Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jest nowy patch 1.03

 

Main points of UPDATE 1.03
- Reduced loading times (approx. 5-15 seconds; may vary by circumstance)
- Fixed bug that left certain lifts and elevators inoperable
- Fixed bug that resulted in bosses becoming immobilized
- Fixed bug that left players unable to advance NPC events during multi-play
- When the PS4 is put into Rest Mode during online play, the game will now return to the main title screen upon resuming play
This will resolve matchmaking issues related to Suspend/Resume.
- Other various bug fixes
 
Najważniejsze: lekko zmniejszono loadingi i dodano nowe ekrany, widoczne podczas ładowania, z opisami przedmiotów!!!!
:banderas:
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Oj tam, jakoś będzie... :D przydałoby się jakieś wyzwanie bo singiel był prosty (z wyjątkiem króla). 141 lvl jest. :)

 

@up

Czyli zmiany które powinny być od początku. Ekrany ładowania z opisami to żadna nowość, Soulsy też takie miały. Dobrze że naprawili bug z windami bo mi jedna się zacięła na amen - ta przed córką kosmosu, ale dobrze że już po walce :obama:

Edytowane przez ireniqs
Odnośnik do komentarza

Kilka innych zmian z dzisiejszym patchem:

 

Unofficial Changes (confirmed)

  • Loading screens now show items and their descriptions instead of the black screen w/ Bloodborne logo.
  • Canon consumes 12 bullets instead of 10.
  • Hunter Bone consumes 5 bullets instead of 6.
  • Choir Bell consumes 8 bullets instead of 10.
  • Skip/glitches patched: jump to Forbidden Woods/Iosefka's Clinic skip, Shadows of Yarnham jump glitch, Father Gascoigne stair visceral, infinite echoes (running in circles) glitch from Forbidden Woods dogs.
  • Fixed bug that did not let users have custom body types in game.
  • Matchmaking improved. Users reported faster connections to other players in both co-op and PvP.
Odnośnik do komentarza

jestem yebnięty na punkcie takich rzeczy. plz niech ktoś da znać czy nie napotkał podobnych problemów, bo nie wiem czy podpinać sprzęt do sieci. :<

Odpaliłem nic się niestety nie zmieniło w wydajności. Gra dalej wygląda jakby działała w 20 fps (choć działa w 30). Spartolonego engine już nie poprawią. (nierówne generowanie klatek)

Odnośnik do komentarza

 

jestem yebnięty na punkcie takich rzeczy. plz niech ktoś da znać czy nie napotkał podobnych problemów, bo nie wiem czy podpinać sprzęt do sieci. :<

Odpaliłem nic się niestety nie zmieniło w wydajności. Gra dalej wygląda jakby działała w 20 fps (choć działa w 30). Spartolonego engine już nie poprawią. (nierówne generowanie klatek)

 

chodziło mi o te 0.5 sekundowe zwiechy w pobliżu katedry, które ponoć doszły wraz 1.03, wspominane przez Pajgiego. obecny framerate (po day one patch) na tle Soulsów jest bardzo spoko. 

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...