Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No ja mam to samo, kilku NPCów zabiłem - bo ta gra uczy tego, żeby szybko wykorzystywać błędy, że same niebezpieczeństwa i pułapki.

A jak stoi i się nie rusza to może jeszcze nie zauważył czy tam animacja mu się nie wczytała - je.bnąć trzeba.

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Nyet, jak żem Ellileen zayebau to już koniec, questa ni ma, zbroi ni ma, broni ni ma :whyyy:

 

Na takiej samej zasadzie - stoi, nie rusza się to trza atakować. 

Opublikowano

W pierwszych soulsach tez myslalem jak wy. A wrecz sam bylem takim zbojem. Stoi typek, podchodze nic mi nie robi. To cyk zajde go od tylu i je,bne maczuga w sagan. Ale nagle zrobil sie nadaktywny jakis i dostalem w piz.de. 

Jak sie odrodzilem to juz wolalem z nim pogadac :)

Opublikowano
W dniu ‎13‎.‎02‎.‎2019 o 12:31, cotek napisał:

Nie lepiej po prostu sprawdzać wrogów i NPCów próbując się zalockować na nich ? :P

Oczywiście, że nie.

Nie tego ta gra uczy.

Nie po to oni robią podobnych NPCów do wrogów żeby ich oszczędzać.

Żadnych ikonek, kolorków, ani nic - projektanci chcieli, żeby ich zabijać.

  • Plusik 1
Opublikowano
W dniu 12.02.2019 o 18:36, michu86- napisał:

No ja mam to samo, kilku NPCów zabiłem - bo ta gra uczy tego, żeby szybko wykorzystywać błędy, że same niebezpieczeństwa i pułapki.

A jak stoi i się nie rusza to może jeszcze nie zauważył czy tam animacja mu się nie wczytała - je.bnąć trzeba.

Tak. Yebnac i stracić bezpowrotnie szansę na jakiś gift, lub ciekawy twist fabularny w side queście. Ryzyko warte zostania zaskoczonym.

Opublikowano
W dniu 15.02.2019 o 19:27, michu86- napisał:

Oczywiście, że nie.

Nie tego ta gra uczy.

Nie po to oni robią podobnych NPCów do wrogów żeby ich oszczędzać.

Żadnych ikonek, kolorków, ani nic - projektanci chcieli, żeby ich zabijać.


Ale bzdury xD

Opublikowano

No ale my chyba tutaj z tymi npc to sobie tak zartujemy c'nie? 

Wiadomo ze jak gramy pierwszy raz albo jak grabek w szale zabijania to mozemy ich ciachnac ale chyba nikt grajacy dluzej w gry from software ich nie zabija specjalnie xd

Opublikowano

Mówię Wam - właśnie o to chodzi, trzeba pokazać twórcom gry, że mamy w du.pie dodatkowe dialogi, itemki, gesty, czy tam całe questy.

Muszą widzieć, że zrobili z nas maszynę do zabijania, które tnie wszystko i wszystkich znienacka!

Zero gadania, zero przyjaciół, wszyscy mają się nas bać.

Jeśli tak będziemy grać to w BB2 wszystkie NPCe będą od nas uciekać i czuć respekt i tak ma być.

Opublikowano

Niby wybór jest, ale faktycznie od samego początku gra kierunkuje ma ostrożność i traktowanie wszystkiego co się rusza jako potencjalne niebezpieczeństwo. A jeśli stoi tyłem i się nie rusza to tym lepiej, bo szybciej zaszlachtujesz, a tu NPC :reggie:

Opublikowano

I cyk, DLC peklo. Nie taka straszna ta sierota na koncu, chociaz jak wrzuca drugi bieg po transformacji to szlo sie spocic. Szkoda ze nie ogarnalem z ghermanem i dalem sie ubic zamiast z nim walczyc xd

od razu ng+ odpalone, ojczulek powalony na szybkosci i jade dalej :cool: 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...