Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
51 minut temu, michu86- napisał:

Dobrze robisz, ja właśnie przez to, że nie zrobiłem bakapa - do teraz nie mam platyny.

Nawet całe lochy ogarnąłem :/

 

 


Jak masz lochy to od platyny dzieli Cię jeden speedrun. Zaciśnij zęby i jedziesz.

Opublikowano
48 minut temu, michu86- napisał:

Jak to 1, a nie 2?

Byłem pewien, że 2.

Na razie mam przejście z walką z moonem na końcu,

A jeszcze bez moona na końcu i bez walki w ogóle z dziadkiem, czyż nie?


No tak ale tym razem byś sobie save zrobił. Chyba, że wolisz po bożemu to 2x speedrun.

Opublikowano

No tak chciałem ale to było z 2 lata temu, teraz to mi obojętnie ; )

Tylko nie pamiętam już czy coś w tym 2gim przejściu z pępowiną trzeba robić - czy nie?

Bo chyba, żeby wyskoczył moon trzeba było 3 pępowiny zgnieść.

A teraz już tylko walka z/bez dziadka bez dodatkowych warunków?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

To mnie właśnie wnerwia w grach From Software. Bez poradników lepiej do tych gier nie podchodzić. Masę rzeczy bardzo łatwo pominąć, bo albo jest zawiązana z backtrackingiem, albo jest zrobiona na odpierdziel, jak te NPCe w oknach. Nie chciało im się animować postaci i ruchu ust, taka prawda.

Opublikowano

Ta jakby mieli wszystko animować to by cała gra chodziła w 20fpsach a nie połowa. Moim zdaniem te całe futra powinny stać a nie się poruszać to przynajmniej gra była by płynniejsza.

 

 

 

Kocham ten portal.

Gość aphromo
Opublikowano

Niestety widać po BB ze to nie jest gra z gigantycznym budżetem :)

Ale i tak warto zagrac, a jak się obejrzy filmik o lore to naprawdę mocne 8+/10.

Opublikowano

Raczej temu koneserowi z ppe chodzi o to, że sporo npc siedzi za oknem,  bo Japończykom nie chciało się tworzyć ich modeli i animacji. Widocznie jakby stworzyli to każdy npc stałby przed drzwiami i machał nam ku przygodzie :pawel:

Gość aphromo
Opublikowano

Nie no, takie gadanie przez drzwi trochę biednie wygląda xd Zreszta, trochę szkoda niewykorzystanego potencjalu, bo w grze mamy niby 5 frakcji, a NPC co kot naplakal.

No ale to jest chyba to słynne madre zarzadzanie budżetem.

Gość aphromo
Opublikowano

Jakos Alfred i Eileen tym się nie przejmują, i gdybym miał do wyboru rozmowe tak jak jest albo przez okno to zdecydowanie wole to pierwsze.

 Ogolnie, gry od From zyskalyby zaskakująco dużo gdyby dostaly nieco więcej elementow typowego RGPG. Potencjal jest bardzo duzy, trzeba to dobrze zrobić.

Opublikowano

Tam nie potrzeba więcej elementów RPG, ich gierki mają swój styl i niech tak zostanie. Przez to wyróżniają się na tle innych. W BB jedynie co to zbytnio uproszczono rozwój postaci, ogólnie gierka jest uproszczona względem serii souls jednak jej to nie przeszkadza być świetną grą. Ma swój styl. 

Opublikowano
1 godzinę temu, aphromo napisał:

Jakos Alfred i Eileen tym się nie przejmują, i inne bzdury bleblelble

No serio? Ile by straciło z klimatu cała otoczka kliniki iosefki gdyby nie gadanie przez drzwi. Przecież ta gra to 10/10 i mam to pięściami wytłmaczyć czy jak?

Gość aphromo
Opublikowano

Jak się obejrzy filmik z lore, to 8+/10 w mojej opinii. To wlasnie dzięki nim zainteresowałem się gra, o której gdyby nie to, to już pewnie bym zapomnial ze ja mam. Problemem BB jest fakt, ze to co zazwyczaj jest uzupełnieniem storytellingu, tutaj jest praktycznie całym st. Na szczęście, ponoc w Sekiro jest już inaczej.

 

Gra moim zdaniem obniza loty w drugiej polowie,  kiedy odchodzi się od mrocznego klimatu a zaczyna się wprowadzanie elementow hm, scjentolgii.

Mimo tego, ze elementy rpg sa szczatkowe, to najmocniejsza imo scena z gry to Alfred+ktos inny. Byłem pod wrazeniem , przyznaje. Ale za mało tego jest w BB. Jak już mowilem, jest Kosciol, tropiciele ( roznych szkol), tropiciele tropicieli, rycerze, vilebloods, ale tylko jako dodatek. 

 

Blizej tej grze do czegos, nie wiem, DMC, gdzie wyrabujesz sobie droge naprzód,pokonujesz bossa i zapalasz lampe/budzisz się w kapliczce i raz na ruski rok cos się stanie fabularnie, niż typowego rpg.

Opublikowano
6 minut temu, aphromo napisał:

 

Gra moim zdaniem obniza loty w drugiej polowie,  kiedy odchodzi się od mrocznego klimatu a zaczyna się wprowadzanie elementow hm, scjentolgii.

 

 

xD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...