Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

Raczej nie slashery to mój ulubiony gatunek i ograłem je praktycznie wszystkie od dobrych 15 lat. Przechodzac Ninja Gaiden na poziomie master ninja i takie tam bzdety. Raczej sie nie myle bo to co pisał Figaro wystepuje w najprymitywniejszych slasherach wiec sząłu nie robi i dopowiadanie jakiejs finezji systemowi walki bloodborne to po prostu smiech na sali. No ale gra jest zaj.ebista wiec psychofani beda jej slepo bronic wiec to zrozumiałe. Nie zamierzam sie kłócić ale fakt komus kto spedził ostatnie 100 godzin grania na dark soulsach system walki bloodborne zrobi wrazenie. Tak zwanym noobom slasherowym. Mówie jak jest. Zagraj sobie nawet w pierwszego Ninja Gaiden, zobacz ilosc mozliwosci, ilosc broni i ilosc kombunacji które na tobie wymusza gra. 

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 9,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Raczej nie slashery to mój ulubiony gatunek i ograłem je praktycznie wszystkie od dobrych 15 lat. Przechodzac Ninja Gaiden na poziomie master ninja i takie tam bzdety. Raczej sie nie myle bo to co pisał Figaro wystepuje w najprymitywniejszych slasherach wiec sząłu nie robi i dopowiadanie jakiejs finezji systemowi walki bloodborne to po prostu smiech na sali. No ale gra jest zaj.ebista wiec psychofani beda jej slepo bronic wiec to zrozumiałe. Nie zamierzam sie kłócić ale fakt komus kto spedził ostatnie 100 godzin grania na dark soulsach system walki bloodborne zrobi wrazenie. Tak zwanym noobom slasherowym. Mówie jak jest. Zagraj sobie nawet w pierwszego Ninja Gaiden, zobacz ilosc mozliwosci, ilosc broni i ilosc kombunacji które na tobie wymusza gra.

Nie odpowiadasz na moje czy blubera posty, tylko na twoje wyobrażenie o nich. Ja tylko napisałem, że system walki w BB to o wiele więcej niż mashowanie R1 i uniku.

Odnośnik do komentarza

 

R1, R1, R1 odskok. No.

No jak się noobi i nie wie się, że mieszanie R1 i L1 oraz ataki po rollu i dodge'u zadają większe obrażenia albo nie wie się, że charge'owane R2 mają follow upy albo gdy nie używa się pelletsów, albo gdy nie żongluje się dwoma czy trzema brońmi których movesety sprawdzają się na innych przeciwników, TO MOŻE WTEDY TAK, MASZ RACJĘ.

 

 

Synek, ostatnich 3 bossów za pierwszym podejściem zrobiłem (takie dodge rolle, że follow up blednie), więc jak Ci zaraz R3 + R3 to trafisz na L4 + L4.

 

:lapka:

 

Fajna gra, ale już mnie zmuliła, skończona i drugi raz nie podchodzę.

 

Odnośnik do komentarza

Fajna gra, ale już mnie zmuliła, skończona i drugi raz nie podchodzę.

 

 

 

 Lochy wszystkie zwiedziłeś ? Główny wątek to pikuś w porównaniu do tego co się tam dzieje :) Przejdziesz wszystkie (nawet te co sprzedają posłańcy) w pojedynkę to możesz o sobie pisać, że jesteś kozak :) Ja niestety kozakiem nie jestem :)

 

Lochów jest 25 po 3,4 warstwy, co daje ok 80 bossów do pokonania :)

Edytowane przez sajmon34
Odnośnik do komentarza

Zagraj sobie nawet w pierwszego Ninja Gaiden, zobacz ilosc mozliwosci, ilosc broni i ilosc kombunacji które na tobie wymusza gra. 

 

Ja używałem 8 zagrań :czesc:

- zwykłego ataku pod R1

- drugiego pod R2

- alternatywnego pod L2

- combo parry + R1 na ogłuszonym wrogu

- artefaktów pod  :square18x18:

- alternatywnego ataku po transformacji broni

- R2 pod przytrzymaniu

- combo przytrzymane R2 i R1 na odwróconym przeciwniku

 

A wystarczyłoby zrobić Demon's Souls 2 z blokowaniem tarczą i zwykłymi przewrotami, to nikt by nie zaczął porównań action rpga ze slasherami :/

Odnośnik do komentarza

kanabis system walki jest super jak na action rpg, nikt nigdy nie smial tego systemu przyrownywac do tego z slasherow z krwi i kosci, no bez jaj 

 

Jak na action rpg jest najlepszy jaki widziałem ale to nie jest action rpg, bo  ciezko okreslic gra rpg gre z taka iloscią uzbrojenia czy broni. A slasher z tego naprawde przecietny. Tak to wygląda, gra jest tak jak pisał blubi czyms pomiedzy. Po prostu rozbawiło mnie stwierdzenie jeroma ze w tej grze mozna bronią "wymiatać" co sugerowało by jednak rozumienie przez niego gry jako slashera. Bo broniami mozna wymiatac wlasnie w nich nie w action rpgach nie tak? No wlasnie

 

Aha no i nie zrozumcie mnie zle dla mnie bloodborne to oprócz wieska najlepsze co wyszło na ps4 i długo długo nic. Gra jest mega klimatyczna, z genialna minimalistyczna otoczka fabuły jak dla mnie to gra 10/10 , ba w sumie przełomowa bo łączy gatunek slashera z action rpg. Ale tez nie rozpływajmy sie nad systemem walki bo bądzmy realistami ten jest na poziomie onimushy. Oczywiscie jesli traktujemy bloodborne jako slasher a to w sumie tez błąd bo jest to krzywdzące dla bb

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

R1, R1, R1 odskok. No.

No jak się noobi i nie wie się, że mieszanie R1 i L1 oraz ataki po rollu i dodge'u zadają większe obrażenia albo nie wie się, że charge'owane R2 mają follow upy albo gdy nie używa się pelletsów, albo gdy nie żongluje się dwoma czy trzema brońmi których movesety sprawdzają się na innych przeciwników, TO MOŻE WTEDY TAK, MASZ RACJĘ.

 

 

eeee, no to faktycznie w chuy ciosow :pawel:

Prawie tyle co jedna postawa maxiego z soul calibura :pawel:

 

Kanabis, ja juz prowadzilem te dyskusje jak BB wyszedl (no ja i soul vs. WYZNAWCY dark souls).

No nie da sie przetlumaczyc - stanelo na tym, ze "ta gra jest idealna, musi taka byc".

Nie potrafili sobie dac przetlumaczyc (z malymi wyjatkami), ze moglaby miec te wszystkie bronie, zbroje, tabelki, potiony i dalej miec dobra animacje, hitboxy i rozbudowany system walki.

 

MUSI BYC DREWNIANA, O TO W TYM CHODZI KANABIS! W TYM WLASNIE JEST ZAJAWKA :banderas:

 

 

Brutalna prawda? Ludzie, ktorzy nie dali rady z ninja gaiden, podbudowuja sie przy bloodborne.

Tyle, ze tutaj gra jest wolna i pokonujesz typow grindem :lapka:

Najwieksi zaslepiency podniecaja sie nawet.... fabula.

O ja yebie :pawel:

  • Minusik 4
Odnośnik do komentarza

Raczej nie slashery to mój ulubiony gatunek i ograłem je praktycznie wszystkie od dobrych 15 lat. Przechodzac Ninja Gaiden na poziomie master ninja i takie tam bzdety. Raczej sie nie myle bo to co pisał Figaro wystepuje w najprymitywniejszych slasherach wiec sząłu nie robi i dopowiadanie jakiejs finezji systemowi walki bloodborne to po prostu smiech na sali. No ale gra jest zaj.ebista wiec psychofani beda jej slepo bronic wiec to zrozumiałe. Nie zamierzam sie kłócić ale fakt komus kto spedził ostatnie 100 godzin grania na dark soulsach system walki bloodborne zrobi wrazenie. Tak zwanym noobom slasherowym. Mówie jak jest. Zagraj sobie nawet w pierwszego Ninja Gaiden, zobacz ilosc mozliwosci, ilosc broni i ilosc kombunacji które na tobie wymusza gra. 

 

Kabi grałem w Ninja Gaiden oraz DMC 3 i 4, które moim zdaniem mają najbardziej rozwnięte systemy walki w chodzonych nawalankach zwanych slasherami, ale Bloodborne to nie slasher tylko japonska odpowiedź na zachodnie RPG więc porównywanie tych skrajnie róznych gier jest bezsensu. System walki robi wrażenie jak na grę rpg, jak na serię souls itp no ale nie leżał nawet obok NG i z tym się zgadzam, ale to jakbyś porównywał forze z burnoutem.  

Odnośnik do komentarza

Oj dejwi, dejwi. Rozumiem twoje zarzuty wobec tej gry, nie mam zamiaru z nimi dyskutować bo gra jest japońskim drewnem, ale w sposób przyjemny (coś jak RE 4) i albo łykasz konwencje albo nie. Tylko nie rozumiem jednej rzeczy po co wchodzisz do tego tematu i trollujesz skoro nawet nie skończyłeś tego tytułu i pewnie w żadnego Soulsa nie grałeś w PvP czyli de facto nie masz żadnej wiedzy w temacie tej gry jedynie to co widziałeś u Masorza czy gdzieś tam na YT. Skończ grę, zmierz się z Żuromem w PvP i wtedy wróć je.bać tę grę wdłuż i wszerz bo narazie robisz niesmieszny foruming prosto z CW a gdy ktoś by pisał to samo w temacie CSa to by się pewnie zes.rał i bronił tej giereczki.

Odnośnik do komentarza

xddd porownywanie systemu walki z bloodborne do soul calibura xDDDD a mi sie w caliburze nie podobala slabo rozwinieta ekspoaracja, co za przereklamowany crap w takim razie xddd

 

system walki BB ma najlepszy z wszystkich action rpg w jakie gralem (chetnie uslusze jaki ma lepsze) - nie jest to ideal, pewnie mozna by go bylo poprawic ale jesli on jest przehajpowany to jakie sa systemy innych action rpg wobec tego?

 

animacje sa fajne, czuc swietnie ciezar i sile ciosow czego np nie mozna powiedziec o wiedzminie3

 

hitboxy - same w sobie na otwartym terenie sa imo bardzo dobre, jedynie w ciasnych ulicach przyznam racje - zdarza sie, ze ciosy przechdoza przez sciany

 

pokonywanie gierki grindem? akurat jak malo jaki tytul szczegolnie w starciach z bossami ten grind bez taktyki i poznania zachowan mozna sobie w pupsko wsadzic

Odnośnik do komentarza

ku.rwa jak ktoś wspomina o wiedzminie trzy to chce wybuchnąć i wylecieć w kosmos ze smiechu, przecież tam gdyby nie dźwięk uderzenia to byś nawet nie wiedział, że w coś trafiasz xD (a raz mi się zglitchował i był z opóznieniem wtedy już w ogole czułem się jakbym walił w powietrze) hitboksy to smiech a sterowanie gerrardem jest drewaniane i jeszcze potrafi się w trakcie walki przełączyć na tryb chodzenia kwiiiik a i tak jest o niebo lepiej niż w wiedzminie 2 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...