Opublikowano 4 lutego 201510 l Nie wiem czy był poruszany ten temat, ale gdzie najtaniej idzie dostać grę w pre-orderze? Edytowane 4 lutego 201510 l przez ireniqs
Opublikowano 4 lutego 201510 l Z VGP mi wychodzi 72$ kanadyjskie z wliczona juz wysylka, czyli jakies 215zl. Moze gdzies jest taniej. Edytowane 4 lutego 201510 l przez Velius
Opublikowano 4 lutego 201510 l Ja już nie mogę wytrzymać Niech w końcu który z Polskich sklepów da kolekcjonerkę do sprzedaży ^_^
Opublikowano 4 lutego 201510 l Też wziąłbym kolekcjonerke ale to zależy od ceny, no i pytanie czemu jeszcze u nas jej nie ma?
Opublikowano 4 lutego 201510 l Ja chyba pierwszy raz dam sobie spokoj z kolekcjonerka, tyle juz ich nazbieralem i jak patrze ile ta od Dark Souls 2 zawala mi miejsca to sie zastanawiam "po co". Przewaznie zawartosc kolekcjonerek to zbedne dodatki, które zajmuja cenne miejsce. Wyjatki robie jak jest pelny full soundtrack w zestawie.
Opublikowano 4 lutego 201510 l Mi tutaj chodzi bardziej o tą limitkę która jest nazwana kolekcjonerką. Ta wersja Nightmare jest zdecydowanie przegieta cenowo.
Opublikowano 4 lutego 201510 l Gra chyba naprawde zbrzydła. Ogladam materialy z alphy i te pierwsze 18 minut no i roznica jest naprawde spora. No ale i tak zakup obowiazkowy. mi sie wydaje ze to tylko kwestia oswietlania, choc demo w jakie gralem ciut gubilo klatki wiec zawsze jest ryzyko ze cos obcieli z oprawy by wreszcie byla choc jedna gra z tej serii na konsolach chodzila przyzwoicie Rozumiem, że Soulsy ograne wzdłuż i wszerz, że rzucasz takimi osądami? Tylko Dark Souls na konsolach miewał problemy z frameratem, Demon's S. i DKS2 chodziły bardzo ładnie, więc Bloodnorne będzie i wyglądał w końcu ładnie i chodził płynnie, to raczej pewniak skoro hamburgerowy bubel wypadł z równania. Edytowane 4 lutego 201510 l przez Pure Bladestone
Opublikowano 4 lutego 201510 l Demon's działał bardzo ładnie: - jeśli zamykało się oczy podczas przelotu smoka w 1.2 - nie ruszało się po każdorazowym podniesieniu lootu, gdy załączał się auto save - nie wybiegło się na świeże powietrze na początku 2.2. No nie używało czaru obronnego podczas walki w 3.1 - co odkryłem przy trzecim podejściu. Ale tak serio to było dużo lepiej niż się obawiałem, a jestem na punkcie framerate mega drażliwy. Za to DkS... o jezus...
Opublikowano 4 lutego 201510 l faktycznie, smok w 1-2 oraz kojarze robale w 2-2. Jednak nie miałem problemu z lootem. Takie 2-3 przypadki można zarzucić prawie każdej grze w poprzedniej i obecnej generacji. No ale Soulsy to guwno w kwestii klatek BO BLIGHTOWN!!!!!!
Opublikowano 4 lutego 201510 l Demon's działał bardzo ładnie: - jeśli zamykało się oczy podczas przelotu smoka w 1.2 - nie ruszało się po każdorazowym podniesieniu lootu, gdy załączał się auto save - nie wybiegło się na świeże powietrze na początku 2.2. No nie używało czaru obronnego podczas walki w 3.1 - co odkryłem przy trzecim podejściu. Ale tak serio to było dużo lepiej niż się obawiałem, a jestem na punkcie framerate mega drażliwy. Za to DkS... o jezus... Nie odczuwałem jakichś dropów w tych momentach, miałem za to raz porządny pokaz slajdów w 4-1, ale tylko raz przez około 3 minuty (choć framerate miałem wtedy jednocyfrowy).
Opublikowano 4 lutego 201510 l @bladestone nie mówię że był to istotny problem. raczej popierdółka dla takich estetów jak ja. @mate imo world 4-ty działał najlepiej ze wszystkich. za to slide show miałem właśnie po gwałtownym wybiegnięciu z tego korytarza w 2.2. od tego momentu zawsze wychodziłem stamtąd powoli i dropy były znacznie mniejsze.
Opublikowano 4 lutego 201510 l Ja chyba pierwszy raz dam sobie spokoj z kolekcjonerka, tyle juz ich nazbieralem i jak patrze ile ta od Dark Souls 2 zawala mi miejsca to sie zastanawiam "po co". Przewaznie zawartosc kolekcjonerek to zbedne dodatki, które zajmuja cenne miejsce. Wyjatki robie jak jest pelny full soundtrack w zestawie. A to nie będzie szło 2-3 tygodnie z tej kanady ?
Opublikowano 4 lutego 201510 l Środkowy panel kreatora postaci (ten z suwakami itd) zawiera w tle odwrócony do góry nogami i lekko zmodyfikowany, ale wciąż wyraźnie nawiązujący do Brand of sacrifice symbol. Miyazaki pls
Opublikowano 4 lutego 201510 l Ja chyba pierwszy raz dam sobie spokoj z kolekcjonerka, tyle juz ich nazbieralem i jak patrze ile ta od Dark Souls 2 zawala mi miejsca to sie zastanawiam "po co". Przewaznie zawartosc kolekcjonerek to zbedne dodatki, które zajmuja cenne miejsce. Wyjatki robie jak jest pelny full soundtrack w zestawie. A to nie będzie szło 2-3 tygodnie z tej kanady ? Szybciej niz z allegro moze przyjsc
Opublikowano 4 lutego 201510 l Środkowy panel kreatora postaci (ten z suwakami itd) zawiera w tle odwrócony do góry nogami i lekko zmodyfikowany, ale wciąż wyraźnie nawiązujący do Brand of sacrifice symbol. Miyazaki pls Berserk w konwencji soulsów Pomarzyć można.
Opublikowano 4 lutego 201510 l ale osom, można zrobić własną Hermionę, Pottera, lub Lokiego z Avengers.
Opublikowano 4 lutego 201510 l Mam nadzieję, że Chester pojawi się w tej grze, wyobraźcie sobie gdyby był w jednej lokacji, sprzedawał bełty do kuszy i inne śmieci i nagle któregoś razu jak do niego byśmy podeszli to przed naszmi oczyma ręka manusa wciągnęłaby go do lordran. Jezuśku, musi tak być. Dla niewiedzących o co chodzi, Chester jest postacią z dark souls, która była niejako zapowiedzią Bloodborne na 1,5 roku przed ogłoszeniem Project Beast. Edytowane 4 lutego 201510 l przez mate5
Opublikowano 4 lutego 201510 l Co masz na myśli, że był niejaka zapowiedzią Project Beast? W dodatku do dark souls wydanym w 2012 roku, czyli rok przej wyciekiem o project beast / bloodborne spotykasz takiego pana: Pana Marvellous Chestera, który przy przedstawieniu się mówi Ci: Snatched by a shadowy limb, and dragged off to the past? Yes Yes, of course. Exactly what happened to me. We are both strangers in this strange land.
Opublikowano 4 lutego 201510 l Autor Wybacz mi, jest późno i jestem gupi. Ale w jaki sposób nawiązuje to do BB? Bo powiązanie jedynie widze w stroju <wstydzioszek>. Kuna, muszę w końcu zabrać sie za to DLC.
Opublikowano 4 lutego 201510 l Jest 2012 rok, nikt poza ludźmi z fromsoftware nie wie o Bloodborne. Wszyscy grają w dodatek do Dark Souls, w tym dodatku łapa manusa wciąga cię do przeszłości, tam spotykasz Chestera który mówi że jego też łapa manusa wciągnęła z jego świata. Skąd go wciągnęła? No z Yrhnam (czy jak się to miasto w BB nazywa). Taki flash forward, taki sneak peek od mistrza Hidetaki "wy jeszcze nic nie wiecie, a ja tworzę gierę bazowaną na XIX wieku i Chester to jest koleś z tej giery wciągnięty do lordran". Edytowane 4 lutego 201510 l przez mate5
Opublikowano 4 lutego 201510 l Autor Ok. To teraz mam nadzieję, że będzie Chester w BB bo kocham takie smaczki. Dzięki etam za poświęcenie czasu na wyjaśnienie.
Opublikowano 5 lutego 201510 l Chester jako postac ze swiata bloodborne to czysta spekulacja. Pozatym sam mowi ze jest z Carim. Chociaz jego moveset jest ciekawy, odskakiwanie zamiast rollowania, ubior podobny, i nie walczy bronia biala.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.