Skocz do zawartości

Xbox One: komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano
  W dniu 13.11.2015 o 15:28, DonSterydo napisał(a):

W nowym dashu źle nalicza albo nie nalicza wcale czasu gry w gamehubie...

Serio to dla ciebie taka wazna sprawa gdy sa od tego strony?

Mnie dziwi dlaczego zniknela opcja usuwania gier z listy do pobrania. :/

  • Odpowiedzi 11,8 tys.
  • Wyświetleń 1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Mam Xbone'a, co mnie niesamowicie cieszy, bo Forza Horizon 2 rozpaliła moje zmysły i chciałbym podzielić się kilkoma spostrzeżeniami Jako były już posiadacz PlayStation 4:   - konsola na żywo spraw

  • W kwestii prywatnej wiadomości - zawsze możesz kogoś dodać do rozmowy i zamknąć grupę dla reszty znajomych   Kilka moich spostrzeżeń dotyczących Xboxa One po tych kilku miesiącach użytkowania.  

  • Małe podsumowanie wrażeń po kilkunastu dniach grania. Całą poprzednią generację grałem na 360. Teraz nie wiedziałem czy nie wybrać PS4, ale stanęło na One bez Kinecta.   Konsola   Sama konsola jes

Opublikowano
  W dniu 13.11.2015 o 15:35, suteq napisał(a):

 

  W dniu 13.11.2015 o 15:28, DonSterydo napisał(a):

W nowym dashu źle nalicza albo nie nalicza wcale czasu gry w gamehubie...

Serio to dla ciebie taka wazna sprawa gdy sa od tego strony?

Mnie dziwi dlaczego zniknela opcja usuwania gier z listy do pobrania. :/

 

 

Jakie "strony"? :P Tylko system Xone liczy czas gry, a po updacie ta opcja przestała działać.

Opublikowano

Wiadomo kiedy bedzie dostepna gra Hexic HD z BC? Nie ma jej dostępnej nawet przez stronę xbox.com...

Opublikowano

exophase pokazuje tylko tyle ile mu xbox powie, to samo ze danymi ze steama, gierek na konsole sony nie zlicza czasu co do mygamerprofile to u mnie nie smigało ;/

Opublikowano

No ale co mnie to obchodzi skoro mam taką opcję w samej konsoli?

 

PS. Judgmenta odpalić nie mogę. Nie wiem po cholerę tak się z tym spieszyli, teraz będziemy na poprawki czekali nie wiadomo ile.

Opublikowano

Rowniez wole gamehub w xbox one do liczenia czasu,

 

Co so Hexic to przeciez jest od dawna w BC, ma go juz na dysku

Opublikowano
  W dniu 13.11.2015 o 16:07, kubson napisał(a):

Rowniez wole gamehub w xbox one do liczenia czasu,

 

Co so Hexic to przeciez jest od dawna w BC, ma go juz na dysku

Wut??Gdzie?Jak?Kiedy? :shok:

Opublikowano
  W dniu 13.11.2015 o 16:22, Czezare napisał(a):

 

  W dniu 13.11.2015 o 16:07, kubson napisał(a):

Rowniez wole gamehub w xbox one do liczenia czasu,

 

Co so Hexic to przeciez jest od dawna w BC, ma go juz na dysku

Wut??Gdzie?Jak?Kiedy? :shok:

Jezeli Hexic masz na 360 od nowości to musisz gre usunąć i pobrać raz jeszcze za free i wtedy bedzie dostępna w zakładce ready to install na xbox one

Opublikowano

Mam,a raczej mialem Hexica od nowosci. ZTCP to byl on juz preinstalowany na dysku, kiedy w  lutym 2006 roku kupowalem konsole, ale w ready to install gry nie mam, wiec nie wiem skad i jak mialbym gre usuwac...

Opublikowano
  W dniu 13.11.2015 o 13:14, Folion napisał(a):

Podbijam pytanie jak wyżej - miałem konsolę X360 i miałem kilka gier a od kilku miesięcy dodawałem nowe przez stronę - gdzie sprawdzić ich listę?

było już w temacie, odkopałem, bo znaleźć tego na stronie xbox nie potrafiłem...

 

https://live.xbox.com/pl-PL/Download/history

Opublikowano

Z tymi spadkami fps to powszechny problem czy tylko gearsy na to cierpią ? Nie wyobrażam sobie spadków w Black Ops podczas grania w multi

Opublikowano

Pewnie jest tak w większości przypadków (to jednak emulacja oparta na sofcie), kwestia tylko tego jak duże są to spadki i jak częste. Grałem dzisiaj po sieci w w Hordę w Girsa 3 i moim zdaniem spokojnie można w ten tryb grać bo zauważalne spadki są incydentalne i nie miały żadnego wpływu na rozgrywkę.

 

Pozostaje jeszcze pytanie czy to z powodu v-sync które jest chyba domyślnie włączone w emulowanych grach i czy MS jest w stanie to wyłączyć.

 

W Torchlight zauważyłem też "nieznaczne" spadki, na oko z 30 do 26 FPS w dungeonach, można spokojnie grać, ale wprawione oko zauważy, że animacja jest "wolniejsza".

 

PS. Tak na marginesie, to spadki są chyba wtedy gdy w grę wchodzą większe ilości obliczeń robione przez CPU, np. w Hordzie na mapie Trenches jest taki efekt, że co jakiś czas pojawia się "burza" piaskowa, uwydatniają się wtedy god raye i można by pomyśleć, że framerate chrupnie, jednak nic takiego nie zauważyłem (tutaj wchodzi do akcji bardziej GPU konsoli). Spadki pojawiały się natomiast w pewnych sytuacjach gdy na ekranie obejmowałem jakąś znaczną liczbę ruchomych przeciwników jednoczęśnie strzelających albo jakieś bliższe postaci i większe eksplozje.

 

Dlatego też spodziewam się, że jak Halo Wars wejdzie do BC, to na Xone może być niegrywalne biorąc pod uwagę, że i na X360 postrafiło przymulić przy sporej liczbie jednostek na ekranie.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

pogralem troche w nba on fire edition i chodzi bez problemu :banderas:

Opublikowano

Emulacja w konsoli XONE realizowana jest na zasadzie maszyny wirtualnej, tak więc nie ma możliwości by wszystko działało perfekcyjnie.

 

MS stworzyło maszynę wirtualną konsoli X360 na XONE, a że X360 to PowerPC, wiec wiele rzeczy trzeba optymalizować pod x86. Inne zarządzanie rdzeniami, gpu, inne zarządzanie pamięcią. I tak jestem zdania, że optymalizacja maszyny wirtualnej bez żadnego komponentu z X360, jest na bardzo wysokim poziomie, a 100% sprawność takiego rozwiązania nie jest możliwa, zwłaszcza przy większych grach. 

Opublikowano

A może by ktoś utworzył odpowiedni temat związany ze wsteczną kompatybilnością i przeniósł tam posty z tego tematu ?

Edytowane przez Ins

Opublikowano

u mnie podobnie nie ma mi 2 a jedynka jest tak samo brak splasion mana. Myślę że dojdą w ciągu najbliższych dni.

Opublikowano

w bundlu TR nie ma headseta czy oszukali mnie? zdziwilem sie jak nie znalazlem sluchawki w zestawie

Opublikowano

Jestem już po testach elitarnego pada i co mogę powiedzieć? Jest super, ale uczciwie powiedzmy sobie - nie za sugerowaną cenę. Ja bez marży miałem nieco lżejszą cenę, jednak ponad 450zł za taki padzior to też cenna lekko przesadzona.

 

Pad jest świetnie wykonany, ale nawet standardowe pady w tym temacie nie maja się czego wstydzić. Całość wysoce modyfikowalna, wiele opcji regulacji, oraz szeroka programowalność . Osobiście najbardziej przypadły mi do gustu wymienne analogi, oraz blokada spustów. Ciekawie też wygląda ten "panel" zamiast d-pada, ale jeszcze nie przetestowałem tego szerzej. Spróbuje na mortalu.

 

W samej grze cóż - grałem głównie w Battlefronta. Pad leży dobrze, nic nie skrzypi, ręce się nie pocą. Sama przyjemność z gry względem fabrycznego pada jednak niewzrosła szczególnie.

 

Z miłych aspektów to ten jack 3.5. Mam jeszcze pierwszego pada, do którego ciężko było mi kupić adapter.

 

Generalnie jest spoczko, ale za drogo. 

 

---------------------------------------

 

Swoją drogą, to muszę wysłać konsole na serwis bo nawaliło radio i muszę grać na kablu. Łapie mi raz na ruski rok. 

Edytowane przez Graczdari

Opublikowano

Niestety u mnie to problem sprzętowy, bo mam go od dawna. Najpierw działało, potem (parę miechów temu) padło i w ogóle nie łapał synchronizacji. Na kablu działało, ale że był krótki to pare dni późnij kupiłem dłuższy kabel i co? podłączyłem, odpiąłem i działał znowu bezprzewodowo. Sielanka potrwała kilka tygodni bo ostatnio znowu nie działa ;)

 

Powiedzmy, że nie jest to coś, co mi życie rujnuje, ale fajnie jakby działało jak należy. 

Edytowane przez Graczdari

Opublikowano
  W dniu 14.11.2015 o 15:55, Tommo napisał(a):

w bundlu TR nie ma headseta czy oszukali mnie? zdziwilem sie jak nie znalazlem sluchawki w zestawie

 

Nie, z tego co widziałem zestawy z nowym kontrolerem (tym poprawionym z 3,5 mm portem jack) nie mają w zestawie headsetów.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.