wet_willy 2 166 Opublikowano 13 maja 2015 Opublikowano 13 maja 2015 Dungeony mozesz robic na NG+ maja swoj poziom trudnosci Gra jak chcesz platyne musisz teoretycznie przejsc 3x jak nie chcesz kopiowac Save Ja bym poszedl zabic Bossa i gral NG+ ktore jest po prostu jeszcze miodniejsze ale juz lookal w FAQ zeby zabic wszystkich sekretnych bossow odwiedzil bym wszystkie lokacje itd Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 13 maja 2015 Opublikowano 13 maja 2015 Dzięki! Widzę, że został mi jeszcze Ebrietas, darowałem sobie bo byłem za słaby teraz tam wrócę. Został mi też jakis czar chyba do znalezienia. Sprawdzę czego mi brakuje. Teraz wezmę 3 umbrical cords żeby zabić dwóch bossów a 2 pozostałe endingi zostawię na NG+ ale to już po Wiedźminie. Ogólnie to zabawna sprawa. Najwięcej problemów jak teraz widzę w całej grze sprawiła mi Vicar Amelia. Jak trzymałem się blisko nie byłem w stanie dobrze stimingować uników, bardzo niski level też nie pomagał. Miałem chyba 9 podejsć...Mergo's Wet Nurse jak na razie najprostsza ale może zbyt wysoki level miałem. Zobaczę jak pójdzie mi z ostatnimi bossami. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 13 maja 2015 Opublikowano 13 maja 2015 nobody, było jakieś 2 tygodnie temu, albo i lepiej bo to pierwszy raz gdy w temacie odpowiada się powtórnie na to samo pytanie.¯\_(ツ)_/¯ zamiast tłumaczyć na nowo dałem linka. Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 14 maja 2015 Opublikowano 14 maja 2015 Zabiłem Ebrietas, zjadłem trzy cordy, pokonałem dwóch ostatnich bossów. Wszystko to zajęło mi 29 godzin, skończyłem grę na poziomie 81. Tyle wystarczyło żeby nie mieć najmniejszych problemów z trzema wymienionymi przeciwnikami. Nie chce mi się robić dungeonów, wystarczył mi podstawowy tryb. A ten był wspaniały. Musiałem sobie dawkować granie bo klimat był tak ciężki i przygnębiający, że odbijało się to na moim życiu prywatnym Na pewno to jedna z najlepszych gier w jakie grałem chociaż przyznam, że ze względów technicznych, gdyby to nie była gra od From to chyba po 30 minutach rwania obrazu (tak jak kiedys napisałem, nie potrafię tego konkretnie okreslić) wy(pipi)ałbym ją za okno. Niestety Bloodborne, nie ma dla mnie replay value, nie ciągnie mnie tutaj do pvp ani kolejnego przechodzenia gry. Może kiedys. Liczę na dodatki. Cytuj
lothronik 254 Opublikowano 14 maja 2015 Opublikowano 14 maja 2015 Ja zgarnąłem moją platynkę tydzień temu. Pierwotnie jej nie planowałem - raz, że założyłem, że będzie czasochłonna, a dwa: zostałem tym "szczęśliwcem", któremu zdarzył się bug z windą przez co nie mogłem dostać się do Ebrietas. Na szczęście patch wydany pod koniec kwietnia problem wyeliminował, ja z kolei wyeliminowałem Ebrietas, zerknąłem na listę trofeów, okazało się, że de facto brakuje mi lochów i najbardziej wartościowe trofeum jednak jest na moim koncie. Jestem dozgonnie wdzięczny koledze, że w zeszłym roku pokazał mi Dark Souls II. O grze słyszałem, ale w ogóle się nią nie interesowałem, a DSII wciągnął mnie na tyle, że po przejściu od razu zabrałem się za jedynkę, a na Bloodborne wyczekiwałem z niecierpliwością. Nie zawiodłem się, bo "soulsowy" styl rozgrywki połączony z mrocznym, przygnębiającym klimatem nie pozwala oderwać się od telewizora. A do tego historia Yharnam i jego mieszkańców, którą odkrywa się krok po kroczku, nierzadko samemu sobie coś dopowiadając, jest naprawdę fascynująca. Tak jak ornit, najbardziej męczyłem się właśnie z... Amelią. Do tej pory nie wiem dlaczego, nie umiałem jej jakoś skutecznie trafić. O ile z Cleric Beast, Ojczulkiem czy nawet z Blood-starved Beast poszło w miarę sprawnie, to Amelka zatrzymała mnie na dłuższą w chwilę. Kiedy już ją pokonałem, kolejni bossowie byli wręcz za prości. Sporo krwi napsuli mi też wiadomo jacy bossowie na czwartej głębokości kielicha Pthumerów, ale to chyba dlatego, że nie byłem wystarczająco cierpliwy. W pewnym momencie było blisko od zderzenia pada za ścianą. W każdym razie, Bloodborne spełniło moje oczekiwania w 100%, a mroczna otoczka, bardziej ofensywny styl walki i mnóstwo lejącej się krwi na pewno wyróżniły tę pozycję od pozostałych Soulsów. Teraz przydałby się jeszcze jakiś większy dodatek, najlepiej w lipcu/sierpniu, kiedy Geralt się już wystarczająco zmęczy siekaniem potworów, a w przyszłym roku nie obraziłbym się za jakieś Dark Souls III. 4 Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 14 maja 2015 Opublikowano 14 maja 2015 A ja już 300h i napierdzielac będę do premiery dks3 Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 No dobra to poproszę złoty środek na ognistego psa w czwartej głębokości splugawionego kielicha Pthumerów Jeżeli jest taki bo Wiechu już się dobija Cytuj
lothronik 254 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 (edytowane) No dobra to poproszę złoty środek na ognistego psa w czwartej głębokości splugawionego kielicha Pthumerów Jeżeli jest taki bo Wiechu już się dobija Przede wszystkim cierpliwość, a tej cechy mi niestety momentami brakowało i za szybko chciałem go trafić, przez co sam śmiertelnie obrywałem. Po drugie - trzeba trzymać się cały czas z przodu, w bezpiecznej odległości i wykorzystywać kilkusekundowe momenty po atakach psa, kiedy można mu zadać cios, np. po szarży czy w momencie, kiedy przygotowuje się do wyplucia lawy. Często też zamach.uje się głową w lewo lub w prawo, wtedy będąc w miarę blisko (ale nie na tyle, żeby Cię trafił), trzeba doskoczyć i też raz/dwa razy dziabnąć. Widziałem, że wczoraj Sarge z YT ubił psa nie tracąc przez 3/4 walki nawet fiolki. Podejrzyj jego sposób i może Ci się przyda. Walka od 40:45: Edytowane 15 maja 2015 przez lothronik 1 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 Sony zaskoczone sprzedażą W rozmowie z serwisem mcvuk.com, Fergal Gara z brytyjskiego oddziału Sony Computer Entertainment wyjawił zaskoczenie Sony popularnością Bloodborne (PS4): [sprzedaż Bloodborne] zaskoczyła nas. Oczekiwaliśmy, że produkcja sprzeda się dobrze. Sugerowaliśmy się serią Souls i liczyliśmy na to, że będzie nieco lepiej. I było - a potem jeszcze trochę. [...] Myślę, że Bloodborne zwyczajnie wylądowało w dobrym momencie. Było dość spokojnie, a tu wychodzi wysokiej jakości tytuł uwypuklający różnicę między platformami. Być może byliśmy trochę z tyłu z ilością gier, ale na pewno utrzymaliśmy mocną pozycję ich jakością. Nie znamy dokładnych danych dotyczących sprzedaży, lecz w niecałe dwa tygodnie po premierze do graczy trafiło milion kopii gry. Jakie gry na wyłączność konsoli PS4 pójdą śladem Bloodborne? Miejmy nadzieję, że nadchodzące targi E3 nie zawiodą. http://www.pssite.com/news-41396-rewelacyjna_sprzedaz_bloodborne_zaskoczyla_sony.html Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 dla mnie to bełkot medialny, ciekawe ile właściwie sztuk gry sie sprzedało gra nie była skierowana dla każdego 1 1 Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 Po co mieliby ściemniać? Po 2 tygodniach już poszła bańka, wiec teraz jest jeszcze więcej. To dobra sprzedaż. 1 Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 No Janusze się rzuciły żeby pograć w napjerdalankę Vanhelsynggg Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 Zastanawialiście się jako rolę dla fabuły BB pełni Rom, oraz dlaczego jako jeden z nielicznych bosssów nie atakuje on pierwszy gracza? Jego ciało można ponadto znaleźć później w miejscówce gdzie spotykamy Córkę Kosmosu Ona także nie zaatakuje nas pierwsza, dopóki my nie zadamy pierwszego szlagu, co więcej po wejściu do lokacji zdaje się klęczeć skierowana w jego stronę i opłakiwać jego ciało. Z przebiegu gry wiemy że w Yarham robi się naprawdę źle kiedy zabijemy pierwszego z nich, co sugerowało by że oboje nie byli złymi postaciami. Sporo takich smaczków znalazłem na http://www.miastogier.pl/publicystyka,620.htmlMożna tam znaleźć także prawdopodobną przyczynę plagi, oraz opis i analizę wszystkich trzech zakończeń, więc radzę ostrożnie czytać jego końcówkę. Heh jak kiedyś Maiden Astrea z Demonsów sprawiała że załowałem tej ascetycznie podawanej fabuły, tak teraz nie wyobrażam sobie jej w tych grach inaczej. <3 2 Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 (edytowane) Zdecydowanie zabicie go powoduje ogromne zmiany w Yarham, Chodzby dodatkowe " Dekoracje" miasta. Pozatym jest on wybitnie defensywnym bossem. Moze i cos w tym jest Edytowane 15 maja 2015 przez Welna Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 15 maja 2015 Opublikowano 15 maja 2015 Jak ktos sie nudzi to zapraszam http://www.twitch.tv/raikoh81 2 Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 16 maja 2015 Opublikowano 16 maja 2015 I teraz tez mały stream. Link wyżej, zapraszam tych co się nudzą. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 17 maja 2015 Opublikowano 17 maja 2015 Przeszedłem. Strasznie rozdmuchany przez Januszy poziom trudności. Walka z ojcem G, to jedyne wyzwanie, ale to dlatego, że człowiek dopiero uczy się gry i od razu jest witany bardzo trudnym bossem. Większość problemów da się w tej grze rozwiązać brutalną siła i farmieniem krwi. Najlepeszy design jaki widziałem w grach. Beznadziejne efekty dźwiękowe. Klimatyczna muza. Japońska fabuła. Daje 8+/10 - lekkie rozczarowanie, ale w sumie sam sobie jestem winien, bo zbytnio nahypeowany do gry podszedłem. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 17 maja 2015 Opublikowano 17 maja 2015 Amygdala padła, bardzo łatwy boss, aż się zdziwiłem gdy padła.Powiedzcie mi, jak przejść przez te drzwi, które blokuje Patches w Koszmarnej Auli i jak zastopować respawn przeciwników w Yahar'gul? Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 17 maja 2015 Opublikowano 17 maja 2015 Amygdala padła, bardzo łatwy boss, aż się zdziwiłem gdy padła. Powiedzcie mi, jak przejść przez te drzwi, które blokuje Patches w Koszmarnej Auli i jak zastopować respawn przeciwników w Yahar'gul? respawny stopujesz zabijając panią z dzwonkiem. do pana P dochodzisz z drugiego piętra lokacji w której go znajdujesz. 1 Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 17 maja 2015 Opublikowano 17 maja 2015 Amygdala padła, bardzo łatwy boss, aż się zdziwiłem gdy padła. Powiedzcie mi, jak przejść przez te drzwi, które blokuje Patches w Koszmarnej Auli i jak zastopować respawn przeciwników w Yahar'gul? respawny stopujesz zabijając panią z dzwonkiem. do pana P dochodzisz z drugiego piętra lokacji w której go znajdujesz. A jak dostać się na drugie piętro, bo nie widziałem tam żadnej drabiny i schodów. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 17 maja 2015 Opublikowano 17 maja 2015 Z innej lokacji się tam dostaniesz. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 17 maja 2015 Opublikowano 17 maja 2015 Przeszedłem. Strasznie rozdmuchany przez Januszy poziom trudności. Walka z ojcem G, to jedyne wyzwanie, ale to dlatego, że człowiek dopiero uczy się gry i od razu jest witany bardzo trudnym bossem. Większość problemów da się w tej grze rozwiązać brutalną siła i farmieniem krwi. Najlepeszy design jaki widziałem w grach. Beznadziejne efekty dźwiękowe. Klimatyczna muza. Japońska fabuła. Daje 8+/10 - lekkie rozczarowanie, ale w sumie sam sobie jestem winien, bo zbytnio nahypeowany do gry podszedłem. Biłeś się z opcjonalnymi bossami na czwartych poziomach bonusowych chalice dungeonów? Prawdziwe wyzwanie rozpoczyna się własnie tam oraz na ng+ 8) No nie chce mi się wierzyć że Blood Starved Beast, Shadow of Yarham, Logariusa i Gehrama pobiłeś bez większych problemów. Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 17 maja 2015 Opublikowano 17 maja 2015 Przeszedłem. Strasznie rozdmuchany przez Januszy poziom trudności. Walka z ojcem G, to jedyne wyzwanie, ale to dlatego, że człowiek dopiero uczy się gry i od razu jest witany bardzo trudnym bossem. Większość problemów da się w tej grze rozwiązać brutalną siła i farmieniem krwi. Najlepeszy design jaki widziałem w grach. Beznadziejne efekty dźwiękowe. Klimatyczna muza. Japońska fabuła. Daje 8+/10 - lekkie rozczarowanie, ale w sumie sam sobie jestem winien, bo zbytnio nahypeowany do gry podszedłem. Mam podobne wrażenie, jestem świeżo po ubiciu Amelki która padła za drugim razem przy użyciu tylko dwóch fiolek, wiedźma z Hemwick i bestia Paarla za pierwszym podejściem. Spodziewałem się większego wyzwania. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 17 maja 2015 Opublikowano 17 maja 2015 (edytowane) Przeszedłem. Strasznie rozdmuchany przez Januszy poziom trudności. Walka z ojcem G, to jedyne wyzwanie, ale to dlatego, że człowiek dopiero uczy się gry i od razu jest witany bardzo trudnym bossem. Większość problemów da się w tej grze rozwiązać brutalną siła i farmieniem krwi. Najlepeszy design jaki widziałem w grach. Beznadziejne efekty dźwiękowe. Klimatyczna muza. Japońska fabuła. Daje 8+/10 - lekkie rozczarowanie, ale w sumie sam sobie jestem winien, bo zbytnio nahypeowany do gry podszedłem. Biłeś się z opcjonalnymi bossami na czwartych poziomach bonusowych chalice dungeonów? Prawdziwe wyzwanie rozpoczyna się własnie tam oraz na ng+ 8) No nie chce mi się wierzyć że Blood Starved Beast, Shadow of Yarham, Logariusa i Gehrama pobiłeś bez większych problemów. Cienie padły za pierwszym razem, Logarius za Drugim - wróciłem do niego, gdy podpakowałem postać, bo za pierwszym razem zniszczył mnie okrutnie, bestia faktycznie dała mi popalić, ale ponownie problem rozwiązał się po podpakowaniu postaci. Gra jest dość otwarta i przez to można znaleźć się w złym miejscu o złej porze Ostatni boss ((a właściwie to przedostatni), jest okrutnie podatny na kontry, które na tym etapie gry miałem już konkretnie rozkminione. edit: właśnie zaczynam kieliszki. kompletnie nie rozumiem o co chodzi, ale zapowiada się farma, błąkanie i lizanie ścian lochów, które zostały zrobione metodą kopiuj-wklej. Bossowie za to mogą być spoko - nie wiedziałem, że jeszcze tyle nowych gęb będzie mi dane roztrzaskać. Na razie jest łatwo, ale pewnie przy kolejnych lochach sprawa się rozkręci. Edytowane 17 maja 2015 przez Kalinho_PL Cytuj
KOMARZYSKO 377 Opublikowano 17 maja 2015 Opublikowano 17 maja 2015 Wiedźma i Paarl to akurat jedni z najprostszych bossów Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.