Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Po co się tak frustrować opiniami o gierce. System walki jest spoko, ale zabiłbym za detekcję kolizji. Obrywanie przez kolumny / ściany / groby jest po prostu no, nie w porządku.

Edytowane przez _Red_
  • Odpowiedzi 9,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W w3 ci nie przeszkadzało? 


Jak wy łapiecie trolling Czezkiego... No chyba że mówi poważnie.

 

 

Oh.

 

Trolling? On z Soulem od czasów zapowiedzi BB ciągle wbijają obaj do tematu i piszą, że gra to drewno xD

Opublikowano

Pewnie, że przeszkadzało, ale to inna gra, z naciskiem na fabułę i interakcję ze światem (questy, dialogi). Mam wymienić jeszcze 20 innych gier, w których widzę niedoskonałości, czy o co chodzi? xD

Opublikowano

no kazi nie daj sie prosić zmieszaj z blotem tych marnych discopolowych chłoptasiów grających na komunijnych zestawach w csa

Opublikowano

 

Raczej nie slashery to mój ulubiony gatunek i ograłem je praktycznie wszystkie od dobrych 15 lat. Przechodzac Ninja Gaiden na poziomie master ninja i takie tam bzdety. Raczej sie nie myle bo to co pisał Figaro wystepuje w najprymitywniejszych slasherach wiec sząłu nie robi i dopowiadanie jakiejs finezji systemowi walki bloodborne to po prostu smiech na sali. No ale gra jest zaj.ebista wiec psychofani beda jej slepo bronic wiec to zrozumiałe. Nie zamierzam sie kłócić ale fakt komus kto spedził ostatnie 100 godzin grania na dark soulsach system walki bloodborne zrobi wrazenie. Tak zwanym noobom slasherowym. Mówie jak jest. Zagraj sobie nawet w pierwszego Ninja Gaiden, zobacz ilosc mozliwosci, ilosc broni i ilosc kombunacji które na tobie wymusza gra. 

 

Kabi grałem w Ninja Gaiden oraz DMC 3 i 4, które moim zdaniem mają najbardziej rozwnięte systemy walki w chodzonych nawalankach zwanych slasherami, ale Bloodborne to nie slasher tylko japonska odpowiedź na zachodnie RPG więc porównywanie tych skrajnie róznych gier jest bezsensu. System walki robi wrażenie jak na grę rpg, jak na serię souls itp no ale nie leżał nawet obok NG i z tym się zgadzam, ale to jakbyś porównywał forze z burnoutem.  

 

 

No tak jak piszesz. Moje porwnanie odnosilo sie do wymiatania i posta jerome. Ja porownywac bb nie mam zamiaru ani do zadnych slasherow ani action rpgow bo to ani jedno ani drugie. Tak jak mowilismy, cos pomiedzy. 

Opublikowano

Chodzi o to ze nie mozna "wymiatac" w soulsy poniewaz niewymagaja lamania palcow na combosach?

Tak. Nie mozan wymiatac bronia którą mozna zadac kilka kombinacji ciosów. tak trudno to zrozumieć?

 

Mozna wymiatac w soulsy. Ale ogólnie a nie jakąś bronią. 

Opublikowano (edytowane)

Jak na action rpg jest najlepszy jaki widziałem ale to nie jest action rpg, bo  ciezko okreslic gra rpg gre z taka iloscią uzbrojenia czy broni. A slasher z tego naprawde przecietny. Tak to wygląda, gra jest tak jak pisał blubi czyms pomiedzy. Po prostu rozbawiło mnie stwierdzenie jeroma ze w tej grze mozna bronią "wymiatać" co sugerowało by jednak rozumienie przez niego gry jako slashera. Bo broniami mozna wymiatac wlasnie w nich nie w action rpgach nie tak? No wlasnie

 

Ja to rozumiem, ale określanie tego czy dana gra jest action rog, czy nie zależy od liczby oręży to z deczka lol. pierwszy DMC nie jest slasherem, bo GOW2 ma 2x większy command list? 30 broni w Soulsach na nową generację to imo i tak niezły wynik.  http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Weapons

 

@Dave 

grind nic ci nie da bez manuala, z przeciwnikami krojącymi cały pasek niezależnie od poziomu napakowania, no ale do tego trzeba spędzić z grą coś więcej niż 5 minut patrzenia pijanym na grę Masorza  :rotfl: ale i tak chylę czoła za ten trolling. 

Edytowane przez nobody
Opublikowano

Pomiedzy pierwszym dmc a gow2 jest chyba z 6 lat roznicy. Nie żebym sie czepiał.


 

Jak na action rpg jest najlepszy jaki widziałem ale to nie jest action rpg, bo  ciezko okreslic gra rpg gre z taka iloscią uzbrojenia czy broni. A slasher z tego naprawde przecietny. Tak to wygląda, gra jest tak jak pisał blubi czyms pomiedzy. Po prostu rozbawiło mnie stwierdzenie jeroma ze w tej grze mozna bronią "wymiatać" co sugerowało by jednak rozumienie przez niego gry jako slashera. Bo broniami mozna wymiatac wlasnie w nich nie w action rpgach nie tak? No wlasnie

 

30 broni w Soulsach na nową generację to imo i tak niezły wynik.

 

 

Nowe soulsy jeszcze nie wyszły na nowa generacje a bloodborne z soulsami ma chyba tylko wspólne to ze jest from software i wywindowany poziom trudnosci. Nie wiem jak mozna powiedziec o bloodborne nowe soulsy. To dopiero lekki lol

Opublikowano (edytowane)

No okay, twórcy faktycznie mogli zrobić 99 zabawek, z których przydatna i warta inestycji byłaby mniej niż 1/3 jak w DS2 którego formułę i silnik doszlifowywali 3 razy. Ja tam jednak wolę te +/- 30 zabawek wraz z artefaktami, z których większość faktycznie różni się charakterystyką od innego.

 

W sumie przyznałbym rację, gdyby nie obecność;

- run, których doborem musimy żonglować w zależności od słabych i silnych stron przeciwników (odpowiedniki ringów z DS)

- ulepszania, naprawy, oraz podpinania określonych perków pod broń (podobnie jak w DS)

- shopu do wykupywania i sprzedaży konkretnych fantów (t.j. w DS)

- taktycznego rozmieszczania ulepszeń statsów, oraz grindu (tj. w DS)

- wyboru ubioru (choć nie tak istotnego jak w DS)

 

Czyli tego co zasadniczo odróżnia soulsy od chodzonych młócek.

Edytowane przez nobody
Opublikowano

nie rozumiem jak w ogóle można przypisywać Bloodborne do slasherów czy mieszanki slashera z action rpg, nie ma nic ze slashera, a wszystko z action rpg, nie ma:

- podziału na rozdziały,

- oceniaczki,

- tempa akcji (60 fps);

a jest:

- rozwijanie statystyk bohatera w wybranym przez siebie kierunku - w slasherkach tylko wydłużanie pasków hp i magii,

- grindowanie i farmienie,

- crafting i ulepszanie broni - tutaj ktoś się może nie zgadzać, jeżeli uważa serię God of War za slashery, ja nie uznaję.

Opublikowano (edytowane)

@Ficus

No to teraz wróć się do

parteru Lazaretu i pogadaj przez drzwi z Losefką, a następnie ze wszystkimi ludźmi z którymi gadałeś wcześniej przez drzwi. Będziesz mógł wybrać dla nich bezpieczną kryjówkę (proponuję kaplicę Odeona).

 

 

@golab

Slashery narodziły się wraz z zastosowaniem przypadkiem juggli podczas tworzenia Onimushy. Gody były na nie zachodnią odpowiedzią, gdzie twórcy nawet nie pomyśleli o implementacji podziału na poszczególne rozdziały, a co z czasem stało się jego rzekomym wyznacznikiem, tak jakby był ważniejszy od samej rozgrywki. Słaby slasher nie czyni gry nie-slasherem. 

Edytowane przez nobody
Opublikowano

przed ta walka juz to moglem - jakas stara babe i dziwke do kaplicy sprowadzilem

 

jedyne co widze po tej walce na chwile obecna to ze mam juz pelna noc i zmienil sie rozstaw i rodzaj przeciwnikow w swiecie gry, no i dostalem haslo do nastepnej lokacji

Opublikowano

Bo sam o tym nie wiedziałem i straciłem przez to możliwość uratowania i poznania większości z nich przy pierwszym walktrough. Obie alternatywy są jednak warte sprawdzenia. too much spoiler? oki, już chowam

Opublikowano

Ciekawostka, rekord ubicia wszystkich bossów już poniżej godziny IGT (in game time):

 

Opublikowano

nobody nie przejmuj sie stulejarzem, dzieki za rade, jak mi sie odnowia minusy to mu wlepie za te glupie pytanie :P

No mi sie wydawalo, ze lepiej poznawac te serie w ciemno, a nie poradnikami. Wiec chcialem dla ciebie dobrze. No ale wlepiaj minusika, wlepiaj.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...