Gość DonSterydo Opublikowano 9 stycznia 2016 Opublikowano 9 stycznia 2016 (edytowane) HDR nie miało specjalnego znaczenia przy X360 gdzie gry chodziły natywnie w takiej rozdzielczości i tylko były upscaleowane do FHD, jednak w przypadku Xone gdzie gry maja 900p albo 1080p natywnie, to grając na HDR ma się jakość obrazu jak na X360 i wszystko będzie nieostre = utrata większości detali gier. Wiele też zależy od samego TV, z początku grałem na Xone na starym philipsie który był FHD ale jak zmieniłem na nową bravię to jakbym na nowo konsolę kupił, taka była różnica w jakości wyświetlanego obrazu. Edytowane 9 stycznia 2016 przez DonSterydo Cytuj
czeskimaster 3 371 Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 Zapomniałeś napisać,...gdzie gry mają 720p... Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 5 gier na lanie działa w rozdzielczości 720p reszta powyżej Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 Tak, tak. Gry na Xone chodza w 720p. Teraz to juz chyba tylko bugfieldy. Wszystko inne 900p albo 1080p. Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 (edytowane) oprócz 3 gier od DICe, jest coś jeszcze na 720p ? Ah, jeszcze Dead Rising 3, golf club, metal gear solid V: ground zero, pierwszy sezon Killer Instinct, PES 2015, titanfall 792p, watch dogs 792p... tyle znalazłem. Więcej tego niż myślałem. Edytowane 10 stycznia 2016 przez Kriss_Hietala Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 Killer Instinct jest w 900p. Poza jakimiś niedoróbkami z premiery Xone obecnie to tylko szajsy DICE wychodzą w 720p. Reszta developerów się nauczyła i wszystkie gry wychodzą przynajmniej w 900p. Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 (edytowane) Titanfall nie dsotała patcha do 1080p? DICE przy battlefroncie pokazał, że potrafi zrobić 720p, które będzie świetnei wyglądać. przeskok pomiędzy BF4 a Battlefrontem ogromny. Edytowane 10 stycznia 2016 przez Kriss_Hietala Cytuj
Paolo de Vesir 9 253 Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 Pierwsze słyszę. TF jest w 792p, co jest o tyle dziwne, że jest niezwykle wyrazisty. Nie wiem jakie sztuczki tu zastosowano, ale nie mam problemu z dostrzeżeniem, ani późniejszym celowaniem, w bardzo oddalone ode mnie obiekty. :dunny: Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 Akurat liczba "p" to najmniejszy problem TF. Gra na Xone ma tragiczną fluktuację framerate'u i straszliwy tearing. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 tearing? 650h na liczniku i nigdy, nigdy nie było u mnie problemów z tearingiem Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 XD W TF tearing jest tragiczny, z tego co widzialem w necie to ponad 20% przez caly czas gry. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 widziałem w necie xd Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 a zagrałeś czy tylko youtube ? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 (edytowane) No nie wiem jak przez 600h można takiego rwania nie zauważyć... Jakby ktoś nie wiedział, to te pionowe czerwone i zielone krechy na wykresie gdy tylko zaczyna coś się dziać, nawet na YT bez problemu widać. I to materiał po 5 apdejtach, gdzie jeszcze jak nic się nie dzieje to czasem jest te 60 fps gdy się stoi w miejscu Edytowane 10 stycznia 2016 przez DonSterydo Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 ale grało się fajnie. Nie odczułem jeszcze w kampanii skoków, które by mi przeszkadzały. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 wrzuć jeszcze z updatem 9 bo u5 jest troszkę nieaktualny Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 Tak, po 5 apdejtach nic nie zrobili z tearingiem, ale w 27 na pewno już nie ma Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 10 stycznia 2016 Opublikowano 10 stycznia 2016 Widziałem mnóstwo testów płynności titanfalla i w każdym z nich framerate latał jak szalony po całej skali, ale tego w grze nie czułem. sterowanie było płynne i nie miałem problemów by nagle mi coś chrupło i ja bym wtedy ginał albo nie mógł przycelować. Zapewne po ograniu Halo 5 z stabilnym jak zyleta 60 fps bym w titanfallu odczułte spadki, ale póki co gra się fajnie ;p Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 11 stycznia 2016 Opublikowano 11 stycznia 2016 Gadaj do dvpy to cię osra Cytuj
Oski918 63 Opublikowano 11 stycznia 2016 Opublikowano 11 stycznia 2016 Również nie miąłem problemów z titanfallem, jeżeli jakieś spadki i rwania byly, to kompletnie dla mnie nieodczuwalne. Cytuj
Ins 5 839 Opublikowano 11 stycznia 2016 Opublikowano 11 stycznia 2016 Nie wiem jak teraz, ale w mojej krótkiej przygodzie z Titanfallem widziałem od groma problemów z tearingiem i bardzo częste spadki fps'ów. Odpalę sobie niedługo i sprawdzę jak po apdejtach, ale jestem prawie pewny, że nic w tym temacie się nie zmieniło. Cytuj
Daddy 4 246 Opublikowano 11 stycznia 2016 Opublikowano 11 stycznia 2016 http://videogamesuncovered.com/conkers-return-pro-wrestler-recording-lines-for-a-super-secret-squirrel-game Conker 2? Wrestler podkładający głos do gry o wiewiórce hmmm...Spencer miałby wybaczony wybryk z Conkerem w Project Spark. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 11 stycznia 2016 Opublikowano 11 stycznia 2016 Zbyt oczywiste więc pewnie nie chodzi o Conkera. Cytuj
Elninio 141 Opublikowano 12 stycznia 2016 Opublikowano 12 stycznia 2016 W dniu 11.01.2016 o 13:51, Ins napisał(a): Nie wiem jak teraz, ale w mojej krótkiej przygodzie z Titanfallem widziałem od groma problemów z tearingiem i bardzo częste spadki fps'ów. Odpalę sobie niedługo i sprawdzę jak po apdejtach, ale jestem prawie pewny, że nic w tym temacie się nie zmieniło. Spadki sporadyczne są, a tearing pojawia się zazwyczaj jak się do Tytana wsiada... Cytuj
subek 60 Opublikowano 14 stycznia 2016 Opublikowano 14 stycznia 2016 Wczoraj do mnie dotarł Elite Controller, za(pipi)isty kawał sprzętu, czytałem, że ciężko się przyzwyczaić do dodatkowych łopatek ale mi poszło błyskawicznie. Jeżeli ktoś się zastanawia to nie ma co tylko brać, nawet skończonemu casualowi jak ja znacząco podnosi komfort grania. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.