Opublikowano 20 listopada 201410 l Po zapowiedzeniu karabinu maszynowego (w galerii fotek ppe to nic innego jak gatling gun!) ta gra jeszcze bardziej uswiadamia czym mogło by być The Order. A czym jest w istocie.
Opublikowano 20 listopada 201410 l http://m.ppe.pl/news-32255-bloodborne_z_lochami_generowanymi_losowo__zobaczcie_nowe_materialy.html Pewnie te same njusy co od Figaro, ale w pl. W każdym razie zapowiedziano m.in. miecz zmieniający się w bicz (inspirowany pewnikiem Braterstwem Wilków), oraz... karabin maszynowy victorian style. :dafaq: no w filmie inspirowano sie bronią ivy z soul calibur
Opublikowano 21 listopada 201410 l ci co dziś ograli napiszcie coś, co nowego wzg bety, czy byłą to beta? jak z fps-ami były spadki tak jak w becie ludzie pisali? jak wrażenia?
Opublikowano 21 listopada 201410 l @Kazub no faktiko, Braterstwo wyszło po SC na dreama + Gangs jest także graczem. Enyłej;
Opublikowano 22 listopada 201410 l Bloodborne ma co-opa Ja pierdziele, serio tu będzie co-op? Wiadomo o nim coś więcej? Będę mógł przejść ze znajomym całą grę od początku do końca? :o
Opublikowano 22 listopada 201410 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Nie będziesz mógł, bo sprzedałeś PS4 jakiś czas temu. Tak tylko przypominam.
Opublikowano 22 listopada 201410 l Na zasadzie summonowania, jak w poprzednich soulsach ? Nic chyba nie mowili o mozliwosci przejscia calej gry z kompanem, chyba ze stawiajac nowe "znaki" po przejsciu danej lokacji. Na filmikach nigdy nie widzialem zeby kiedykolwiek kompana odsylalo do swojego swiata, czy to przez limit czasowy, czy po przejsciu bossa. Ten randomowo generowany dungeon to tez mozna interpretowac na rozne sposoby, powiedzieli jedynie ze dla kazdego innego huntera bedzie on inaczej wygladal, moze chodzilo im ze przy wyborze klasy ?
Opublikowano 22 listopada 201410 l Bloodborne ma co-opa Ja pierdziele, serio tu będzie co-op? Wiadomo o nim coś więcej? Będę mógł przejść ze znajomym całą pgrę od początku do końca? :o Ponoć mają rozwiązac to inaczej niż w soulsach i będzie mozna summomowac swoich friendsow - coś takiego obiło mi sie o uszy, ale głowy nie daje.
Opublikowano 22 listopada 201410 l Był ktoś ogrywać w krk tego cudaka? Ile czasu jest na sesje z tytułem?
Opublikowano 22 listopada 201410 l Tez bym chciał wiedzieć ile można pograć, bo nie wiem czy jest sens taki kawał do Gdańska jechać.
Opublikowano 22 listopada 201410 l Nie poszedłem wyje.bane mam na stanie między jakimś gimbusami kupię sobie w marcu i sam sprawdze
Opublikowano 22 listopada 201410 l Wiadomo, czy będzie do wygrania jakaś koszulka czy cuś za przejście dema Bloodborne? Wtedy wybrałbym się w Gdańsku Dodatkowo czytam, że subskrybenci PS Plus mają wejście bez kolejki Edytowane 22 listopada 201410 l przez Qjon
Opublikowano 22 listopada 201410 l Nie ma żadnych nagród. Grałem chwile, jest dużo dynamiczniej niż w serii souls. Grafika bdb, klimat goty, ale gra wydaje się przeraźliwie prosta. Zwolnień nie uswiadczylem, nawet kiedy na ekranie było sporo wrogów. Nie przeszedłem, bo zacząłem grać od razu po jakimś kolesia, nie chciało mi się resetowac dema, wiec grałem bez itemow z mniej niż połowa życia. Mimo to potrzebowałem sporo (jak na soulsa) ciosów by mnie zabić. Gra będzie goty, to oczywiste, ale nie przekonala mnie do kupna ps4,niestety... Najbardziej mnie martwi zmniejszony poziom trudności.
Opublikowano 22 listopada 201410 l Autor Już wielokrotnie razy mówiono, że w demie poziom trudności jest znacznie zmniejszony.
Opublikowano 22 listopada 201410 l @Rayos nie miałeś żadnych problemów z lockowaniem na celach i egzekwowaniem uników?
Opublikowano 22 listopada 201410 l To opis miejsca w ktorym zapewne beda jakies jazdy, a nie podziemia generowane losowo. Multi bedzie podobne do Soulsow, najazdy czyli wszystko co najlepsze - tylko bardziej rozbudowane.
Opublikowano 23 listopada 201410 l @Rayos nie miałeś żadnych problemów z lockowaniem na celach i egzekwowaniem uników? Nope,lockowanie działało bdb, tradycyjnie r3 a potem w razie czego zmieniasz cel wychylajac gałkę. Natomiast nie moglem rozgryzc... Jak się biega
Opublikowano 23 listopada 201410 l Przytrzymując kółko, tak jak zawsze. Pisałem w swoich wrażeniach z Alphy, że postać rozpędza się wolniej niż w Soulsach.
Opublikowano 23 listopada 201410 l Wersja w Krakowie to była beta, w którą wybrani wcześniej grali czy inny build? czuło sie spadki fps w tym co grałeś Rayos?
Opublikowano 23 listopada 201410 l Zwolnień nie uswiadczylem, nawet kiedy na ekranie było sporo wrogów.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.