Fanek 669 Opublikowano 23 listopada 2014 Opublikowano 23 listopada 2014 Bluber - ty grajac na x360 przyzwyczaiłeś sie do pływającego fps i może ci to nie przeszkadza, ale nie każdy tak ma 1 Cytuj
erix 303 Opublikowano 23 listopada 2014 Opublikowano 23 listopada 2014 (edytowane) Pogralem chwile w Bloodporn, oczywiście system seller, sam miód. Bardziej przez te kilka minut czuć ducha Dark Souls niż przez całe DkS2. Oczywiście nie dosłownie, ale kumaci wiedzą ocb. Edytowane 23 listopada 2014 przez erix Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 23 listopada 2014 Opublikowano 23 listopada 2014 Czuc ducha Demon's Souls. 1 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 24 listopada 2014 Opublikowano 24 listopada 2014 (edytowane) @Rayosnie miałeś żadnych problemów z lockowaniem na celach i egzekwowaniem uników?Nope,lockowanie działało bdb, tradycyjnie r3 a potem w razie czego zmieniasz cel wychylajac gałkę. Natomiast nie moglem rozgryzc... Jak się biegaRayos wciąż nie wiem czy mam się ciąć z powodu bardziej randomowych unikow, o których pisał Qjon, czy ten element został poprawiony względem beta testów. :< Edytowane 24 listopada 2014 przez nobodylikeyou Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 24 listopada 2014 Opublikowano 24 listopada 2014 (edytowane) Problem z Bloodbornowymi unikami jest taki, że imo powinna być możliwość egzekwowania ich tak jak rolle - w dowolnym, wybranym gałką kierunku. W tym momencie możemy wykonać je tylko w 4 "kierunkach": tył/przód oraz lewo/prawo dookoła pojedynczego zalockowanego celu, co w przypadku walki z dwoma przeciwnikami naraz zawsze będzie mogło sprawiać, że będziemy mogli wbijać sie niechcący w innego przeciwnika. Póki co nie zapowiada się, żeby ta koncepcja została zmieniona ;/ Edytowane 24 listopada 2014 przez Qjon Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 24 listopada 2014 Opublikowano 24 listopada 2014 No właśnie ja wciąż mam nadzieję że Rayos to zdementuje (chyba że grałeś też w wersję na tym meetingu w Gdańsku i unik nadal wygląda tam tak samo). Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 24 listopada 2014 Opublikowano 24 listopada 2014 W Gdańsku event dopiero 5-7 grudnia. Cytuj
Rayos 3 187 Opublikowano 25 listopada 2014 Opublikowano 25 listopada 2014 (edytowane) Jak się zalockujesz na wroga, to rollujesz lewo/prawo (dookoła wroga, coś jak w Lords of the Fallen np.) lub tył, przód, tak jak prawie Qjon. Nie testowałem rolla poza walką Edytowane 25 listopada 2014 przez Rayos Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 25 listopada 2014 Opublikowano 25 listopada 2014 . Póki co nie zapowiada się, żeby ta koncepcja została zmieniona ;/ A czemu niby sie nie zapowiada? Premiera przeniesiona, sporo rzeczy jeszcze sie zmieni - dlatego nie gram w zadne bety, bo to nic nie daje. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 25 listopada 2014 Opublikowano 25 listopada 2014 (edytowane) Bo oglądając wszystkie udostępnione materiały wideo i czytając opinie prasowe i nie tylko nikt nigdy nie zwrócił uwagi na to, że system uników tylko w 4 strony może być problemem i FromSoft pewnie nawet nie ma tego świadomości. Sam zgłaszałem adekwatny feedback po alphie drogą tych oficjalnych ścieżek, ale mój jeden głos raczej gry nie zmieni. Edytowane 25 listopada 2014 przez Qjon Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 25 listopada 2014 Opublikowano 25 listopada 2014 Zawsze możemy dostać patch po premierze. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 26 listopada 2014 Opublikowano 26 listopada 2014 Zawsze możemy dostać patch po premierze. To raczej nie jest coś co może zostać zmienione patchem niestety. W DS2 brak fast rolli a tutaj uniki w 4 kierunkach? smutnazaba.ppt Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 26 listopada 2014 Opublikowano 26 listopada 2014 Brak fast rolli? Raczej brak tylko wizualnie, gdyz przy max Agg 120 - postac jest bardziej chroniona niz przy fast rollach w DkS. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 26 listopada 2014 Opublikowano 26 listopada 2014 (edytowane) @mate5 ponoć w Lords Of Fallen są uniki w czterech kierunkach i jakoś nie zdążyłem wyczytać że trafia się przez nie na kosy przeciwników. Może dmuchamy na zimne. Ktoś z was miał problemy z rollem w LoF? Edytowane 26 listopada 2014 przez nobodylikeyou Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 26 listopada 2014 Opublikowano 26 listopada 2014 Pewnie trzeba będzie częściej schodzić z lock-ona podczas walk niż w Dark Souls, żeby mieszać uniki i rolle. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 26 listopada 2014 Opublikowano 26 listopada 2014 (edytowane) Ale w Lords of the fallen unik w bok podowuje, no właśnie, unik w bok. W Bloodborne kółko+lewo/prawo powoduje unik po ostrym łuku wokół zalockowanego przeciwnika. Wyobraź sobie sytuację, gdy stoi obok siebie przed tobą dwóch mobów, zalockowany jesteś na prawym. Wykonując unik w lewo w DaS/LoF/łotewer wykonasz rolla (prawie) równolegle do nich, w BB natomiast wskoczysz dokładnie między nich - i to mi się nie podoba. Jak pisałem we wrażeniach po Alphie unlock i klasyczny roll trwają zbyt dlugo by być przydatną opcją zwłaszcza w ogniu walki. Edytowane 26 listopada 2014 przez Qjon Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 27 listopada 2014 Opublikowano 27 listopada 2014 FS zapowiada swoją obecność na PSE. We'll unveil new Bloodborne gameplay footage & features at the upcoming #PSExperience. Please pay attention to official channels. Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 6 grudnia 2014 Opublikowano 6 grudnia 2014 Ta gra wygląda rewelacyjnie, czekam na więcej materiałów z PS Experience Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 6 grudnia 2014 Opublikowano 6 grudnia 2014 Pisałem już o tym raz i napiszę drugi. Gra ma rewelacyjną fizykę obiektów. To, jak Boss rozwala kawałek murku i cegły latają na wszystkie strony <3. Świetnie buduje, to tzw. imersję z gry. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 6 grudnia 2014 Opublikowano 6 grudnia 2014 (edytowane) Ta walka z bossem i te litry krwi, ależ to miodnie wygląda, no i miotacz ognia Podobno oficjalna okładka. Edytowane 6 grudnia 2014 przez YETI Cytuj
Faranell 279 Opublikowano 6 grudnia 2014 Opublikowano 6 grudnia 2014 Cud miód malina!! Wygląda mega! Coop dla 3 graczy? Łykam na premierę! Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 6 grudnia 2014 Opublikowano 6 grudnia 2014 http://a.pomf.se/vfyrco.webm Jucha, wszędzie jucha Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 6 grudnia 2014 Opublikowano 6 grudnia 2014 Obejrzałem tylko ten webm, więc może w tym długim materiale jest inaczej, ale pewnie dalej jest tak samo z unikami. Padaka że uniku przy zalockowaniu nie można wykonać w dowolnym kierunku, przy jednym przeciwniku to tak jeszcze nie będzie przeszkadzać, ale już przy dwóch będzie irytujące. Pewnie trzeba będzie wtedy grać bez lock-ona... A boss z webma Yetiego mi się podoba, jest szybki, ma duży poise, walka trochę podobna do lost sinnera z DS2. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.