Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie nie do końca wiem jak chcę rozwinąć postać. Myślałem, żeby na razie pakować w skilla, bo zobaczyłem tę kosę i Blade of Mercy i obie bronie bardzo mi się spodobały.

 

A Arcane chcę dobić do 15 żeby móc używać tych najprostszych czarów - zwiększenia szybkości uników i obrażeń broni.

 

W ogóle udało mi się pokonać pająka i natrafiłem na trzecią część questu kruczycy. Boże, postać 81 level a zgiąłem się na dwa strzały :D

Edytowane przez estel
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 9,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Estel - ja myślałem podobnie, a teraz żałuję tych punktów wpakowanych w Arcane :/ Empty phantasm shell daje flat buffa i nie skaluje się, wiec równie dobrze można sobie używać bolt/fire paperów. Old Hunter Bone jest fajne do trolowania w PvP, ale sam buff trwa tylko kilka sekund, no i kosztuje aż 6 nabojów, IMO to trochę za drogo, żeby móc sobie tym spamować.

Arcane build ma sens jeśli masz zamiar używać broni z Arcane damagem i dodatkowo dogrindować sobie Arcane dmg gemy; w tym momencie, gdy masz już całkiem sporą inwestycję w STR/SKL, ja bym odpuścił sobie Arcane i pompował dalej Skila (czy już co tam chcesz zależnie od broni, którą lubisz).

Odnośnik do komentarza

No właśnie nie do końca wiem jak chcę rozwinąć postać. Myślałem, żeby na razie pakować w skilla, bo zobaczyłem tę kosę i Blade of Mercy i obie bronie bardzo mi się spodobały.

 

A Arcane chcę dobić do 15 żeby móc używać tych najprostszych czarów - zwiększenia szybkości uników i obrażeń broni.

 

W ogóle udało mi się pokonać pająka i natrafiłem na trzecią część questu kruczycy. Boże, postać 81 level a zgiąłem się na dwa strzały :D

Tylko, ze sporo broni scaluje sie z Arcane jak Blade of Mercy ktore ma B do Arcane.

Odnośnik do komentarza

Wszystko co piszesz Kymel to prawda, ale no (pipi), Bloodborne to nie jest rozwinięcie serii Souls. Ani Sony ani From nie obiecywało w żadnych materiałach przedpremierowych rozwinięcia koncepcji Soulsów, nie obiecywało, że gra będzie większa niż wszystko, co dotychczs zrobili. Gdyby BB miało być rozwinięciem, nazywałoby się Demon's Souls 2 albo Beast Souls itd. Skośnoocy chcieli odciąć się od Soulsów i średniowieczno-fantasy klimatów, którymi też można było powoli rzygać, bo już 3 gry dostaliśmy. Wiadomo, że ze względu na gameplay i praktycznie te same mechaniki porównuje je się ciągle do Soulsów (bo tylko taki typ gier From w 7 generacji wychodził dobrze :kaz: ), ale jest to dla Bloodborne już na starcie porównywanie mega krzywdzące. BB ma być zalążkiem (mam nadzieję) nowej serii, nowym startem, więc np. ja jestem w stanie zaakceptować to, że jest biedniejsze w kwestii contentu od już tak mocno established marki, jaką są Soulsy. Demonsy też miały niewiele kontentu, patrząc przez pryzmat czasu widzimy jednak do jakich rozmiarów seria się rozrosła i pewnie podobnie będzie z BB.

Trochę sytuacja przypomina mi premierę GTA4, gdzie wylewano pomyje na grę za to, że poucinała masę mechanik znanych z San Andreas, jakby to, co już zawierała nie było wystarczająco dobre :/

 

@estel - arcane to guwno łobesrane, szkoda pakować punkty w to tylko dla dodatkowego scalingu (o "czarach" nie wspominam, bo są bardziej for fun niż dla poważnego tworzenia builda tylko pod to).

Może i zgodziłbym się z Tobą gdyby nie fakt, że ta gra powstawała prawie 3 lata a wszystko w niej wygląda jakby development zaczął się tak na dobre w ostatnim roku, półtora. W związku z tym oraz faktem, że mocne podwaliny pod nową grę już były gotowe, nie przetrawię i nie zrozumiem dlaczego została tak okrojona z zawartości. No i gdyby BB miało być zalążkiem nowej serii to nie musiałoby 50% swojej zawartości (nie mówię tutaj o designie) brać z Soulsów. Ktoś złośliwy mógłby powiedzieć, że główna oś systemu walki w Bloodbornie to tak naprawdę rozwinięty system dual wieldu z DS2 (tam też było m.in. parowanie bronią oraz zmiana trybu działania broni w postaci Power Stance).

Odnośnik do komentarza

Okrojona z zawartosci? Hue hue hueeee. Lepsza taka zawartosc gdzie wszystko jest rozne jak bronie i lepsze jak armory niz te (pipi) z DkS gdzie armory byly ujowe na maxa, a bronie w wiekszosci kalki o minimalnie zmienionym wygladzie. Podobnie bylo z Demonsami - tez mialy mniej niz Darki, ale wszystko bylo duzo lepsze. Wiec walic zawartosc w ktorej wrazenie robi tylko liczba.

Odnośnik do komentarza

Który boss w chalice dungeon był dla was najtrudniejszy? Powiedzcie, że Bloodletting Beast, bo ubiłem ją za drugim razem (pierwsza "walka" trwała 15 sekund) i potrzebuję podbudować pewność siebie przed Defiled Chalice ;)

 

BTW. Na broń 10 poziomu już się nie da zaaplikować bolt/fire paper?

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza

Który boss w chalice dungeon był dla was najtrudniejszy? Powiedzcie, że Bloodletting Beast, bo ubiłem ją za drugim razem (pierwsza "walka" trwała 15 sekund) i potrzebuję podbudować pewność siebie przed Defiled Chalice ;)

 

 

Słyszałem, że potem jest ciężej :P. Też ostatnio pokonałem Bloodletting Beast i wybierał się właśnie na Defiles Chalice i trochę mnie to przeraża :P.

Odnośnik do komentarza

@Szczurek - Dla mnie najgorszym Bossem była Amygdala na 3 piętrze Defiled i później Bloodletting Beast w tym ostatnim potrzebnym do Trophy

 

@Cosmos - Staty rozdajesz pod bronie których używasz nie ma tu żadnej filozofii jak broń skaluje się z Str to dodajesz Str jak z Skillem to dodajesz Skilla ja wyznaje zasadę ze dodajesz ta statystykę do Hard Capa na 50. Nie bawisz się w jakieś pół środki jedyną bronią która będzie się robić Build pod Soft Capy będą Bloody Claws bo skaluja się słabo z 3 statami

Odnośnik do komentarza

Pies ma exploitable AI, bo wystarczy trzymać mu się przed nosem, wtedy prawie nie robi tego dashującego ataku, który jako jeden z dwóch może oneshottnąć i ciężko go ominąć; drugi OHK atak to to gryzienie w górę, które ma widoczny windup i łatwo go ominąć. Resztę ataków omijamy po prostu idąc do tyłu, lol, w ogóle nie staramy się go obchodzić dookoła, bo wtedy zaczynają się pokręcone akcje.

Edytowane przez Qjon
Odnośnik do komentarza

Zagrałem w końcu w Bloodborne. Duch Soulsów jest wszechobecny. I wspaniale, bowiem Demon's Souls to moja ulubiona gra poprzedniej generacji, DkS również jest kawałkiem świetnego kodu (DkS II mam na półce od roku, ale tylko liznąłem początek przygody). Gra jest niesamowicie klimatyczna. Nastrojowa muzyka potęguje odbiór. Design jest wyborny (to standard w serii). Szata graficzna jest specyficzna.
Niby detali jest sporo, ale nie czuć mocy nowej generacji. Po widokach w Inkwizycji spodziewałem się więcej, tym bardziej, że to eks. Ale zobaczymy jak będę posiadał coś więcej niż topór, a przeciwnicy widły.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...