Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie żeby każda gra nie opierała się na tym samym taki wiedźmin i walka polegająca na klikaniu uniku potem pukaniu x'a aż przeciwnik umrze. Mgs w którym chodzisz i się skradasz aby wykrasc jakieś rzeczy albo kogoś i tak w kółko.

Przejście gry raz to max 30h chyba że jest się leszczem płaczacym, że za trudne i drewno

  • Odpowiedzi 9,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ale co ma do tego "sztywność" xD zresztą stawiam zlewki coli że nie opanowałeś nawet połowy zagrań które posiada. 

 

nie chce cię martwić ale to nie jest slasher z wykupowaniem nowych ciosów, oraz elementami platformowo logicznymi, a action rpg i został zaprojektowany tak byś właściwie korzystał z jego erpegowych naleciałości jak odpowiedni dobór przedmiotów, statusów, skilli, uczenia się na pamięć poszczególnych zagrań i słabych stron przeciwników i właściwego dysponowania "walutą" gry. DMC4 i MGS V są na przeciwległej półce.

Opublikowano

BB drewno :dynia:

Przy tej grze każda inna ma tak ubogi i słaby system walki, ze nawet nie trzeba o tym pisać, a na tym filmiku to są pokazana tylko podstawowe ruchu. Dochodzi jeszcze np. łączenie uderzeń podczas zmiany broni. Gameplayowo ten tytuł połyka wszystko co wyszło na tą generacje, no może z MGSV miałby problemy.

Opublikowano

1. możliwość nasączania broni palnej krwią, oraz jednego z kilku "żywiołów" na broń białą

2. dobór przedmiotów leczących odpowiednie statusy; np. poziom szaleństwa

3. podpinanie pod broń do 3 różnych statusów (np. +20% do ataków na bestie i żywioł pioruna)

4. to sama czynność związana z runami dla samej postaci (większa liczba fiolek, więcej "kasy" za kille, większe defence na zatrucie itp.)

5. możliwość zmiany combosów podczas transformacji  (np. dodatkowy atak podczas zamiany miecza w młot po trzecim uderzeniu)

6. wspieranie się artefaktami o różnych właściwościach (np. niewidzialność)

7. inny rodzaj uników podczas walki z naprawdę dużymi przeciwnikami (kamera), lub próby ich wymijania 

8. podział na 2 ataki; szybki i słaby, oraz wolny i silny 

9. inaczej zachowująca się broń po transformacji (zasięg, charakterystyka itp)

10 parry + atak penetrujący 

11. backstab po przytrzymaniu R2 + atak penetrujący 

 

myślę że wiele się nie pomyliłem nod.gif

  • Plusik 2
Opublikowano

Który to kaptur miałeś Jerome na screenach które wrzuciłeś, fajnie się komponuje z ceinhurst armour.

Opublikowano

 

Przy tej grze każda inna ma tak ubogi i słaby system walki

 

slashery robią na bloodborne'a z wysoka, kilka innych gierek z lepszym systemem walki jeszcze by się znalazło

Opublikowano (edytowane)

a bb i soulsy robią na nie pod względem rozwoju i buildu postaci

wśród action rpg nastawionych na manual? good luck with dat

w por. do dmc4 czy ng bez dwóch zdań, ale to nie są gry nastawione na kill with stajl

Edytowane przez nobody
Opublikowano (edytowane)

No w zasadzie fakt, jak ktos sie lubi mocno spuszczac nad cyferkami i statsami postaci to bb jest ok, ale sama walka jest slabsza imo. 

 

Hmm a może raczej dla ludzi którzy lubią także pomyśleć i opracowywać strategię? znajdź mi drugą, współczesną grę poza gatunkiem slasherów, w której pokonanie bossa przynosi autentyczną satysfakcję, przywołującą czasy 16 bitów.

 

dobra niech zgadnę... utknąłeś na Amelii? :pawel:

Edytowane przez nobody
Opublikowano

Bloodborne ma tylko jednego irytującego bossa IMO, Roma oczywiście. Szczególnie w lochach. Lubię go w kwestii lore i art designu, ale końcowa faza walki z nim jest zwyczajnie irytująca. No i to jest JEDYNY zarzut jaki mam co do tej gry. System walki w Bloodborne to najlepsze co można mieć w grze, które jest w tej kwestii ponad wszystkie dunegon crawlery, a pod slasherami.

 

 

BTW oglądałem ostatnio gameplay z King's Field IV i ło jezu jakie to dobre. Wolne, ale klimat równie ciężki jak w soulsach i bloodsach. Może nawet cięższy.Siedzi Eternal Ring na połce to też spróbuję.

Opublikowano

Ty wrechted a wiesz, że masz dwie formy każdej broni? No i kwestia najważniejsza czy wiesz jak zakłada się pistolet :rotfl:

Opublikowano

Trzeba jej po prostu poswięcić trochę więcej czasu. A jesli już nic nie działa to na wszelkie trudnosci w podstawowym story jest jeden uniwersalny sposób - przelevelowanie 8)

Opublikowano

Trzeba jej po prostu poswięcić trochę więcej czasu. A jesli już nic nie działa to na wszelkie trudnosci w podstawowym story jest jeden uniwersalny sposób - przelevelowanie 8)

Tak, ale to trzeba chcieć. Jak on nie umie grać to niech w ogóle przestanie, bo tylko męczy ludzi tymi postami w temacie.

Opublikowano (edytowane)

Bez przesady panowie, moze i lamuss jestem i nie mam tyle czasu na granie co kiedys, ale i tak ta gra jest w(pipi)iajaca ot co.

 

jest w(pipi)iająca jeśli chcemy lecieć przez nią jak przez sito, a przy braku odpowiedniego manuala wymaga sporu grindu. wtedy bossowie i podstawowi przeciwnicy stają się łatwiejsi, a to wiążę się ze strategicznym podejściem do właściwego rozdysponowania zdobytych tętnień krwi i regularnych powrotów do Snu Tropiciela w celu ich wymiany na statystyki, przedmioty i nową broń.  

Edytowane przez nobody
Opublikowano

I tak wydaje mi się, że w BB przelevelowanie ma mniejszy impakt na grę niż było to w Soulsach. W Bladborn tak czy siak musisz grać ofensywnie, a to że będziesz miał trochę więcej żyćka czy demejdża (scaling bez bloodgemów i tak nie ma zbyt dużo znaczenia) sprawi, że możesz popełnić te parę błędów więcej, ale wciąż samo gry nie przejdzie. W Soulsach wystarczyło nastackować Hapsy, założyć dobrą zbrojkę (nawet bez upgrejdów Havel, Stone czy Giants sety były mocne), tarczkę i heja, można tankować cały świat, a tylko pojedyńcze momenty mogły nas za to w tych grach pokarać.

Opublikowano

Jest jeszcze łatwiejszy sposób niż przelevelowanie czy najlepsze zbroje/tarcze: summony. Serio Wretched, znajdź sobie kompana i przechodź grę w coopie, będzie 2x łatwiej (nie licząc randomowych najazdów) i może szybciej nauczysz się w to grać. Albo zacznij od soulsów gdzie jest łatwiej dzięki tarczy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...