messer88 6 485 Opublikowano 29 grudnia 2018 Opublikowano 29 grudnia 2018 W dniu 27.12.2018 o 18:55, Najtmer napisał: jest jakis sposob na farmienie kul ten lasek przed hemwick, gdzie masz pełno wieśniaków z muszkietami i psy Cytuj
ornit 2 964 Opublikowano 29 grudnia 2018 Opublikowano 29 grudnia 2018 9 godzin temu, Figaro napisał: Mnie w tym Sekiro najbardziej cieszy, że nie ma levelowania. Moje modły zostały wysłuchane. Nie wiedziałem...O (pipi) to nie kupuję! 1 Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 29 grudnia 2018 Opublikowano 29 grudnia 2018 Taa. Porobić postac i mobki na hita. Tez mi wyzwanie. Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 29 grudnia 2018 Autor Opublikowano 29 grudnia 2018 No dokładnie. Ależ mi wyzwanie te Soulsy, gdzie ludzie przy jakimkolwiek cięższym przystanku zaczynają grindować, a potem dumni, że zabili bossa nie dlatego, że poznali jego moveset itd, tylko dlatego, że ich broń odbiera więcej punkcików Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 29 grudnia 2018 Opublikowano 29 grudnia 2018 (edytowane) Cos w tym jest. Owszem ma urok i ja skupialem sie później bardziej na Lore i kreacji świata jako ogół. Ale same walki nie sa wyzwaniem jako takim. Dobrze dopakowana postacią gra nie stanowi wyzwania. Więcej sie pocilem przy slaszerku Ninja Gaiden. Co prawda tam tez bron można ale bylo inaczej. Sekiro zmienia system, From zmienia schemat. Musi bo ile można ciągnąć to samo? Gdyby to byly dalej Soulsy tylko w secie Japonii to nadal bylyby stęki ze qurwa nic nie zmienili. Ja cisne w day one do sklepiku. Wywalone. Edytowane 29 grudnia 2018 przez II KoBik II Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 29 grudnia 2018 Opublikowano 29 grudnia 2018 Dobrze, że from robi coś innego. Chciałbym żeby inne korpo miały takie podejście i entuzjazm do swoich gierek. Robią gry tak, żeby fajnie się w nie grało a nie setny reskin tego samego 1:1. Można się kłócić że srolsy zwłaszcza Darki to jedno i to samo a jednak każdy do poszczególnej części dorabia swoją filozofie i ma własny ranking. Z Sekiro jestem pewien, że będzie podobnie, jedni się w nim zakochają inni nie. Dla jednych zbyt drastyczne zmiany dla drugich po prostu nowa gra ze świeżymi pomysłami. Niech From po prostu robi to, co do tej pory im wychodzi, wyszczupla nasze portfele. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 29 grudnia 2018 Opublikowano 29 grudnia 2018 mowienie ze sekiro jest "super nowoscia" w warsztacie FS brzmi conajmniej zabawnie. te gry maja wygladac nieco podobnie, jednak roznic sie znaczacymi szczegolami. w soulsach kwintesencjonalne byly rolki i tarcza, w bloodbornie rolki i parowanie, w sekiro znowoz pewnie rolki i 'przebicie' ofensywy przeciwnika i skok. wszedzie itemy podreczne tez sa kluczowe. klucz ich gier jest bardzo uniwersalny i to sie sprawdza. tu nie ma co wprowadzac rewolucji, dbac jedynie o ewolucje. kolejna wspolna cecha jest posepny klimat. nie mowie ze bb moglby zostac gdzies w uniwersum soulsow zaimplementowany, ale gdyby FS tak zasugerowalo, to bym sie z tym kulal. Sekiro akurat moze kreowac wlasna mitologie, ale aztecki powrot do tematow great ones, uznalbym za conajmniej logiczny, spojny, i wlasciwy. Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 29 grudnia 2018 Opublikowano 29 grudnia 2018 FS robi gry tylko dobre badz za(pipi)iste (w klasie SL ma sie rozumiec). Nie wiem jak mozna juz sie nastawiac „na nie” wzgledem Sekiro, ale to juz slodka tajemnica osobowosci tych, ktorzy tak maja. Marzy mi sie jeszcze bardziej dynamiczny styl walki, podwojne skoki, salta, mocarne finiszery, jednym slowem roz(pipi)aj na calego. Nie taki jak w DMC3 czy innych slasherach, ale taki taniec lamaniec nagradzajacy za styl rozwalki. Procz tego chce by moc ciosow wylewala sie z ekranu, zeby tapniecia i huki rozrywaly bebenki uszne. O reszte sienie martwie bo klimat w grach FS jest zawsze w pakiecie. Bez niego ani rusz. Kiedys gry w ktorych nie trzeba bylo levelowac postaci swietnie sobie radzily i z Sekiro bedzie podobnie. Co do Bloodborne i potencjalnej kontynuacji wyraze swoja niepopularna opinie - oby nigdy nie powstala. Chcialbym by BB GOTY byla klasa sama dla siebie i zeby zal po ukonczeniu gry potegowal pamiec o tym jednym z najlepszych tytulow w historii. 1 Cytuj
friedrich 70 Opublikowano 31 grudnia 2018 Opublikowano 31 grudnia 2018 Moja osobowość nastawia mnie niechętnie do Sekiro: poczynając od samej tematyki (japońszczyzną po Niohu wymiotuję), przez podawane przez FS elementy mechaniki, na braku lvlowania kończąc. Polubiłem gry "soulsowate" dla połączenia klimatu, elementów rpg, rozsądnego poziomu trudności (tak naprawdę małpia zręczność nie jest przy nich wymagana - wystarczy myśleć i obserwować) oraz - a może przede wszystkim - iż są piękne ale nie EFEKCIARSKIE. A jeśli Sekiro okaże się być grą taka jaką wymarzył sobie Yap to ja podziękuję i poczekam na coś ze stajni konkurencji. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 31 grudnia 2018 Opublikowano 31 grudnia 2018 Wszystkim sie nie dogodzi. Ja od Nioha sie odbilem bo nic mi tam nie siadlo. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 31 grudnia 2018 Opublikowano 31 grudnia 2018 Mnie brak levelowania się podoba. Wreszcie nie będę musiał myśleć w co pakować punkty żeby mieć większą szansę z bossem. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 31 grudnia 2018 Opublikowano 31 grudnia 2018 no tylko ten brak levelowania, broni itp może się odbić na replayability nie wiem jak inni ja tam zawsze lubiłem robić kolejne przejścia świeżą postacią pod inne statsy i broń 1 Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 2 stycznia 2019 Opublikowano 2 stycznia 2019 Rozwój postaci to chyba najlepiej NiOh pokazał. Mnóstwo stylów do opanowania i broni do wyuczenia. Jednak Bloodborne to najbardziej agresywny souls-like. Żadnej obrony tylko uniki i ataki. Muszę w końcu Old Huntersów ogarnąć bo coś nie mogę się zebrać do tego. A skoro bossowie niby tacy ciężcy do pokonania to aż muszę sprawdzić. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 2 stycznia 2019 Opublikowano 2 stycznia 2019 Nioh systemowo to mistrz i mocne ośmieszenie FROMu. Niestety level design nie ma do nich startu, a zróżnicowanie przeciwników to był żart. Dlatego super, że Sekiro odrabia lekcję, tam gdzie soulslajki ustępoeały Team Ninja, i nie pozostaje tylko w tej samej formule. Jeśli level design i bossowie utrzymają poziom, to jest szansa na co najmniej równie dobry tytuł. Cytuj
Il Brutto 1 625 Opublikowano 2 stycznia 2019 Opublikowano 2 stycznia 2019 Nie no panowie badzmy powazni, Nioha dalo sie przejsc doslownie mashujac jeden przycisk i to cale zroznicowanie skilli i stylow walki sa tylko pozorne. Do tego kompletnie niezbalansowane umiejetnosci m. in. sloth talisman robicy easy mode z kazdego bossa. A jezeli chodzi o Sekiro to ja w ogole bym tej gry nie umieszczal w dziale soulslike, nie spodziewam sie tego typu rozgrywki. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 3 stycznia 2019 Opublikowano 3 stycznia 2019 (edytowane) a jaka to jest "tego typu rozgrywka"? klon 1-1? no jak tego sie spodziewasz, no to mozemy ci przyznac racje i uznac ze masz bardzo blyskotliwe przeczucia. Edytowane 3 stycznia 2019 przez Najtmer Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 3 stycznia 2019 Opublikowano 3 stycznia 2019 Może nie widział jeszcze gameplayu. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 17 stycznia 2019 Opublikowano 17 stycznia 2019 Ale ja jestem hoiowy w te wszelkie soulsopodobne gry. Cleric beast - wpoerdol ojciec to samo parę razy. Apteczek zero, pomyslow zero. Znowu przerabiam to samo co przy każdym dark soulsie Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 17 stycznia 2019 Opublikowano 17 stycznia 2019 Jak już byłeś raz na arenie z bossem to zawsze możesz przywołać kogoś do pomocy za pomocą dzwoneczka tylko pamiętaj. Jak zginiesz razem z pomocnikiem to już drugiej takiej szansy na tym etapie nie dostaniesz. Idź też na most pofarmic trochę fiolek. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 17 stycznia 2019 Opublikowano 17 stycznia 2019 28 minut temu, XM. napisał: Ale ja jestem hoiowy w te wszelkie soulsopodobne gry. Cleric beast - wpoerdol ojciec to samo parę razy. Apteczek zero, pomyslow zero. Znowu przerabiam to samo co przy każdym dark soulsie Spoko been there done that. Po pierwsze zwiększ mase level, ogarnij sobie spokojnie cały ten rewir katedralny czy jak to się tam po polsku nazywało, upgrade'uj wpierw staminę i żyćko (ja tak zawsze na początku mam w soulsach cel żeby na pierwszy rzut dać tak z 15/20 do życia i staminy i kilka w siłę) ogarnij jak się robi uniki i parry z bronią. To zawsze polecam ludziom, którzy nigdy nie mieli styczności z Soulsborne'ami, tobie może się nie przyda, ale i tak no i tak jak mówi kolos, warto pofarmić fiolki (to jest akurat zyebana mechanika, zmiana dla samej zmiany, #teamestus) Cytuj
Ukukuki 7 016 Opublikowano 17 stycznia 2019 Opublikowano 17 stycznia 2019 32 minuty temu, XM. napisał: Ale ja jestem hoiowy w te wszelkie soulsopodobne gry. Cleric beast - wpoerdol ojciec to samo parę razy. Apteczek zero, pomyslow zero. Znowu przerabiam to samo co przy każdym dark soulsie Też tak miałem na początku a później wszystko szło jak w maselko. Dopiero dodatek mnie rozłożył całkowicie, że nawet go nie skończyłem. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 17 stycznia 2019 Opublikowano 17 stycznia 2019 Mnie w sumie też każde soulsy na starcie kosiły. Po prostu inne stwory, inne frame'y, zasięg broni, reakcja postaci etc. Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 17 stycznia 2019 Opublikowano 17 stycznia 2019 (edytowane) Godzinę temu, Kolos28 napisał: Jak już byłeś raz na arenie z bossem to zawsze możesz przywołać kogoś do pomocy za pomocą dzwoneczka tylko pamiętaj. Jak zginiesz razem z pomocnikiem to już drugiej takiej szansy na tym etapie nie dostaniesz. Idź też na most pofarmic trochę fiolek. Mówisz o opcji online ? Bo NPC może sobie przywoływać dopóki tylko ma punkty Wglądu. Edytowane 17 stycznia 2019 przez giger_andrus Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 17 stycznia 2019 Opublikowano 17 stycznia 2019 No ale przecież jeśli nie przejdziesz pierwszego bossa to masz tylko jeden wgląd za wejście na arene. Tak mam na myśli prawdziwych pomagierów w online. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.