Hubert249 4 285 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 (edytowane) Ciekawe czy jutro pokażą coś więcej na konferencji. Edytowane 8 grudnia 2017 przez chris85 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 (edytowane) Wątpię, że to ma cokolwiek wspólnego z Bloodborne'em, po pierwsze Miyazaki chce odpocząć od formuły (sequel imo bardziej prawdopodobny jest na PS5), po drugie krótki teaser wskazuje jednak na ściśle japoński charakter gry. Gdybym miał stawiać na cokolwiek, to raczej na duchowego spadkobierce (reboot?, sequel?) Kouna z czasów Ps2. Wszystko pasuje, elementy body horror, wczesna Japonia, tortury, shadow chapter, nawet urywek muzyki z teasera przypomina motyw z tej, niestety, zapomnianej gry. Tenchu mi tu nie pasuje, po pierwsze to gra Acquire i historycznie związana na dobre i na złe z tym developerem, po drugie wątpię, że Miyazaki zrezygnuje z zainteresowania tematyką dark fantasy/horror. Edit: Jakiej konferencji? Sony nie ma żadnej konferencji, to będzie bardziej coś w stylu Nintendo Direct, nie spodziewajcie się ABSOLUTNIE żadnych większych ogłoszeń związanych z tą grą (E3 dopiero imo), zresztą ogólnie większych zapowiedzi nie będzie na tej imprezie, Sony od dawna o tym mówi... Edytowane 8 grudnia 2017 przez Hendrix Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 Wydaję mi się że po takim teasującym teaserze jednak pokażą coś więcej w niedługim czasie. No i niby boję się, że premiera dopiero w 2019, ale kurde chyba by From nie miał 3-letniej przerwy w wydawaniu gier. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 W następnym roku pewnie wypuszczą nowego Armored Core, nad którym muszą pracować od dłuższego czasu. Ten projekt? Imo E3 i premiera na początku 2019. Jestem bardzo ciekaw kto jest wydawcą zresztą (bo to i budżet ustala) i czy tytuł będzie w pełni multiplatformowy , czy jednak nie. P.S Oczywiście to nadal może być BB2, ale jak pisałem, osobiście wątpię. Patrząc wstecz, to system "czarów" z BB jest bardzo podobny do systemu inkantacji z Kuona właśnie Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 (edytowane) Cytat @mate5 Nie rozumiem tych z Was którzy chcą Bloodborne 2, w sensie dosłownie Bloodborne 2 z tą nazwą i tym samym uniwersum. Ucieszę się na wieść, że ta gra to jest szybki soulslike ale nie widzę potrzeby bezpośredniego sequela. Mieliśmy 5 soulsów i każdy porządny wie, że najlepiej było wtedy gdy From podchodziło na świeżo do tematu (czyli DeS i BB, bo już DS1 był niejako kalką). Bloodborne jest niemal kompletną grą i po co nam sequel z masą fan service'u. Jeśli nie nowe IP to ucieszyłbym się jakby to się okazał być sequel Shadow Tower (szczególnie FPP), albo coś w ogóle nowego. No ale nie ku.rwa tak jak takie Dark Souls 3, które zbytnio jest inna permutacją poprzednich gier, a zbyt mało niezależnym tworem. fanom "jedynki" bardziej chodzi o więcej tego samego lovecraftowo wiktoriańskiego klimatu, zmiksowanego z gotyckim horrorem. no lepszego w gierkach jeszcze nie wiedziałem, a trochę ich już jednak doświadczyłem, więc nie dziwi mnie że to samo uniwersum byłoby najwłaściwsze Edytowane 8 grudnia 2017 przez nobody 2 Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 Ogólnie to wolałbym tych Azteków. BB to dla mnie skończona historia, chyba że mówimy o prequelu. To jeszcze bym zniósł, ale każda kombinacja i jeszcze większe komplikowanie tej historii byłoby dla mnie niestrawne. To miasto upadło i tak ma pozostać. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 26 minut temu, nobody napisał: zmiksowanego z gotyckim horrorem U lovecrafta chodzi przede wszystkim o to poczucie niewyobrażalnego przytłoczenia tym co jest niemożliwe do pojęcia ludzkim umysłem, prawda?* Kilka miesięcy na forumku jaraliśmy się tym finezyjnym neologizmem, którego teraz nie pamiętam, ale który oznaczał konflikt pomiędzy tym co jawi się jako logiczne i spójne ze światem przedstawionym gry, a mechaniką rozgrywki. No i właśnie ten konflikt IMO powoduje, że ciężko jest prawdziwie ten gotycki horror w grze oddać. Jeśli idziemy w rozmiar, no to im większy przeciwnik, tym bardziej kontekstowa staje się z nim konfrotacja (patrz Amygdala) i wtedy horror gdzieś zanika. Jeśli idziemy w zło, które jest wszechobecne, to zło to albo jest jedynie elementem otoczenia (patrz: fishing hamlet), ale wtedy choć wygląda jak wygląda to nie przytłacza przez brak przełożenia na gameplay, a jeśli to zło się przekłada na mechanike rozgrywki (nightmare of mensis i frenzy) to ciężko zaimplementować to tak, by nie kończyło się na frustracji jak z frenzy i opadnieciu jakiegokolwiek poczucia przytłoczenia. Problemem gierek jest właśnie to, że przy przekazywaniu dowolnej emocji można albo tę emocję zbyt "gamify" (daje plusa za porządny polski odpowiednik), albo nie zrobić tego wystaczająco i wtedy, prawda, zje.bane cinematic experience. Mało gier potrafi znaleźć równowagę między tymi dwoma. * - Przeczytałem z Twojego polecenia At the Mountains of Madness kilka miesięcy temu i choć w trakcie samej lektury nie miałem tego wrażenia kosmicznego strachu przed nieznanym to jakiś czas poźniej miałem sen (który by prawie na pewno nie zaistniał bez przeczytania tego opowiadania), podczas którego miałem to właśnie wrażenie w bardzo bardzo silnej postaci. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 9 grudnia 2017 Opublikowano 9 grudnia 2017 W życiu to nie będzie cos związanego z Kuon, jakos nie widze ich żeby szli w strone klasycznego survival horroru lub jakiejś wariacji na ten temat. Zreszta poza klimatem i piosnką w menu to Kuon szalu nie robil, w tym gatunku w tamtym okresie ta gra nie miała czego szukac. Chciałbym, żeby zrobili bloodborne 2 ale tym razem z większym naciskiem na fabule. W tym klimacie niczego podobnego nie ma, był Order ze zmarnowanym potencjalem, ale chyba marka się skonczyla zanim zdazyla zacząć. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 9 grudnia 2017 Opublikowano 9 grudnia 2017 (edytowane) tak o to. ten efekt udało mu się uzyskać poprzez ekhem: sprowadzenie człowieka do roli marionetki, lub nieznaczącego robaka, który w "ewolucyjnej skali wszechświata" znaczy tyle co nic. Cthulhu i Przedwieczni byli wyrazem depresji wiktoriańskich intelektualistów, zaczytanych w pracach i dziełach Darwina i nihlistów niemieckich, do których należał właśnie Howard. no i wstrętu do ryb xd całe szczęście że dziś mamy Dawkinsa, Harrisa i Hitchensa edit: dobra doczytałem i miało być coś o grach i tym słynnym gameplayu. niestety na tym się nie znam xD nie no zaimplementowanie coraz bardziej przerażającego świata i stopniowo przenikających do świadomosci protagonisty niewidzialnych (lub prawdziwych) monstrów, wraz ze wzrostem Insight to był strzał w dziesiątkę i wypadł bardzo eee... immersywnie gejmingowo (?). frenzy także bym bronił, czasem irytacja wynikająca z danej mechaniki rozgrywki jest nieodzownym elementem, zwiększającym właściwe gejmingowe doznania (np. ograniczenie ruchu i celowania w survival horrorach). Edytowane 9 grudnia 2017 przez nobody 2 Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 9 grudnia 2017 Opublikowano 9 grudnia 2017 (edytowane) Obojentnie nad czym dłubią - jaram się nieziemsko. From, to obok Arkane Studios i Naughty Dog najlepsi obecnie producenci gier AAA dla pojedynczego gracza Edytowane 9 grudnia 2017 przez Papaj 1 1 Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 9 grudnia 2017 Opublikowano 9 grudnia 2017 Pozwolę sobie przerwać ten off topic. Zacząłem grać na NG+ i znowu przepadłem. Ta gra to prawdziwy majstersztyk. Wbilem 100 lvl i idzie mi całkiem gładko, nie licząc początku, ale chyba musiałem sobie przypomnieć jak się gra w BB. Nawet pierwszy boss padł za pierwszym podejściem. 1 Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 10 grudnia 2017 Opublikowano 10 grudnia 2017 Nie wiem czy było (nie śledzę tematu), ale zobaczcie jakie cudo zaatakowało mnie dziś w empiku Zawartości nie sprawdzałem (bo chcę przeznaczyć to cacko na upominek), ale sam box wykonany perfekcyjnie. Oj, zaświeciły mi się oczęta i to ostro. 1 Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 10 grudnia 2017 Opublikowano 10 grudnia 2017 (edytowane) Ile kosztuje? Dobra mam, dla zainteresowanych http://www.empik.com/portal-games-gra-karciana-bloodborne-portal-games,p1169754423,zabawki-p Edytowane 10 grudnia 2017 przez messer88 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 10 grudnia 2017 Opublikowano 10 grudnia 2017 W dniu 8.12.2017 o 20:26, mate5 napisał: Nie rozumiem tych z Was którzy chcą Bloodborne 2, w sensie dosłownie Bloodborne 2 z tą nazwą i tym samym uniwersum. Ucieszę się na wieść, że ta gra to jest szybki soulslike ale nie widzę potrzeby bezpośredniego sequela. Mieliśmy 5 soulsów i każdy porządny wie, że najlepiej było wtedy gdy From podchodziło na świeżo do tematu (czyli DeS i BB, bo już DS1 był niejako kalką). Bloodborne jest niemal kompletną grą i po co nam sequel z masą fan service'u. Jeśli nie nowe IP to ucieszyłbym się jakby to się okazał być sequel Shadow Tower (szczególnie FPP), albo coś w ogóle nowego. No ale nie ku.rwa tak jak takie Dark Souls 3, które zbytnio jest inna permutacją poprzednich gier, a zbyt mało niezależnym tworem. Vaati w sumie dobrze podsumował, że From lepiej wychodzą nowe IP niż ich sequele. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 Ktoś tam napisał klimat Azteków - tylko nie to ... nie mogę sobie wyobrazić nawet w 5% takiego wsiąknięcia w klimat jak przy gotyk-Cthulhu... wolałbym design Łódzkich blokowisk. Mi się oczywiście marzy kolejny Bloodborne - czyli kontynuacja najlepszej gry obecnej generacji. 1 Cytuj
creatinfreak 3 859 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 Skończyłem bloodborne wraz z dodatkiem, teraz przechodzę dark souls 3 i szczerze obojętnie w jakim klimacie będzie shadow die twice to i tak będzie to samo a i tak będę grał jak głupi bo zakochany jestem w formule soulslike. Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 Koniecznie obadaj The Surge zatem. Serio, serio. Cytuj
creatinfreak 3 859 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 Ograne lordsy, bloodborne wraz z dlc, the surge (planuje jeszcze raz wraz z dlc), pół nioh (nie zdążyłem przed scorpio a plejka poszła do żyda) i teraz jestem gdzieś w połowie dark souls 3. Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 Którą broń z DLC warto dopakować? Większość czasu biegam z mieczem Ludvika i w sumie najbardziej mi leży. Raczej preferuję uniki i pyerdolnąc raz a porządnie xD Cytuj
Jeez_PS 870 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 Raz a porządnie? Polecam pizza cutter (whirlgig saw), bardziej porządnie sie nie da 1 Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 Też tak myślałem. Dzięki. Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 (edytowane) Godzinę temu, chris85 napisał: Którą broń z DLC warto dopakować? Większość czasu biegam z mieczem Ludvika i w sumie najbardziej mi leży. Raczej preferuję uniki i pyerdolnąc raz a porządnie xD Pobaw się rakyuo. Za(pipi)ista broń i niezły moveset. W prawdzie nie preferujesz tego typu broni ale chociaż spróbuj. Może podejdzie Podstawke całą również przelecialem z Ludwigiem Edytowane 15 grudnia 2017 przez sajmon34 1 Cytuj
Masorz 13 216 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 Rak chuja i Lizak najlepsze bronie z DLC, potwierdzam. 1 Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 Godzinę temu, chris85 napisał: Którą broń z DLC warto dopakować? Większość czasu biegam z mieczem Ludvika i w sumie najbardziej mi leży. Raczej preferuję uniki i pyerdolnąc raz a porządnie xD Boom hammer zostal zaprojektowany wlasnie pod takie granie. Odpalasz ladunek i je.b R2. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 A na pvp młotek dla ofiar to istny koszmar. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.