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 Coś w ogóle się dostaje za te lochy ? Skońcyłem jeden cały i nic nie dostałem poza kielichem na nastepny. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 26 marca 2015 Opublikowano 26 marca 2015 wg redaktora eurogamer nowe broni i ciuchy do znalezienia podczas ich eksploracji. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.